https://code.launchpad.net/~hikiko/stellarium/socisplanet και εδώ είναι το branch με το bump mapping και τα perlin noise clouds αλλά πρέπει να γίνει μια μικροαλλαγή για τις παλιές (και τις αρχαίες) gpu οπότε μην το κατεβάσετε ακόμη αν η GPU σας δεν υποστηρίζει texture units >= 2048 και glsl shaders 3.0! περιμένετε να γίνει merge με το stellarium! (και 1 βίντεο της κακιάς ώρας γιατί το gtk-recordmydesktop είναι σάπιο... -τα εφέ πάντως φαίνονται:
) Απ' όσο ξέρω όλα τα projects τελείωσαν επιτυχώς. Οι συμμετοχές ήταν τόσο λίγες γιατί ήταν 1η χρονιά που οργανώθηκε ESA SOCIs και είχαν πολύ λίγα χρήματα (αλλάξανε και χορηγούς τον Αύγουστο). Επίσης, δεν μπορούσαν να συμμετέχουν φοιτητές από όλες τις χώρες και κάθε mentoring organization μπορούσε να πάρει μόνο 1 φοιτητή για μόνο 1 project από όσους δήλωναν. Στο Google summer of code κάθε mentoring organization έχει πολλά projects και κάποια δίνονται σε 2 ή 3 φοιτητές μαζί. Τα proposed projects που κοίταξα με εξαίρεση 1-2 ήταν αρκετά εξειδικευμένα, ήθελαν προγραμματισμό γραφικών ή ρομποτική και νομίζω 1-2 ήθελαν και ειδικό εξοπλισμό. Βέβαια, δεν ξέρω τελικά αν τα ανέλαβαν όλα αυτά φοιτητές γιατί τα mentoring organizations δίνουν μια ενδεικτική λίστα αλλά οι φοιτητές μπορούν να κάνουν δικά τους proposals που μπορεί να διαφέρουν λίγο από τα προτεινόμενα και μπορεί να γίνουν δεκτά (πχ το proposal που έγινε δεκτό στο stellarium διέφερε αρκετά από τα προτεινόμενα της λίστας)