Jump to content

Πρωτη φωτογραφια


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σημερα μολις καθαρισε λιγο ο ουρανος ανεβηκα και τραβηξα την πρωτη μου φωτο απο την σεληνη. \:D/ Περιμενω σχολια. :)

 

test2.jpg.70d21cb3bf457837e7f9a47d6b672eae.jpg

Σεληνη πριν επεξεργασια

 

test.jpg.ff07d3c833474bb2f44e0e6246509145.jpg

Σεληνη πρωτη φορα

Φιλικά Κώστας

 

http://www.astrobin.com/users/kookoo_gr/

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Για σου φίλε μου.

Αν και είμαι νέος και αρχάριος στο είδος , η προτι φωτογραφία είναι μαλων λίγω θολή από την δεύτερη!!!!!

 

Αλήθεια !!!! τη εξοπλισμό έχεις!!! (Κάμερα –τηλεσκόπιο βάση)

 

Κάνω ερωτήσεις για τον μελλοντικό εξοπλισμό μου !!!!

 

Καλές αστροφοτογραφιες.

SkyWatcher Dobsonian 8\" TeleVue Barlow 3x , 31.8mm (1 1/4\")
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Εχω το Skywatvher 114/1000EQ1 Compact και την καμερα SPC 900NC με IR Cut filter. Η πρωτη φωτο ειναι λιγο θολη γιατι δεν την εχω κανει επεξεργασια με το Registax. Η δευτερη ειναι αφου την επεξεργαστηκα ελαφρα. Η εικονα δεν ειναι και τελεια γιατι ειχε λιγη νεφωση πανω απο την σεληνη αλλα περιμενα τοσο καιρο να τραβηξω φωτο.

Φιλικά Κώστας

 

http://www.astrobin.com/users/kookoo_gr/

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλη προσπαθεια αλλα πολυ θολη ρε παιδι!!! =; =; =; =;

 

Γιατι ετσι? Ειχε συννεφια? Δεν ειχες εστιασει καλα? Κινηθηκε το τηλεσκοπιο εκεινη την στιγμη??

 

Γιατι το λεω... Γιατι εχεις και στηριξη και καλης ποιοτητας εξοπλισμο και θα επρεπε να βγει καθαροτερη...

 

Κοιτα χωρις να θελω να κανω τον εξυπνο τι εβγαλα εγω με μια απλη ψηφιακη της Panasonic (DMC FX-10 Lumix) των 160 ευρω και με φωτογραφηση χωρις βαση και χωρις αλλη βοηθεια προγραμματος... Μονο η καμερα με το χερι μπροστα απο το μανισιο προσοφθαλμιο των 10mm του Skywatcher Dobsonian 8" (Και χωρις στηριξη)...

 

Προσπαθησε ξανα δεν νομιζω να ειναι αυτο το καλυτερο που μπορεις να κανεις. Do more!! O:) O:) O:)