Μιχάλης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 2009 Μοιραστείτε Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 2009 http://el.wikisource.org/wiki/Για_το_ενδεχόμενο_καταστροφής_στη_Σελήνη διαβαστε την υποσημειωση Η ΑΣΤΡΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ !!!!! astronomy for all http://mechntua.blogspot.com/ Σύνδεσμος για σχόλιο Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους More sharing options...
Στέφανος Σοφολόγης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 2009 Μοιραστείτε Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 2009 Για να ανοίξει κάντε copy όλο το link (μαζί με τις ελληνικές λέξεις) και κάντε το paste στον browser. "Πως να σωπάσω μέσα μου την ομορφιά του κόσμου; ..." Κώστας Κινδύνης "Με το λύχνο του άστρου στους ουρανούς εβγήκα, στο αγιάζι των λειμώνων, στη μόνη ακτή του κόσμου..." Οδυσσέας Ελύτης www.a-polaris.org Σύνδεσμος για σχόλιο Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους More sharing options...
Μιχάλης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 2009 Συγγραφέας Μοιραστείτε Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 2009 αν και το εκανα copy paste το link οπως ηταν δν το εβγαλε τελικα ολο σαν συνδεσμο... Η ΑΣΤΡΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ !!!!! astronomy for all http://mechntua.blogspot.com/ Σύνδεσμος για σχόλιο Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους More sharing options...
Στέφανος Σοφολόγης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 2009 Μοιραστείτε Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 2009 Δοκίμασα να το διορθώσω αλλά δεν δέχεται τις ελληνικές λέξεις. Πολύ ενδιαφέρον πάντως. "Πως να σωπάσω μέσα μου την ομορφιά του κόσμου; ..." Κώστας Κινδύνης "Με το λύχνο του άστρου στους ουρανούς εβγήκα, στο αγιάζι των λειμώνων, στη μόνη ακτή του κόσμου..." Οδυσσέας Ελύτης www.a-polaris.org Σύνδεσμος για σχόλιο Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους More sharing options...
Μιχάλης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 2009 Συγγραφέας Μοιραστείτε Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 2009 ναι και εγω προσπαθησα αλλα οντως δν τις δεχεται! παντως μου φαινεται οτι οι τρεις πρωτοι που πηγαν ειχαν λιγες πιθανοτητες να επιστρεψουν,αραγε ειχαν συνειδητοποιησει το επικυνδυνο του ολου εγχειρηματος? Η ΑΣΤΡΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ !!!!! astronomy for all http://mechntua.blogspot.com/ Σύνδεσμος για σχόλιο Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους More sharing options...
Altinakis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 2009 Μοιραστείτε Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 2009 Για το ενδεχόμενο καταστροφής στη ΣελήνηΑπό ΒικιθήκηΜετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΗ ΣΕΛΗΝΗΔιάγγελμα Γουίλιαμ Σάφαϊρ Το έμβλημα της αποστολής Απόλλο 11 Η μοίρα όρισε οι άντρες που πήγαν στη Σελήνη για μία ειρηνική εξερεύνηση να μείνουν στη Σελήνη για να αναπαυθούν εν ειρήνη.[1] Οι γενναίοι αυτοί άντρες, ο Νηλ Άρμστρονγκ και ο Έντουιν Ώλντριν, γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει ελπίδα για τη διάσωσή τους. Αλλά γνωρίζουν επίσης ότι από τη θυσία τους πηγάζει ελπίδα για την ανθρωπότητα. Αυτοί οι δύο άντρες θυσιάζουν τις ζωές τους στον πιο ευγενή σκοπό της ανθρωπότητας: Την αναζήτηση για την αλήθεια και την κατανόηση. Θα τους θρηνήσουν οι οικογένειες και οι φίλοι τους· θα τους θρηνήσει το έθνος τους· θα τους θρηνήσουν όλοι οι λαοί του κόσμου· θα τους θρηνήσει η Μητέρα Γη που τόλμησε να στείλει δύο από τους γιους της στο άγνωστο. Με την εξερεύνησή τους, παρακίνησαν τους λαούς του κόσμου να νιώσουν ένας· με τη θυσία τους, συσφίγγουν περισσότερο τους δεσμούς αδελφοσύνης μεταξύ των ανθρώπων. Στα αρχαία χρόνια, οι άνθρωποι κοιτούσαν τα άστρα και έβλεπαν τους ήρωές τους στους αστερισμούς. Στην εποχή μας, κάνουμε λίγο πολύ το ίδιο, αλλά οι ήρωές μας είναι επικοί άντρες από σάρκα και οστά. Θα ακολουθήσουν άλλοι, και σίγουρα θα βρουν το δρόμο της επιστροφής. Η αναζήτηση του Ανθρώπου δεν θα σταματήσει. Όμως αυτοί οι άντρες ήταν οι πρώτοι, και θα παραμείνουν οι πρωτοπόροι στις καρδιές μας. Για κάθε ανθρώπινο πλάσμα που θα κοιτάζει το φεγγάρι τις νύχτες που θα ακολουθήσουν θα ξέρει ότι κάποια γωνιά ενός άλλου κόσμου θα είναι για πάντα ανθρώπινη. [Επεξεργασία] Σημειώσεις 1. ^ Όταν στις 20 Ιουλίου 1969 οι αστροναύτες του Απόλλο 11 περπάτησαν στην επιφάνεια της Σελήνης το εγχείρημά τους δεν είχε ολοκληρωθεί. Η διαδικασία επιστροφής τους στο σκάφος Κολούμπια, που βρισκόταν σε τροχιά γύρω απο τη Σελήνη με κυβερνήτη τον Μάικλ Κόλινς και θα τους οδηγούσε πίσω στη Γη, αποτελούσε το πιο δύσκολο τμήμα της αποστολής και συγκέντρωνε τις περισσότερες πιθανότητες αποτυχίας. Έτσι οι σύμβουλοι του Αμερικανού προέδρου Ρίτσαρντ Νίξον τον συμβούλεψαν να είναι προετοιμασμένος για το χειρότερο. Την ομιλία του για την περίπτωση αυτή έγραψε ο τότε λογογράφος του προέδρου, Γουίλιαμ Σάφαϊρ και έγινε γνωστή μόλις το 1999. Αν συνέβαινε το απευκταίο, το σχέδιο του Λευκού Οίκου θα ήταν το εξής: ο Νίξον θα τηλεφωνούσε σε καθεμία από τις «χήρες» των αστροναυτών και στη συνέχεια θα διάβαζε τον λόγο στο αμερικανικό έθνος. Ύστερα η NASA θα διέκοπτε την επικοινωνία με τους «ναυαγούς» και η κηδεία θα πραγματοποιείτο με τον ίδιο τρόπο που γίνεται στη θάλασσα. Προφανώς, ο λόγος αυτός δεν εκφωνήθηκε ποτέ. Meade LX200 8" EMC Classic (F/10) , Celestron Ultima Barlow 2x, Baader Ortho 6mm (Phantom),Hirsch SCT Focal Reducer / Corrector f/6.3, Philips SPC900NC IR/Cut >Destination Space! Σύνδεσμος για σχόλιο Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους More sharing options...
Alexander Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 2009 Μοιραστείτε Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25, 2009 Χμμμ ,για φαντάσου ... Αν αυτό ισχύει δείχνει γιατί ακόμα και τώρα είναι τόσο δύσκολη και πολυδάπανη μια τέτοια αποστολή.Οι πηγές που δίνει βέβαια είναι αρκετά αξιόπιστες άρα ίσως είναι ένα ακόμα στοιχείο υπέρ του ότι οι αποστολές Apollo είναι πραγματικά γεγονότα (αυτό που υποστηρίζει κάθε λογικός ανθρωπος δλδ) . Είμαστε ταξιδιώτες που πάνω στη Γη διασχίζουν το διάστημα, σαν επιβάτες πάνω σε πλοίο, και πολλοίαπό εμάς δε νογάμε κανένα μέρος του σκάφους πέρα από την καμπίνα όπου καταλύουμε.S.P. Langley Σύνδεσμος για σχόλιο Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους More sharing options...
MARIA ARGYRIOU Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27, 2009 Μοιραστείτε Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27, 2009 Το συγκεκριμένο θέμα το είχα διαβάσει σε ημερολογίο που έχω από την Αμερική.Μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον.. Βασικά πάντα έχει η ΝΑΣΑ ένα 'σχέδιο Β' ΄στις αποστολές, για πάν ενδεχόμενο.Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν με το Gemini 4 όταν έγινε ο πρώτος αμερικάνικος διαστημικός περίπατος.Οι επιστήμονες δεν είχαν λάβει υπόψιν τον νόμο του Νεύτωνα 'δράση-αντίδραση' για το διαστημόπλοιο και έτσι ο αστροναύτης που ήταν για spacewalk δεν μπορούσε να μπει μέσα στο διαστημόπλοιο.Ο πιλότος είχε ειδοποιηθεί από την ΝΑΣΑ πριν την εκτόξευση, ότι εάν συνέβαινε κάτι τέτοιο έπρεπε να τον αποσυνδέσει από το διαστημόπλοιο ώστε να πεθάνει από ασφύξια στο διάστημα ή έπρεπε να έμπαινε στην ατμόσφαιρα της Γης με το σώμα του αστροναύτη και να τον άφηνε να καεί στην ατμόσφαιρα.Αυτό ήταν επικίνδυνο διότι έπρεπε να αφήσει το παραθυράκι ανοιχτό του διαστημοπλοίου κατα την επάνοδο όποτε κυνδίνευε και η δική του ζωή.Μάλιστα είχαν ετοιμάσει τα πάντα γι'αυτή την περίπτωση...Όμως αντι αυτού, ρισκάρισε την ζωή του ο πιλότος, τραβώντας τον αστροναύτη μέσα στο διαστημοπλοίο πριν την επάνοδο και έτσι τα κατάφεραν. Η αλήθεια είναι ότι η ΝΑΣΑ μετά από την αποτυχία του Απόλλων 1 και τον θάνατο των 3 αστροναυτών ήταν αρκετά επιφυλακτικοί με το Απόλλων 11. Το σύμπαν δεν είναι μια μηχανή.Είναι μια ατέρμονη μετουσίωση του ορατού σε αόρατο,του κενού σε πλήρες, του αδύνατου σε δυνατό και τανάπαλιν. Μάνος Δανέζης, Στράτος Θεοδοσίου Σύνδεσμος για σχόλιο Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους More sharing options...
orion Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18, 2009 Μοιραστείτε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18, 2009 ...Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν με το Gemini 4 όταν έγινε ο πρώτος αμερικάνικος διαστημικός περίπατος.Οι επιστήμονες δεν είχαν λάβει υπόψιν τον νόμο του Νεύτωνα 'δράση-αντίδραση' για το διαστημόπλοιο και έτσι ο αστροναύτης που ήταν για spacewalk δεν μπορούσε να μπει μέσα στο διαστημόπλοιο....Όμως αντι αυτού, ρισκάρισε την ζωή του ο πιλότος, τραβώντας τον αστροναύτη μέσα στο διαστημόπλοιο πριν την επάνοδο και έτσι τα κατάφεραν. Η nasa και η wikipedia φαίνεται να τα λένε λίγο διαφορετικά:http://nssdc.gsfc.nasa.gov/nmc/masterCatalog.do?sc=1965-043Ahttp://nssdc.gsfc.nasa.gov/planetary/gemini_4_eva.htmlhttp://en.wikipedia.org/wiki/Gemini_4#Extra-vehicular_activity_.28EVA.29 Ποιές είναι οι δικές σου πηγές; ΥΓ Ειδικά το "οι επιστήμονες δεν είχαν προβλέψει την ισχύ δράσης-αντίδρασης" δε φαίνεται λίγο τραβηγμένο; Φιλικά,Γιάννης Μπελιάς In a world without fences who needs Gates? Σύνδεσμος για σχόλιο Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους More sharing options...
Βασίλης_Μ Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18, 2009 Μοιραστείτε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18, 2009 Οι επιστήμονες δεν είχαν λάβει υπόψιν τον νόμο του Νεύτωνα 'δράση-αντίδραση' για το διαστημόπλοιο και έτσι ο αστροναύτης που ήταν για spacewalk δεν μπορούσε να μπει μέσα στο διαστημόπλοιο. Όπως γράφει και ο Orion το πρόβλημα δεν ήταν αυτό αλλά η ανθρωποθυρίδα. Επίσης είχαν "προβλέψει" την "δράση-αντίδραση" με την συσκευή του personal attitude control για EVA. Η αλήθεια είναι ότι η ΝΑΣΑ μετά από την αποτυχία του Απόλλων 1 και τον θάνατο των 3 αστροναυτών ήταν αρκετά επιφυλακτικοί με το Απόλλων 11. Ο θάνατος του τριμελούς πληρώματος του Απόλλων1, όπως γνωρίζεις προήλθε από το γεγονός ότι η "ατμόσφαιρα" μέσα στην κάψουλα ήταν 100% οξυγόνο (σε αντίθεση με το 20% περίπου του αέρα) με αποτέλεσμα ναι είναι εξαιρετικά εύλεκτο με τελική κατάληξη την πυρκαϊά. Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic. Arthur C. Clarke http://vip-digital-imaging.blogspot.com Σύνδεσμος για σχόλιο Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους More sharing options...
koyote Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18, 2009 Μοιραστείτε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18, 2009 Παιδια αυτο για το δραση-αντιδραση το εχω δει σε dvd οπου μιλουσαν μηχανικοι που τοτε ηταν υπευθυνοι για το προγραμμα.Τωρα τι να πω.... Aσε την ψυχη σου να σταθει νηφαλια και αταραχη μπροστα σε ενα εκατομμυριο συμπαντα!!! Φιλικα, Βαλογιαννης Γιωργος Σύνδεσμος για σχόλιο Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους More sharing options...
MARIA ARGYRIOU Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18, 2009 Μοιραστείτε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18, 2009 Οι επιστήμονες δεν είχαν λάβει υπόψιν τον νόμο του Νεύτωνα 'δράση-αντίδραση' για το διαστημόπλοιο και έτσι ο αστροναύτης που ήταν για spacewalk δεν μπορούσε να μπει μέσα στο διαστημόπλοιο. Όπως γράφει και ο Orion το πρόβλημα δεν ήταν αυτό αλλά η ανθρωποθυρίδα. Επίσης είχαν "προβλέψει" την "δράση-αντίδραση" με την συσκευή του personal attitude control για EVA. Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο το είχα δει σε ένα ντοκυμαντέρ και μάλιστα είχαν μιλήσει μηχανικοί της ΝΑΣΑ πάνω σε αυτό.Ειλικρινά συγνώμη εάν έκανα λάθος, αλλά στην διαστημική δεν είμαι και αστέρι. Η αλήθεια είναι ότι η ΝΑΣΑ μετά από την αποτυχία του Απόλλων 1 και τον θάνατο των 3 αστροναυτών ήταν αρκετά επιφυλακτικοί με το Απόλλων 11. Ο θάνατος του τριμελούς πληρώματος του Απόλλων1, όπως γνωρίζεις προήλθε από το γεγονός ότι η "ατμόσφαιρα" μέσα στην κάψουλα ήταν 100% οξυγόνο (σε αντίθεση με το 20% περίπου του αέρα) με αποτέλεσμα ναι είναι εξαιρετικά εύλεκτο με τελική κατάληξη την πυρκαϊά. Το γνωρίζω.Είχαν βρει αρκετά σχεδιαστικά λάθη, κιόλας στο Απολλων 1.Απλά δεν έστειλαν πολλές επανδρωμένες αποστολές στην Σελήνη μέχρι το Απολλων 11 και υπήρχαν κάποιες επιφυλάξεις. Το σύμπαν δεν είναι μια μηχανή.Είναι μια ατέρμονη μετουσίωση του ορατού σε αόρατο,του κενού σε πλήρες, του αδύνατου σε δυνατό και τανάπαλιν. Μάνος Δανέζης, Στράτος Θεοδοσίου Σύνδεσμος για σχόλιο Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους More sharing options...
orion Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18, 2009 Μοιραστείτε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18, 2009 Δεν είπα ότι κάνεις λάθος, απλά εξέφρασα την απορία μου, μιας και οι "επίσημες" πηγές δεν το αναφέρουν Πάντως αφού μιλάμε για την πρώτη απόπειρα της nasa, είναι σίγουρο ότι θα υπήρχαν λάθη και παραλήψεις. Το τραγικό εδώ είναι ότι ο White που ήταν ο πρώτος αμερικάνος που έκανε διαστημικό περίπατο, ήταν και ένας από τους 3 άτυχους του Απόλλων 1 που επίσης ανέφερες... Επίσης από ότι διαβάζω εδώ:http://www.yale.edu/ynhti/curriculum/units/1987/6/87.06.03.x.html#eακόμα και σήμερα στο διαστημικό λεωφορείο, οι αστροναύτες εισπνέουν 100% οξυγόνο κατά την από/προσγείωση και το διαστημικό περίπατο. Φιλικά,Γιάννης Μπελιάς In a world without fences who needs Gates? Σύνδεσμος για σχόλιο Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους More sharing options...
nansy Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18, 2009 Μοιραστείτε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18, 2009 Η μοιραία πτήση του Απόλλο 1 είχε ώς αίτιο την μεγάλη ποσότητα οξυγόνου και την αποσυμπίεση του θαλάμου.Όμως αυτό δεν ήταν και το μοναδικό πρόβλημα.Μετά το ατύχημα και την εξοχυνιστική μελέτη του πυραύλου ανακάλυψαν κακοτεχνίες,ελλειπή μόνωση στα καλώδια του πυραύλου και το σημαντικότερο πρόβλημα ήταν η πόρτα του θαλάμου.Διότι λόγω απότομης αύξησης οξυγόνου προκαλέθηκε αποσυμπίεση στο θάλαμο με αποτέλεσμα η πόρτα να σφραγιστεί και να προκαλέσει τον θάνατο του τριμελούς πληρώματος αφού δεν άνοιξε.Μετά από αυτό στους πυραύλους τοποθέτησαν στη πόρτα ειδική λαβή οπότε αν συμβεί κάτι τέτοιο να ανοίξει αμέσως.Τα προβλήματα του Απόλλο 1 ήταν πολλά και ακόμα αν απογειωνόταν ο πύραυλος θα καταστρεφόταν στη πορεία και δεν θα ξέραμε και τα πραγματικά αίτια.Το πλήρωμα ήταν καταδικασμένο... Ο άνθρωπος προέρχεται από την αστερόσκονη των αστεριών και από την ανθρώπινη αστερόσκονη μπορεί να γεννηθούν νέα αστέρια....!!!!-(Μάνος Δανέζης) Σύνδεσμος για σχόλιο Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα