Oπως ακριβως τα ειπε ο ammonite ειναι. Μεγαλη βοηθεια στο ολο κυνηγι, ειναι και το μαραφετι του οποιου το Link σας παρεθεσα στο πρωτο post. Εκτος του οτι ειναι κολλημα να βλεπω τι πεταει μεσα στο FIR, βλεπω και ευκολα αν ερχεται καποια υπερπτηση που να "απειλει" το φεγγαρι. Οσον αφορα στο "κοντα σε αεροδρομια", το "κοντα" ειναι σχετικο, μιας και αν θελεις ολοκληρο το αεροπλανο μεσα στο σεληνιακο δισκο, παλι μακρια πρεπει να εισαι! Εκει παιζει ρολο και ο προσανατολισμος των διαδρομων προσγειωσης (οχι των αεροδιαδρομων, αλλο αυτο) του καθε αεροδρομιου. Αν πχ σ ενα αεροδρομιο ο διαδρομος του ειναι 09/27 (δηλ. "κοιταει" απο ανατολη σε δυση) τοτε, στημενος στη μια ακρη του μπορεις να φωτογραφησεις αεροπλανο στην τελικη απο την αλλη ακρη του, μεσα στο φεγγαρι που ανατελλει η δυει (αναλογα σε ποια ακρη εχεισ στηθει). Δυστυχως στην Ελλαδα, ακομα και οι αεροδιαδρομοι δεν ειναι τοσο πολυσυχναστοι οσο σε πιο κεντρικες χωρες τηε Ευρωπης, με αποτελεσμα να εχει περασει κανενα 2ωρο και αεροπλανο να μην δεις καθολου (καλα, για φεγγαροδιελευση, ουτε λογος). Το σημαντικο ειναι το εξης: Το σωστο φεγγαροκυνηγι (η "σεληνιασμα", η "φεγγαραδα" οπως το λεμε εμεις) γινεται ως εξης: Σε φιλικη ταρατσα (και σπανιοτερα στο υπαιθρο), με πολλα σουβλακια και μπυρες, μουσικουλα, καλη παρεα κ.ο.κ., Οι μηχανες ετοιμες και στημενες στα τριποδα. Αν,τωρα, κατσει και η διελευση μεσα σπο το φεγγαρι, ε, το πανηγυρι ειναι μεγαλο! Το κακο ειναι οτι την δικια σας παρεα, δυσκολα θα την πετυχουμε, μιας και απ οτι ξερω κυνηγατε τις αφεγγαρες νυχτες, σωστα? Οποιος θελει,βεβαια, να μας ακολουθησει στην επομενη φεγγαροσαιζον, ειναι ευπροσδεκτος! Αυτα προς το παρον, ο,τι αποριες (τυχον) εχετε, εδω ειμαι.