kaisarakos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22, 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22, 2010 Καλησπέρα σε όλους. Είμαι άσχετος πάνω στην αστροφωτογραφιση και Έχοντας στην κατοχή μου ένα τηλεσκόπιο sky-watcher 130/900 με ισημερινή AQ2 + motor μπορώ να κάνω αστροφωτογραφηση και με ποιον τρόπο καλύτερα και ευκολότερα.; Α! επίσης έχω και τον ανάκτορα Micro Stage 6030 καθώς και ένα Φίλτρο αποκοπής ακτινοβολιών UV/IR Baader με οπτικό στίλβωμα - 31.8mm (1 1/4"). Και τι φωτογραφική μηχανή θα πρέπει να έχω ; έχω τώρα μια Photosmart R927 της HP 8.2 megapixels μπορώ να κάνω κάτι με αυτή ;;; http://www.astronomy.gr/main.cfm?module=eshop&action=detail&id=1037 http://www.astronomy.gr/main.cfm?module=eshop&action=detail&id=766
kaisarakos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22, 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22, 2010 Είδα και την λύση αυτή του Orion Starshoot autoguider www.telescope.com/control/astrophotography/astrophotography-cameras/orion-starshoot-autoguider Λέτε να είναι υπερβολικό για εμένα !!!
kkokkolis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22, 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22, 2010 Που πας να μπλέξεις παιδί μου; Η μάνα σου το ξέρει; Αν μετανοήσεις όταν θα είναι ήδη αργά επικοινώνησε, έχω το τηλέφωνο των ΑΑ (Ανώνυμοι Αστροφωτογράφοι). Οὖτιν με κικλήσκουσι My Optics
kaisarakos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22, 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22, 2010 ΔΥΣΚΟΛΟ Ε! ΚΑΤΑΛΑΒΑ !!!Να παρω καμια usb camera οπως την philips tocam pro II ;