Υπερπλήρης η ανάλυση της ΑΙ ..... Η παρατήρηση μπορεί να συνδυαστεί και με σχεδίαση έτσι ώστε το παιδί να βλέπει και να προσπαθεί να αποτυπώσει στο χαρτί αυτό που βλέπει για παράδειγμα σελήνη . Επίσης μπορεί να υπάρχει και η επιλογή στόχων που εξάπτουν τη φαντασία που θα συνοδεύονται από εμπλουτισμένη περιγραφή π.χ asterism ή ανοικτά σμήνη με σχήματα όπως η κρεμάστρα (coathanger cluster ) , o εξωγήινος στην Κασσιώπη ,κ.α Τα αγαπημένα των παιδιών είναι Σελήνη , Κρόνος , Δίας , Μ 13 , Αλμπιρεο . Επίσης επειδή εντυπωσιάζονται απ το laser μετά από σχετική ουρανογραφία μπορεί να τους πεις να φανταστούν ένα αστερισμό , να το δείξουν τα ίδια ( πολύ προσεκτικά ) με το laser και να πουν και ένα μύθο. Εκεί σηκώνει το θέμα και αστειάκια για να υπάρχει χαρούμενη διάθεση
Έχω να προσθέσω ως εκπαιδευτικός και ως γονιός ότι δε θέλει να πιέσεις με συχνές παρατηρήσεις γιατί μπορεί να έχεις το αντίθετο αποτέλεσμα και να προκαλέσεις απέχθεια. Πρέπει να αφουγκράζεσαι το ενδιαφέρον τους για να μη καταλήξει σε βαρεμάρα. Πάντα να τελειώνει η παρατήρηση πριν κουραστούν και με την υπόσχεση ότι την επόμενη φορά θα τους δείξεις κάτι πολύ εντυπωσιακό.