Jump to content

Βοήθεια για skywatcher 130/900 (αρχάρια)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας! Έχω το skywatcher 130/900 με RA motor και Canon 1200d. Είμαι αρκετά αρχάρια οπότε δεν γνωρίζω πάρα πολλα. Όταν βλέπω πχ τον Κρόνο με προσοφθάλμιο φαίνεται τόσο σε σημείο να διακρίνω τα δαχτυλίδια του. Όταν όμως χρησιμοποιώ την κάμερα με t ring και t adapter (που είναι και barlow ταυτόχρονα) τότε ουτε που διακρίνω τα δαχτυλίδια του. Σκοπός μου ήταν να βγάλω ένα βίντεο και έπειτα να το επεξεργαστώ με τα κατάλληλα προγράμματα ώστε να βγει μια φωτογραφία, όμως φαίνεται τόσο μικρός που ούτε καν θα βγει μια καλή φωτογραφία στην οποία θα διακρίνονται τα δαχτυλίδια του. Τι μπορώ να κάνω; Το συγκεκριμένο τηλεσκόπιο έχει ικανότητες που ενδεχομένως να μην έχω ανακαλύψει; Αν πάλι σκεφτώ να αλλάξω τηλεσκόπιο θα ήθελα ένα ρομποτικό, έχετε κάποιο να προτεινετε (εως 650-700€ ακόμα και μεταχειρισμένο);  

Σε νεφέλωμα το έχω δοκιμάσει και ήταν αρκετά καλό, απλά τότε δεν είχα κάμερα ώστε να βγάλω με long exposure φωτογραφίες για stacking μετά οπότε ακόμα και με το κινητό ήταν αρκετά καλά. Το θέμα μου είναι οι πλανήτες που φαίνονται τόσο μικροί με την κάμερα. (Έχω δει και βίντεο από YouTube άλλων ανθρώπων με το ίδιο τηλεσκόπιο και δεν συγκρίνεται καθόλου με αυτο που βλέπω εγώ με τη δική μου κάμερα και το ίδιο τηλεσκόπιο με αυτούς). Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη αν είναι κάπως χαζές οι ερωτήσεις μου, να τονίσω ότι είμαι αρχάρια!!!

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλησπέρα Τζένη,

Με το τηλεσκόπιο που έχεις μπορείς να κάνεις αρκετά, αλλά δυστυχώς το θέμα είναι ότι με DSLR έχεις περιορισμούς σε θέμα πλανητικής, μια από τα ίδια και εγώ ως χρήστης Canon EOS 4000D και ενός Barlow, με το Skywatcher 150/750P που έχω (που έχει χαμηλότερο fl από το δικό σου) είδα τα δαχτυλίδια του Κρόνου και τα φωτογράφισα αλλά είναι απλά ένας μαραθώνιος. 

Εάν ενδιαφέρεσαι για πλανητική φωτογράφιση θα σου σύστηνα ανεπιφύλακτα να αγοράσεις μια πλανητική καμερα και όχι ένα καινούριο τηλεσκόπιο. Μια καλή επιλογή για αρχάριους είναι η ZWO ASI 224MC. Αυτήν την κάμερα την έλαβα προχθές και μέσα σε λίγες ώρες έχω γίνει πολύ καλύτερος στην πλανητική φωτογραφιση, επίσης χρησιμοποιώ ένα Barlow 2× και όπως και εσύ έχω R.A MOTOR για να κάνω tracking.

Θα σου παραθέσω φωτογραφιες που έβγαλα με την CANON EOS 4000D και με την ZWO ASI 224MC που στο εξωτερικό την βρίσκεις και 175€, η διαφορά σίγουρα θα είναι ορατή.

20240820_105448.png

20240904_101028.png

jupiter.jpg

MARS (1).jpg

"Στην αναζήτηση του χρυσού, χάσαμε τα διαμάντια"

Σύνδεσμος για σχόλιο

Όντως υπάρχει διαφορά!! Ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια θα το σκεφτώ! Η ιδέα της κάμερας αυτής ακούγεται εξαιρετική. Επίσης για να σας δώσω να καταλάβετε, αυτό που έβλεπα με την κάμερα μου ήταν χειρότερο από την πρώτη φωτογραφία του Κρόνου που δείξατε. Ακόμα πιο μικροσκοπικος φαίνεται ο Κρόνος σε εμένα αλλά και πιο θολός που ούτε καν φαίνεται να έχει δαχτυλιους. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ πάντως!!!

Σύνδεσμος για σχόλιο

Εγώ ευχαριστώ,

Οτι ερώτηση έχεις σχετικά με την αστροφωτογραφια μπορείς να μου στείλεις μύνημα για να σε βοηθήσω!

Καλή συνέχεια!

• Ευχαριστώ 1

"Στην αναζήτηση του χρυσού, χάσαμε τα διαμάντια"

Σύνδεσμος για σχόλιο

Υπάρχει ένας ιστοτοπος, astronomy tools fov. To fov είναι από το field of view. Εκεί εισάγετε το διάφραγμα του τηλεσκοπίου σας (130) το εστιακό του μήκος  (900) τον πλανήτη η το ουράνιο αντικείμενο που θέλετε να φωτογραφίσετε, την κάμερα και αφού δώσετε εντολή σάς δείχνει το μέγεθος του αντικειμένου στο κάδρο της κάμερας. Επίσης μπορείτε να δείτε τη μεγέθυνση με διάφορους barlow. Η πλανητική κάμερα είναι μονόδρομος. Εκτός από τη zwo asi 224, υπάρχει η 120, η 178 κι η εξαιρετική 462mc.Η τελευταία έχει αυξημένη ευαισθησία στο υπέρυθρο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με φίλτρο ir pass. Αυτό το φίλτρο επιτρέπει στα μεγάλα μήκη κύματος να περάσουν κι είναι τα μήκη που επηρεάζονται λιγότερο από ατμοσφαιρικες διαταραχές. Άρα σώζεται μια δύσκολη νύχτα για φωτογράφιση. Μπορεί βέβαια να χρησιμοποιηθεί και χωρίς το φίλτρο. 

Σύνδεσμος για σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης