Jump to content

Ζημιά στην στήριξη EQ6 PRO


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.

Από ηλεκτρονικά είμαι άσχετος.

Παρ όλα αυτά πείραξα αρκετά την στήριξη EQ6 PRO .

Το αποτέλεσμα ήταν μάλλον ... να την κάψω !!!

Όταν λοιπόν την συνδέω με το ρεύμα φωτίζεται το χειριστήριο

(κόκκινο χρώμα) αλλά στην οθόνη του δεν εμφανίζεται καμία ένδειξη.

Το τροφοδοτικό δεν έχει πρόβλημα και το χειριστήριο όταν συνδέεται με τον

υπολογιστή για αναβάθμιση λειτουργεί.

Υποθέτω ότι έπαθε ζημιά η πλακέτα μέσα στην στήριξη.

Η ερώτηση είναι αν ξέρει κανείς αν διορθώνεται αυτή η ζημιά.

Ευχαριστώ.

Φιλικά

Νίκος

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Οταν λες οτι την πειραξες αρκετα τι ακριβως εννοεις?

Με ποιον τροπο? Οταν λες την εκαψες, ειδες καπνο ή μυρισες κατι καμενο ή απλως το υποθετεις?

Το προβλημα παντως με αυτα που περιγραφεις φαινεται οντως να βρισκεται στην πλακετα και οχι στο χειριστηριο αλλα πρεπει να γινεις περισσοτερο συγκεκριμενος.

Βεβαια δεν ειμαι κατοχος eq6 και δεν γνωριζω τα ηλεκτρονικά της αλλα εχω λιγη εμειρια στην οδηγηση βηματικων μοτερ.. και αν γινεις λιγο πιο αναλυτικος ως προς τον τροπο που προασπαθησες να την πειραξεις ισως εγω η καποιος αλλος στο φορουμ να μπορεσει να βοηθησει.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Πλακέτες νομίζω έχει στο ts.

Τι ακριβώς έκανες πριν σταματήσει να δουλεύει;

https://www.teleskop-express.de/shop/index.php/cat/c83_Mount-Accessories----Other.html/page/2

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλημέρα .

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας !!!!

Πριν σταματήσει να δουλεύει σύνδεσα με ένα καλώδιο USB 2.0 σε DB9 απευθείας

την στήριξη με το λάπτοπ.

Στην μία φωτό φαίνεται ολόκληρη η πλακέτα και στην άλλη νομίζω ότι φαίνεται

κάτω δεξιά η ζημιά.

Σημειώνω οτι είμαι άσχετος απο ηλεκτρονικά.

Φιλικά

Νίκος

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους