Jump to content

Helix In Ha



Exposure 4X30 min bin 2X2

Telescope RC14C

Mount : Paramount

Camera STL 11000

Έχω μαζέψει πεντάλεπτες χρώμα αλά βγαίνει χάλια οπότε λεω να μαζέψω ξανά δεκάλεπτες στο επόμενο φεγγάρι.

Αλά μέχρι τότε βλέπουμε...

Συμπέρασμα : Απο δω και στο εξής θα μαζεύω χρώμα

με χρόνους έκθεσης όσο στο LUM.


From the category:

Νεφελώματα

· 5447 images
  • 5447 images
  • 26915 σχόλια εικόνας

Photo Information


Προτεινόμενα σχόλια

Efstathios

Δημοσιεύτηκε

Πολύ καλό! Μπορείς να πάρεις χρώμα σε 15λεπτες bin 4x4 και μετά κλασσικά resize. Το θέμα είναι να μην έχουνε gradients, κάτι που παρατήρησα στο M33. Το καλύτερο είναι να πάρεις το χρώμα όταν ο στόχος είναι γενικά ψηλά και φυσικά χωρίς φεγγάρι. :)
nio22

Δημοσιεύτηκε

πολυ καλο το helix....
ikoms

Δημοσιεύτηκε

Πάρα πολύ καλό μπράβο!

Περιμένουμε και το χρώμα!

Andreas72

Δημοσιεύτηκε

Αναμένουμε το χρώμα Γιώργο μπράβο. :D
MANOS

Δημοσιεύτηκε

Φοβερή λεπτομέρεια.Περιμένουμε και το χρώμα.Συγχαρητήρια συνολικά για την συστηματικοτητά σου.
sheliak

Δημοσιεύτηκε

Εξαιρετική!!
Bi2L

Δημοσιεύτηκε

Τρομερή!!! :shock: :P

Συγχαρητήρια Γιώργο!!!

 

Και η έγχρωμη είναι πολύ καλή, μπορεις να της βάλεις λίγο Saturation παραπάνω :wink:

eliasg2004

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο Γιώργο!
Βασίλης_Μ

Δημοσιεύτηκε

Γιώργο είναι πανέμορφες και οι δύο εκδόσεις. Το όπλο δείχνει σιγά σιγά τα δόντια του. Μια ερώτηση μόνο: γιατί bin 2x2; Με τέτοιο setup;;; Ό,τι χειρότερο μπορείς να κάνεις με το setup σου.

 

@Στάθης: και μετά πάρε bin 8x8 (αν και το 4x4 δεν θα κολάει στις λάσπες) :lol: και κάνε κλασσικά resize. Δεν θα σου επηρεάσει καθόλου μα καθόλου την high resolution φωτογραφία σου. :lol:

roryt

Δημοσιεύτηκε

Μπραβο Γιωργο, σιγα σιγα θα βρεις τον δρομο σου και το "τερατακι" θα μας κανει να τριβουμε τα ματια μας
Aggelos Kechagias

Δημοσιεύτηκε

Δυναμη μαστορα δωστου να καταλαβει.
Efstathios

Δημοσιεύτηκε

Βασίλη, εάν ως γνωστόν πάρουμε το χρώμα σε Χ2 bin π.χ, ή εδώ πάλι στο διπλάσιο του x2 που είναι οι κύριες λήψεις και το διπλασιάσουμε μετά πάλι για να το κολλήσουμε δεν χάνεται λεπτομέρεια ή ανάλυση καθώς την πληροφορία την παίρνουμε από το L. Βασικές αρχές φωτογράφησης. Κατά τον ίδιο τρόπο μπορούμε να βάλουμε χρώμα από τηλεσκόπιο με μικρότερη εστιακή και image scale από αυτό που παίρνει το L μας όπως στη μέθοδο του T. Davis. ASA 12 για L και fsq ή tv127 για χρώμα.
Βασίλης_Μ

Δημοσιεύτηκε

Στάθη, σίγουρα δεν είναι εδώ ο τόπος για να ανοίξουμε κουβέντα περί βασικών αρχών φωτογράφισης/αστροφωτογράφισης. Σίγουρο είναι επίσης ότι "κυκλοφορούν" διάφορες "τεχνικές" που νουθετούν τον κόσμο να παίρνει χρώμα σε διπλάσιο bin από το Lum (Davis όπως λες και εσύ αλλά το έχει πάει μακριά με άλλους συνδυασμούς, Craig Stark, κλπ). Δεν θα αναλύσουμε εδώ την ορθότητα ή όχι. Εγώ θα πρότεινα να κάνεις ένα πείραμα. Πάρε σε ένα στόχο L 1x1 και RGB 1x1 και 2x2. Φτιάξε δύο φωτό, μία μπιναρισμένη και μία μη μπιναρισμένη. Δες το αποτέλεσμα και πες μου :wink:

 

Βέβαια περί ορέξεως... Κάνει ο καθένας μας ό,τι θέλει :wink:

arasteo

Δημοσιεύτηκε

Η φωτογραφία είναι πολύ καλή Γιώργο μπράβο, δεν διακρίνω όμως τη σκοπιμότητα του bin2x2 με το συγκεκριμένο setup
Efstathios

Δημοσιεύτηκε

Βασίλη το αποτέλεσμα είναι ίδιο και με τις 2 τεχνικές. Για να μην παρεμβαίνουμε στο ποστ εδώ περισσότερα σε πμ.
geonik

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά ευχαριστώ για τα σχόλια , θα τραβήξω και bin 1X1 όταν κρυώσει λίγο.

Είναι και θέμα χρόνου ( πεύτει στο μισό ) και seing που ως γνωστό το καλοκαίρι είναι χάλια.

Για το θέμα πόσο τραβάς το color εγώ έχω καταλήξει ίσους χρόνους με το LUM

και ίδιο bin, αλά ξέρω θα είμαι αιρετικός και δεν έχω επιχειρήματα.....

raxxla

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο Γιώργο! Άντε και καλά τελειώματα!

Βασίλη και Στάθη: από την μέχρι τώρα εμπειρία μου και την ανταλλαγή απόψεων με άλλους, κατέληξα πως δεν παίζει τόσο ρόλο το bin1 ή bin2 του χρώματος όσο η μέθοδος που χρησιμοποιείς για να κάνεις align και resize στα rgb fits. Αν κάνεις απλό resize 2x τα'κανες μούσκεμα..

Βασίλης_Μ

Δημοσιεύτηκε

Κατ' αρχήν δεν υπάρχει καμία διάθεση αντιπαράθεσης.

 

Απλώς πιστεύω ότι οποιαδήποτε διαφοροποίηση με το Lum έχει τρομακτική επιρροή στο τελικό αποτέλεσμα. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εισάγεις "ξένα" δεδομένα στην τελική φωτό. Ειδικά σε νεφελώματα το χρώμα έχει και πολύ μάλιστα πληροφορία. Δείτε π.χ. ένα LRGB M42 και θα καταλάβετε τι εννοώ. Το δε background το ξεκατινιάζεις. Και άντε να το ψιλοσυζητήσουμε στο 2Χ2 (εγώ δεν...). Σε παραπάνω ούτε λόγος (άποψή μου). Και τελικά ρε παιδιά όλοι οι μεγάλοι αστροφωτογράφοι, εννοώ τις κορυφές, γιατί φωτογραφίζουν σε 1Χ1, τόσο χαζοί είναι;;;; Δεν ξέρουν;;;; Ή δεν έχουν την εμπειρία;;;;; Τες πα στο κάτω κάτω ο καθένας κάνει ό,τι θέλει. Ακολουθούμε τον δικό μας δρόμο. Δεν είναι αντιπαράθεση αλλά ανταλλαγή απόψεων.

 

Φιλικά

 

Βασίλης

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης