Jump to content

Ποιο τηλεσκόπιο να αγοράσω.


serpan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι μεταξύ δυο τηλεσκοπίων.

Το πρώτο είναι: Celestron Τηλεσκόπιο Κατοπτρικό Starsense Explorer LT 127AZ με Υποδοχή για Smartphone Camera

και το δεύτερο είναι : Celestron Τηλεσκόπιο Κατοπτρικό AstroMaster 130EQ

Μήπως μπορείτε να μου προτείνεται ποιο να διαλέξω ή αν έχετε στο νου σας και κάποιο άλλο καλό τηλεσκόπιο μέχρι περίπου 300 ευρώ ;

Υπόψιν είμαι αρχάριος και θα ήθελα ένα τηλεσκόπιο για να παρατηρώ το φεγγάρι τους πλανήτες και το βαθύ διάστημα όπως νεφελώματα αστρικά σμήνη κτλπ.

Το επεξεργάστηκε ο serpan
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλησπέρα, εγώ θα σου πρότεινα να ανεβάσεις αν μπορείς το μπάτζετ στα 400 και να πάρεις το 6-ιντσο dobson της SW. 

"Κάποιοι βλέπουν πράγματα στον ουρανό, άλλοι βλέπουν ουρανό στα πράγματα …" Michel Cassé
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλώς ήλθες στο astrovox!

Θα συμφωνήσω με την αγορά του SW Dob 6",150/1200.

Αξίζει πολύ περισσότερο τα χρήματά του απο τα μικρότερα και υποδεέστερα σε οπτική απόδοση τηλεσκόπια.

Αυτές τις ημέρες είναι σε προσφορά:

https://www.planitario.gr/gr/dobsonian-6.html

Φιλικά-Κώστας 

"Δεν γνωρίζεις τίποτα,μέχρι να εξασκηθείς σε αυτό" Richard P.Feynman

"Πάσα επιστήμη χωριζομένη αρετής,πανουργία,ού σοφία φαίνεται" Πλάτων

Αλήθεια <=> Αγάπη[Ταπεινότητα[Δικαιοσύνη]]

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους