Jump to content

Άλλος ένας αρχάριος !!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετίζω την κοινότητά σας και ξεκινάω με μια ερώτηση που πάνω κάτω κάνει κάθε αρχάριος !!!

Διαβάζοντας κυρίως το forum σας αλλά και γενικότερα ψάχνωντας στο internet έχω καταλήξει σε τρεία τηλεσκόπια !

Το MAKSUTOV 102 EQ2

το κατοπτρικό 150/750 EQ3-2

και το διοπτρικό 102/500 ΑΖ3

όλα από την sky-Watcher.

Γιατί διάλεξα αυτά ?? Βάζοντας κάτω το μπάτζετ που μπορώ να διαθέσω και το γεγονός ότι είμαι αρχάριος και απλά θέλω να ξεκινήσω με την παρατήρηση του ουρανού και όπου με βγάλει κατέληξα σε αυτά τα τρεια !!

Αν έχετε την ευγενή καλοσύνη δώστε μου λίγο από τα φώτα σας :) καλό θα μου κάνει !!!

Σας ευχαριστώ και καλές παρατηρήσεις !!!

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλως ορισες στην αστροπαρεα μας!

 

Στο ποσο που σκοπευεις να κινηθεις μπορεις να παρεις αυτο http://www.astronomy.gr/main.cfm?module=eshop&action=detail&id=657

το οποιο θα σου δειξει περισσοτερα ουρανια αντικειμενα και με οξυτερη εικονα απο τα τηλεσκοπια που προανεφερες.

Εκτος... κι αν δε σε βολευει η στηριξη Dobson.

Παντως, πολλοι (κυριως εδω στο Astrovox) εχουν κανει το ξεκινημα τους στο χωρο της αστροπαρατηρησης

με το συγκεκριμενο τηλεσκοπιο και παροτι εχουν προχωρησει, συνεχιζουν τις παρατηρησεις τους μ'αυτο.

 

Θα ακολουθησουν γνωμες κατοχων...

“Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow. The important thing is to not stop questioning.”

― Albert Einstein

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

μιας και εμια ενας απο τους κατοχους του dοb 8'' το συνιστω και εγω, ειναι σκυλι. επισης μιας και αρχαριος και επειδη μπορει να δυσκολευτεις με τον ερευνητη του μπορεις να παρεις εξτρα τον ερευνητη telrad http://www.astronomy.gr/main.cfm?module=eshop&action=detail&id=875 ωστε να βρισκεις πιο ευκολα τους στοχους εχοντας επανω στο τηλεσκοπιο και τους δυο ερευνητες.