Jump to content

Τί μπορώ να φωτογραφήσω;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά σας φίλοι,

 

Εδώ και αρκετό καιρό διαθέτω ένα Sky-Watcher 130 EQ και έχω παρατηρήσει αρκετά ουράνια σώματα! Πιστεύω πως ήρθε η ώρα να αρχισω να τα αποθανατίζω. Αλλά σ' αυτό θα ήθελα μια βοήθεια. Ξέρω οτι οι περισσότεροι απο σας ασχολείστε με την αστροφωτογράφηση σοβαρά και το βλέπω άλλωστε στις πολλές ωραίες φωτογραφίες που εκδίδετε σ΄αυτή τη σελίδα. Εγώ πάλι είμαι αρχάριος σ΄αυτό το θέμα και θα ήθελα να ρωτήσω τι μπορώ να φωτογραφήσω με το συγκεκριμένο τηλεσκόπιο και αν γίνεται να μου πείτε τι θα χρειαστώ. Πάρακάτω παραθέτω τις λεπτομέρειες σχετικά με το τηλεσκόπιό μου:

 

ΜΑΡΚΑ: SKYWATCHER

ΜΟΝΤΕΛΟ: 130 EQ

ΤΥΠΟΣ: Κατοπτρικό

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ΚΑΤΟΠΤΡΟΥ: 130mm (5.1'')

ΕΣΤΙΑΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ: 900mm

ΕΣΤΙΑΚΟΣ ΛΟΓΟΣ: f/7

ΜΕΓΙΣΤΗ ΩΦΕΛΙΜΗ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ: 260x

ΜΕΓΙΣΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΑΣΤΕΡΑ: 13,3

ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ: 0,9''

ΣΤΗΡΙΞΗ: EQ2

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Γεια σου johnmis,

 

Για να μπορέσεις να κάνεις αστροφοτογράφιση χρειάζεσαι τουλάχιστο ένα μοτεράκι οδηγό που θα κινεί τον άξονα ορθής αναφοράς της βάσης σου.

Με το τηλεσκόπιο σου μπορείς να φωτογραφίσεις τόσο τους πλανήτες όσο και τα αντικείμενα του βαθύ ουρανού. Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με μια Philips TUCam web camera όσον αφορά τους πλανήτες. Είναι καλό να εφοδιαστείς με ένα ΙR φίλτρο και αρκετή υπομονή. Επίσης είναι καλό ξεκίνημα και η piggy back αστροφωτογράφιση. Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με μια ψηφιακή μηχανή ώστε να μπορείς να επεξεργάζεσαι τα αποτελέσματά σου με κατάλληλα προγράμματα όπως το Photoshop κά.

 

Για τα deep sky αντικείμενα θες μεγαλύτερους χρόνους έκθεσης και χρήματα να επενδύσεις για την αγορά εξοπλισμού. Παρόλα αυτά με μια ψηφιακή μηχανή και χρόνο έκθεσης της τάξης των 15sec μπορεις να έχεις ικανοποιητικά αποτελέσματα (με λίγη επεξεργασία) για τα πιο λαμπρά deep sky αντικείμενα.

 

Φιλικά,

 

Κώστας

http://www.geocities.com/nubium75/index.htm