Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε

Τελευταία νεα απο την Οδυσσεια της Νικον

Εστειλα στο service μια μηχανή που "απλά" δεν αναγνώριζε την κάρτα μνήμης και πήρα πίσω μια μηχανή εντελώς BLACKOUT!!!

Δευτέρα πρωι θα επιστρατεύσω ολες μου τις δυνάμεις ωστε να καταφέρω να προκαλέσω... εγκεφαλικό σε δυο τουλάχιστον απο τους υπαλλήλους του service!!!

Η συνέχεια στη Νικον Ευρώπης...

Επίσης

Μεγειά μου η Νικον d70s!!!αρελήφθη σήμερον.....

Δημοσιεύτηκε

:( :( :(

κριμα Βασιλη...

αυτα τα πραγματα λογω μικρων chipshet που διαθετουν ειναι δυσκολο να επισκευαστουν.προσπαθησε να ζητησεις RMA κ να παρεις μια εντελως καινουργια. [-o<

 

οσο για την D70S

μεγειες!!!!!! :mrgreen:

BRESSER-GALAXIA(114/900)

K-6mm,K-25mm,barlow 2x

celestron kit : 5 plossl fully multicoated(32mm,15mm,9mm,6mm,4mm,barlow 2x) +7 planet filters.

Δημοσιεύτηκε

To πρωτο e-mail προς το service Nikon

" Κύριοι

Παρελαβα σήμερα τη Νικον d70 την οποια σας είχα αποστείλει προς επισκευή.

Η μηχανη οταν έφτασε σε σας λειτουργουσε πλήρως απο μηχανική αποψη,δεν αναγνωριζε όμως τη κάρτα μνήμης.

Τη στιγμη αυτή και μετα την "επισκευή" η μηχανή δεν ανοίγει καν.

Δεν ξερω τί ακριβως κανατε και ουτε θέλω να μαθω.

Σας ερωτώ αν ειστε διατεθιμένοι να επισκευάσετε τουλάχιστον τη ζημιά που κάνατε.

Σε περίπτωση που δε μου απαντησετε καν καθως και στη περίπτωση που λάβω "άλλα αντί άλλων" απάντηση, το μόνο που θα εχετε πετύχει θα είναι να δυσκολέψετε κι άλλο τη θέση σας

Παπαιωάννου Βασίλης

Λάρισα "

Δημοσιεύτηκε
To πρωτο e-mail προς το service Nikon

" Κύριοι

Παρελαβα σήμερα τη Νικον d70 την οποια σας είχα αποστείλει προς επισκευή.

Η μηχανη οταν έφτασε σε σας λειτουργουσε πλήρως απο μηχανική αποψη,δεν αναγνωριζε όμως τη κάρτα μνήμης.

Τη στιγμη αυτή και μετα την "επισκευή" η μηχανή δεν ανοίγει καν.

Δεν ξερω τί ακριβως κανατε και ουτε θέλω να μαθω.

Σας ερωτώ αν ειστε διατεθιμένοι να επισκευάσετε τουλάχιστον τη ζημιά που κάνατε.

Σε περίπτωση που δε μου απαντησετε καν καθως και στη περίπτωση που λάβω "άλλα αντί άλλων" απάντηση, το μόνο που θα εχετε πετύχει θα είναι να δυσκολέψετε κι άλλο τη θέση σας

Παπαιωάννου Βασίλης

Λάρισα "

 

Και επιεική σε βρίσκω μαζί τους..

ΑΠΑΡΑΑΔΕΚΤΟ απο τη Nikon hellas. καλά, δοκιμή πρίν την στειλουν στον πελάτη τους, δεν μπαίνουν στον κόπο να κάνουν; :-k

Σε ανάλογη περίπτωση με olympus κάποιος φίλος μου βρήκε την επισκευή ακριβή και το ανταλακτικό(είναι ηλεκρονικός και ξέρει πόσο κοστιζει μία αντίσταση) πανάκριβο και έστειλε γράμμα στην ιαπωνία στα κεντρικά και του ζήτησαν χίλια συγνώμη για τον αντιπρόσωπο τους εδώ (πριν αλλάξη η αντιπροσωπία) και του έστειλαν και το ανταλακτικό, χωρίς χρέωση φυσικά.

Maxp Εύχομαι να βρείς το δίκιο σου και αυτό να είναι η αρχή όπου επιτέλους οι αντιπρόσωποι να σέβονται τα χρήματα που παίρνουν απο τους πελάτες τους.

( Επιεική με βρίσκω και μένα :-k

.... ουφ άρχισα να γερνάω μου φαίνεται [-( )

Thinking is not a crime....!

φιλικά

Νίκος Λουρίδης

Δημοσιεύτηκε

η πολυ ευγενια σε τετοιες περιπτωσεις βλαπτει! [-X

ουτε επιστολες ουτε τπτ!πηγαινε αυτοπροσωπος στην αντιπροσωπεια κ καντους τα λιμπα!!!δν ειναι δυνατον!!500Ε εσκασες αν θυμαμαι καλα για επισκευη.

 

ετσι μου εκαναν κ μενα καποτε στο πλαισιο με καποια κομματια hardware..

ωσπου μια μερα τους τα εκανα μπιλιες! :mrgreen:

φωναξα διευθυντη κ μιλησα με τον υπευθυνο των καταστηματων Αττικης..

 

αφου τα εκανα ολα αυτα δν μου ειπαν καν να μου το επισκευασουν..

κατευθιαν αλλο.

τωρα οποτε παω εκει...ξερουν :mrgreen:

BRESSER-GALAXIA(114/900)

K-6mm,K-25mm,barlow 2x

celestron kit : 5 plossl fully multicoated(32mm,15mm,9mm,6mm,4mm,barlow 2x) +7 planet filters.

Δημοσιεύτηκε
Εμένα πάλι αποψή μου είναι οτι πρώτα πρέπει να το ζητήσεις ευγενικά και αν εφόσον δεν το λάβουν σοβαρά υπόψιν τότε να "αγριέψεις".Φίλε max δεν νομίζω οτι η άμεση "επίθεση" πρός μέρος τους ήταν και η καλύτερη επιλογή.Βέβαια κατά κάποιο τρόπο σε δικαιολογώ γιατί ενέργησες εν θυμό και αγανάκτηση.Φυσικά πάντα αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη.
Δημοσιεύτηκε

εδω ειναι Ελλαδα!!!! :mrgreen: :mrgreen:

αν πας μεσα στην αντιπροσωπεια της nikon ζητημα αν θα ξερουν 5 ατομα πως λειτουργει μια καμερα..μν μιλησω για το ποσα θα ξερουν να την επισκευασουν. :mrgreen:

 

το βλεπεις παντου αυτο...εδω περνω τον ΟΤΕ τμημα ADSL κ τους εξηγω καποια πραγματα σχετικα με την βελτιωση των γραμμων της περιοχης κ δν καταλαβαινουν τι τους λεω!!!! ](*,) ](*,)

γτ πολυ απλα οι ανθρωποι εχουν μπει σε ποστο για το οποιο ειναι ανιδεοι!

αρε Ελλαδα!!

κ θα περιμενεις απο εξειδικευμενα πραγματα να βρεις ακρη???

πολυ σπανια! :-k

γι'αυτο Βασιλη μν το πεδευεις,απαιτησε καινουργια εφοσων εχεις εγγυηση.

θα πεις φυσικα οτι δν της εβαλες χερι.. O:)

μονο ετσι θα ξεμπερδεψεις.

BRESSER-GALAXIA(114/900)

K-6mm,K-25mm,barlow 2x

celestron kit : 5 plossl fully multicoated(32mm,15mm,9mm,6mm,4mm,barlow 2x) +7 planet filters.

Δημοσιεύτηκε

Ουσιαστικά δεν ξέρω αν έχω εγγύηση!!!

Η ΕΟΚ δινει ένα χρόνο ακόμη σε όλα τα προιόντα αλλά οι ελληνικές εταιρείες σε γραφουν κανονικά!

Σκοπός μου βασικός είναι να τους ενοχλήσω όσο μπορω!!!

Οσο για τον οίκτο , έχω πολλές αδυναμίες αλλά ο οίκτος δεν ειναι μια απο αυτές....

Δημοσιεύτηκε

Maxplacnk είναι άστα να πάνε!!! τα πράγματα στην Ελλάδα σου εύχομαι την καλύτερη λύση που είναι βέβαια η αντικατάσταση της με μια άλλη. Δεν μπορεί να σου την στέλνουν έτσι με αυτών τον τρόπο!!! Κοίταξε και για την προστασία καταναλωτών.

 

Φιλικά Γιώργος

Ταρσούδης Γιώργος

Αλεξ/πολη

George Tarsoudis

Υπό κατασκευή / προσωρινό

http://lunarcaptures.wordpress.com/

Δημοσιεύτηκε
Φιλε Βασιλη οντως η ΕΟΚ θετει τα δυο χρονια ως μινιμουμ για την εγγυηση ενως προιον αλλα πολλες εταιριες κανουν την παπια.Αν πας απ αυτο τον δρομο δεν νομιζω να βγαλεις ακρη.Καλυτερα να απαιτησεις να φτιαξουν αυτο που σου χαλασαν κ να ευχεσε να μην μπορουν ωστε να στην αλλαξουν.Πιεσε τους κ με e-mail στην nikon Ευρωπης η καλυτερα ιαπονιας κ πιστευω οτι ολλα θα πανε καλα.Το σκεπτικο των μεγαλων εταιριων ειναι καλυτερα να χασουμε μια μηχανη παρα να εχουμε ενα πελατη δυσαρεστημενο που θα το πει κ σε αλλους κ παει λεγοντας
Με εκτίμηση Παναγιώτης Φωτεινέας
Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα σε όλους! :D

Φίλε Βασίλη βρήκα τι φταίει.....

Ο ΓΚΑΝΤΕΜΟΚΑΤΣΙΚΟΠΟΔΑΡΟΣ αφού πέτυχε το"έργο" του με τον καιρό σε έβαλε στο μάτι γιατί τον "έδωσες"!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Να έχεις πάντως υπομονή! Πρώτα ευγένεια, μετά ελαφρώς τσαντίλα, μετά τα παίρνεις στο κρανίο και τέλος αν τους μιλάς face to face και συνεχίζουν να κάνουν το μ.....κα ............. σπας ότι κεφάλι, εξοπλισμό και βιτρίνα βρεις μπροστά σου!!!

Εξήγησέ τους ότι είσαι ερασιτέχνης στρονόμος που ασχολείσαι χρόνια με την αστροφωτογραφία και ότι έχεις κάνει φοβερή δυσφήμιση στο internrt, ότι τα ονόματά τους θα μπουν σε κάθε site ερασιτέχνη παγκοσμίως κ.τ.λ...

Πιστεύω να σου την φτιάξουν - αντικαταστήσουν ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ!!!! :wink: :wink:

 

Φίλε amgamer συγνώμη αν σου ακουστώ κάπως :evil: :evil: :evil: αλλά είμαι σίγουρος πως στον ΟΤΕ δε περιμένουν τα "φώτα" σου για να δουλέψουν!! Ούτε είναι σωστό να κρίνεις κάποιους ως ανίδεους επειδή μίλησες με κάποιον άσχετο ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΑΦΟΡΟΥΣΕ. Μου θύμισες κάτι γριές που πέρνουν κατά καιρούς τηλέφωνο να εκφράσουν τα παράπονα τους και νομίζουν ότι μιλάνε με τον αρμόδιο!!

Όταν σου δίνουν ένα τηλέφωνο για να σε εξυπηρετήσουν, δεν είναι απαραίτητα το ΣΩΣΤΟ τηλέφωνο αλλά το τηλ. κάποιου που πιθανόν θα ξέρει πως να σε βοηθήσει! Αλίμονο αν κάθε ένας που έχει προβλήματα με το οτιδήποτε είχε πρόσβαση στον κάθε Διευθυντή ή αρμόδιο!! Δε θα είχανε χρόνο ούτε να πάνε τουαλέτα οι άνθρωποι!!!

Κάτι παρόμοιο γίνεται και με το 11880. ΔΕΝ είναι του ΟΤΕ ( 11888 ), έχει χρέωση 1 ευρώ το λεπτό και παίρνουν τον ΟΤΕ για να κάνουν παράπονα για τη... χρέωση!!! :shock: :shock: :shock: :lol: :lol: :lol: [-X [-X [-X [-X [-X

ΣΤΕΛΛΑ, ΓΙΩΡΓΟ, ΒΑΣΙΛΗ, ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ...
Δημοσιεύτηκε
Φίλε amgamer συγνώμη αν σου ακουστώ κάπως :evil: :evil: :evil: αλλά είμαι σίγουρος πως στον ΟΤΕ δε περιμένουν τα "φώτα" σου για να δουλέψουν!! Ούτε είναι σωστό να κρίνεις κάποιους ως ανίδεους επειδή μίλησες με κάποιον άσχετο ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΑΦΟΡΟΥΣΕ. Μου θύμισες κάτι γριές που πέρνουν κατά καιρούς τηλέφωνο να εκφράσουν τα παράπονα τους και νομίζουν ότι μιλάνε με τον αρμόδιο!!

Όταν σου δίνουν ένα τηλέφωνο για να σε εξυπηρετήσουν, δεν είναι απαραίτητα το ΣΩΣΤΟ τηλέφωνο αλλά το τηλ. κάποιου που πιθανόν θα ξέρει πως να σε βοηθήσει! Αλίμονο αν κάθε ένας που έχει προβλήματα με το οτιδήποτε είχε πρόσβαση στον κάθε Διευθυντή ή αρμόδιο!! Δε θα είχανε χρόνο ούτε να πάνε τουαλέτα οι άνθρωποι!!!

Κάτι παρόμοιο γίνεται και με το 11880. ΔΕΝ είναι του ΟΤΕ ( 11888 ), έχει χρέωση 1 ευρώ το λεπτό και παίρνουν τον ΟΤΕ για να κάνουν παράπονα για τη... χρέωση!!! :shock: :shock: :shock: :lol: :lol: :lol: [-X [-X [-X [-X [-X

φιλε Αργυρη..

απ'τη στιγμη που το λεγομενο 1242 ονομαζετε τεχνικη υποστηριξη ADSL!..

δν θα επρεπε να ξερουν καποια πραγματα κ οχι να με ακουνε σα τους χανους???

κ δν ειναι οτι πιαστηκα μονο απο ενα περιστατικο...

το λενε ολοι οσοι ξερουν καποια πραγματα κ εχουν μιλησει με μερικους τετοιους ανιδεους...

δν ξερω τι σχεση εχεις με τον ΟΤΕ κ στον εθιξα,παντως αυτα τα ρεζιλικια μονο εμεις οι Ελληνες τα εχουμε κ οι μη ανεπτυγμενες χωρες.

φυσικα υπαρχουν κ εξαιρεσεις..

BRESSER-GALAXIA(114/900)

K-6mm,K-25mm,barlow 2x

celestron kit : 5 plossl fully multicoated(32mm,15mm,9mm,6mm,4mm,barlow 2x) +7 planet filters.

Δημοσιεύτηκε

δν παιρνω ποτε υπερεσιες καταλογου...

εχω προγραμμα (hellas navigator)γι'αυτο το σκοπο

κ εκτος απο αυτο...ΙΝΤΕΡΝΕΤ ολα στα χερια σου. :wink:

BRESSER-GALAXIA(114/900)

K-6mm,K-25mm,barlow 2x

celestron kit : 5 plossl fully multicoated(32mm,15mm,9mm,6mm,4mm,barlow 2x) +7 planet filters.

Δημοσιεύτηκε

Φιλοι και συντροφοι (ρε σαν τον βασιλια Αρθουρο "βγαινω"!)_

Εχω θετικα νεα και τα πραγματα δειχνουν να παιρνουν ανελπιστα καλή τροπη!!!

Θα ειστε φυσικά οι πρωτοι που θα τα μάθετε.

Ευχαριστω για τη συμπαρασταση :)

Αλλωστε ο πραγματικός πλουτος είναι οι ... φίλοι!!!

Δημοσιεύτηκε
Φίλε Βασίλη διάβασα την περιπέτειά σου. Ελπίζω να έχεις σύντομα καλά νέα αλλίώς πιστεύω να υπάρχουν πολλοί στο Astrovox που θα έκαναν ενα "συμπαθητικό" mail την ημέρα, στην αντιπροσωπεία της Nikon cc σε μερικά περιοδικά κλπ σε συμπαράσταση.
Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα! :D

Φίλε amgamer τυχαίνει να είμαι στον ΟΤΕ (Δ.Μ.) στο πόστο του...ADSL!!!! Και φυσικά μιλάω για μια θέση, μιας από τις διευθύνσεις που ασχολούνται με αυτό!!!

Έτσι και ακούσεις κουβέντα των προισταμένων μου θα νομίζεις ότι μιλάνε ξένη γλώσσα!! Το ξαναλέω σε όλους, μη νομίζετε ότι μια τηλεφωνήτρια ή ένας τεχνικός που τυχαίνει να σηκώσει ένα τηλέφωνο, γνωρίζει και το...... πενταετές πλάνο στρατηγικής και ανάπτυξης του ΟΤΕ!! :lol: :lol: :lol: :lol: Σκεφτείτε μόνο τι πρέπει να καλυφθεί πανελλαδικά από πλευράς δικτύου, βλαβών και δε ξέρω εγώ τι άλλο!!

 

Φίλε maxplanck τον τελευταίο καιρό σε έχει χτυπήσει ατυχία... Αντε φτου φτου σκόρδα!! Σου εύχομαι γρήγορα ξεμπερδέματα!!!!΄

Καλημέρα και καλά χιόνια σε όλους!!! :D :D :D :D :D

ΣΤΕΛΛΑ, ΓΙΩΡΓΟ, ΒΑΣΙΛΗ, ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ...
Δημοσιεύτηκε

Φιλε maxplanck χαιρομαι που τα πραγματα πανε καλυτερα. Παντως αν θες να τους φοβερισεις λιγο πες τους οτι συμφωνα με ταασθρα 540 και 543 του Αστικου Δικαιου σε περιπτωση βλαβης ή ανεπιτυχους επιδιορθωσης ο πωλητης αναλαμβανει την επιδιορθωση ή αντικατασταση με αλλο προ'ι'ον .Βασικα δε γραφω κατι αγνωστο ή καινουργιο αλλα μπορεις να το πεις ,ξερεις, πιο επισημα για να καταλαβουν οτι δε θα περασει ετσι.

 

Ευχομαι τα καλυτερα.

Τα πάντα ειναι Μαθηματικά.
Δημοσιεύτηκε

Όλοι είμαστε μαζί σου!!!! =D> και όλοι σ'αγαπάμε !!!

Και όλα θα πάνε καλά εγώ σε καταλαβαίνω γιατί τον τελευταίο καιρό και εγώ περνώ μια ιστορία που δεν ξέρω πότε τελικά θα έχει ένα τέλος. Το μόνο που μου δίνει κουράγιο είναι ότι ο καιρός πάει από το κακό στο χειρότερο!!!

 

Φιλικά Γιώργος

Ταρσούδης Γιώργος

Αλεξ/πολη

George Tarsoudis

Υπό κατασκευή / προσωρινό

http://lunarcaptures.wordpress.com/

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης