Draco Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17, 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17, 2008 Παιδιά καλησπέρα.Αύριο με το καλό, και κατόπιν ωρίμου σκέψεως και φιλικών παραινέσεων,θα έχω στα χέρια μου μια Canon 400d μεταχειρισμένη με το φακό της 18-55mm. Επειδή είμαι παντελώς άσχετως με DSLR, θα ήθελα την βοήθειά σας. Τι πρέπει να προσέξω στην αγορά της για να καταλάβω ότι η μηχανή είναι ΟΚ? Πώς πχ θα δω πόσα κλικ έχει, και αν ο αισθητήρας της είναι σε καλή κατάσταση? Επίσης μετά την αγορά της τι άλλο θα χρειαστώ? Ένα battery grip για παράδειγμα είναι απαραίτητο? Μια δεύτερη μπαταρία ίσως? Για βοηθάτε ρε παιδιά... Canonaδες του forum τα φώτα σας.. EQ6 Sky Scan Pro, Skywatcher dob 8, Skywatcher 70/500, Canon 400D, Webcam PHILIPS - SPC900NC
Andreas72 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17, 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17, 2008 Αντε φίλε με το καλό να την παραλάβεις και καλές λήψεις. Πώς πχ θα δω πόσα κλικ έχει Υποθέτω τραβώντας μια δοκιμαστική λήψη και βλέποντας την στην οθόνη της μηχανής σου δείχνει πόσα κλικ έχει.Τώρα για τα υπόλοιπα που ρώτησες επειδή δεν είμαι και ο πιο σχετικός στα μεταχειρισμένα αφήνω να απαντήσουν άλλοι φίλοι που τα ξέρουν καλύτερα.Εγώ εύχομαι να την ευχαριστηθείς την μηχανή,να είναι σε καλή κατάσταση(είναι σίγουρο) και να της βγάλεις το λάδι. Υ.Γ :Σίγουρα θα χρειαστείς μια δεύτερη μπαταριά και έναν φορτιστή αυτοκινήτου για τα βράδια που θα τραβάμε στον Κιθαιρώνα. http://www.astropixel.gr
filiatra Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17, 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17, 2008 Αν είσαι όπως λες παντελώς άσχετος τότε δεν υπάρχει τρόπος να την ψάξεις μέσα σε λίγη ώρα.Γενικά ένα πρόβλημα μπορεί να κάνει καραμπαμ, αλλά μπορεί κ να φανεί μετά από μέρες.Ειδικά για DSLR.Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας μ έναν που να έχει την μηχανή κ να την ψάξει αυτός για σένα.Γιατί δεν κανονίζεις με κάποιον απ το Forum? Με εκτίμηση Παναγιώτης Φωτεινέας