Jump to content

Βοήθεια για skywatcher 130/900 (αρχάρια)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας! Έχω το skywatcher 130/900 με RA motor και Canon 1200d. Είμαι αρκετά αρχάρια οπότε δεν γνωρίζω πάρα πολλα. Όταν βλέπω πχ τον Κρόνο με προσοφθάλμιο φαίνεται τόσο σε σημείο να διακρίνω τα δαχτυλίδια του. Όταν όμως χρησιμοποιώ την κάμερα με t ring και t adapter (που είναι και barlow ταυτόχρονα) τότε ουτε που διακρίνω τα δαχτυλίδια του. Σκοπός μου ήταν να βγάλω ένα βίντεο και έπειτα να το επεξεργαστώ με τα κατάλληλα προγράμματα ώστε να βγει μια φωτογραφία, όμως φαίνεται τόσο μικρός που ούτε καν θα βγει μια καλή φωτογραφία στην οποία θα διακρίνονται τα δαχτυλίδια του. Τι μπορώ να κάνω; Το συγκεκριμένο τηλεσκόπιο έχει ικανότητες που ενδεχομένως να μην έχω ανακαλύψει; Αν πάλι σκεφτώ να αλλάξω τηλεσκόπιο θα ήθελα ένα ρομποτικό, έχετε κάποιο να προτεινετε (εως 650-700€ ακόμα και μεταχειρισμένο);  

Σε νεφέλωμα το έχω δοκιμάσει και ήταν αρκετά καλό, απλά τότε δεν είχα κάμερα ώστε να βγάλω με long exposure φωτογραφίες για stacking μετά οπότε ακόμα και με το κινητό ήταν αρκετά καλά. Το θέμα μου είναι οι πλανήτες που φαίνονται τόσο μικροί με την κάμερα. (Έχω δει και βίντεο από YouTube άλλων ανθρώπων με το ίδιο τηλεσκόπιο και δεν συγκρίνεται καθόλου με αυτο που βλέπω εγώ με τη δική μου κάμερα και το ίδιο τηλεσκόπιο με αυτούς). Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη αν είναι κάπως χαζές οι ερωτήσεις μου, να τονίσω ότι είμαι αρχάρια!!!

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλησπέρα Τζένη,

Με το τηλεσκόπιο που έχεις μπορείς να κάνεις αρκετά, αλλά δυστυχώς το θέμα είναι ότι με DSLR έχεις περιορισμούς σε θέμα πλανητικής, μια από τα ίδια και εγώ ως χρήστης Canon EOS 4000D και ενός Barlow, με το Skywatcher 150/750P που έχω (που έχει χαμηλότερο fl από το δικό σου) είδα τα δαχτυλίδια του Κρόνου και τα φωτογράφισα αλλά είναι απλά ένας μαραθώνιος.