KOSTAKIS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6, 2006 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6, 2006 Οταν η Meade ανακαλυψε ποσο δυσαρεστημενοι ηταν οι πελατες της,απο την υποστηριξη της εταιριας ,μετα την αγορα του εξοπλισμου(συμβουλες,βλαβες,γνωμες,τεχνικα χαρακτηριστικα)βρεθηκε σε αδιεξοδο,γιατι πολλοι δηλωναν οτι "προτιμουν να πεταξουν τα χρηματα τους", παρα να αγορασουν παλι Meade.Μετα την αντικατασταση ορισμενων στελεχων,(ειναι γνωστη η Αμερικανικη ευαισθησια απεναντι στο πολυτιμο "ειδος" που λεγεται "πελατης")δημιουργηθηκε ενα καινουργιο τμημα,(ονομαζεται "help desc")και εξασφαλιζει απαντηση σε οποιοδηποτε ερωτημα μεσα σε 24 ωρες απο την υποβολη του(μεσω ιντερνετ,και οχι μεσω τηλεφωνικης αναμονης).Η εταιρια προσπαθει να ξανακερδισει την κατεστραμμενη εικονα της,μια που ολοι οι πελατες της,απαξιουσαν πλεον να αποτανθουν στο λεγομενο "customer service",και ανετρεχαν σε διαφορα site,κατηγοροντας παραλληλα και δυσφημιζοντας την Meade.Ελπιζω αυτο το συστημα να δουλεψει.(Λετε να ειναι τοσο καλος ο νεος μανατζερ που να ασχοληθει και με το επιπεδο των αντιπροσωπιων?)
Daniel Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6, 2006 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6, 2006 Όσο καλός και να είναι και ότι εντολές να στείλει δεν θα φτάσουν εδώ γιατί ακόμη και οι εντολές πρέπει ...να περάσουν από τελωνεία, γραφειοκρατικές διαδικασίες, μεταφορικές εταιρείες, εμπορικά κυκλώματα κλπ. Με δυό λόγια εδώ είναι Ελλάδα, δεν είναι παίξε γέλασε... 73 de SV2BWDDanielwww.aegeanastronomy.com
KOSTAKIS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19, 2006 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19, 2006 Προς ενημερωση των φιλων που ενδιαφερονται.Εχω στειλει 2 μυνηματα με απορια,εδω και 15 μερες περιπου το πρωτο,και 10 το δευτερο,αλλα.........you know.......... (ειπα και εγω......,απεκτησε η Meade ενδιαφερον για τον πελατη?)
Fred Ley Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19, 2006 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19, 2006 Hi Kostakis, Yeah, I've heard a lot of gripes about customer support over the years from lots of people. For what it's worth, is your question a "simple" one that I might be able to answer? Just thought I'd give it a shot. -Fred www.instrumentsoflight.com - www.ras.org.ukwww.avastronomyclub.org - www.aavso.org (LEF)www.imca.cc (#9181)www.alpo-astronomy.orgAstrovox Member #4.Doing astronomy since 1970Sky & Tel subscriber since 1971www.highdeserttelescopes.com
astrovox Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19, 2006 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19, 2006 Για κάτι που χρειάστηκα εγώ αυτές τις ημέρες έγραψα στο service@meade.de (Meade Europe) και πήρα πολύ εξυπηρετικές απαντήσεις σε ό,τι ζήτησα εντός 2 ημερών. Δοκιμάστε. «I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer
KOSTAKIS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19, 2006 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19, 2006 Goodevening Fred!The question was technical(about the sensor board power device ).I tried with another one question (technical too)and nothing happened.Now i wonder if this new customer service department,is for Americans,because "astrovox"is very happy with the European Staff.So i will try Meade Europe,and i will let you know.Anyway,many Meade customers agree,that the customer servise is never there,when you want it. Ανδρεα θα δοκιμασω αμμεσοτατα!Ορισμενες αποριες δεν λυνονται μεσω φορουμ,και απαιτουνται υπευθυνες απαντησεις.Ειλικρινα θα χαρω πολυ να σας ενημερωσω για την πληρη και ικανοποιητικη απαντηση στα ερωτηματα μου.
KOSTAKIS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25, 2006 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25, 2006 Τελικα πηρα απαντηση αμμεσα,αλλα δεν με κατατοπισαν(ισως γιατι η ερωτηση ηταν πολυ τεχνικη).Νομιζω πως το Ευρωπαικο τμημα(λαμβανοντας υπ οψιν και τις εμπειριες αλλων χρηστων)μαλλον εξυπηρετει σε γενικες τουλαχιστον αποριες.Σιγουρα θελουν να σε "ξεπεταξουν",αλλα τουλαχιστον ανταποκρινονται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα