Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε
Είμαι αρχάριος στον τομέα της αστρονομίας και θα ηθελα να μου πει καποιος πως μπορω να βρω και να παρατηρησω εναν πλανητη μεσα στον σκοτεινο ουρανο.Παρακαλω ας μου λυσει καποιος αυτο το προβλημα.Ευχαριστώ!
BETELGEUSE!!! 8)
Δημοσιεύτηκε

Καλώς τον και καλή αρχή

Οι Πλανήτες ε; Καλή ερώτηση. Το κακό με τους πλανήτες είναι ότι παρ ότι είναι σε σταθερές τροχιές, η εμφάνισή τους δεν γινεται πάντα την ίδια χρονική στιγμή στο ίδιο σημείο. Σαν παράδειγμα. Το γεγονός ότι η Αφροδίτη σήμερα 13/12/2009 είναι ορατή προς τα Δυτικά δεν σημαίνει ότι και του χρόνου 13/12/2010 θα είναι ορατή στο ίδιο σημείο.

Μία εύκολη λύση, θα ήταν να ενημερώνεσαι απο το site www.astronomy.gr κάθε εβδομάδα για την θέση τους.

Μία άλλη λύση θα ήταν να κατεβάσεις ένα δωρεάν αστρονομικό πρόγραμμα (Cartes du ciel πχ) και απο εκεί να αναζητάς την θέση τους.

Μία τρίτη λύση θα ήταν να αγοράσεις το THE MONTHLY SKY GUIDE που θα σου δείχνει τη θέση των πλανητών ανα μήνα.

Όλα αυτά όμως προϋποθέτουν ότι όταν θα σου αναφέρει "Ο Κρόνος βρίσκεται ψηλά στις 22:00 κοντά στον Λέοντα", να ξέρεις που είναι ο Λέων.

Αν δεν ξέρεις, θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με ένα πολύ καλό βιβλίο, το NIGHTWATCH, το οποίο όπως και το προηγούμενο θα βρεις στο www.astronomy.gr και να ξεκινήσεις από τα βασικά. Στο βιβλίο υπάρχουν και μικροί χάρτες που θα σε βοηθήσουν να εξοικειωθείς με τον νυχτερινό ουρανό και να βγάλεις άκρη.

ΦΙλικά

Δημήτρης
Δημοσιεύτηκε