Jump to content

sotiris2

Μέλη
  • Αναρτήσεις

    34
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Σχετικά με sotiris2

  • Γενέθλια 06/08/1961

του/της sotiris2 Επιτεύγματα

Explorer

Explorer (4/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Φήμη

  1. sotiris2

    Baader Hyperion

    Διόρθωση ''συμεριλαμβανομένου και εμού''.......όχι...........ΚΑΙ ΕΜΟΥ ΠΡΩΤΟΥ. * Πρέπει επιγώντος να πιω εναν καφέ ακόμα.....και να ξαναβρώ την φόρμα μου..
  2. sotiris2

    Baader Hyperion

    Αγαπητέ κύριε Σοφολόγη Υποδέχομαι την παρέμβασή σας ως άκρως θετική για το σύνολο των νέων μελών και νεοεισερχομένων χρηστών στο forum - συμπεριλαμβανομένου και εμού. Η απόσταση στην αντίληψη μεταξύ αναγνώστη και νέου μέλους συγγραφέα στο forum χρειάζεται έναν ελάχιστο απαιτούμενο χρόνο προσαρμογής. Ναί βέβαια έχετε απόλυτο δίκιο και το αναγνώρισα και εγώ μετά την δεύτερη ανάγνωση. Παρασυρμένος ίσως από τις εμπορικές δραστηριότητες που με βασανίζουν, ενίοτε παραμορφωτικά ενίοτε άμεσα. Να τονίσω ότι η σχέση μου, πολύ καιρό τώρα, με τον κύριο Ηλιόπουλο είναι φανταστική και πέρα από κάθε προσδοκία. Έγνοια ήταν και ελαφρά ανησυχία.......με ιντερνετικές αδυναμίες έκφρασης.... Αναλαμβάνω την ευθύνη Σας ευχαριστώ
  3. Vegan????? ender έγραψε....ender στο τετράγωνο!!! ....και ξαναθεωρώ. και για την ισορροπία του πράγματος....αφού έμπλεξα δύο ονόματα....ender έγραψε επειδή υπήρχε vegan......και ανάποδα........super !!!
  4. Vegan έγραψε : είμαι αισιόδοξος για το μέλλον μας, περιμένω μεγάλα πράγματα από το ανθρώπινο είδος θεωρώ την τωρινή μας φάση ως τα παιδικά λάθη ενός ατόμου που μεγαλώνει μάλιστα αν το εξετάσεις χρονολογικά δεν είναι καν παιδική φάση, είναι ... πρώιμη εμβρυακή!!! που θα πάει θα μεγαλώσουμε και σύντομα θα συνειδητοποιήσουμε .... Συμφωνώ απολύτως .......θεωρώ.
  5. sotiris2

    Baader Hyperion

    Baader Hyperion 99€...προσφορά....Πλανητάριο....Επίσημοι αντιπρόσωποι!! Aktis...δεν ανοίγει το site.....μπορεί να είναι μεσημέρι!! Xμ!!
  6. ender είπε ''κοίτα γύρω απ τη λίμνη έχει γύρω στους 18 χωματόδρομους'' Και μόνο αυτό, μπορει να πείσει κάποιον πόσο όμορφη περιοχή μπορεί να εξερευνήσει. ......για το πώς κάνουμε παράθεση....θα το βρώ αργότερα.
  7. sotiris2

    Στήριξη για τα κιάλια του LIDL

    Εδώ φίλε Γιώργο θέλει ευρεσιτεχνία. Μια καλή λύση είναι ένα μεταλικό έλασμα Π (σκέψου το Π ανάποδα) όπου θα ανοιχτεί τρύπα στο κέντρο και θα κολληθεί παξιμάδι. Η ξύλινη βάση θα βιδωθεί στα πλαϊνά και έτσι θα είναι σταθερό. Η τελική σταθερότητα θα έχει να κάνει πλέον με τον τρίποδα που θα πρέπει να είναι σχετικά σταθερός και όχι τύπου πανάλαφρος με πολύ λεπτά πόδια. Το πάχος των ποδιών συνήθως χαρακτηρίζουν και την βάση υποδοχής της φωτογραφικής μηχανής η οποία δεν πρέπει να κινείται εύκολα με το χέρι πάνω - κάτω από αδύναμα πλαστικά μέρη. Σε κάθε περίπτωση, έχω κάνει τρία binocular mounts....και στα τρία χρησιμοποίησα διαφορετικό τρόπο με βάση την διαφορετικότητα των τριπόδων που είχα. Ότι άλλο
  8. Τι θέλω την επόμενη φορά Να είναι έκπληξη ποιους θα βρω εκεί…. Να είναι κοντά στη Λάρισα………Max Να φτάσω πρώτος απ’ όλους….τόχασα το μεσημεριανό Αν δεν έχει φώτα……να φέρουμε την λάμπα για γούρι… ender Να στήσω όσα εργαλεία έχω ……..και να μοιράσω όσα έχω Να μπω πάλι σε τρενάκι λούνα παρκ ……..Johndouk Να γεμίσω το ρεζερβουαρ……Johndouk Να είσαι κοντά και να δείχνεις…..Antony Να πείσουμε την Ολυμπία να σε φέρει……Lazaros Να κάνω τσακ μπαμ με μοτέρ το μπουρί μου…..Κούτουλας Να έρθουν πάλι γυναίκες……..Κατερίνα, Ολυμπία, Γεωργία και Villy Να αλλάξουμε το βραδυνό με τις κολοκυθόπιτες και τις ομελέτες με πράσο, αγκινάρες, σπαράγγια……σε Μπριζελόπιτες, Μπιφτεκόπιτες και Παϊδακόπιτες. …..JOHNDOUK Να φτάσουμε μέχρι το ξημέρωμα……που θα σημαίνει ότι θα έχουμε άλλη μια μέρα να ζήσουμε……..υγεία νάχουμε. Παιδιά…..όταν μπαίνετε στα βουνά και διαβάζεται στο φυλλάδιο ότι η μικρή λίμνη είναι 200 μέτρα από το ξενοδοχείο, νοικιάστε 4Χ4 τουλάχιστον…..πάρα λίγο να χρειαστώ express service ή 8 άτομα να γυρίσουμε το Opel από την άλλη, για να επιστρέψω από τον χωματόδρομο….. που να έβγαζε άραγε?…..στη μεγάλη Πρέσπα, διότι η μικρή ήταν μονίμως σε απόσταση. ………..μάλλον κοίταγα συνέχεια προς τα πάνω………. super και αυτό.
  9. Εύχομαι και εγώ καθαρούς ουρανούς για απόψε Johndouk. Με την ευκαιρία και σε σχέση με ένα άλλο πρωϊνό θέμα, να ενημερώσω ότι ............δεν έχω θέσει κανένα ερώτημα προς απάντηση.....μόνο προσδοκίες. Σωτήρης Σωτηρίου
  10. Να συνδέσω ακόμα λίγο τα παραπάνω, με αυτό που βασανίζομαι χρόνια τώρα και είναι το εσωτερικό σύμπαν μέσα από τη ζωγραφική..........ελπίζοντας να μην βασανίζω και εσάς. ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ Βασικό κίνητρο για να αρχίσω να αφιερώνομαι στα χρώματα και την αποτύπωση γενικότερα, ήταν η ανάγκη μου να παρατηρώ τα πράγματα από μικρή ηλικία σε τέτοιο βαθμό και βάθος που κατ ‘ανάγκη να χρειάζεται να συσχετίζω όσα παρατηρούσα και να προκύπτουν αποτελέσματα που στη συνέχεια τα εισέπραττα και τα ένοιωθα σαν παραγωγικό κέρδος. Το κέρδος αυτό ήταν περισσότερο υγιής αίσθηση παρά κεφάλαιο προς χρήση και έτσι στην πορεία εξελίχθηκε σε μόνιμη εξάσκηση και εμπειρία που τώρα αποτυπώνω έγχρωμα. Εξασκώντας διάφορα επαγγέλματα από 14 χρόνών φάνηκε ότι ένα πράγμα μπορούσε να συμβεί στην περίπτωσή μου. Η κάθε εργασία που μου είχε ανατεθεί, κατά γενική ομολογία όλων των προϊσταμένων, είχε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Είχε όμως ? Το ζήτημα ήταν με ποια κριτήρια είχε το όποιο αποτέλεσμα και ποιος καθόριζε το αποτέλεσμα. Πολλές φορές το θέμα της εργασίας και κάθε ενέργειας γενικότερα, είναι ποσοτικό, ποιοτικό, παρουσίασης, , προοπτικής, εικόνας, στρατηγικής, κατεύθυνσης, προσωρινής λύσης, βραχυπρόθεσμο, μακροπρόθεσμο και πολλά άλλα. Φαίνεται σίγουρο ότι οποιαδήποτε ενέργεια, κίνηση και αποτέλεσμα, έχει προηγούμενο και κλίνει να ρυθμιστεί κατά έναν τρόπο που να καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερα επίπεδα με τάσεις εξομάλυνσης και ανεξάρτητα από την ένταση. Μία σταγόνα νερό σε ένα κεκλιμένο πιάτο θα καταλάβει τόσο χώρο όσο της επιτρέπει το μέγεθός της, το βάρος της, η ρευστότητά της, το υλικό και η κλίση του πιάτου. Αυτό είναι το αποτέλεσμα. Η εργασία της σταγόνας. Αν κατά την διάρκεια αποτύπωσης γεγονότων ξεφύγουμε από τον υποκειμενικό τρόπο αξιολόγησης των ενεργειών μέχρι και το αποτέλεσμα, θα έχουμε αφήσει ελεύθερο τον μηχανισμό συσχέτισης των γεγονότων και θα έχουμε καλύψει το γεγονός δημοσιογραφικά. Η εμπειρία και το ένστικτο πλέον οδηγούν στον αυτόματο συσχετισμό ο οποίος και είναι άχρονος διότι οδηγείται από τον πρωτογενή συσχετισμό. Ο προϊστάμενός μου είχε γνώση του πρωτογενούς συσχετισμού μέσα από τις εντολές της εταιρίας και εγώ εργαζόμουν αυτόματα. Ο πρωτογενής συσχετισμός οδηγείται από την παραγωγικότητα και την προοπτική Αυτό που φαίνεται να λειτουργεί στην σκέψη και στην τελική αποτύπωση είναι ο αυτόματος συσχετισμός που γίνεται κατά την διαδικασία παραγωγής ενός αποτυπώματος –έργου ζωγραφικής. Tο σύνολο των στοιχείων / υλικών , κινούνται μέσα από ίδια μονοπάτια, συγκεντρώνονται και εν τέλει εκτονώνονται με τέτοια δύναμη όπου η τελική τους θέση να είναι όχι μόνον φυσιολογική αλλά και αυτονόητη. · Βασική προϋπόθεση για την ‘’άδεια χρήσης’’ στα μονοπάτια είναι η εμπειρία και η κατανόηση του τρόπου αντίδρασης των υλικών και των στοιχείων σε σχέση με τις αισθήσεις και την ορθή κατανομή τους στα καλούπια που ο πρωτογενής συσχετισμός έχει δημιουργήσει. · Η ‘’άδεια χρήσης’’ για την ενσωμάτωση και των αισθήσεων και του ψυχισμού στη διαδικασία της αποτύπωσης είναι σε τελικό στάδιο το αποτέλεσμα με όλες τις παραμέτρους ‘’επί τάπητος’’ Από το μεγαλύτερο στο μικρότερο επίπεδο, από την ορατή ή αόρατη γωνία λήψης, και για οποιοδήποτε τρόπο παρατήρησης. Σε κάθε περίπτωση, κάθε αποτύπωμα είναι τόσο πολύχρωμο και πολύπλοκο όσο και οι συσχετισμοί που λειτούργησαν για το συμβάν που καταγράφηκε. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχουν οι αεροφωτογραφήσεις αόρατων περιοχών σε γεγονότα, που θα έχουν καθοριστικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα. Θα ήθελα να αποτυπώσω την μύτη της σφαίρας- ένα απειροελάχιστο κομάτι της- , την θερμότητα της, την πυκνότητά της την απόλυτη στιγμή και πυρηνικό σημείο που καρφώνεται στο κορμί ενός φαντάρου, που δεν ξεκίνησε καν να πολεμάει και να την συνδέσω με την ίδια θερμότητα, πυκνότητα και απόλυτη πυρηνική αγάπη που εκείνη την ίδια στιγμή έχει κυταρικά καταχωρημένη η μάνα για αυτό το μοναχοπαίδι της. Αυτήν την χρονική διασταύρωση. Εξετάζω μόνιμα την ημερομηνία λήξης της ‘’άδειας χρήσης’’ και μόνιμα σπεύδω για ανανέωση. Σωτήρης Σωτηρίου ....Astroilias, με άγγιξε το θέμα και πήρα φόρα.......δεν θα το πιστέψεις...αλλά μου λείπει η Γερμανία, ο τρόπος της.....γεννήθηκα και μεγάλωσα εκεί.
  11. sotiris2

    Στήριξη για τα κιάλια του LIDL

    Thanks Γιάννη Άσε...χτυπάνε τα τηλέφωνα στο γραφείο....και δυσκολεύομαι στην επανένταξη.
  12. sotiris2

    Στήριξη για τα κιάλια του LIDL

    Αυτό πώς σας φαίνεται? Χρειάζεται first surface καθρέφτη....και ήδη ψάχνω.
  13. sotiris2

    Στήριξη για τα κιάλια του LIDL

    Γειά σου nova Φυσικά έτσι φαίνεται....ότι βρίσκει το πρόσωπο στο ζενίθ...όμως το έχω ρυθμίσει οριακά και έτσι δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Την απόσταση μπορούμε να την κουμαντάρουμε όπως θέλουμε......δες photo.
  14. Έτος 1976, 15 χρόνων, Γυμνάσιο Εμποροϋπαλλήλων στην Πλατεία Μητροπόλεως, τρίτη σειρά στο κέντρο . Κάπου εκεί, μεταξύ ύπνου και ξύπνιου………..άρχισα να παρατηρώ το χερούλι της πόρτας. Χωρίς να έχει προηγηθεί καμία προεργασία, καμία προϋπόθεση, καμία σχετική γνώση, καμία αναγκαιότητα, αλλά μόνον η διαύγεια στο ένστικτο, είδα τον εαυτό μου να καταδύεται βαθιά στα σωθικά του χερουλιού. Τόσο βαθιά, ώστε αργότερα να μπορώ να πω ότι μέσα από ένα είδος ‘’αναγωγιστικής προσέγγισης’’ μετέφερα με απόλυτα φυσικό τρόπο την αίθουσα του σχολείου σε ένα απειροελάχιστο σημείο μέσα στο χερούλι της πόρτας. Μόλις σκέφτηκα το ανάποδο…….απλά άνοιξε ο ουρανός. Το ταξίδι προς τα μέσα το έκανα και προς τα έξω και δεν ένοιωθα καμία διαφορά. Το ένα αντιστοιχούσε με το άλλο. Κάθε ερώτημα προς τα μέσα μπορούσε να απαντηθεί προς τα έξω και ανάποδα. Αυτό που τελικά κράτησα τα επόμενα δύσκολα χρόνια, ήταν ότι είχα μια ικανοποιητική σφαιρική ερμηνεία για Εκείνον. Ήταν τόσο κοντά λοιπόν. Μάλλον ήταν παντού. Μήπως ήταν το ίδιο το χερούλι ? Για εμένα στην αίθουσα, μέσα στο χερούλι. Για εμένα στην αίθουσα προς τα έξω? Το γιγάντιο χερούλι λοιπόν και όχι απαραίτητα χερούλι, μπορεί μέδουσα μπορεί οτιδήποτε. Αυτό το σώμα. Και το Big Bang? Τι άλλο από μία γέννηση, ένα ωάριο. Και η διαστολή? Σαν μεγάλωμα μοιάζει, σαν να παίρνει κιλά. Και το πνεύμα, η πρόοδος? Γιατί απότομα? Μήπως όπως ένα παιδί από τα 14 στα 17? Και έξω από το γιγάντιο χερούλι? Μα φυσικά ο φυσικός του χώρος, θα δούμε τους γονείς του εκεί. Θα μπορούσε το σύμπαν μας να είναι μέσα σε ένα νεφρό? Τότε αν επικοινωνήσουμε με άλλα όντα θα πρέπει να είναι ακριβώς όπως εμείς και θα επικοινωνήσουμε μόνον όταν η γνώση και οι τεχνολογίες θα έχουν μοιράσει την απόσταση. Πνευματικά όντα με τρία μάτια και επτά πόδια μάλλον θα βρίσκονται στο συκότι. Εκρήξεις, υφέσεις, επαναστατικές ανακαλύψεις, επαναστάσεις, πόλεμοι, μαζικές ψυχολογίες, τάσεις και ρεύματα, εξέλιξη, χρονοδιαγράμματα στο ίδιο μήκος κύματος με το γιγάντιο χερούλι. Η τάση προς την αρετή στην υπηρεσία του γιγάντιου χερουλιού να τείνει προς την αυτόματη ίαση. Όπως το κόψιμο στο δάκτυλο. Στρατιές ενάρετων θα αποκαταστήσουν την γενετική προδιάθεση. κλπ. κλπ. κλπ. Ήταν μια ωραία περίοδος και στην πορεία των χρόνων ωρίμασε ο τρόπος αντιμετώπισης της εσωτερικής ανάγκης για έρευνα προς αυτήν την κατεύθυνση. Φυσικά υπάρχουν πολλοί τρόποι να εκφραστεί κανείς και να προβεί σε ενέργειες ανάλογα με την ορμή που αισθάνεται για να εκφραστεί πάνω σε ένα θέμα. Είναι σίγουρο παράλληλα, ότι μπορεί πολύ εύκολα να υποπέσει κανείς σε γραφικότητες, ημιμάθεια, ασυνέχεια, και το χειρότερο σε μία εγωιστική υποκειμενικότητα με απρόβλεπτες συνέπειες στην Γενική Ισορροπία του τοπικού περιβάλλοντος αυτού που ασχολείται. Ζητούμενο για μένα ήταν και είναι η επιστημονική τεκμηρίωση. Όταν ίσως το 98% των προηγμένων ανθρώπων θα έχουν πανεπιστημιακή γνώση ( το προηγμένο και πανεπιστημιακή σε μια ευρύτερη βάση, με την έννοια της κοινής γνώμης ) τότε και η θρησκεία π.χ. θα υποδεχτεί την επιστημονική τεκμηρίωση σαν φυσικό επακόλουθο της αναγκαιότητας για αντικειμενικότητα. Μέσα από την Ζωγραφική μεταφέρω τους τόπους προς τα μέσα και προς τα έξω κατά βούληση και μέσα από την σύνθεση μουσικής, καταγράφω τους ήχους των τόπων. Ξέρετε είναι μία ιδιόμορφη ελευθερία αυτός ο τρόπος, να αποτυπώνω πιθανόν υπερπολύπλοκους μαθηματικούς οργανισμούς υπό μορφή φράκταλ, άσχετα αν ξεπηδάνε από απλούστατους μαθηματικούς κανόνες ή απλούς κανόνες γενικότερα. Σε ότι με αφορά πάντως, νομίζω ότι μου έτυχε μία απλή εσωτερική προετοιμασία την οποία όπως έλεγε και ο Ίλια Πριγκόζιν για την εξέλιξη των συστημάτων, ότι οδηγούνται από ένα μείγμα αναγκαιότητας και τύχης. Αναγκαιότητα για μία αρμονική αλληλουχία των γεγονότων προς μία κατεύθυνση, και σε πλήρη ισορροπία των πιέσεων σε οποιοδήποτε βαθμό και επίπεδο, όπως και τύχης με την έννοια που ο λαός πολύ σοφά αναφέρει ‘’ ήταν τυχερό του’’. Εκατομμύρια άνθρωποι όπως εγώ, πιστεύω ότι ετοιμάζονται φυσιολογικά και μέσα από την επιλεγμένη καθημερινότητά τους, να υποδεχτούν το πνεύμα και την γνώση σε ένα άλλο επίπεδο και όχι μεταβατικό. Σε ένα ώριμο επίπεδο το οποίο δεν υπάρχει και λόγος να κατακτηθεί διότι απλά συμβαδίζουμε. Η συμμετοχή είναι το ζήτημα. Τα ποιοτικά και ποσοτικά εφόδια που θα διαθέτει κανείς μέσα από τις δόσεις που η ‘’φύση’’ μοιράζει κατακέφαλα, ώστε να συμμετέχει τελικά στις εργασίες του οργανισμού να λειτουργεί ‘’φυσιολογικά’’ με βάση την γενετική του δομή , διατίθενται και κινούνται με βάση την στατιστική, τις πιθανότητες και είναι απολύτως συμπτωματικά. Επί του συνόλου όμως, καθόλου συμπτωματικά………….. ''θέλω'' να πιστεύω…διότι όπως έλεγε και ο Παπανούτσος, η προσδοκία και όχι η άποψη, συνδέεται με την Προοπτική.
  15. ΗΛΙΟΣΠΟΡΟΣ Αντιμέτωπος με την σοδειά μου Τρίβω τις παλάμες μου Με έκπληξη μεγάλη Και της τριβής την ιδιότητα φυσικά Φωτιά κατάφερα και άναψα Και ήμαρτον Θεέ μου Φωτιά άρπαξα Και ένα με τον ήλιο έγινα Σαν την Ευρώπη.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης