Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετώ τους φίλους της ερασιτεχνικής αστρονομίας (αλλά και επαγγελματικής) ! Είμαι μαθητής B Λυκείου-τελειώνω και πάω προς τη Γ'-και από πολύ μικρός ασχολούμαι με ότι υπάρχει στον ουρανό-φυσικά φαινόμενα,αεροπλάνα...-μα πιο πολύ από όλα με μάγευε το μεγαλείο του σύμπαντος και του νυχτερινού ουρανού.Από τα 6 μου χρόνια θυμάμαι που παρακολουθούσα επιστημονικά ντοκιμαντέρ στην τηλεόραση σχετικά με την αστρονομία και το σύμπαν και αυτό συνεχίζει και σήμερα,τόσο πολύ που έμαθα ότι αυτό θέλω να κάνω στη ζωή μου-και ναι το όνειρό μου είναι να ασχοληθώ με την αστρονομία επαγγελματικά,με αρχικό στόχο το Φυσικό Τμήμα του ΕΚΠΑ !Κι όμως με την αστροπαρατήρηση ξεκίνησα το 2011 όταν πρώτη φορά είδα τον Κρόνο από ένα μεγάλο 16άρι ενός ιδιωτικού σχολείου.Τότε αποφάσισα να ξεθάψω ένα Sky Watcher 60mm που μου είχε κάνει δώρο ένας θείος πολλά χρόνια πριν και που μου έδειξε το δρόμο προς τα αστρικά μονοπάτια.Από τότε έχω αναβαθμίσει τον εξοπλισμό μου σε ένα 8ιντσο Dobsonian της Sky Watcher που αγόρασα πριν δύο χρόνια.Οι παρατηρήσεις που έχω κάνει μέχρι τώρα-αν και λίγες-γίνονται από το ορεινό μου χωριό Αντρώνι στην ορεινή Ηλεία(όποτε τυχαίνει και βρίσκομαι εκεί γιατί από το Καματερό Αθηνών λίγα βλέπεις...) και έχουν πια καλύψει τα περισσότερα αντικείμενα Messier,αρκετά NGC,όλους τους πλανήτες του Ηλιακού μας Συστήματος(εκτός Πλούτωνα) και πολλές Σεληνιακές εξερευνήσεις,ενώ έχω πραγματοποιήσει και πολλές αστρικές βραδιές στο λύκειό μου που είχαν μεγάλη και θετική ανταπόκριση από το κοινό.

Έτσι αποφάσισα να δραστηριοποιηθώ και σε αυτό το forum για να συμβουλεύσω και να με συμβουλεύσουν μα πάνω από όλα να γνωρίσω άτομα με το ίδιο πάθος που με διακατέχει εκ γενετίς!

Keep looking up !

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους