Jump to content

βοηθεια για αγορα εξοπλισμου - αρχαριος


Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα σας :)

 

με λενε μανολη και ειμαι νέο μέλος στη κοινοτητα σας!! 8)

πρόσφατα άρχισα να ασχολούμε με την αστρονομια βλέποντας κατι ντοκυμαντερ στην αρχη και μετέπειτα διαβάζοντας διάφορα βιβλια και πραγματικα με εχει συνεπαρει

 

οπότε μολις βρήκα τη κοινοτητα σας είπα να γίνω μέλος =;

 

θα ήθελα τη βοηθεια σας ομως γιατι είμαι αρχάριος και δε γνωριζω τιποτα περι εξοπλισμου...σκεφτομαι να αγορασω ενα τηλεσκοπιο αλλα δε ξέρω τιποτα επι του θεματος ουτε καν απο που να το αγορασω , ποσο κοστιζει,τι να προσεξω,τι δυνατοτητες έχουν κλπ

 

αν θέλετε μπορείτε να με βοηθήσετε? :roll:

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλώς όρισες φίλε μανώλη!

Η ερασιτεχνική αστρονομία είναι ένα ακριβό σπορ θα έλεγα ...Και γω είμαι αρχάριος...μόνο ένα χρόνο έχω αρχίσει και ασχολούμαι...και πραγματικά είναι μια απο τις ωραιότερες ασχολίες που έχω... όσο αναφορά τα τηλεσκόπια μην ξεχνάς και τις αγγελίες του φόρουμ όλα τα παιδιά εδω είναι έμπιστα!και γω απο δω το πήρα το τηλεσκόπιο μου...ειδικός ,μια φορά,δεν είμαι να σου πω μοντέλα...ίσως πω κάποια αλλά να είναι λανθασμένα... :lol:

και πάλι καλωσόρισες!

Υ.Γ:Κώστας χάρηκα :)

And every night someone.Moves all the clocks forward.And the sun seems to.Set always at the sunrise...
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ας σου απαντήσει άλλος ένας αρχάριος που βίωσε πρόσφατα τις ανησυχίες σου, πριν συμβουλεύσουν οι εμπειρότεροι.

Κατ' αρχάς ξέχνα την αστροφωτογραφία τώρα. Διάλεξε ένα τηλεσκόπιο για παρατήρηση και αν υπάρχει περίπτωση να επιθυμήσεις την φωτογράφηση διερεύνησε την δυνατότητα να παίξει διπλό ρόλο.