Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε
Καλησπέρα σε όλους, είμαι νέο μέλος στην παρέα σας, έχω τρέλα με την αστρονομία εδώ και χρονια αλλά αν και πολλές φορές το σκέφτηκα ποτέ δεν αγόρασα ένα τηλεσκόπιο. Αυτο τον καιρό το αποφάσησα να αγοράσω τελικά μαζί με τον αδερφό μου. Έτσι όπως καταλαβαίνεται για άλλη μια φορά θα σας τεθεί το κουραστικό ίσως ερώτημα, τι τηλασκόπιο με συμβουλεύβεται να πάρω. Από την έρευνα που έκανα εγώ στα διάφορα sites και με βάση το ποσο που διαθέτουμε προσανατολίζομαι προς το celestron c6-n ή c8-n. Ποια η γνώμη σας? Ποια είναι τα ανάλογα τηλεσκόπια της meade? Συγκρίνεται σας παρακαλώ σε γενικές γραμμές τις 2 εταιρίες. Με ενδιαφέρει τουλάχιστον στο μέλλον η αστροφωτογράφηση. Δεν είμαι τελείως άσχετος για να μου προτεινεται χάρτες αλλά είναι η πρώτη μου επαφή με τηλεσκόπια. Sorry αν σας κούρασα, περιμένω με ανυπομονησία τις απαντήσεις σας, ευχαριστώ. Θα ήθελα να ακούσω ιδέες και για άλλα τηλεσκόπια.
Δημοσιεύτηκε

Ως κατοχος του C8-N (GT) σου το συστηνω ανεπιφυλακτα!!! για να το ξεζουμισεις ομως και να το ευχαριστηθεις παρε τουλαχιστον 2-3 προσοφθαλμια μεσαιας και υψηλης μεγεθυνσης και barlow 2x...αυτο βεβαια ισχυει για οτι τηλεσκοπιο παρεις τελικα..στα ιδια περιπου χρηματα (και με πανομοιοτυπα οπτικα) υπαρχουν και τα Skywatcher..

Αλλα οπως ειπε και ο αγαπητος Maxplanck..8ιντζο!!!

Ανεπιφυλακτα!!! :cheesy:

Καλως ηρθες!!!

Ad Astra Per Aspera

www.agapioselia.com

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ για τις απαντήσης.

α)Maxplanck τι θες να πεις βάση? Φένομαι άσχετος ε?

β)Foehammer είναι καλό για αστροφωτογράφηση? ποσο το αγόρασες εσύ από που και πότε?

γ)κάτι ανάλογο άλλης εταιρίας?

Δημοσιεύτηκε
Ευχαριστώ για τις απαντήσης.

α)Maxplanck τι θες να πεις βάση? Φένομαι άσχετος ε?

β)Foehammer είναι καλό για αστροφωτογράφηση? ποσο το αγόρασες εσύ από που και πότε?

γ)κάτι ανάλογο άλλης εταιρίας?

Με τον ορο "βαση" εννουμε την στηριξη του τηλεσκοπιου..το τμημα δηλαδη μεταξυ του τριποδα και του οπτικου σωληνα...