Jump to content

Ερώτηση: ccd με οδηγητικό αισθητήρα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο forum αναφέρεται στα πλεονεκτήματα της λήψης με ccd ότι ορισμένα μοντέλα ενσωματώνουν δεύτερο οδηγητικό αισθητήρα εξαλείφοντας την ανάγκη για δεύτερο οδηγητικό τηλεσκόπιο/κάμερα. Παρατηρώντας και διαβάζοντας διάφορα setup αστροφωτογράφισης οι περισσότεροι επιλέγουν οδηγ. τηλεσκόπιο.

Κάμερες με τέτοιο αισθητήρα έχουν τα ίδια αποτελέσματα με το οδηγ. τηλεσκόπιο και την οδηγ. κάμερα;

Ποιά είναι τα μειονεκτήματά τους και ποιά η διαφορά τιμής από τις απλές ccd;

" Η γη δεν είναι επίπεδη. Ruffles τα κυματιστά. " \:D/
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Το να εχεις εναν δευτερο σενσορα στην καμερα και να κανει οδηγηση ειναι ισως η καλυτερη μεθοδος σε συγκριση με oag και οδηγητικο τηλεσκοπιο, μιας και δεν εχεις θεματα εστιασης που θα μπορουσες να εχεις με oag και δεν εχεις κανενα προβλημα flex που θα ειχες με ενα οδηγητικο η και σε καποιες περιπτωσεις και σε oag.

Απο εκει και περα το συγκεκριμενο συστημα το εχει πατενταρει εταιρια και ετσι δεν το βγαζουν αλλες. Αυτο σε συνδιασμο με το κοστος και τα μοντελα της εταιριας που εχουν αυτη τη δυνατοτητα ειναι οι βασικοι λογοι που οι περισσοτεροι δεν εχουν καμερα με διπλο σενσορα για οδηγηση.

(Αν κανω καποιος λαθος σχετικα με το θεμα της πατεντας παρακαλω διορθωστε με!)

Vasilis Hailsteel
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Το δευτερο οδηγητικο τηλεσκοπιο δημιουργει προβληματα καμψεων σε καποια setup, αυτο εχει σαν αποτελεσμα ενω μπορει να εχουμε πολυ καλη οδηγηση στο προγραμμα το αποτελεσμα στο φωτογραφικο να ειναι με trail. Αυτο λυνεται οταν κανουμε οδηγηση απο τον ιδιο οπτικο αξονα που κανουνε και φωτογραφιση, ειτε με oag ειτε με 2ο αισθητηρα που εχουν καποιες sbig. Αν το oag ειναι στιβαρο, για να μη στραβωνει απο το βατος της καμερας και δεν εχουμε προβλημα με αποστασεις, οπως οταν εχουμε καποιο διορθωτη / μειωτη που πρεπει να κανουμε υπολογισμους, τοτε υπερτερει απο τον ενσωματωμενο 2ο αισθητηρα για εναν κυριο λογο. Ειναι μπροστα απο οποιοδηποτε φιλτρο ! Φαντασου να θες να κανεις φωτογραφιση σε Ha 5nm και να ψαχνει και ο οδηγητικος αισθητηρας αστρο για οδηγηση με 2-3 δευτερολεπτα χρονο. Δε γινεται.

Αυτα :)

Την ώρα που εμείς κοιτάμε τα :cheesy: , τα βλέπουν και κάποιοι άλλοι, ίσως όχι από τον δικό μας κόσμο... :cheesy: :cheesy: :cheesy:
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Άρα απότι κατάλαβα το πρόβλημα των φίτρων αποτελεί και τον βασικό λόγο που βλέπω παντού να προτιμάται η λύση με οδηγητικό τηλεσκόπιο.
" Η γη δεν είναι επίπεδη. Ruffles τα κυματιστά. " \:D/
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

ο oag καθεται πριν απο τα φιλτρα για να παιρνει ολο το φως απο τηλεσκοπιο. Η συγκεκριμενη καμερα που εχει ενσωματομενη την οδηγιτικη καμερα πιθανως να εχει θεμα με τα φιλτρα. Παντως ο oag κατα την αποψη μου ειναι λιγο παρεξηγημενος οπου αν ειναι εχει λιγο ταλαιπωρια να τον ρυθμισεις την αρχη εφοσον εχεις καλη οδηγητικη καμερα στο τελος δεν θα εχεις σοβαρα θεματα στην οδηγηση.

Φιλικά Κώστας

 

http://www.astrobin.com/users/kookoo_gr/

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ο Κωστας ειπε κατι σημαντικο, να εχεις καλη οδηγητικη ! Εχω δουλεψει σταδιακα απο την philips toucam, qhy5 και τωρα asi120. Η asi ειναι σαφως πιο ευαισθητη, αλλα μεταξυ τους εχουν κ καποια χρονια εξελιξης.

Απο εκει και περα οι εταιρειες βρισκουν πατεντες και λυσεις ωστε οι εξοπλισμοι να ειναι πιο compact, να δουλευουν σωστα και ενα ακομα σημαντικο, για τις εταιρειες, να ειναι ολα της ιδιας. Αν εχεις μια καμερα starlight και εναν τροχο atik ειναι πολυ πιθανο να αλλαξεις κατι για να ειναι της ιδιας εταιρειας. Αν ομως δεις την qsi εχεις καμερα, τροχο και oag σε ενα πλαισιο, αρα ειναι βολικο και σου λειπουν μονο τα φιλτρα.

Αρα, αναλογα τι απαιτησεις εχεις, τι εξοπλισμο εχεις και ποσα χρηματα διαθετεις πας και με αναλογη λυση. Στο τελος εσυ να χαιρεσαι με το αποτελεσμα, αυτο εχει σημασια !

Την ώρα που εμείς κοιτάμε τα :cheesy: , τα βλέπουν και κάποιοι άλλοι, ίσως όχι από τον δικό μας κόσμο... :cheesy: :cheesy: :cheesy:
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης