Jump to content

βλέπω κάτι να αναβοσβήνει


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω ένα μεγάλο πρόβλημα, :oops: εδώ και λίγο καιρό παρατηρώ τον ουρανό σχεδόν κάθε βράδυ παρότι είμαι και πολλή αρχάριος προσπαθώ να αναγνωρίσω και το τι βλέπω, (χρησιμοποιώ κιάλια CELESTRON 15X70 ) λιπών στο θέμα πολλές φορές βλέπω κάτι να αναβοσβήνει πολλή κοντά στο νεφέλωμα του οριονα δηλαδή όταν κεντράρω το νεφέλωμα το βλέπω αριστερά στην άκρη, όταν κεντράρω το φαινόμενο δεν έχει βγει από το οπτικό μου πεδίο ποτέ πάντα το βλέπω να αναβοσβήνει μέσα,

Εχτές έπαθα πλάκα λόγο τις καθαρής ατμόσφαιρας που είχε το είδα πολλή πιο καθαρά από όλες τις φορές το παρομοίωσα σαν φως φάρου δηλαδή μου έδινε την εντύπωση πως κινείτε και περιστρέφετε γύρο από τον εαυτό του όπως ο φάρος έχοντας έντονο φως προς μια κατεύθυνση,

Σε φίλους που το είπα μου είπαν πως μάλλον είναι δορυφόρος πράγμα που δεν μου στέκετε καλά να πιστό ότι είναι δορυφόρος .

Θα ήθελα να μου απάντηση κάποιος φίλος που να μπορεί να μου δόση να καταλάβω τι στο καλό μπορεί να είναι το παράξενο φωτάκι που αναβοσβήνει πάντα σε ένα συγκεκριμένο χώρο και πηγαίνει πέρα δώθε ακαθόριστα.

Υ.Γ. είχα ξανά γράψει για το θέμα αυτό όταν το πρώτο παρατήρησα αλά προς απογοήτευση μου δε πάρθηκε στα σοβαρά :oops:

SkyWatcher Dob 8\\ Vixen VC200L

Celestron SkyMaster 15Χ70

EQ6 SkyScan Pro GOTO

T.V. Panoptic 19mm, POWERMATE 2,5x, Ø 31,8mm

Vixen LVW, LANTHANUM 42mm, Ø 50,8mm

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ειναι εποχη για συγκεκριμενους δορυφορους ("geostationary" ... πχ. Hellas-Sat) οπου πανε απο μεγεθος 10-11 σε μεγεθος 5-6. Η "ζωνη" για τους συγκεκριμενους δορυφορους ειναι περιπου 39-44 μοιρες altitude και ο Οριωνας ειναι καταπληκτικος σε αυτη την περιπτωση επειδη περναει απο τo κεντρο της ζωνης ("geostationary belt").

Φιλικά,

 

Αντώνης Αγιομαμίτης

http://www.perseus.gr

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

ΥΓ. Ξεχασα και το ποιο σημαντικο ... το φαινομενο που βλεπεις λεγετε "flashing geosats" ....

Φιλικά,