Jump to content

cjferoussis

Μέλη
  • Αναρτήσεις

    57
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Σχετικά με cjferoussis

  • Γενέθλια 08/10/1991

του/της cjferoussis Επιτεύγματα

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

6

Φήμη

  1. cjferoussis

    2022-08-18-2107_2-CapObj_Planet_50_Sharp20_B1.0_C1.0_S1_N1.jpg

    Προσπάθεια για τον Κρόνο από την Χίο. 8/2022 Skywatcher 8" ZWO ASI 224MC

    © C. Feroussis

  2. cjferoussis

    20221025_134721.jpg

  3. cjferoussis

    20221025_133853.jpg

  4. Φαίνεται ότι ο πύραυλος καταστράφηκε σκόπιμα από τον «χειριστή» αφότου αντιλήφθηκαν ότι υπήρχε πρόβλημα κατά την εκτόξευση, για την αποφυγή περαιτέρω καταστροφών και θανάτων… Τώρα προσπαθούν να βρουν τι πήγε στραβά πριν την έκρηξη. http://edition.cnn.com/2014/10/30/us/antares-rocket-explosion/index.html http://www.iflscience.com/space/operator-blew-antares-rocket-deliberately
  5. ΧΑ! Τι μου θυμίσατε τώρα… Ένας από τους συλλόγους Χιωτών Αθήνας (κατάγομαι από την Χίο) αποφάσισε να τιμήσει τον Έλληνα αστρονόμο της NASA κ. Κριμιζή (ο όποιος κατάγεται και αυτός από τη Χίο) . Μετά από έναν καυγά με τον πατέρα μου (ήμουν πολύ μικρός τότε) αναγκάστηκα να πάω και να ακούσω την ομιλία του… Αυτό ήταν! Για δύο μέρες μετά δεν συζητούσα για τίποτα άλλο! Έτσι λοιπόν κόλλησα και εγώ το μικρόβιο…
  6. Ναι! Το είδα και εγώ από τον Πόρο. Ήταν φανταστικό Πρόλαβα να δω τα 3 τελευταία δευτερόλεπτα... Ώρα που κατέγραψα : 00:17 στις 330 μοίρες. Καληνύχτα !
  7. Όσον αφορά και τις μαύρες τρύπες πάντως είχα διαβάσει έχω την εντύπωση ότι και να δημιουργηθούν θα είναι τόσο μικρές που θα εξαχνωθούν αμέσως.Δεν θυμάμαι που ακριβώς το είχα διαβάσει όμως και άν ισχύει όντως. Έχεις απόλυτο δίκιο! Είναι η ακτινοβολία Hawking! Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στο: http://www.physics4u.gr/articles/2004/hawkingradiation.html Για την ακρίβεια πρέπει να αντικατασταθούν οι ελαττωματικές συγκολλήσεις των καλωδίων των μαγνητών έτσι ώστε να παρουσιάζουν την ελάχιστη δυνατή αντίσταση. Άρα πρέπει να αντικατασταθεί μόνο ο μαγνήτης που υπέστη το πρόβλημα.
  8. Είχα τη χαρά πριν από δύο μήνες να επισκεφτώ το CERN με το σχολείο μου. Εκεί μας είπαν κάποια πράγματα σχετικά με την καταστροφή του μαγνήτη αλλά και γενικότερα με το χρονοδιάγραμμα λειτουργίας των επιταχυντών. Αρχικά αυτό που μας έδωσαν να καταλάβουμε είναι πως σε ένα τέτοιο πείραμα είναι σχεδόν αδύνατο να ξέρει κανείς τις πιθανές βλάβες που μπορεί να προκύψουν, διότι δεν έχει ξαναγίνει κάτι παρόμοιο (εννοώ σε τέτοια κλίμακα ). ΄Όπως και να έχει πάντως, κανένας επιταχυντής του CERN δεν λειτουργεί κατά τους μήνες αυτούς καθώς το ρεύμα κοστίζει περισσότερο απ΄ ότι το χειμώνα. Η βλάβη που προξενήθηκε από την ελαττωματική συγκόλληση, ήταν πολύ μεγάλη και η αποκατάστασή της δαπανηρή. Τώρα ως προς το γιατί δεν είχαν έτοιμους μαγνήτες, την απάντηση δεν την ξέρω. Υποθέτω πως μπορεί να είναι οικονομικοί λόγοι. ΄Ισως επίσης οι μαγνήτες να διαφέρουν μεταξύ τους οπότε να μην μπορεί να υπάρχει μόνο ένας μαγνήτης για αντικατάσταση οποιουδήποτε άλλου. Τέλος θα ήθελα να επισημάνω πως οι δοκιμές που έγιναν στον επιταχυντή, ήταν σε πολύ χαμηλές ενέργειες για να ανακαλυφθεί κάτι που δεν είχε ανακαλυφθεί πρωτύτερα από κάποιον άλλο επιταχυντή- εξάλλου δεν έγιναν συγκρούσεις δεσμών πρωτονίων ακόμα αλλά μόνο η επιτάχυνση των δεσμών αριστερόστροφα και δεξιόστροφα! Ελπιζω να σας κάλυψα!
  9. Τα φωτόνια (στοιχειώδη ποσά, quanta, ενέργειας) είναι κύματα και όχι σωματίδια (άσχετα αν παρουσιάζουν σωματιδιακές ιδιότητες). Ο συνδυασμός δυο καθέτων μεταξύ τους κυμάτων: το ηλεκτρικό κύμα και το μαγνητικό κύμα ονομάζεται Ηλεκτρομαγνητικό κύμα και είναι το φώς . Τα δύο αυτά κύματα διαδίδονται στον χώρο με ταχύτητα c η οποία εξαρτάται από τη φύση του υλικού διάδοσης των κυμάτων. Όπως λοιπόν καταλαβαίνετε, η «ταχύτητα του φωτός» δεν αναφέρεται σε ταχύτητα κάποιου σωματιδίου αλλά στην ταχύτητα της διάδοσης των Η/Μ κυμάτων η οποία είναι σταθερή για κάθε υλικό άρα δεν υπάρχει επιτάχυνση. Ελπίζω να σας κάλυψα…
  10. Με το να γίνει το μάθημα της αστρονομίας υποχρεωτικό, δεν θα κερδίσει κανείς τίποτα. Αντιθέτως οι μαθητές που πραγματικά ενδιαφέρονται, θα έχουν να αντιμετωπίσουν άλλους που θα γελοιοποιούν και θα καταστρέφουν το μάθημα με κάθε τρόπο. Πέρυσι στη (2α λυκείου) είχαμε δυο τμήματα και ήμασταν συνολικά περίπου 30 παιδιά (όλη η 2α λυκείου είναι 150 παιδιά) . Δυστυχώς υπήρχαν άτομα που χαλούσαν το μάθημα. Αντιμετωπίστηκαν όμως… Φανταστείτε να το μάθημα να γίνεται στην πλειοψηφία του από μαθητές που δεν ενδιαφέρονται… Το μάθημα της αστρονομίας αποκτά ενδιαφέρον και προχωράει με καλούς ρυθμούς όταν και οι μαθητές ανταποκρίνονται θετικά. Επίσης και οι καθηγητές θα πρέπει να βοηθούν τα παιδία, όταν αυτά προσπαθούν να πετύχουν κάτι παραπάνω από το καθιερωμένο μάθημα, πέρυσι είχα να αντιμετωπίσω και τον καθηγητή του τμήματός μου που έκανε μόνο τα βασικά. Ευτυχώς υπήρχε και ο καθηγητής του άλλου τμήματος που βοήθησε και με το παραπάνω!!! Υ.Γ: Συγγνώμη αν σας κούρασα.
  11. cjferoussis

    Ιχνογραμμές

    Ευχαριστώ! Συγγνώμη για την τόσο καθυστερημένη απάντηση αλλά δεν είχα δει την ερώτηση. Είχα χρησιμοποιήσει ένα 800 film αλλά δεν θυμάμαι περισσότερες πληροφορίες (εταιρία, μοντέλο)
  12. cjferoussis

    Ιχνογραμμές

    Με την Canon A1
  13. cjferoussis

    Ιχνογραμμές

    Με την Canon A1
  14. cjferoussis

    Ιχνογραμμές

    Με την Canon A1
  15. cjferoussis

    Ιχνογραμμές

    Με την Canon A1
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης