greekdiver 114 Δημοσιεύτηκε χθες στις 08:28 AM 12 hours ago, eliasg2004 said: Έσκαψε το εργαλείο! Μπράβο Νίκο! Ήταν τελικά καλή επιλογή ευχαριστώ Ηλία
stelios_STI 724 Δημοσιεύτηκε χθες στις 06:04 PM Ωραίο σεταπ έφτιαξες μάστορα μπραβο! Και η εικόνα γυρίζει💪🏻 1
greekdiver 114 Δημοσιεύτηκε 1 ώρα πριν On 26/6/2026 at 9:04 ΜΜ, stelios_STI said: Ωραίο σεταπ έφτιαξες μάστορα μπραβο! Και η εικόνα γυρίζει💪🏻 Ευχαριστώ ευχαριστώ η 585 είναι η εφεδρική και έπαιξε μια χαρά τώρα που επέστρεψε η κύρια 6200 θα κάνω δουλίτσα
Προτεινόμενα σχόλια
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα