Jump to content

Βοήθεια για κατανόηση τηλεσκοπίου


Vagelisg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, έχω αγοράσει το DOBSONIAN 8″ SKYLINER 200 CLASSIC. Προσπάθησα 2 βραδιά να δω το φεγγάρι και αφού στόχευα σωστά μετά δεν καταλάβαινα τι πρέπει να κάνω και γενικά έχω μπερδευτεί πάρα πολύ γιατί είμαι αρχάριος. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ας ξεκινησουμε λοιπον απο τα βασικα. Λογικα το τηλεσκοπιο ηρθε με δυο προσοφθαλμια 25 και 10 χιλιοστων. Για να βρεις την μεγεθυνση διαιρεις το μηκος του τηλεσκοπιου σου 1200mm για εσενα με το μηκος του προσοφθαλμιου. Αρα αν βαλεις το 25αρι θα εχεις μεγεθυνση 1200/25 = 48χ. Επισης εχει και εναν ερευνητη που ειναι σαν μικρο τηλεσκοπιο. Αυτο αν διαβασεις και τις οδηγιες που θα εχει θα πρεπει να το ευθυγραμμιζεις με το τηλεσκοπιο χρησιμοποιωντας τις δυο βιδες που εχει πανω του. Ο ερευνητης σε βοηθαει στο να εντοπιζεις αντικειμενα. Αφου οπως λες στοχεψες σωστα το φεγγαρι θα πρεπει μετα να εστιασεις με τον εστιαστη κουνωντας τον μεσα εξω. Μετα καθε λιγο θα κουνας το τηλεσκοπιο για να το κεντραρεις. Μετα απολαμβανεις την θεα. Οποιες ερωτησεις και αν εχεις μην διστασεις να τις στειλεις οσο χαζες και αν ειναι.

  • Μου αρέσει 1
"Κάθε αστέρι μπορεί να είναι ο ήλιος κάποιου". Carl Sagan.
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Για να ευθυγράμμισουμε σωστά τον ερευνητή. Βρίσκουμε έναν σταθερό στόχο κάπου μακρυά. 

Βάζουμε το προσοφθαλμιο που μας κάνει την μεγαλύτερη μεγενθυση στο τηλεσκόπιο ( Εσένα είναι το 10αρι.) Αν έχεις και barlow βάλε το. Με το barlow θα πρέπει να βγει πιο έξω ο εστιαστης για να εστιάσει!

Φέρε λοιπόν το αντικείμενο που βλέπεις στο προσοφθαλμιο στο κέντρο με το ματι σου! Και χωρίς να πειράξεις τίποτα κοίτα από τον ερευνητή και με τα βιδακια φέρε το ίδιο αντικείμενο στο κέντρο του ερευνητή. 

Κάνε δοκιμές για αρχή σε επίγειους στόχους! Να πιάσεις το νόημα! Δεν είναι κάτι δύσκολο! Είναι μέχρι να το βρεις! 

Ελπίζω να σου έδωσα να καταλαβεις