Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε

Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο και ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω..... :shock:

 

Η Televue δεν απαντά σε e-mail αλλά σε τηλέφωνα. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να τους καλέσω για να θέσω το εξής ερώτημα: αν ο 0.8 reducer/flattener που διαθέτουν είναι κατάλληλος για αποχρωματικά f7.5 εστιακών 600mm και 900mm (SW) και σε τι ποσοστό του πεδίου με χρήση DSLR.

 

Η ευγενέστατη κυρία που απάντησε στο τηλεφώνημα με παρέπεμψε στο τεχνικό τμήμα της εταιρίας. Η φωνή από την άλλη άκρη της γραμμής εξαιρετικά χαρακτηριστική.... Hi, it's Al, how can I help you.... :shock: :shock: :shock:

Δεν μπορούσα να το πιστέψω. Έχοντας μάλιστα δει και ακούσει τον κύριο Nagler τον περασμένο Οκτώβρη στην Πεντέλη ήμουν σίγουρος ότι μιλούσα με τον Al τον ίδιο.... Μάλιστα, μόλις του είπα ότι καλώ από Ελλάδα μου είπε καλησπέρα στα Ελληνικά και με ρώτησα αν ήμουν στην Πεντέλη.

 

Η κουβέντα συνέχισε, με κατατόπισε πλήρως και μάλιστα συνέχισε χωρίς ίχνος μεροληψίας ακόμα και όταν ανέφερα την άκαρπη δοκιμή στο setup με το αντίστοιχο 0.8 reducer/flattener της WO. Η θέση του ήταν ότι κατά πάσα πιθανότητα θα έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά δεν μπορούσε (και με το δίκιο του) να τοποθετηθεί με ποσοστά την στιγμή που το προϊόν είναι κατασκευασμένο για δικά του τηλεσκόπια. Μάλιστα πρότεινε λύση..... Αμερικάνικη... την οποία δεν θα πω για να μην παρεξηγηθώ..... Τέλος, η εξυπηρέτηση ήταν σε άλλο επίπεδο και η διάθεση για κουβέντα και ακατάσχετη παροχή πληροφοριών χωρίς προφανές και άμεσο κέρδος για την εταιρία του, ήταν κάτι το οποίο με εξέπληξε ευχάριστα.

 

Να είστε καλά κύριε Nagler και ευχαριστώ εκ βάθη καρδίας για την κουβέντα που είχαμε.

 

Να είστε καλά κύριε Nagler..... Godspeed Al =D> =D> =D>

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

 

Arthur C. Clarke

 

 

http://vip-digital-imaging.blogspot.com

Δημοσιεύτηκε
Είπαμε, οικογενειακή επιχείρηση, αλλά δεν μπορούσαν να προσλάβουν κανέναν άνθρωπο στο τηλέφωνο;!!! :mrgreen: :lol: Φυσικά πλάκα κάνω! 'Ηταν η τυχερή σου μέρα Βασίλη, να σου δίνει από πρώτο χέρι συμβουλές για τις πιθανές επιλογές σου ο ίδιος ο Al Nagler! :cheesy:
Δημοσιεύτηκε
Βασίλη, καταλαβαίνω πολύ καλά την έκπληξή σου! Την ίδια έκπληξη δοκίμασα κι εγώ όταν πρωτομίλησα με τον κ. Nagler (2001). Μάλιστα, τότε απαντούσε ο ίδιος το τηλέφωνο (δεν το γνώριζα βέβαια) και όταν του ζήτησα ...να μιλήσω με τον κύριο Nagler έλαβα την απάντηση: "you 're speaking to him!" :cheesy: Εκείνη η συνομιλία μας ήταν λίγο καιρό μετά την επίθεση στους δίδυμους πύργους και οι αμερικανοί ήταν ακόμη σε κατάσταση ισχυρού σοκ από την απίστευτη τραγωδία. Έτσι μιλήσαμε αρκετή ώρα για το καυτό θέμα και μόνο στο τέλος ασχοληθήκαμε με τα οπτικά... Από τότε μιλήσαμε άλλες δύο ή τρεις φορές και πάντα μου έκανε εντύπωση ότι δεν βιάζεται καθόλου να κλείσει το τηλέφωνο, οι απαντήσεις του είναι απλές, επικεντρωμένες και ακριβείς και πάντα έχει ένα καλό λόγο να πει για άλλους κατασκευαστές. Παράδειγμα προς μίμηση για τους συναδέλφους του και όχι μόνο!

"Πως να σωπάσω μέσα μου την ομορφιά του κόσμου; ..." Κώστας Κινδύνης

"Με το λύχνο του άστρου στους ουρανούς εβγήκα, στο αγιάζι των λειμώνων, στη μόνη ακτή του κόσμου..." Οδυσσέας Ελύτης

www.a-polaris.org

Δημοσιεύτηκε
πάντα μου έκανε εντύπωση ότι δεν βιάζεται καθόλου να κλείσει το τηλέφωνο, οι απαντήσεις του είναι απλές, επικεντρωμένες και ακριβείς και πάντα έχει ένα καλό λόγο να πει για άλλους κατασκευαστές. Παράδειγμα προς μίμηση για τους συναδέλφους του και όχι μόνο!

 

Ακριβώς Στέφανε... Την ίδια εντύπωση σχημάτισα και εγώ και μάλιστα έκανα την ίδια ευχή... Μακάρι ΟΛΟΙ να μπορούσαν να μιμηθούν τον Al... Κυρίως σε θέματα συμπεριφοράς, επικοινωνίας αλλά και εξυπηρέτησης του πελάτη.... :-note

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

 

Arthur C. Clarke

 

 

http://vip-digital-imaging.blogspot.com

Δημοσιεύτηκε

Yes sir, I totally agree with Vasillis. The customer is always number one. Honest and courteous dealing with a customer is paramount. The customer is what keeps the business going-as we all know. But, we want the customer to be a repeat customer. Advertising is great, but free advertising by word of mouth is really good and goes the extra mile.

 

I have never heard of Al doing anything "odd".

 

-Fred

www.instrumentsoflight.com - www.ras.org.uk

www.avastronomyclub.org - www.aavso.org (LEF)

www.imca.cc (#9181)

www.alpo-astronomy.org

Astrovox Member #4.

Doing astronomy since 1970

Sky & Tel subscriber since 1971

www.highdeserttelescopes.com

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης