Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή δε κατάλαβα και πολλά απο τα λεγόμενα του Ησιόδου, έχω να πω τα εξής 2 πιθανά.

1) Ο Ησίοδος έχει κατακτήσει κάποια ανώτερη νοητική στάθμη απο εμας και δε μπορούμε να ακολουθήσουμε τα λεγόμενά του. Και να συμβαίνει όμως αυτό, δεν έχει κατακτήσει τη γνώση της μεταδοτικότητας. Σε έναν επιστήμονα (ή σοφό) έχει τεράστα σημασία να μπορεί να εξηγησει αυτά που λέει στο ευρύ κοινό (αν και αμφιβάλλω αν ειδικοί του θέματος θα αντιλαμβάνονταν τη γλώσσα του Ησιόδου).

2) Ο Ησίοδος νομίζει ότι ξέρει περισσότερα και ότι αυτά που λέει είναι σοφιστικά και μεγάλης αξίας λόγια ενώ στη πραγματικότητα είναι φαντασιώσεις πλαισιωμένες με μια λογιοφανή , δύσκολη γλώσσα. Παρεπιπτώντως θεωρώ τελείως άτοπες τις υποψίες χιουμορ που επμπεριέχουν πολλές φράσεις γιατί απλά είναι σκέτη παραλογία. Ή θα είσαι σοβαρός εφόσον αυτά που λες είναι ανώτερα, ή θα είσαι απλός και με χιουμορ εφόσον θες να γίνεις αντιληπτός απο τους "μη γνώστες".

IK Observing System
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

  • Απαντήσεις 72
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Ιφικράτη το στυλ γραφής του Ησίοδου είναι μια κάκιστη αντιγραφή του maxplanck..

Ενθουσιασμός, πληροφορίες, αναφορές σε πηγές αλλά σε αντίθεση με τα κείμενα του Βασίλη, στο σύνολο μια αποτυχημένη σούπα χωρίς κανένα νόημα....

Δε μπορεί να πετύχει ούτε κατά διάνοια το αποτέλεσμα που θα ήθελε κατά την αντιγραφή αυτή, συνεχίζει όμως να προσπαθεί..

Βρε βολιώτη ποιός σεβασμός??? Αν άρχιζα να σου απαντώ με τη φράση "αχ καλέ βολιώτη μου" πως θα το έπαιρνες?? Είναι σοβαρά πράγματα αυτά?? Και έχεις τον "τίμιο συνομιλητή" νο1 όταν δε ψάχνει να μιλήσει με τις.... μούσες του (το να πλάθεις φανταστικά πρόσωπα στο μυαλό σου θεωρείται ως πρώτη ένδοιξη παράνοιας σύμφωνα με ψυχολόγους :!: :!: :!: άααα ξέχασα.. εννοεί τις σκέψεις του όταν λέει μούσες... ](*,) ](*,) ) να "απορεί και να διενεργεί έρευνα για τους λόγους της προσωπικής επίθεσης που δέχεται ο νο2 τίμιος συνομιλητής, ο Μάκης".....!! :lol: :lol: :lol: ](*,) ](*,) ](*,) :-({|= :-({|= :-({|=

Έλεος πια!!

ΣΤΕΛΛΑ, ΓΙΩΡΓΟ, ΒΑΣΙΛΗ, ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ...
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Είσαι ακόμη πολύ νέος και άρα υπό διαμόρφωση γι’ αυτό μπορείς ακόμη να ελπίζεις ότι από «πονηρούλης» που προκαλώντας με, επιδιώκει έντεχνα τον εξοστρακισμό μου από το forum, μπορείς να γίνεις ένας υποψιασμένος άνθρωπος που δεν μασάει εύκολα.

 

Ειδικα οταν διαβασα αυτο.. ξερεις ειναι σα να βλεπεις κατι παιδια που ποτε δε καταφεραν να ανδειχθουν στις παρεες τους η να γινουν σεβαστοι απο το συνολο και το εχουν ριξει στη δηθεν πολυπλοκη ελληνικη διαλεκτο ετσι ωστε να μη γινονται αηντιληπτοι απο το συνολο και να θεωρουνται σοφοι. Δηλαδη ουτε οι ιδιοι οπως ειπα και προηγουμενως δε ξερουν τι λενε.

