Jump to content

Διαγωνισμός Αστρονομίας -->"Ο Λαθος Διαγωνισμός &amp


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας, και εύχομαι καλά αποτελέσματα σε οσους δωσαν στο διαγωνισμο...

 

Παρολαυτα, θα ήθελα να εκθέσω την άποψη μου για το διαγωνισμό και να μου πείτε αν συμφωνείτε ή όχι... Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος είχα αποφασίσει να πας να δώσω το διαγώνισμα... Σήμερα το πρωί ενώ σηκώθηκα, και ετοιμάστηκα, αποφάσισα να μην πάω...( Και ΔΕΝ το μετάνιωσα!!!)... Κατά την άποψη μου ο διαγωνισμός είναι "Λάθος"... Δε θα έπρεπε να ονομάζετε διαγωνισμός αστρονομίας και πόσο μάλλον διαστημικής, αλλά διαγωνισμός του "Ποιος έχει αποστηθίσει καλύτερα ένα μάτσο (άχρηστες για την αστροφυσική) πληροφορίες" ή "Ποιος θα μας γράψει καλύτερα αυτά που θέλουμε να ακούσουμε..." ή "ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΚΑΘΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΛΕΜΕ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΙΤΛΟ "ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΥΤΟ"!! " =; ... Έχω απογοιτευθει από το διαγωνισμό και με τα φετινά θέματα (εκτός του 3) και λιγότερο από τα περσινά με αποκορύφωση το 4... Για να καταλάβετε τι εννοώ, και γιατί τόσος θυμός, να σας εξηγήσω τι έγινε πέρσι με το γραπτό μου... Απάντησα σχεδόν τέλεια, τα 3 πρώτα θέματα, φουσκώνοντας τις 7 σελίδες που έγραψα, και με πληροφορίες (έγκυρες) από εξωσχολικά βιβλία, ώστε να δώσω την εικόνα ενός παιδιού που το ενδιαφέρει η ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ, και η ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ όπως και συμβαίνει αλλά όχι η ιστορική αναδρομή τους [-X , ούτε οι λεπτομέρειες που είναι γραμμένες με μικρά γραμματακια στις άκρες του βιβλίου έτσι ώστε μόνο κάποιοι "τυχεροί" να τις διαβάσουν, και κομμάτι αυτών να τις αποστηθίσουν :x ... Στο τέταρτο θέμα όμως το παράκαναν (όπως και στο 2 φέτος).. Με βαλαν να κάνω σχολιασμό πάνω σε κείμενο (λες και έδινα διαγωνισμα λογοτεχνίας) και να ξεζουμίσω από το λογοτεχνικό (στη κυριολεξία και άμα θέλετε chekaαρετε το) κείμενο διαστημικές πληροφορίες... Ξεζούμισα όσο μπορούσα και έγραψα αρκετές από αυτές, αλλά το κείμενο το σχολίασα όπως ένοιωθα, δηλαδή ότι ήταν ατυχής επιλογή, και η περιγραφή που διδόταν έμοιαζε περισσότερο με περιγραφή περιπάτου σε λιβάδι παρά διαστημικής αποστολής.... Θίχτηκαν από τι φαίνεται οι διοργανωτες :-s , και δε με πέρασαν καν στη δεύτερη φάση.. Μόνο για το 4 ](*,)' .... (Τα υπόλοιπα τα είχα σωστά τα chekara 1000 φορές και από 1000 πήγες)... Αν αυτό που θέλουν οι διοργανωτές από τους εξεταζόμενους είναι να αποστηθίζουν κείμενα και το αγαπημένο τους να αποστηθίζουν άχρηστες λεπτομέρειες, αυτοί οι ίδιοι καταστρέφουν το νόημα της αστρονομίας! είναι σαν να εξετάζουν τους ενδιαφερόμενους, αντί για αστρονομία στην ιστορία, και στη συγκεκριμένη περίπτωση την ιστορία της αστρονομίας(ευτυχως :evil: )… Εγώ δε θέλω να μάθω ιστορία θέλω να μάθω αστρονομία, θέλω να μάθω πως λειτουργεί το σύμπαν, όχι σε ποιο βιβλίο αναφέρει ο Πτολεμαιος τις τάδε ιδέες του (βλεπε ερ. 5.15) (για όνομα του θεού!!!!!!)… Το σύστημα των εξετασεων αυτων δυστυχώς μοιάζει πολύ με το σύστημα που διέπει τα σχολεία και γενικότερα τους φορείς εκπαίδευσης… Ψάχνουν για φυτά που στο μέλλον θα δουλεύουν για αυτους προσφέροντας τους χρήματα με τη τυφλή υπακοή τους, και την άπταιστη (και άχρηστη) ικανότητα τους να αποστηθίζουν… Είμαι βαθειά θλιμενος για τη κατάντια του διαγωνισμού και πολύ θα ήθελα να βρίσε πολλούς από τους διοργανωτές του…. Δυστυχώς πολλοι από εσάς, δε θα συμφωνείτε με τις απόψεις μου, και μάλλον θα σας αρέσει και ο τρόπος που διεξάγεται ο διαγωνισμός (κάποιος ήδη ανέφερε ότι έχει καλυτερευσει η ποιότητα :-s ) πραγματικά σας λυπάμαι… Όσοι δε καταλαβαίνετε τι σας λέω, ελπίζω να βλέπετε ότι αυτό που κάνουν καταστρέφει τα παιδιά που ενδιαφέρονται πραγματικά για την αστρονομία και τα μετατρέπουν σε μηχανές αποστήθισης…. Το "σύστημα" έχει διεισδύσει παντού, ελπίζω να το βλέπετε και να μάθετε να το αντιμετωπίζετε, γιατί αλλιώς θα έχουμε πρόβλημα… Ο κόσμος μας πάει κατά διαόλου, και τον βοηθάτε…. Καλή συνέχεια… :evil:

Να δουμε ποτε θα ξαναδουμε σκοταδι.... Ριμαδα φωτορυπανση... ](*,) ](*,) ](*,)
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Φιλε μου δεν ξερω τιποτα για τον διαγωνισμο αυτον αλλα ειναι σαν να ακουω τον ευατο μου και αλλους πολλους να κατηγορουν τις παννελληνιες εξετασεις και το γ.......ο εκπεδευτικο μας συστημααααα!!!!!! ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Μια απο τα ιδια γινεται και εκει απο οτι καταλαβα με τα γραπτα σου λογια!!!!

Gazing at the universe through the ΄Eyes΄ of an astrophotographer...!!!

http://www.astrothemis.gr

 

Greek Astrophotography Discord Chat!

https://discord.gg/2DUPacrNfM

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ευχαριστω που με καταλαβαινεις, πραγματικα χαιρομαι που υπαρχουν ανθρωποι που κταλαβαινουν τι γινεται.... :cheesy: Μακαρι να γινουμε περισσοτεροι.. :wink: (Οσο για τις πανελληνιες, που φετος προκειτε να δωσω, ναι οντος ισχυει και εκει, και σε μεγαλυτερο βαθμο... :( )
Να δουμε ποτε θα ξαναδουμε σκοταδι.... Ριμαδα φωτορυπανση... ](*,) ](*,) ](*,)
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ο ΔΟΡΥΦΟΡΟΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ!!!ΣΕ ΑΚΡΙΒΩΣ 1 ΩΡΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΕΝΘΕΤΟ.ΚΟΙΤΑΞΤΕ 7:25 ΜΕ 7:28 ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΑ!!!! ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ :mrgreen: =D> :-note
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Τι πλησιαζει εξηγησε καλυτερα λιγο

Gazing at the universe through the ΄Eyes΄ of an astrophotographer...!!!

http://www.astrothemis.gr

 

Greek Astrophotography Discord Chat!

https://discord.gg/2DUPacrNfM

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλησπέρα hahas

 

Να ξέρεις ότι πολύ σημαντικό (για πολλούς το ποιο σημαντικό)

είναι «τι έχω κερδίσει» (σε γνώσεις σε αυτήν την περίπτωση)

μετά από μια τέτοια δοκιμασία.

Αν λοιπόν από όλο το διάβασμα που έκανες έμαθες κάτι

καινούργιο τότε ο διαγωνισμός ήταν πετυχημένος για εσένα.

Πάντα θα υπάρχουν πράγματα που δεν θα ξέρουμε ή δεν θα ήμαστε

τόσο καλοί σε αυτά . Δηλαδή είναι και θέμα τύχης.

Όσο αφορά τις πανελλήνιες εξετάσεις εφόσον διαβάζεις (ειδάλλως δεν θα συμμετείχες στο διαγωνισμό πέρσι) να είσαι σίγουρος ότι θα περάσεις.

ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ και ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στις πανελλαδικές.

 

Φιλικά

Νίκος.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ευχαριστω dyonik, αλλα

το θεμα ειναι να μαθω κατι σε σχεση με την αστρονομια οχι την ιστορια της, και αμα εγω επικεντροθω, στο να μαθω την ιστορια (για να περασω στο διαγωνισμο) δε θα κερδισω κατι, απλα θα εχω κανει αυτο που θελουν απο μενα να κανω... :twisted:

Να δουμε ποτε θα ξαναδουμε σκοταδι.... Ριμαδα φωτορυπανση... ](*,) ](*,) ](*,)
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

O ΤΕΧΝΗΤΟΣ ΔΟΡΥΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΝΑΣΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΙΣ 7:26 ΜΕ 7:28 ΣΗΜΕΡΑ.ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΕΝΑ ΕΝΘΕΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ 8Α ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 5 ΜΕΡΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ.ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΠΩ ΑΥΡΙΟ!!! ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΓΥΜΝΟ ΜΑΤΙ!!! :mrgreen: :frown: :cheesy:
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Φίλε Δημήτρη/Haha καταλαβαίνω την απογοήτευση και τον εκνευρισμό σου. Και εγώ όταν έδωσα στην τρίτη λυκείου το 2003 έως και πέρσι, όπου στεκόμουν έλεγα για το πόσο λάθος μου φαίνονται οι εκθέσεις ιδεών που ήταν πάντα ένα θέμα και πόσο άσχετες είναι απ' την πραγματική γνώση της αστρονομίας. Απ' την άλλη θυμάμαι ότι στον δεύτερο γύρο με έκαψε ένα θέμα αμιγώς παρατηρησιακό μιας που δεν είχα στο λύκειο ούτε το χρόνο ούτε τον εξοπλισμό να ασχοληθώ και ήμουν "θεωρητικός". Άλλα παιδιά κατά καιρούς έχουν εκφράσει την άποψη ότι δεν έβαζαν ποτέ ασκήσεις και ότι ήταν μεγάλο λάθος αυτό (και εγώ θα χαρώ αν αλλάξει από φέτος), άλλα παιδιά παραπονιόντουσαν που βάζουν ερωτήσεις για αποστολές και διαστημικής (και ότι έχει κ αυτό σχέση με την ιστορία ή απλά σχέση με το πόσο ενημερωμένος είσαι) κλπ κλπ.

 

Απλά προσπαθώ να σου πω με τα παραπάνω ότι είναι τελικό σχετικό το θέμα, ότι κάθε παιδί έχει αδυναμία σε συγκεκριμένα πεδία, άλλα θέματα του αρέσουν και άλλα όχι και ο διαγωνισμός (ο οποίος είναι σχολικός) στοχεύει στο να βρει αυτούς με τις περισσότερες γνώσεις συνολικά σε κάθε πεδίο. Δεν υπάρχει καν συγκεκριμένη ύλη όπως είναι στις πανελλήνιες ή σε μαθήματα πανεπιστημίου, οπότε διαφωνώ ότι οι διοργανωτές ψάχνουν την αποστήθιση. Πάντα θα υπάρχει κάτι που δεν το γνωρίζουμε το ίδιο καλά με άλλα. Προσωπικά πιστεύω ότι η ιστορία της αστρονομίας είναι πολύ σημαντικό στοιχείο της επιστήμης αυτής και σχετίζεται και με την πορεία της ανθρώπινης σκέψης καθώς και με την επιστημονική αναγέννηση και την μετάβαση από τη φιλοσοφία στην πραγματική θετική σκέψη. Είναι ένα κομμάτι που "πρέπει" να έχουμε γνώσεις γιατί κατανοούμε καλύτερα το πως φτάσαμε έως εδώ, κατανοούμε καλύτερα τη σημερινή γνώση και γιατί αυτή είναι τόσο σημαντικό να διαφυλαχτεί..

 

Όπως και να χει ο διαγωνισμός με κάθε ελάττωμα του έχει προσφέρει πάρα πολλά και ήταν και είναι μία φωτεινή ηλιαχτίδα για την όχι και τόσο διαδεδομένη αστρονομία στη χώρα μας. Σε κάποιους άλλαξε τη ζωή τους. Βέβαια μπορεί να γίνει καλύτερος και αυτό θα γίνει αν εσείς, τα ίδια τα παιδιά πουν τη γνώμη τους στους διοργανωτές. Όπως και να χει προσπάθησε να δεις τα θετικά στοιχεία που αποκόμισες..είναι απλά μια εμπειρία η οποία δεν σχετίζεται με το τι θα κάνεις στη ζωή σου στο μέλλον. Το μόνο που μπορεί να σε κάνει είναι απλά..καλύτερο. :wink:

 

Εύχομαι καλά αποτελέσματα σε όλους.

Φιλικά,

Παναγιώτης Αντωνόπουλος

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Είναι κοινό μυστικό σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα ΕΚΤΟΣ από το υπουργείο (εδώ και χρόνια)

ότι η εκπαίδευση όπως γίνεται (βιβλία - ύλη - τρόπος διδασκαλίας) είναι ... άστα να πάνε.

Γιατί λοιπόν δεν προσπαθούν να την βελτιώσουν ;

Ο λόγος είναι απλός ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εσύ τα παρατάς. Απλά κρατάς αυτά που σε ενδιαφέρουν.

Όσο αφορά το ιστορικό σκέλος της αστρονομίας , νομίζω ότι έχεις

άδικο . Για πάρα πολύ κόσμο που ασχολείται με την αστρονομία έχει

μεγάλο ενδιαφέρον. Ίσως να είσαι επηρεασμένος από το ηλίθιο μάθημα Ιστορίας του Λυκείου.

Αναφέρομαι στο βιβλίο και όχι στο γνωστικό αντικείμενο «Ιστορία».

 

Φιλικά

Νίκος.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Γεια σας, και εύχομαι καλά αποτελέσματα σε οσους δωσαν στο διαγωνισμο...

 

Παρολαυτα, θα ήθελα να εκθέσω την άποψη μου για το διαγωνισμό και να μου πείτε αν συμφωνείτε ή όχι... Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος είχα αποφασίσει να πας να δώσω το διαγώνισμα... Σήμερα το πρωί ενώ σηκώθηκα, και ετοιμάστηκα, αποφάσισα να μην πάω...( Και ΔΕΝ το μετάνιωσα!!!)... Κατά την άποψη μου ο διαγωνισμός είναι "Λάθος"... Δε θα έπρεπε να ονομάζετε διαγωνισμός αστρονομίας και πόσο μάλλον διαστημικής, αλλά διαγωνισμός του "Ποιος έχει αποστηθίσει καλύτερα ένα μάτσο (άχρηστες για την αστροφυσική) πληροφορίες" ή "Ποιος θα μας γράψει καλύτερα αυτά που θέλουμε να ακούσουμε..." ή "ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΚΑΘΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΛΕΜΕ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΙΤΛΟ "ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΥΤΟ"!! " =; ... Έχω απογοιτευθει από το διαγωνισμό και με τα φετινά θέματα (εκτός του 3) και λιγότερο από τα περσινά με αποκορύφωση το 4... Για να καταλάβετε τι εννοώ, και γιατί τόσος θυμός, να σας εξηγήσω τι έγινε πέρσι με το γραπτό μου... Απάντησα σχεδόν τέλεια, τα 3 πρώτα θέματα, φουσκώνοντας τις 7 σελίδες που έγραψα, και με πληροφορίες (έγκυρες) από εξωσχολικά βιβλία, ώστε να δώσω την εικόνα ενός παιδιού που το ενδιαφέρει η ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ, και η ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ όπως και συμβαίνει αλλά όχι η ιστορική αναδρομή τους [-X , ούτε οι λεπτομέρειες που είναι γραμμένες με μικρά γραμματακια στις άκρες του βιβλίου έτσι ώστε μόνο κάποιοι "τυχεροί" να τις διαβάσουν, και κομμάτι αυτών να τις αποστηθίσουν :x ... Στο τέταρτο θέμα όμως το παράκαναν (όπως και στο 2 φέτος).. Με βαλαν να κάνω σχολιασμό πάνω σε κείμενο (λες και έδινα διαγωνισμα λογοτεχνίας) και να ξεζουμίσω από το λογοτεχνικό (στη κυριολεξία και άμα θέλετε chekaαρετε το) κείμενο διαστημικές πληροφορίες... Ξεζούμισα όσο μπορούσα και έγραψα αρκετές από αυτές, αλλά το κείμενο το σχολίασα όπως ένοιωθα, δηλαδή ότι ήταν ατυχής επιλογή, και η περιγραφή που διδόταν έμοιαζε περισσότερο με περιγραφή περιπάτου σε λιβάδι παρά διαστημικής αποστολής.... Θίχτηκαν από τι φαίνεται οι διοργανωτες :-s , και δε με πέρασαν καν στη δεύτερη φάση.. Μόνο για το 4 ](*,)' .... (Τα υπόλοιπα τα είχα σωστά τα chekara 1000 φορές και από 1000 πήγες)... Αν αυτό που θέλουν οι διοργανωτές από τους εξεταζόμενους είναι να αποστηθίζουν κείμενα και το αγαπημένο τους να αποστηθίζουν άχρηστες λεπτομέρειες, αυτοί οι ίδιοι καταστρέφουν το νόημα της αστρονομίας! είναι σαν να εξετάζουν τους ενδιαφερόμενους, αντί για αστρονομία στην ιστορία, και στη συγκεκριμένη περίπτωση την ιστορία της αστρονομίας(ευτυχως :evil: )… Εγώ δε θέλω να μάθω ιστορία θέλω να μάθω αστρονομία, θέλω να μάθω πως λειτουργεί το σύμπαν, όχι σε ποιο βιβλίο αναφέρει ο Πτολεμαιος τις τάδε ιδέες του (βλεπε ερ. 5.15) (για όνομα του θεού!!!!!!)… Το σύστημα των εξετασεων αυτων δυστυχώς μοιάζει πολύ με το σύστημα που διέπει τα σχολεία και γενικότερα τους φορείς εκπαίδευσης… Ψάχνουν για φυτά που στο μέλλον θα δουλεύουν για αυτους προσφέροντας τους χρήματα με τη τυφλή υπακοή τους, και την άπταιστη (και άχρηστη) ικανότητα τους να αποστηθίζουν… Είμαι βαθειά θλιμενος για τη κατάντια του διαγωνισμού και πολύ θα ήθελα να βρίσε πολλούς από τους διοργανωτές του…. Δυστυχώς πολλοι από εσάς, δε θα συμφωνείτε με τις απόψεις μου, και μάλλον θα σας αρέσει και ο τρόπος που διεξάγεται ο διαγωνισμός (κάποιος ήδη ανέφερε ότι έχει καλυτερευσει η ποιότητα :-s ) πραγματικά σας λυπάμαι… Όσοι δε καταλαβαίνετε τι σας λέω, ελπίζω να βλέπετε ότι αυτό που κάνουν καταστρέφει τα παιδιά που ενδιαφέρονται πραγματικά για την αστρονομία και τα μετατρέπουν σε μηχανές αποστήθισης…. Το "σύστημα" έχει διεισδύσει παντού, ελπίζω να το βλέπετε και να μάθετε να το αντιμετωπίζετε, γιατί αλλιώς θα έχουμε πρόβλημα… Ο κόσμος μας πάει κατά διαόλου, και τον βοηθάτε…. Καλή συνέχεια… :evil:

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Πράγματι είναι γεγονός ότι το ελληνικό σύστημα έχει στόχο την αποστήθηση και συγκεκριμένα στην περίπτωσή μου Άχρηστων γνώσεων (έχω έναν καθηγητή που στα μαθήματα σχολιασμού κειμένων π.χ. "Κείμενα Ν.Ε. Λογοτεχνίας" Γράφει μια φωτοτυπία με δικά του σχόλια και όποιος την μάθει ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ και την γράψει στο ωριαίο ή στις εξετάσεις θα γράψει 20-ενώ απορίπτει οποιαδίποτε άλλη ιδέα ακόμη και σωστή-και λέγεται ότι είναι από τους καλύτερους-*.Έτσι λειτουργεί όλο το εκπαιδευτικό σύστημα.Αντί να προσπαθεί να βρει έξυπνα παιδιά προσπαθεί να αναδείξει παπαγάλους και αντί να προσπαθεί να τους αναπτύξει το κριτικό πνεύμα και να μας ανίξει το μυαλό προσπαθεί να μας κοιμίσει το μυαλό κάνοντάς μας φυτά.Τα μαθήματα που μας κάνουν να σκεφτόμαστε είναι μιδαμινά και οι ώρες τους περιορισμένες.Φυσική 2 ώρες,Χημεία 1 ώρα...αντιθέτως Αρχαία 5 ώρες.Τα αρχαία ΔΕΝ θα λύσουν το γλωσσικό πρόβλημα στη χώρα μας...έχω να γράψω κι άλλα αλλά :-# )

Όσον αναφορά τον "διαγωνισμό αστονομίας" πράγματι απ'ότι έχω δει οι Ερωτήσεις κρίσεως είναι 0 σε αντίσεση με τις ερωτήσεις αποστήθησης όπου αποτελούν την πλεοψηφία των ερωτήσεων.

Αυτή η μανία για παπαγαλία υπάρχει μόνο στην Ελλάδα και

ΘΑ ΠΑΡΑΜΗΝΕΙ γιατί οι κοιμισμένοι Έλληνες την αποδέχονται *...

Κι αν κάποιος διαφωνεί στο ότι η εκπαίδευση στη χώρα μας στιριζεται στην παπαγαλία να το πει-γιατί μέχρι και ο καθηγητής που προανέφερα (φιλόλογος) συμφωνεί...

Τέλος συγκρίνοντας με εκπαιδευτικά συστήματα άλλων χωρών(Αγγλία-το πολύ 45 ώρες διάβασμα τη μέρα στην αντοίστηχη γ' λυκίου-,ΗΠΑ-κάνουν τεστ "αικιου"-κτλπ ) το δικό μας έχω να πω ΑΥΤΟ: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :evil: :-& [-( :( :shock: :?: :?: :?:

Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά λέω μόνο την αλήθεια (που ίσως κάποιος να μην την αποδέχεται γιατί θέλει να μείνει στο κατεστημένο)... =;

ΥΓ:δεν πρόκειται να έρθω σε προσωπική διαμάχη με όποιον διαφωνεί.Κακό του καφαλιού του αν δεν μπορεί να αποδεχτεί την αλήθεια.

Είμαστε ταξιδιώτες που πάνω στη Γη διασχίζουν το διάστημα, σαν επιβάτες πάνω σε πλοίο, και πολλοί

από εμάς δε νογάμε κανένα μέρος του σκάφους πέρα από την καμπίνα όπου καταλύουμε.

S.P. Langley

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

haha αναφέρεις ως παράξενο το γεγονός ότι κάποιος ανέφερε πως ο διαγωνισμός έχει καλυτερεύσει.

 

Δυστυχώς πολλοι από εσάς, δε θα συμφωνείτε με τις απόψεις μου, και μάλλον θα σας αρέσει και ο τρόπος που διεξάγεται ο διαγωνισμός (κάποιος ήδη ανέφερε ότι έχει καλυτερευσει η ποιότητα Eh? ) πραγματικά σας λυπάμαι…

 

Επειδή εγώ το είχα αναφέρει αυτό θα ήθελα να μου απαντήσεις τι σου φαίνεται παράξενο σ'αυτό που είπα. Συμφωνώ ότι ο διαγωνισμός αστρονομίας δεν έχει τη μορφή που θα έπρεπε και ότι μοιάζει περισσότερο με <<έκθεση ιδεών>>.Επειδή λοιπόν φέτος αποφάσισαν να αλλάξουν κάπως τα θέματα βάζοντας δύο ασκήσεις είπα πως αυτό είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση. Εσύ δηλαδή αφού δεν είσαι ικανοποιημένος με τις ασκήσεις τι θεωρείς ότι πρέπει να εξετάζεται σε ένα διαγωνισμό αστρονομίας;

Το ότι μας λυπάσε το αφήνω ασχολίαστο...

 

Επίσης φίλε alexander αναφέρεις ότι δεν πρόκειται να έρθεις σε προσωπική διαμάχη με κανένα και

Κακό του καφαλιού του αν δεν μπορεί να αποδεχτεί την αλήθεια.
!!!

Από αυτό φαίνεται ότι δεν ενδιφέρεσαι να ακούσεις τις απόψεις των άλλων.

Σκέψου ότι μπορεί να υπάρχουν κάποιοι(προσωπικά συμφωνώ με αυτά που λες για την κατάσταση του εκπαιδευτικού συστήματος)που έχουν αντίθετη άποψη από εσένα.Αυτό δεν σημαίνει ότι η άποψή τους είναι λάθος.

Όσο για τα εκπαιδευτικά συστήματα άλλων χωρών...δεν ξέρω αν είναι καλύτερα αλλά το ότι στις ΗΠΑ κάνουν test IQ ΔΕΝ σημαίνει ότι το εκπαιδευτικό σύστημα είναι καλύτερο.Το μόνο που μετρούν τα test αυτά είναι η ικανότητα να απαντάς σε συγκεκριμένου τύπου ερωτήσεις-σε καμία περίπτωση δεν μετρούν εξυπνάδα.

 

 

 

Προσωπική μου άποψη πάντως είναι ότι αν αγαπάς αυτό που κάνεις θα πετύχεις, είτε το εκπαιδευτικό σύστημα είναι καλό είτε όχι(υπάρχουν πολλά παραδείγματα επιστημόνων που είτε δεν πήγαν καθόλου σχολείο είτε σταμάτησαν νωρίτερα).Για να πετύχεις βέβαια πρέπει πρώτα να μάθεις να ακούς και τις αντίθετες απόψεις και μέσω αυτών να θεμελιώνεις καλύτερα τις δικές σου.Με το να μένεις προσκολλημμένος σ'αυτά που πιστεύεις, κοροϊδεύοντας κάθε αντίθετη άποψη δεν νομίζω ότι μπορείς να καταφέρεις πολλά...

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Λοιπον φιλε haha,σεβαστες οι αποψεις σου και συμφωνω απολυτα οτι το εκπαιδευτικο συστημα νοσει καθως κανει τους μαθητες εκκολαπτομενους παπαγαλους.Επισης θελω να τονισω οτι μισω θανασιμα την παπαγαλια!!Υπηρξαν φορες που κι εγω ψιλονευριασα βλεποντας απαντησεις παιδιων που φαινοταν οτι ηταν αποστηθιση.ΑΛΛΑ ελεος,αν αυτα που εγραψες περυσι τα ειχες διατυπωσει με τοσο απολυτο τροπο οσο αυτα που λες εδω λογικο ειναι να μην περασες.Απο που εισαι τοσο σιγουρος οτι η εταιρεια προωθει την αποστηθιση?Μιλησες με τον κ.Μαυρομματη?Μιλησες με την υπολοιπη εταιρεια?Θα σου πω εγω,ειναι ανθρωποι που αγαπουν την αστρονομια πραγματικα ομως,που εχουν το μερακι μεσα σε αυτην την παλιοχωρα να μπλεξουν με το συστημα για ποιο λογο?Για να αγαπησουν τα παιδια το συμπαν,για να μην βλεπουν τα e-mail για τον αρη και τη λιτσα πατερα και να προσκυνουν.Αν και με δυσκολεψε πιο πολυ φετος ο διαγωνισμος,μου αρεσε ετσι οπως εγινε.Το θεμα 2 σου φανηκε οτι ηθελε λογοτεχνικο σχολιασμο?Αυτο καταλαβες εσυ οτι ζητουσε λεγοντας να σχολιασετε αστρονομικα το περιεχομενο?Η σπουδαια μαθηματικη συναξη του πτολεμαιου,η αλμαγεστη εσενα σου φαινεται αμελητεας σημασιας??Η γνωση που μας προσεφεραν οι διαστημικες αποστολες,σου φαινεται κι αυτη αμελητεας σημασιας?Το ιδιο και η θεωρια της σχετικοτητας?Δηλαδη δεν πρεπει να ξερεις γι'αυτα?Δε σου λεω να τα μαθεις απ'εξω,αλλα μη συγχεεις τα πραγματα.Οσο για τον περσινο διαγωνισμο,τα θεματα ηταν βατα.Μπηκες στον κοπο να σκεφτεις οτι αυτα που εγραψες εσυ μπορει να τα εγραψαν και αλλοι 100?Λογικο να μετρουσε και η λεπτομερεια...Τωρα αν και φετος σου φανηκε παλι χαζος ο διαγωνισμος,ας μας εβαζαν τιποτα πανεπιστημιακο,να μην εγραφε κανεις τιποτα.Τωρα εκει που λες"σας λυπαμαι"αυτο ειναι αναξιο σχολιασμου...Μαλλον φθονεις και οχι λυπασαι.Δεν μου αρεσει να εκφραζομαι με τετοιο υφος,αλλα ειναι αδικο να μεμψιμοιρουμε για την μοναδικη αξιολογη προσπαθεια που γινεται στη χωρα σε μαθητικο επιπεδο.Αν με το να απεχεις νομιζεις οτι μπορεις να βοηθησεις να καλυτερεψουν τα πραγματα,κανε αυτο....Υπαρχουν και αλλοι που θελουν να ειναι παικτες και οχι θεατες.

 

ΥΓ:απο αυτο και μονο που τους εγραψες στο 4ο ζητημα ισως να μην σε περασαν.Ειναι σαν να τους λες ειστε ασχετοι,πως να σε περασουν...

Aσε την ψυχη σου να σταθει νηφαλια και αταραχη μπροστα σε ενα εκατομμυριο συμπαντα!!!

:cheesy: :cheesy:

 

Φιλικα,

Βαλογιαννης Γιωργος

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Νομίζω ότι για τα προβλήματα του εκπαιδευτικού συστήματος λίγο θα διαφωνήσουμε ότι υπάρχουν όπως αναφέρεται. Επικεντρώνομαι, λοιπόν, στο θέμα του διαγωνισμού.

 

Κοιτώντας λίγο τα θέματα μπορώ να πω ότι γενικώς είναι καλά. Οι ασκήσεις ήταν κάτι που όντως έλειπε και είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Θα συμφωνούσα ότι στο παρελθόν ο διαγωνισμός ήταν αρκετά θεωρητικός και η εισαγωγή των ασκήσεων δείχνει ότι και οι διοργανωτές το κατάλαβαν και το διόρθωσαν κατά συνέπεια εκλαμβάνεται ως ένα πολύ θετικό δείγμα και δεν έχει νόημα να κρίνουμε αναδρομικά.

 

Οσον αφορά τις ιστορικές ερωτήσεις, η άποψή μου είναι πως πρέπει να μπαίνουν με μέτρο. Δε θα διαφωνήσω με τον quendi ότι η ιστορία της αστρονομίας είναι σημαντική για τους λόγους που ανέφερε αλλά το ερώτημα είναι αν πρέπει, και πόσο, να μπαίνουν τέτοια θέματα σε έναν διαγωνισμό αστρονομίας. Από αυτά που ίσχυαν όταν πήγαινα εγώ σχολείο, στα διαγωνίσματα φυσικής δεν έμπαιναν ερωτήσεις ιστορίας της φυσικής, ούτε στα μαθηματικά ερωτήσεις ιστορίας των μαθηματικών. Συνήθως τα ιστορικά στοιχεία στα επιστημονικά μαθήματα δεν εξεταζόντουσαν ως γνώση. Μπορεί το βιβλίο να εξηγούσε ότι "για το το τάδε φαινόμενο πρωτοέγινε λόγος την τάδε εποχή στην αρχαιότητα από τον τάδε αρχαίο μαθηματικό/αστρονόμο κτλ" αλλά στην εξέταση εξεταζόσουν πάντα για το επιστημονικό κομμάτι και όχι για το ιστορικό δηλαδή δε θα ρώταγαν ποτέ "ποιος αρχαίος είχε πρωτομιλήσει για το θέμα αυτό;". Νομίζω ότι τα ιστορικά στοιχεία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κατανόησης της επιστήμης γενικά και της αστρονομίας ειδικά αλλά νομίζω ότι περισσότερο θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται ως εργαλείο που συμβάλλει στην κατανόηση της επιστήμης παρά να αποτελούν το αντικείμενο της εξέτασης. Οταν συμβαίνει το τελευταίο προκαλείται σύγχυση στο τι είναι εργαλείο κατανόησης και τι είναι ο κύριος στόχος.

 

Οσον αφορά το φετινό θέμα 2

( http://www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?p=77380#77380 )

που σε απογοήτευσε, νομίζω ότι είναι μια προσπάθεια να ξεφύγουν τα θέματα από την τυποποίηση, το προβλέψιμο, το παπαγάλισμα και δε θα το κρίνω αρνητικά. Είναι ίσως θέμα υποκειμενικό το πόσο πετυχαίνει τους παραπάνω στόχους αλλά δε νομίζω ότι στοχεύει λάθος. Πιθανώς να σου θύμισε το περσινό θέμα (το οποίο δεν έχω διαθέσιμο) και να σε στενοχώρησε αλλά εγώ δεν μπορώ να το δω αρνητικά.

 

Τέλος να πω ότι όπως είπε ο quendi ο διαγωνισμός αυτός δεν έχει συγκεκριμένη ύλη και αυτό είναι κάτι το καταρχήν θετικό διότι δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο να παπαγαλίσεις. Από την άλλη, όμως, είναι πρόβλημα το να μην ξέρει κανείς σε ποια πεδία να διαβάσει και το πόσο μακριά να επεκταθεί. Ισως θα βοηθούσε να μπει ύλη με τη μορφή "πεδίων" ή γενικών οδηγιών. Σε κάθε περίπτωση οι διοργανωτές έχουν προσφέρει πάρα πολλά με το διαγωνισμό αυτό και επειδή γνωρίζω πολύ καλά πόσο ενδιαφέρονται για την αστρονομία και την προώθησή της είμαι σίγουρος ότι θα ακούσουν πολύ προσεκτικά την όποια κριτική. Προτείνω να γράψεις ένα e-mail στον κύριο Μαυρομμάτη και να του εξηγήσεις την άποψή σου: mavrommk@otenet.gr

«I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Πρέπει να παραδεχθώ, πως μέσα στα νεύρα μου, εμφάνισα τα πράγματα λίγο υπερβολικά...

Θέλω να αναφέρω πρώτα 3 απόψεις από αυτές που γράφτηκαν που συμφωνώ.

Ο λόγος είναι απλός ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.
μπορεί να γίνει καλύτερος και αυτό θα γίνει αν εσείς, τα ίδια τα παιδιά πουν τη γνώμη τους στους διοργανωτές.
Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά λέω μόνο την αλήθεια (που ίσως κάποιος να μην την αποδέχεται γιατί θέλει να μείνει στο κατεστημένο)...

ΥΓ:δεν πρόκειται να έρθω σε προσωπική διαμάχη με όποιον διαφωνεί.Κακό του καφαλιού του αν δεν μπορεί να αποδεχτεί την αλήθεια.

(Έχει δίκιο ο Alexander, και δεν είναι αδυναμία του το να μην ακούει τους άλλους, απλά αυτοί οι (συγκεκριμένοι) άλλοι είναι ακατάλληλη για κουβέντα...)

 

Αλλά επίσης πρέπει να αναφερθώ και στα λάθη που έκανα...

 

1ον:

Με βάση αυτό

Προσωπικά πιστεύω ότι η ιστορία της αστρονομίας είναι πολύ σημαντικό στοιχείο της επιστήμης αυτής και σχετίζεται και με την πορεία της ανθρώπινης σκέψης

Όντως, σαφώς και η ιστορία της αστρονομίας έχει σημασία και βοηθά, αλλά όχι έτσι όπως την ζητούν.. Το να μάθεις την ιστορία μια επιστήμης είναι χρήσιμο, αλλά παράλληλα είναι και προσωπική σου υπόθεση αν θες να το κάνεις ή όχι. Είναι χρήσιμο αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ... Για να τα πας καλά όμως στο διαγωνισμό απαιτείτε να την αποστηθίσεις όλη (με κάθε ανατριχιαστική λεπτομέρεια :( ), και αν δε το κάνεις, απλά θεωρούν ότι δεν ξέρεις αστρονομία :cry:

 

2ον:

Συμφωνώ ότι ο διαγωνισμός αστρονομίας δεν έχει τη μορφή που θα έπρεπε και ότι μοιάζει περισσότερο με <<έκθεση ιδεών>>.Επειδή λοιπόν φέτος αποφάσισαν να αλλάξουν κάπως τα θέματα βάζοντας δύο ασκήσεις είπα πως αυτό είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση.

Συγνώμη george 2 δεν ήθελα να σε θίξω, απλά όπως διάβασα το μήνυμα σου και μες στα νεύρα μου, αλλιώς το εξέλαβα, και εγώ χάρηκα που βαλαν φέτος ασκήσεις, (αλλά το "διόρθωσαν" βάζοντας 10πλασια θεωρία και "ιστορία" από πέρσι :| )

 

3ον:

ΑΛΛΑ ελεος,αν αυτα που εγραψες περυσι τα ειχες διατυπωσει με τοσο απολυτο τροπο οσο αυτα που λες εδω λογικο ειναι να μην περασες.Απο που εισαι τοσο σιγουρος οτι η εταιρεια προωθει την αποστηθιση?Μιλησες με τον κ.Μαυρομματη?Μιλησες με την υπολοιπη εταιρεια?Θα σου πω εγω,ειναι ανθρωποι που αγαπουν την αστρονομια πραγματικα ομως,που εχουν το μερακι μεσα σε αυτην την παλιοχωρα να μπλεξουν με το συστημα για ποιο λογο?

Είπα ότι θα ήθελα να βρίσω τους διοργανωτές, έκανα λάθος... Θα ήθελα απλά να τους φωνάξω (χωρίς βρισιές).. Και θα αναρωτιέστε ακόμα γιατί, να γιατί: Όπως είπε ο φίλος ο koyote και πολύ πιθανό είναι να ισχύει, οι άνθρωποι αυτοί αγαπάνε τα παιδιά, αγαπάνε την αστρονομία, νοιάζονται και ενδιαφέρονται γι' αυτή , αλλά τι να το κάνω αυτό αν δεν έρθουν αντιμέτωποι με το σύστημα.... Αν βαριούνται να αντισταθούν και απλά πάνε με τα νερά του για να χουν αυτοί το κεφάλι τους ήσυχο... Έτσι όμως δε μπορώ να το έχω εγώ... Αν αυτοί πάνε με τα νερά του αναγκάζουν και μένα (άμα θέλω να ασχοληθώ με την αστρονομία "τους" )... Και αυτό δεν είναι σωστο.. Ας αντισταθούν στο σύστημα και ας βοηθήσουν τα παιδιά που ενδιαφέρονται πραγματικά για την αστρονομία....

 

4ον:

Το θεμα 2 σου φανηκε οτι ηθελε λογοτεχνικο σχολιασμο?

Φέτος όχι τόσο... Αλλά το περσινό θέμα ήταν απαράδεκτο... Το φετινό ήταν έξυπνα διατυπωμένο: να σχολιάσετε την αφήγηση αυτή από αστρονομικής απόψεως!!! πέρσι το υπογραμμισμένο μέρος δεν υπήρχε :evil:

 

5ον:

Η σπουδαια μαθηματικη συναξη του πτολεμαιου,η αλμαγεστη εσενα σου φαινεται αμελητεας σημασιας??Η γνωση που μας προσεφεραν οι διαστημικες αποστολες,σου φαινεται κι αυτη αμελητεας σημασιας?Το ιδιο και η θεωρια της σχετικοτητας?Δηλαδη δεν πρεπει να ξερεις γι'αυτα?Δε σου λεω να τα μαθεις απ'εξω,αλλα μη συγχεεις τα πραγματα.

Σαφώς και έχουν σημασία, σαφώς και πρέπει να τα ξέρουμε! ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΑ ΖΗΤΑΝΕ!!! Δε χρειάζεται να ξέρω, που , πως, πότε , και γιατί ένας επιστήμονας ανακάλυψε κάτι, αρκεί να ξέρω τι, και πως να το χρησιμοποιήσω για να ανακαλύψω κάτι καινούριο... Το να κολλάμε στα παλιά και να τα λατρεβουμε όπως κάνουν πολλοί, κατά την άποψη μου είναι πέρα για πέρα λάθος, σημασία δεν έχει το παρελθόν, αλλά το μέλλον.. Χρησιμοποιούμε το παρελθόν για να χτίσουμε το μέλλον, όχι το ανάποδο... Άρα εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι ο τρόπος που απαιτούν από τους εξεταζόμενους να μάθουν (αποστηθίσουν) το παρελθόν είναι λάθος, δεν ωφελεί σε κάτι να ξέρεις πχ σε ποιο βιβλίο του ο Πτολεμαίος έγραψε τις ιδέες του για το σύμπαν... Αρκεί να ξέρεις ότι τις έγραψε και αν θες ποιες είναι...

 

6ον:

Και σημαντικότερων το σημείο που γράφω

Δυστυχώς πολλοι από εσάς, δε θα συμφωνείτε με τις απόψεις μου, και μάλλον θα σας αρέσει και ο τρόπος που διεξάγεται ο διαγωνισμός (κάποιος ήδη ανέφερε ότι έχει καλυτερευσει η ποιότητα ) πραγματικά σας λυπάμαι…
και με κοπανισατε... Εκεί απλώς ήλπιζα ότι όλοι θα βάζατε τους εαυτουσας από την άλλη πλευρά, οπότε δε θα έμενε κανείς να λυπηθώ, και αν δεν συνέβη αυτό, τότε η σωστή φράση που πρέπει α χρησιμοποιήσω είναι ότι λυπάμαι, (όχι σας λυπάμαι), και αυτό μπορείτε να μου το επιτρέψετε... (είναι προσωπική μου υπόθεση)...

 

 

 

Ευχαριστώ Astrovox για το mail του Μαυρομμάτη, θα το χρησιμοποιήσω, όσο για το θέμα 2, νομίζω απέδειξα, πέρσι, ότι δεν ανοίγει ορίζοντες, απλά περιμένουν να τους γράψεις αυτό που θέλουν να ακούσουν… (Και κάτι ακόμα που με ενόχλησε παρά πολύ στο περσινό 4ο θέμα, είναι ότι ήταν η ομιλία, του πρώτου ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ αστροναύτη (Γκλεν).. δε νομίζω να επέλεξαν τυχαία, το πρώτο αμερικανό και όχι το πρώτο σοβιετικό πχ… Γιατί δε νομίζω να άξιζε να μπει ο συγκεκριμένος λόγος στο διαγώνισμα αστρονομίας του 2007…)

Να δουμε ποτε θα ξαναδουμε σκοταδι.... Ριμαδα φωτορυπανση... ](*,) ](*,) ](*,)
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δηλαδη μας λες οτι η εταιρεια αστρονομιας βαριεται να παει κοντρα στο συστημα και παει με τα νερα του...Ξερεις ποσες φορες εχει κυνηγησει απο πισω αυτο το παλιουπουργειο για να βελτιωθει η διδασκαλια του μαθηματος της αστρονομιας και για να γινει υποχρεωτικο??Ακομη ειπες οτι ο τροπος με τον οποιο ζητουν τα θεματα ειναι οτι απαιτουν αποστηθιση του παρελθοντος,αναφερομενος στην αλμαγεστη.Δηλαδη το πολλαπλης επιλογης απαιτει αποστηθιση και παπαγαλια και λεπτομερειες και ολα αυτα?Το ονομα σου ζητησε,οχι το περιεχομενο και τις χρονολογιες.

Διαβαζοντας την ιστορια της επιστημης μαθαινουμε τα λαθη,τις εμπειριες κλπ που εκανε η ανθρωποτητα στο παρελθον.Πχ αν παει καποιος να ασχοληθει με τη θεωρια της σχετικοτητας,θα δει ποσο λαθος εκαναν οι επιστημονες στις αρχες του 20ου αιωνα με τις απολυτες αποψεις που διατυπωναν.Ο λορδος κελβιν ειναι χαρακτηριστικο παραδειγμα,αν και ηταν διαπρεπης φυσικος.[/b]

Aσε την ψυχη σου να σταθει νηφαλια και αταραχη μπροστα σε ενα εκατομμυριο συμπαντα!!!

:cheesy: :cheesy:

 

Φιλικα,

Βαλογιαννης Γιωργος

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Εδώ θα ήθελα να αναφέρω και γω μερικά πραματάκια πριν δοθεί τέλος σαυτό το -άσκοπο για μένα- Θέμα:

 

 

- κάποιος που γνωρίζει σε πιο έργο του έγραψε ο Κέπλερ την τάδε αποψή του σίγουρα αξίζει κάτι περισσότερο Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά

 

- το δεύτερο θέμα δεν είναι λογοτεχνία (έλεος παιδία) Σαυτήν την ερώτηση μπορούσες να σχολιάσεις ένα εκατομμύριο πράματα όπως τις αντίξοες συνθήκες σε άλλα μέρη του ηλιακού μας συστήματος, το πόσο αφιλόξενο είναι το σύμπαν, το ότι είμαστε πολύ τυχεροί που η γη είναι στην κατοικίσημη ζώνη. Ακόμα κάποιος θα μπορούσε να συγκρίνει τις συνθήκες με αυτές άλλων πλανητών και δορυφόρων κα Η ερώτηση ήταν υποκειμενική και όχι έκθεση όπως αναφέρθηκε. Γενικά το θέμα αυτό μας "βοηθάει" και δεν μας "καίει" εφόσον ο καθένας γράφει ότι θέλει και μέσα από την απάντηση του καθενός φαίνεται και η γνώμη του πάνω στο θέμα, το πως αντιλαμβάνεται μερικά πράματα ενώ ακόμα εξετάζονται και οι γνώσεις του, κατά τη γνώμη μου (κι ας μη ζητάει κάτι τέτοιο η εκφώνηση)

 

- ούτε εμένα μαρέσουν οι ιστορικές ερωτήσεις (και αυτές είναι που με έκαψαν φέτος :mrgreen: ) αλλά σίγουρα το να γνωρίζουμε την ιστορία της αστρονομίας (εφόσον αυτό είναι το αντικείμενο που αγαπάμε) είναι πολύ σημαντικό, δεν μπορεί να είναι όλα ασκήσεις

 

- όπως ξαναείπα οι ερωτήσεις δεν είναι πια παπαγαλία αλλά πράξη και αστρονομικές γνώσεις πιο ουσιώδεις και χρήσιμες για έναν αστρονόμο. Χαρακτηριστική είναι η ερώτηση για τις "ημέρες του Κυνός" και οι ασκήσεις. Άλλωστε μέσα σε μια χρονιά φυσικά και δεν μπορούν να αλλάξουν τελείως το ύφος του διαγωνισμού

 

- δεν έχουμε το παραμικρό δικαίωμα να βρίζουμε τους διοργανωτές. Κάνουν ότι μπορούν οι άνθρωποι για να προωθήσουν το χόμπυ και ακόμα κι αν κάνουν κάτι σωστό πάλι φταίνε, γιατί έχουμε μάθει να τα ρίχνουμε όλα στους άλλους. Κανονικά πρέπει να τους συγχαίρουμε και να τους ευχαριστούμε για τις ευκαιρίες που μας δίνουν κι όχι να τους κατακρίνουμε

 

- το επίπεδο του διαγωνισμού haha (και αναφέρομαι σε σένα επειδή εσύ το σχολιάσες ) έχει ανέβει αρκετά θέλεις δεν θέλεις να το καταλάβεις

 

- γενικότερα: το σύστημα δεν πρόκειται να αλλάξει Και εμείς δεν προκειται να σταματήσουμε να ρίχνουμε τα πάντα στο σύστημα (είτε μιλάμε για τις πανελλήνιες, είτε για τα πανεπιστήμια, είτε για το διαγωνισμό αστρονομίας)

Αν νομίζετε ότι έτσι θα κερδίσετε κάτι συνεχίστε να παραπονιέστε.. Όσων αφορά την αστρονομία τώρα άλλοι ίσως στρωθούν να μάθουν δυο πράγματα παραπάνω για να δώσουν του χρόνου με μεγαλύτερη σιγουρία ... Πιο πιθανό να μας αλλάξει το σύστημα από το να το αλλάξουμε εμείς :P

 

 

Αυτά εν ολίγης ελπίζω να έγινα κατανοητή

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

φιλε haha ποιος σου ειπε πως μπορεις να εχεις γνωμη, ποσο μαλλον αν αυτη ειναι αντιθετη με των καθηγητών σου, οι ανθρωποι παπαγαλησαν χιλιαδες βιβλια και ερχεσαι εσυ να τους αμφισβητησεις? απαγορευεται να εχεις γνωμη και να διαβαζεις αλλα βιβλια εκτος των εγκεκριμενων απο τους αρμοδιους αν εχεισ καμια ερωτηση να αρμοδιος ειναι ο καθηγητης σου να την απαντησει και η απαντηση αυτη θα ειναι η σωστη. ΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ και να νοιωθεις τυχερος γιατι λιγα χρονια πριν θα σε καιγαμε στην πλατεια.

Ηταν μια συντομη περιληψη του εκπαιδευτικου συστηματος.

κοιτα κανεις απο αυτους δε θα σε ακουσει αν δεν γραψεις αυτα που θελουν να ακουσουν την εβαψες

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ξερεις ποσες φορες εχει κυνηγησει απο πισω αυτο το παλιουπουργειο για να βελτιωθει η διδασκαλια του μαθηματος της αστρονομιας και για να γινει υποχρεωτικο??

Αν και άσχετο: Γιατί το μάθημα της αστρονομίας να γίνει υποχρεωτικό; Αυτό που εννοώ είναι ότι αν το μάθημα γίνει υποχρεωτικό στην τάξη δεν θα υπάρχουν άτομα που ενδιαφέρομαι ΚΑΙ ΜΟΝΟ (αν και ως επιλογή το φαινόμενο των αδιάφορων μαθητών είναι εμφανές). Το μάθημα θα καταλήξει να είναι παιδική χαρά και αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται δεν θα μπορούν να κάνουν μάθημα ενός κάποιου επιπέδου. Κατά τη γνώμη μου το μάθημα της αστρονομίας θα πρέπει να είναι επιλογής- για να μην πω μετά από το σχολικό οράριο- έχει δοκιμαστεί στο σχολείο μου με τη φυσική και πέτυχε. Το μάθημα είχε μαθητές που ενδιαφέρονταν π ρ α γ μ α τ ι κ α.

cjferoussis
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Οι αποψεις διιστανται...Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι καλυτερα ειναι να γινει υποχρεωτικο,γιατι ολο και κατι θα μεινει στους μαθητες,ακομα και στους αδιαφορους.Ετσι πως γινεται το μαθημα,σπανια οι συνθηκες το επιτρεπουν να δημιουργηθει τμημα αστρονομιας.Ουτε καθηγητης υπαρχει,ουτε κινητρο για να συνειδητοποιησουν οι μαθητες οτι τους ενδιαφερει το μαθημα.Δυστυχως φοβαμαι οτι η κατασταση που περιγραφεις ειναι σπανια..

Aσε την ψυχη σου να σταθει νηφαλια και αταραχη μπροστα σε ενα εκατομμυριο συμπαντα!!!

:cheesy: :cheesy:

 

Φιλικα,

Βαλογιαννης Γιωργος

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

hahas mia xara ta les, eixa dwsei k eixa perasei sthn 2h fash otan phgaina 2a lykeiou, alla sthn 3h lykeiou dn phga na dwsw gia paromoious logous pou anafereis k sy, 4 tyxaia 8emata dn krinoun poios kserei astronomia kai poios oxi, dn lew kalh prospa8eia ths etairias astronomias k diasthmatos bolou alla dn shmainei oti 8a prepei na ths sthrizoume synexeia k na mhn kanoume kritikh sta la8h ths

gia tn ekpaideush ta xoume ksanapei, mpazei apo pantou k yparxoun polla pragmata pou prepei na diwr8o8oun prin ftasoume sto 8ema tou ma8imatos tis astronomias

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

γεια σας κι απο μενα!θα διαφωνισω κ εγω με τον φιλο haha....καταρχας σε καμια περιπτωση δεν θα μπορουσα να κατηγορησω την εταιρια αστρονομιας κ διαστηματος του βολου για συμβιβασμο με την "τακτικη" του συστήματος...μονο κ μονο το γεγονος οτι ανελαβε να διοργανωσει διαγωνισμο αστρονομιας ενω θα μπορουσε καλλιστα να μην το κανει αφου οικονομικα δεν προσφερει τιποτα στην εταιρια κατι σημαινει...απο κει και περα η αναγκη της εισαγωγης προβληματων κ ασκήσεων στον διαγωνισμο ηταν επιτακτικη αυτη την χρονια λογω ολυμπιαδας κ σιγουρα θα συνεχιστει σε μεγαλυτερο βαθμο...

επιπλεον θα συμφωνισω οτι ο διαγωνισμος δεν πρεπει να εχει εκθεσιακο χαρακτηρα.και επισης οτι καποια ιστορικα στοιχεια δεν θα ηταν απαραιτητο να ζητουνται η αν ζητουνται με καποιο μετρο.... και εγω οταν ειχα δωσει στην δευτερη φαση οταν ημουν β λυκειου ειχα απογοητευτει πολυ, πιστευα οτι ημουν πολυ καλη αλλα οι ερωτησεις δεν ηταν καλες για εναν διαγωνισμο αστρονομιας...ομως η αποψη μου αλλαξε οταν γνωρισα εναν αλλο παιδι που διαγωνιζονταν(π εκεινη την χρονια τελικα βγηκε δευτερος), και εκει καταλαβα επειτα απο μια αστρονομικη μας συζητηση οτι πραγματικα ηξερα ελαχιστα πραγματα.....

ειναι ενας διαγωνισμος π κατα την γνωμη προσφερει πολλα...το γεγονος οτι πολλα παιδια μετα τον διαγωνισμο αποφασισαν να ασχοληθουν με την αστροφυσικη κ να σπουδασουν πανω στο αντικειμενο σημαινει πολλα...επισης η πεποιθηση οτι πρεπει να παπαγαλισεις για να πετυχεις στο διαγωνισμο απο προσωπικη εμπειρια, θεωρω οτι ειναι λανθασμενη....εαν μπορεις να περιγραψεις ενα φαινομενο με δικα σ λογια κ η εξηγηση που θα δωσεις να ειναι ικανοποιητικη δεν πιστευω οτι θα εκοβαν ποτε καποιον.....ομως δεν εχει σημασια ποσο καλα εχεις γραψει μια απαντηση σημασια εχει κ τι εχεις κανει στις υπολοιπες....

ειμαι σιγουρη αγαπητε φιλε haha οτι αν στειλεις mail στον κ μαυρομματη ή στον κ.ζαχειλα θα χαρουν πολυ να σου απαντησουν....επισης την περσινη χρονια θα μπορουσες να τους παρεις ενα τηλ και να ρωτησεις με ποια θεση περασες κ ακομη να κανουν καποιο σχολιασμο για το γραπτο σ...δεν νομιζω να ειχαν προβλημα....

 

Κωνσταντινα

"Αν οι άνθρωποι σταματήσουν να ονειρεύονται, η ιστορία της φυλής μας θα έχει φτάσει στο τέλος της"Arthur Clarke.
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Συμφωνώ με τους παραπάνω...Το πιο σωστό θα ήταν να τους έπαιρνες τηλέφωνο και ζητούσες τον λόγο γιατί δεν σε πέρασαν..Μπορεί πέρυσι το 4ο θέμα να ήταν έκθεση ιδεών αλλά στην β΄φάση τα θέματα κάλυψαν πολλούς τομείς της Αστρονομίας..Όσο για φέτος τα θέματα ήταν πολύ καλύτερα..ήταν θέματα που σε έβαζαν σε σκέψη και ιδιώς τις ασκήσεις,και δεν ήταν καθόλου παπαγαλία..τις ασκήσεις δεν μπορείς να τις μάθεις παπαγαλία..Επίσης πέρυσι θα ήθελα να αναφέρω ότι το ίδιο συναίσθημα ένοιωσα και εγώ στην β' φάση όπως και η bell...μπόρεσα να μάθω πολλά ουσιώδη πράγματα στον τομέα της Αστρονομίας όσο από τον διαγωνισμό όσο και απο τα παιδιά που συμμετείχαν..

Το σύμπαν δεν είναι μια μηχανή.Είναι μια ατέρμονη μετουσίωση του ορατού σε αόρατο,του κενού σε πλήρες, του αδύνατου σε δυνατό και τανάπαλιν.

 

Μάνος Δανέζης, Στράτος Θεοδοσίου

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης