Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα σας

ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα φθηνό μεταχειρισμένο τηλεσκόπιο με σκοπό να μπορώ να βλέπω τους πλανήτες με την 10 χρονη κόρη μου, από την Αθήνα..

Το θέμα είναι ότι είμαι παντελώς άσχετος με την αστρονομία, και για να είμαι ειλικρινής ίσως και να θέλω να παραμείνω :)

Όποτε ιδανικά θα ήθελα κάποιο με go to ώστε τουλάχιστον να βρίσκουμε αυτά που θέλουμε εύκολα

με max budget 200€ βρίσκω μεταχειρισμένο αυτό CELESTRON nexstar 114 slt

το οποίο πλεον έχει σχεδόν σταματήσει να παράγεται (αν κατάλαβα καλά)

Θα ήθελα την γνώμη σας για το παραπάνω, και τις προτάσεις σας σύμφωνα με τις ανάγκες μου

Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα,

Ως χρηστης SLT τηλεσκοπιου δεν θα στο προτινα για "πρωτο" τηλεσκοπιο και ειδικα για μικρο παιδακι. Δεν ειναι τοσο ευκολο οσο ακουγεται "εντοπιζουμε τρια οποιαδηποτε αστερια και μετα τα κανει μονο του".

Θελει αφεστιασεις, συντεταγμενες, ρυθμισμα για να εχεις το βελτιστο αποτελεσμα και παλι σιγουρα θα εχει μια μικρη αποκλιση. Επισης αν δεν εχεις καθολου επαφη με την αστρονομια καλο ειναι να διαβασεις το Backyard πρωτα και μετα να προχωρησεις στην αγορα του τηλεσκοπιου.

Επίσης κατι πολυ σημαντικο. Το 114 SLT εχει ενσωματομενο barlow στο φακο με αποτελεσμα να διαπλασιαζει αυτοματα τα ειδωλα. Οπως λεει και το βιβλιο να αποφυγεις τα 114 νευτωνια με μεγαλο εστιακο λογο.

Εγω σαν πρωτο τηλεσκοπιο θα σου προτινα αυτο:

http://www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?p=232785#232785

Ειναι στα μισα λεφτα απ οσα διαθετεις, εχει το ιδιο ακριβως πρωτευων κατοπτρο (114) και εχει μικρο εστιακο λογο, οποτε δεν εχει ενσωματομενο barlow. Επισης περιλαμβανει ερευνητη κοκκινης κουκιδας (πολυ χρησιμο), φιλτρο φεγγαριου και barlow εξωτρικο.

Ημουν κι εγω ετοιμος να το αγορασω αυτο το SLT που λες, αλλα ευτυχως διαβασα το Backyard πρωτα και δεν τη πατησα!

SkyWatcher Esprit 100ED PRO Triplet

ASI183MM-C Pro | Canon EOS 100D

ZWO EFW 8x1,25'' w/ Baader LRGB HOS

ZWO OAG w/ ASI290MM Mini