 

Θα απαντουσα αναλογως στο συγκεκριμενο """δοκιμιο""" αλλα η κουβεντα που θα εγραφα ισως να ξεκινουσε μια κατασταση η οποια δε θα με συνεφερε ουτε εμενα τον ιδιο

STARFINDER EQUATORIAL 8\" FL 1200mm MEADE

 

Series 4000 MEADE 6.7mm - 40mm 52

 

HYPERION 13mm 68 :mrgreen:

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Επισημάνσεις.

.....

Έ όχι και "εμφύλιος"! ...για τον Αριστοτέλη, Μάκη!

Πέστο "φιλική διαφωνία"! ή καλύτερα... "εποικοδομητική διαφωνία",

...τη στιγμή που κάποιοι "συνομιλητές", βυσσοδομούν εναντίον μας !

Ένα σίγουρο συμπέρασμα είναι ότι, κάθε φορά που κάποιος πρασπαθεί,

να προβάλει, μια υλιστική θεώρηση του Κόσμου... κάποιοι του την "πέφτουν".

 

Για τον Αριστοτέλη, τον μεγαλύτερο φιλόσοφο της αρχαιότητας.

Είπαμε ο τύπος ήταν φοβερός... μέσα σ'όλα !

Αλλά νάτανε και λιγότερο εγωϊστής!... θάμασταν τώρα, πιό πλούσιοι !

Φιλόσοφος του καιρού του, και αυτός! μετασωκρατικός!

αλλά τουλάχιστον χωρίς τη βούλα του δασκάλου του, στο μέτωπο.

Δεν έπαψε να είναι Ιδεαλιστής, του ορθού λόγου, όμως!

Διέκρινε κιαυτός τον Θεό, ως το κινούν αίτιο όλων των όντων.

Κατόπιν τούτου, υπήρξε αγαπημένος της εκκλησίας, και στήριγμα των θεοκρατικών αντιλήψεων, μέχρι πρόσφατα.

 

Αλλά άς είναι... κ'έτσι μας είναι πολύ χρήσιμος!

καθ'ότι πολυπράγμων και διαλεκτικός, και πολυσυλλεκτικός, ειδικά στα "Φυσικά" του.

Επεδίωκε την φυσική εξήγηση των πραγμάτων και όχι μια μαθηματική, ποσοτική περιγραφή.

Αν και στην δική του, Γεωκεντρική Κοσμολογία, για τα σημερινά δεδομένα, παίρνει κάτω από την βάση.

Παίρνει άριστα όμως ακόμη και σήμερα, με τις καταπληκτικά εύστοχες κοσμολογικές αναφορές, των προγενεστέρων του.

 

Για παράδειγμα, το απόσπασμα του Αριστοτέλη, από το βιβλίο, "ΟΙ ΠΡΟΣΩΚΡΑΤΙΚΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ" των

Kirk-Raven-Schofield(εκδοση του Μορφωτικού Ιδρύματος Εθνικής Τραπέζης):

"...του δέ απείρου ούκ εστιν αρχή,... αλλ' αύτη των άλλων είναι δοκεί,

και περιέχειν άπαντα και πάντοτε κυβερνάν, ώς φασίν όσοι μη ποιούσι

παρά το άπειρον άλλας αιτίας οίον νούν ή φιλίαν και τούτ' είναι το θείον,

αθάνατον γαρ και ανώλεθρον, ώσπερ φησίν ό Αναξίμανδρος και οι πλήστοι των φυσιολόγων."

μετάφραση:

"... και το άπειριν δεν έχει αρχή... αλλά φαίνεται ότι αυτό είναι αρχή των άλλων

και τα πάντα περιέχει και τα πάντα κυβερνά, όπως λένε όσοι δεν δέχονται

άλλες αιτίες, όπωςλ.χ. το νού ή την φιλία, πλάϊ στο άπειρο. Και αυτό είναι το θείο

γιατί είναι αθάνατο και άφθαρτο, όπως λέει ο Αναξίμανδρος και οι περισσότεροι φυσιολόγοι."

 

Αυτό είναι ένα δείγμα της ενημερότητάς του και της εκτίμησης του,

για τήν μεγάλη αξία του θησαυρού, που είχε στο σεντούκι του!

 

Αλλά και με την εφαρμογή των ηθικών και ψυχολογικών του αντιλήψεων

στην παιδαγωγική, τα πήγε πολύ καλά.

Πράγματι ήταν μεγάλος δάσκαλος!

 

Και κάτι επίκαιρο:

"Θεωρούσε, πως για την ενδυνάμωση της πολιτείας, πρέπει να υπάρχουν σχολεία

διοικούμενα μόνο από την πολιτεία !

και σ' αυτά όλοι οι πολίτες, να παίρνουν την ίδια εκπαίδευση.

απέκλειε βέβαια τους δούλους!

(τι λέτε η κα Μ.Κουτσίκου, ...μελέτησε τον Αριστοτέλη; )

.....

Ω καιροί! ώ ήθη !

 

 

... η αντίληψη του χρόνου .....>

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

.....

Θα Ολοκληρώσω την προηγούμενη ενότητα, του ορισμού και της ερμηνείας του Χρόνου.

 

Είπαμε λοιπόν ότι σε μια πεπερασμένη χωροχρονική περιοχή του Σύμπαντος(5-διάστατη υλική χωροχρονικότητα),

συνέβησαν ενδιαφέρουσες διεργασίες, και εξ αυτών προέκυψε ο διαχωρισμός ή διάκριση των περιεχόμενων συνιστωσών της...

-στον Χώρο(3-διάστατος),

-στην Ύλη,

-και τον Χρόνο.

Ορίσαμε τον χρόνο, αυτής της Κοσμικής περιοχής(της δικής μας):

Χρόνος είναι, η αλυσίδα(δηλ. ακολουθία) των στιγμιοτύπων της χωρικής κατανομής της ύλης,

αυτής της 3-διάστατης περιοχής.

 

Ερμηνεύσαμε τον χρόνο:

Χρόνος είναι ο γονιμοποιός παράγων ή γεννήτωρ των διεργασιών της υλικής χωροκατανομής,

και χαρακτηρίζενται από τον νόμο του Αιτιατού.

Δηλ.ο Χρόνος είναι η Αιτία και Αποτέλεσμα κάθε Στιγμιότυπου, εξ ού και η άλυσσος(ακολουθία) Στιγμιοτύπων.

Ο Χρόνος είναι η γενεσιουργός αιτία της κίνησης, αλλά είναι και αποτέλεσμά της,

δηλ. η κίνηση παράγει τον Χρόνο, εξ'ού και χωρική του ερμηνεία.

 

O "καλός καθηγητής" διδάσκει ότι, ο χρόνος είναι η απειροστή ποσότητα dt,

που δίνεται από την εξίσωση της ομαλής κίνησης ds = u*dt.

Θα είχε πολύ δίκηο άν ...

άν διατύπωνε ρητά, στην παραπάνω σχέση, ότι η χρόνική Στιγμή dt, είναι παράγοντας του Στιγμιότυπου ds,

δηλ. ότι ο Χρόνος παράγει τα στιγμιότυπα ds, της χωρικής κατανομής της ύλης.

Και αντίστροφα, στην ισοδύναμη μορφή dt= ds/u, η απειροστή ποσότητα dt, που αντιπροσωπεύει τη μια Στιγμή,

παράγεται από τον παράγοντα ds,

 

Δυστυχώς ο "καλός καθηγητής", αγνοεί τα φυσικά-ποιοτικά χαρακτηριστικά της σχέσης.

Ενώ δηλαδή, έχουμε μια πρωταρχική(χθόνια) σχέση, που πρέπει να ερμηνευτεί με αντίστοιχους πρωταρχικούς όρους,

την εμηνεύει μόνο με τα καθ'ημάς βολικά, "μαθηματικά" κριτήρια !

Έχει κατά νού του, μόνο τα "μαθηματικά"- ποσοτικά χαρακτηριστικά της,

και πολλές φορές την κανονιζει(κανονικοποιεί... σίκ έκφραση), για να πετύχει την προσαρμογή της στα ισχύοντα.

Και όταν ουτε αυτό είναι δυνατόν, τότε... αλοίμονο στην πραγματικότητα! ζήτω στην σκοπιμότητα!

 

Πρέπει να το καταλάβουμε!...

ότι η ανθρωπικιστική(μετασωκρατική) επιστήμη, που στηρίζεται, σε συμβατικά λογικο-γλωσσικά κριτήρια

και άλλες παγιωμένες πρακτικές, παραμορφώνει την πραγματικότητα !

 

Τι να φταίει λοιπόν; γιατί κουτσαίνει ο αγέρωχος "ορθολογισμός" μας;

...που κατάφερε και μας έφερε μέχρι τη τεχνολογική εποχή!

Μήπως είναι καιρός να ξεπεζέψουμε; και να ψηλαφίσουμε καλά τα δύσκολα περάσματα, και τις κακοτοπιές...

Ή μήπως πήραμε ακατάλληλο δρόμο;

Τι γνώμη νάχε άραγε ο Αριστοτέλης, ο πεταλωτής του αγέρωχου ¨ορθολογισμού" μας; ...φίλτατε Μάκη !

 

Ας κάνουμε κάτι!...

Τουλάχιστον ας προβληματιστούμε, πριν είναι αργά...

 

..... η αντίληψη του χρόνου .....>

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Αγαπητέ Ησίοδε

Κατ’ αρχήν και βέβαια εννοούσα την «εποικοδομητική φιλική διαφωνία» μας….που πρέπει (και εδώ συμφωνώ με τους διαφωνούντες) να γίνεται με λόγια κατά τον δυνατόν απλά και κατανοητά.

«Ξεπεζεύοντας και ψηλαφίζοντας» λοιπόν και γω (εδώ και χρόνια) έμαθα να μην αδικώ ούτε τους συγκαλυμμένους μυστικιστές, σαν τον Αριστοτέλη. Έτσι, αν παρέθετες όλη τη σχετική παράγραφο (Φυσικά Α, 203b στίχοι 15-30) θα διαπιστώναμε όλοι ότι ο Σταγειρίτης αναφέρει πέντε κυρίως λόγους στους οποίους στηρίζεται η πίστη μας για την ύπαρξη του απείρου και αυτό απέχει πολύ από το να λέμε "πιστεύεται, για όσους μάλιστα μελετούν το ζήτημα, το να είναι κάτι άπειρο έχει πέντε(διαστάσεις)..., διότι η λέξη μέσα στην παρένθεση, που είναι δική σου, αλλοιώνει εντελώς αυτό το νόημα.

Όταν πάλι λέμε ότι «το άπειρο δεν έχει αρχή…αλλά φαίνεται (θεωρείται) ότι είναι η αρχή των άλλων» πρέπει να γνωρίζουμε και τη σκόπιμη Βαβέλ της γλώσσας μας που επισημοποιήθηκε το 402 πΧ (εισηγητές ο Αρχίνους και ο Ευκλείδης) από την μεταχουντική δημοκρατία των 30 τυράννων.

Κάποιοι Ίωνες, σαν τον Μέλισσο, όταν έλεγαν «άπειρο» εννοούσαν αυτό που δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι έχει μια συγκεκριμένη αρχή και πέρας ή οποιοδήποτε σημείο του μπορεί να θεωρηθεί σαν αρχή και πέρας συγχρόνως, όπως ένα σημείο κύκλου ή σφαίρας. Άλλοι πάλι (όπως και οι Πυθαγόρειοι), λέει ο Αριστοτέλης, όταν έπαιρναν το άπειρο σαν αρχή, εννοούσαν μιά υλική διάδα (ίσως από δύο σφαίρες σε επαφή, στις οποίες η εντατική κατάσταση, από την κίνηση που τις δένει, περνάει και κυκλοφορεί από την μία στην άλλη). Το σημερινό σύμβολο του απείρου και η Πυθαγόρεια σχέση 0+∞ = 1 αυτό ακριβώς υπονοεί. Διότι το να υποθέσει κάποιος την υλική μονάδα είναι σχετικά εύκολο. Το δύσκολο και το πρωτότυπο της σκέψης είναι (χωρίς ± φορτία) να συνθέσεις τον επόμενο υλικό σχηματισμό.

Τώρα, όσον αφορά τον χρόνο και αν έχουμε χρόνο… μπορούμε να πούμε πώς ακριβώς τον περιγράφει ο Αριστοτέλης και να κάνουμε σύγκριση με την άποψή σου.

Φιλικά Μάκης

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Φιλε Στρατο ο αγαπητος χρηστης giorgosgr εχει πιο σοβαρα πραγματα να ασχοληθει απο τις ασυναρτησιες του καθε κ. Μαυρουδη :cheesy:
Facebook Giorgos'' videoastronomy page https://www.facebook.com/videoastronomy/
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

νομιζω οτι ολοι οι χρηστες αυτου του ταπεινου φορουμ, αυτη τη στιγμη απαιτουν την θεση του αγαπητου χρηστη giorgosgr...

 

Ελεγα να το πω αλλα κολωνα...

STARFINDER EQUATORIAL 8\" FL 1200mm MEADE

 

Series 4000 MEADE 6.7mm - 40mm 52

 

HYPERION 13mm 68 :mrgreen:

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Φιλε Στρατο ο αγαπητος χρηστης giorgosgr εχει πιο σοβαρα πραγματα να ασχοληθει απο τις ασυναρτησιες του καθε κ. Μαυρουδη :cheesy:

 

Γιωργο ασυναρτησιες λενε και τα μικρα παιδια.. εδω ομως ειναι παιδια μεγαλυτερα που εχουν μυαλο υποτιθεται.. Ειναι αυτο το ειδος ανθρωπων που περιγραφαμε τοτε αν θυμασαι....

 

Αλλα εκτος απο το δικο σου σχολιο το forum νομιζω οτι απαιτει και την απαντηση του Αργυρη..

STARFINDER EQUATORIAL 8\" FL 1200mm MEADE

 

Series 4000 MEADE 6.7mm - 40mm 52

 

HYPERION 13mm 68 :mrgreen:

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δε νομίζω ότι χρειάζονται ιδιαίτερες προσκλήσεις οι χρήστες για να εκφράσουν τη γνώμη τους, όποιος θέλει γράφει.

 

Επίσης θα ήταν χρήσιμο σε όλους, αν οι απόψεις εκφράζονταν με πιο προσιτό τρόπο. Είμαι σίγουρος πως ακόμη και αν περιέχονται ουσιαστικά πράγματα στα παραπάνω κείμενα χάνονται με τον τρόπο που διατυπώνονται.

 

Τέλος αν κάποιος θέλει να γράψει ένα βιβλίο φιλοσοφίας ή την κοσμοθεωρία ας το κάνει -στον κατάλληλο χώρο πάντα. Αν όμως θέλει να συζητήσει για αστρονομία τότε ας γράψει εδώ. Το γεγονός ότι στο astrovox υπάρχει κάποιο ακροατήριο δεν είναι σωστό να γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης για φιλοσοφικές δημηγορίες.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Μα εδω εμεις επανηλημενως παρακαλεσαμε για ενα πιο προσιτο κειμενο. Και δε νομιζω να στερουμασταν ευγενειας! Οι κυριοι ομως το χαβα τους! Αλλα ειχαν φανει και απο απο παλιοτερα...

STARFINDER EQUATORIAL 8\" FL 1200mm MEADE

 

Series 4000 MEADE 6.7mm - 40mm 52

 

HYPERION 13mm 68 :mrgreen:

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Αγαπητοί, Heal, και όλη η διεύθυνση του AstroVox.

Συμμερίζομαι την ευαίσθητη θέση της διεύθυνσης και τις δυσκολίες που προκύπτουν στην πορεία της διαχείρισης,

και του ελέγχου ενός χώρου συζητήσεων. και απευθύνομαι στην λογική και δίκαια κρίση σας...

Γιατί νομίζω ότι η παρουσία μου, στον φιλοξενο χώρο των συζητήσεων, είχε πάντα μέτρο και γνώμωνα...

-1) Την ευπρέπεια, τον σεβασμό της διαφορετικότητας του άλλου, και αποφυγή προσωπικών ύβρεων και αφορισμών...

-2) Την τήρησης κατά το δυνατόν, της θεματολογίας του AstroVox, οι τυχόν αναπόφευκτες αποκλίσεις μου, δεν υπερέβησαν το μέτρο...

Νομίζω, ότι και στην παρούσα συζήτηση, και ευπρεπής είμαι, και θεμετολογικά δεν παρεκλίνω από τον χαρακτήρα

και το περιεχόμενο των συζητήσεων για "Αστρονομία, Αστροφυσική και Κοσμολογία".

Οι αναπόφευκτες αναφορές μου, σε φιλοσοφικές απόψεις, δεν είναι άσχετες με το αντικείμενο της κοσμολογίας,

που έτσι κι'αλλιώς, κινείται στα όρια της φιλοσοφίας...

Το AstroVox(και η ερασιτεχνική Αστρονομία), δεν κινδυνεύει από από την αναψηλάφιση ιστορικών κοσμολογικών αντιλήψεων και θεωριών,

κινδυνεύει όμως πραγματικά, απ'την απονεύρωση, που επιχειρούν είτε αυθόρμητα κάποιοι...

...είτε συγκαλυμένα και οργανωμένα άλλοι, που έχουν Δογματικές θρησκευτικες αντιλήψεις.

Γιατί εδώ είναι προφανής η ενόχληση κάποιων, καθώς προσπαθώ να συζητήσω μια κοσμολογική και αστροφυσική θεωρία,...

παρατηρώ ακόμη και πραιτωριανές πρακτικές, στο όνομα της δήθεν υπεράσπισης της επιστήμης, και του αστρονομικού χαραχτήρα του AstroVox.

.....

Επιθυμία μου είναι, να συνεχίσω, στην παρούσα θεματική ενότητα την συζήτηση, με την ουσία της θεματικής ενότητας, "Φως που... καίει...", με ποιό "original" κοσμολογικά και αστροφυσικά post.

Για μια πιό διακριτική παρουσία όμως, ώστε να μην παρενοχλείται όλο το forum από οποιονδήποτε

θόρυβο προκαλεί η παρουσία "αμφιλεγόμενων" θεμάτων συζήτησης, πρέπει... και παρακαλώ τήν Διαχείριση,

είτε ν'απομακρύνει από την στήλη των "πρόσφατων συζητήσεων" τά θέματα, για "Αστρονομία, Αστροφυσική και Κοσμολογία",

είτε να προσθέσει έναν άλλο, πιό διακριτικό χώρο δημόσιας συζήτησης, κατάλληλο και για "ανεπίσημες" απόψεις...

 

Με ειλικρινές ενδιαφέρον

Ησίοδος

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Επιμένοντας στο Φώς που ...ΚΑΙΕΙ !

 

Δημοψήφισμα ;... πάει πολύ! δεν το περιμένω.

Περιμένω όμως κάποιο "διακριτικό" άνοιγμα...

Τελικά διαπιστώνω, ότι πάλι επαληθεύεται, πως:

"Ακόμη και οι πλέον ο φωτισμένοι Ηγεμόνες, φυλάττουν καλά τα προνόμια της τάξης τους"

(τηρώντας βέβαια, όλα τα δημοκρατικά προσχήματα...).

 

Καλά δεν πειράζει!

Ας είναι κ'έτσι... γιατί θεωρώ ότι το AstroVox συγκεντρώνει πολλούς, μα πάρα πολλούς

προβληματισμένους και φιλομαθείς και έντιμους και ειλικρινείς, ...και άν όχι ταπεινούς...

τουλάχιστον ευγενικούς! ανθρώπους.

Σ' αυτούς, τους καλούς ανθρώπους, έχουμε την μεγάλη υποχρέωση !

Όπως επίσης έχουμε υποχρέωση και στους "Ηγεμόνες" του AstroVox, καθώς φιλοξενούν τις απόψεις

μας σ'αυτό τον χώρο( που πιστεύω ότι δεν είναι "διαφορετικών προδιαγραφών" ...όπως κάποιοι ωρύονται).

 

.....> Συνέχεια .....>

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Oι αντιπαραθέσεις τέτοιου τύπου δεν νομίζω ότι ωφελούν.

 

Πρόβλημα χώρου δεν υπάρχει, είναι σημαντικό όμως οι απόψεις να γράφονται, αφενός με σεβασμό προς τους αναγνώστες του φόρουμ, αφετέρου με απώτερο σκοπό να προωθούν τη συζήτηση, κοντολογίς αν θέλετε να γράψετε ένα βιβλίο της κοσμοθεωρίας σας ή φιλοσοφίας σε συνέχειες μάλλον βρίσκεστε σε λάθος μερος.

 

Το άστροβοξ προωθεί την ερασιτεχνική αστρονομία στην Ελλάδα. Αν θεωρείτε ότι η συγγραφή και η δημοσίευση του παραπάνω κειμένου προωθεί την Ερασιτεχνική Αστρονομία στην Ελλάδα, τότε δημοσιεύστε το. Φυσικά για αυτό πρέπει να πειστούν και οι αναγνώστες, σε περίπτωση που υπάρχει μια διχογνωμία τότε πρέπει να πάρουν θέση οι συντονιστές.

 

Στο συγκεκριμένο θέμα προσπαθήσαμε να δώσουμε καλοπροαίρετα όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο με την ελπίδα να καταλήξει κάπου. Φοβάμαι όμως ότι κάτι τέτοιο δεν επιτεύχθηκε. Παρόλα αυτά οι αναγνώστες είναι σε θέση να κρίνουν και να βγάλουν τα συμπεράσματά τους. Δε νομίζω ότι ωφελεί η συνέχιση της συζήτησης.

 

Δε ζητώ κάποια εξήγηση για τα περί "Ηγεμόνων" (με ή χωρίς εισαγωγικά), το θεωρώ πάντως άκομψο, ιδίως όταν προέρχεται από ένα άτομο το οποίο έχει γνωρίσει μερικούς από του "Ηγεμόνες" και από κοντα. Οι συντονιστές είμαστε πρόσωπα επώνυμα, οι πράξεις μας είναι ορατές. Αν έχετε να πείτε κάτι, σας καλώ να το πείτε επώνυμα: ο Κ.Γ. έκανε την Α.Δ. ενέργεια και κρίντε το.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλή η φιλοσοφία, δεν λέω, είναι και αυτός ένας από τους τρόπους να μάθουμε την α-λήθεια(τι έννοια και αυτή έ; ) αλλά και η επιστήμη δεν είναι καθόλου άσχημη!

Μην ξεχνάμε ότι χωρίς τον επιστημονικό τρόπο του πειράματος και -ακόμα πιο σημαντικό- της παρατήρησης(δηλαδή με αυτό που ασχολούμαστε κυρίως εμείς οι ερασιτέχνες), καταφέραμε να μάθουμε πράγματα για τον ευατό μας και τη θέση μας στο σύμπαν που ούτε καν το διανοούμασταν πριν.

Χωρίς τον επιστημονικό τρόπο του πειράματος-παρατήρησης (που δυστηχώς σνομπαριζε & καταδίκαζε η πλατωνική σχολή του κόσμου των αφηρημένων ιδεών) θα είμασταν τώρα στα βαθειά σκοτάδια και θα αμπελοφιλοσοφούσαμε ακόμα για το αν η γη είναι το κέντρο του σύμπαντος..

ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΣ : Γεννήθηκε στην Σάμο. Είναι ο πρώτος καταγεγραμμένος άνθρωπος ο οποίος πρότεινε ηλιοκεντρικό μοντέλο του ηλιακού συστήματος.
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Και αφού αρχικά αναφέρθηκες στο χρόνο, και την διαστολή του χρόνου με πείραμα-παρατήρηση διαπιστώσαμε (ατομικά ρολόγια) ότι είναι πράγματι α-ληθής και όχι με φιλοσοφίες ή με αφηρημένη σκέψη..

Διότι αν δεν υπήρχε το πείραμα και η επιβεβαίωση της θεωρίας κανείς δεν θα βασιζόταν σήμερα στην σχετικότητα..

Αν αφαιρέσεις από την επιστήμη το πείραμα και την παρατήρηση είναι σαν να αφαιρείς από έναν ανθρωπό τα μάτια και τα χέρια του.. ή τις μισές τουλάχιστον αισθήσεις του..άντε να κατανοήσεις τον κόσμο μετά.. γίνεται; δεν γίνεται! :D

ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΣ : Γεννήθηκε στην Σάμο. Είναι ο πρώτος καταγεγραμμένος άνθρωπος ο οποίος πρότεινε ηλιοκεντρικό μοντέλο του ηλιακού συστήματος.
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Συμφωνώ Δήμο !

(άν κ' εγώ δεν έθεσα τέτοιο ζήτημα !)

Μέχρι στιγμής, ωφείλουμε σχεδόν τα πάντα, στην παρατήρηση και το πείραμα.

Άν και η εποπτεία έχει τα όριά της, είναι ο μόνος δρόμος να φτάσουμε στο ζητούμενο,

μετά μας είναι αχρείαστη,... όλα έπονται και επαληθεύονται... και πρακτικά !

Και το ζητούμενο;... απλά, είναι η ευθεία αντιστοίχηση της νόησης με την ύλη.

Μπορείς να το κατορθώσεις, αρκεί...

" να μάθεις, όσο τούτο είναι επιτρεπτό σ'ένα θνητό, ότι η Φύση είναι Όμοια με τον Εαυτό της"

 

φιλικά Ησίοδος

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Αγαπητέ Ησίοδε

Αν και δεν ολοκλήρωσα τις απόψεις μου πάνω στο θέμα που άνοιξες προτιμώ να σταθώ στο ζήτημα της αντιμετώπισής σου που έθιξες και στην απάντηση του Heal που δέχθηκες και για το πρώτο θα μας δοθεί η ευκαιρία (γεροί νάμαστε!). Και η απάντησή μου είναι το δικό μου ακριβώς παράδειγμα. Πέρασαν δηλαδή δύο χρόνια για να ξεκαθαρίσει ο Κώστας (στα περί «αντιύλης») τι ακριβώς πρεσβεύω. Αυτό ειλικρινά με προβλημάτισε γιατί πίστευα ότι ήταν προφανές (τουλάχιστον για τον Κώστα και ορισμένους άλλους) από τις κατά καιρούς τοποθετήσεις μου. Φαίνεται όμως ότι καμιά φορά η επιθυμία μας να πείσουμε τους άλλους παρουσιάζοντας αποσπασματικά στοιχεία μιας προσωπικής έρευνας - εργασίας ή άποψής μας δεν είναι ο καταλληλότερος τρόπος, αρκεί να σκεφθούμε το χρόνο που αφιερώσαμε οι ίδιοι να καταλήξουμε σ’ αυτά. Από την άλλη ένα forum, αντικειμενικά δεν προσφέρεται για αναλυτική παρουσίαση μιάς εργασίας γιατί τα ενδιαφέροντα είναι είτε ποικίλα είτε κυρίως εστιασμένα στο ενδιαφέρον των πολλών. Συμφωνώ και γω να υπάρξει και μία ειδική θεματική ενότητα αλλά αυτό είναι στο χέρι της διεύθυνσης και των στελεχών της. Άρα τι μας μένει μέχρι και αν αποφασιστεί; Ή να ανοίξουμε ένα προσωπικό site και σε περιπτώσεις που η θεματολογία μπορεί να αντλήσει κάτι χρήσιμο να παραπέμπουμε τον ενδιαφερόμενο ή εμείς να σταχυολογούμε από τις δημοσιοποιημένες ή μη θέσεις μας και να εμπλουτίζουμε ή να φωτίζουμε από τη δική μας οπτική γωνιά το προς συζήτηση θέμα. Αυτή είναι η άποψή μου και πιστεύω ότι κάθε καλοπροαίρετος συνομιλητής (έστω και αργά) θα το εκτιμήσει.

Φιλικά Μάκης

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ειχα σταματησει να ασχολουμαι με αυτο το θεμα παρολου που εβλεπα οτι γινονται κι αλλες δημοσιευσεις.

Ας σκευτουμε λιγο ολοι μαζι ποιοι και που παρουσιαζουν την ιστορια ΑΛΛΑ και την επιστημη συμφωνα με τον τροπο που θελουν .Και γραφω για εμας που εχουμε εμπλακει σε αυτο το θεμα και οχι σε διαφορες τηλεοπτικες εκπομπες ή ο,τι αλλο εκτος του astrovox .

Ειναι αληθει αοτι απο την αρχη ζηταμε ο,τι γραφτηκε να γραφτει και πιο απλα ωστε να μη <<ψαρωνει>> καποιος που δε ξερει τι σημαινουν καποιοι επιστημινικοι οροι ,για να μπορει με τη λογικη του να ειναι ικανος να κρινει αυτα που γραφονται .

ΑΠο τις παλαιοτερες ζησυτησης σε αυτο το θεμ αθα δειτε οτι ειναι αδυνατο να επικεντρωθουμε σε καποιο κοινο θεμα.Αλλα ρωταμε αλλα απανταμε .

Βεβαια καποια ατομα εχουν κακοχαρακτηριστει μεσα στα πλαισια της ευγενικης και ευπρεπους συμμετοχης σε αυτο το φορουμ .ΤΟ θεμα δεν υπαγεται αποκλειστικα στην Ιστορια της Επιστημης αλλα ουτε καν στην Επιστημη .

ΚΙ εδω οπως ολοι μα ς εχουμε δει δε χωραει η Φιλοσοφια ως κυριο αντικειμενο μελετης .Βεβαια η αμφιβολια μεσα στην ΕΠιστημη καλο ειναι να υπαρχει οταν ειναι γονιμη ομως .Εδω ομως δεν υπαρχει καν αμφιβολια αλλα αληθοφανεις προσωπικες σκεψεις .

Τα πάντα ειναι Μαθηματικά.
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης