Jump to content

Αρχάριο set up αστροφωτογραφίας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους. EQM-35 PRO SynScan GoTo mount και SKYWATCHER EVOSTAR 72ED DS PRO σαν αρχικό set up αστροφωτογραφίας όσον αφορά ηλιακό σύστημα και dso(κυρίως) είναι οκ? Ξεκινάω μια έρευνα αγοράς και επειδή είμαι σε αρχάριο επίπεδο θα ήθελα μερικές προτάσεις. Επίσης μιλώντας για dso θέλω ο οπτικός μου σωλήνας να μην έχει μεγάλο focal length σωστα? Όσον αφορά το f/ (εστιακό λόγο) τι θα πρέπει να κοιτάξω?

Ευχαριστώ πολύ!

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλησπέρα,

Είναι τόσα, μα τόσα πολλά που πρέπει να συμπεριλάβεις υπόψιν σου - που κανείς μας δεν το κάνει στην αρχή - που δεν ξέρω από που να το πιάσεις.. :-)

Θα πρότεινα να δώσεις 2-3 πληροφορίες για να αρχίζει κάπως να παίρνει μια κατεύθυνση: Από που θα φωτογραφίζεις; Έχεις άλλο εξοπλισμό (κάμερα πχ); Για DSO έχεις κάτι πιο συγκεριμένα; Τι θέλω να πω, DSO πχ τραβάς Milky Way και με 50mm φακό, τον γαλαξία της Ανδρομέδας ή πχ το North America Nebula και με 135mm φακό, αλλά ακόμα και στα 420mm που γράφεις πιο πάνω το Dumbell πχ εξακολουθεί να είναι μικρό. Και πάει λέγοντας...

Επιπλέον θα μπορούσες να μπεις εδώ στην καρτέλα Imaging Mode και να βάλεις δοκιμαστικά κάποιο εξοπλισμό για να δεις σε εικόνα το πως θα το βλέπεις, πως θα είναι το κάδρο σου δηλαδή για να σε βοηθήσει στις σκέψεις σου.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

9 hours ago, Euripides said:

Καλησπέρα,

Είναι τόσα, μα τόσα πολλά που πρέπει να συμπεριλάβεις υπόψιν σου - που κανείς μας δεν το κάνει στην αρχή - που δεν ξέρω από που να το πιάσεις.. :-)