zantespear Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26, 2006 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26, 2006 έχω τις παρακάτω απόρίες:1. Παρατηρώ οτι οι στηριξεις που μπορούν να σηκώσουν βαριά τηκεσκόπια είναι αρκετά ως πάρα πολύ εκριβές (πχ PARAMOUNT 1100 ME MKS=13900 E ). Αυτό το κόστος πως μπορεί να δικαολογηθεί απο κατασκευαστικής άποψης? Δηλαδή τι τις κάνει να διαφέρουν πχ από ένα 1400αρι αμάξι?2. Υπάρχει κάποια σελίδα που να εξηγει την εσωτερική λειτουργία μιας τέτοιας στήριξης? 3. Υπάρχει τρόπος να κατασκευαστεί από ιδιώτη? Σπύρος
aristarchus Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26, 2006 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26, 2006 Σπυρο, Μια τετοια βαση δεν ειναι ακριβη μονο για τα κιλα που μπορει να στηρηξη αλλα και το γεγονος οτι ακολουθει τον ουρανο με μεγαλη ακριβεια καθως εχει την ικανοτητα για ακριβες GOTO. Το μοντελο που αναφερεις (Paramount 1100) ειναι παλιο και η τελευταια εκδοση ειναι η ΜΕ (Millenium Edition). Μπορεις να βρεις την βαση καινουργια στο Αστρομαρτ γυρω στις 11.000$ (δηλαδη περιπου 8700 ευρω). Αν επιμενεις για απ'ευθειας αγορα απο την Software Bisque, ειναι λιγο κατω απο 10.000 ευρω. Μην ξεχναμε και τα μεταφορικα συν δασμους/φορους που ειναι επιπλεον αυτες τις τιμες. Φιλικά, Αντώνης Αγιομαμίτηςhttp://www.perseus.gr
zantespear Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26, 2006 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26, 2006 Eστω κύριε Αγιομαμίτη και για τη δυνατότητα παρακολούθησης για μεγάλο χρόνο αντικειμένων καθώς και για το goto. το ερώτημα μου δεν σημαίνει οτί με ανδιαφέρει η αγορα ενός τέτοιου συστήματος. Μου κάνει εντύπωση, (θα ήθελά να μάθω περισσότερα πράγματα) από μηχανολογικής άποψης καθαρά για από περιέργεια!! Σπύρος
aristarchus Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26, 2006 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26, 2006 Μου κάνει εντύπωση, (θα ήθελά να μάθω περισσότερα πράγματα) από μηχανολογικής άποψης καθαρά για από περιέργεια!!Σπυρο, Ισως η καλυτερη λυση ειναι να συμμετεχεις σε φορα της Yahoo οπου μπορεις να εχεις αμεση προσβαση στους αρμοδιους της Software Bisque (Daniel και Stephen Bisque) και Astro-Physics (Roland Christen). Φιλικά, Αντώνης Αγιομαμίτηςhttp://www.perseus.gr
dkef Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27, 2006 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27, 2006 Πιστεύω ότι το μεγάλο κόστος οφείλεται κυρίως στην μαζικότητα ή μη της παραγωγικής διαδικασίας. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα, αν και πολύ πολύπλοκα και γεμάτα ηλεκτρονικά και συστήματα ακριβείας πια, παράγονται μαζικά και έχει γίνει σημαντική έρευνα και επένδυση στις αυτοματοποιημένες τεχνολογίες μαζικής παραγωγής. Αυτό δεν έχει γίνει με τα τηλεσκόπια και ιδίως με τις high-end μάρκες όπως όλα κατασκευάζονται ένα-ένα στο χέρι. Το ίδιο φαινόμενο μπορεί να δει κανείς και στα hi-fi, όπου υπάρχει κολοσιαία διαφορά τιμής (ακόμα μεγαλύτερη) ανάμεσα στα καταναλωτικά και τα hi-end. Πχ. υπάρχουν ηχεία που κάνουν 70.000 € το ζεύγος! Αλλά και στα αυτοκίνητα, για δείτε πόσο κοστίζει να φτιάξει κανείς ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο αξιώσεων, ή μια υπερ-πολυτελή λιμουζίνα περιορισμένης παραγωγής. "All those moments will be lost in time... like tears in the rain."
astrovox Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27, 2006 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27, 2006 Βάλε μέσα και τον ανταγωνισμό και το νόμο προσφοράς-ζήτησης. Μια βάση της Astro-Physics με ζήτηση τόσο μεγαλύτερη από την προσφορά δεν έχει καμιά ελπίδα να μειώσει τις τιμές. «I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer
aristarchus Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27, 2006 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27, 2006 Μια βάση της Astro-Physics με ζήτηση τόσο μεγαλύτερη από την προσφορά δεν έχει καμιά ελπίδα να μειώσει τις τιμές.Ανδρεα, Αυτο δυστυχως ισχυει με τον ποιο κατηγοριματικο τροπο! Για παραδειγμα, το ΑΡ160 αυξηθηκε φετος με 1000$. Για πρωτη φορα ειμαι αδιαφορος εφοσον προλαβα περυσι και το πηρα. Φιλικά, Αντώνης Αγιομαμίτηςhttp://www.perseus.gr
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα