Jump to content

gkour

Μέλη
  • Αναρτήσεις

    33
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Σχετικά με gkour

  • Γενέθλια 07/09/1975

του/της gkour Επιτεύγματα

Explorer

Explorer (4/14)

  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Φήμη

  1. Για επεξεργασια των .svg αρχείων υπάρχει το δωρεάν Inkscape http://www.inkscape.org
  2. Δεν είναι ακριβώς διαγραμμα, θέλει λίγο πειραματισμο αλλά πιστεύω οτι θα βοηθήσει. http://webphysics.davidson.edu/course_material/py230l/optics/lenses.htm http://physics.bu.edu/~duffy/java/Opticsa1.html
  3. 100 χιλιαδες χιλιόμετρα εννοει. Το αντιβαρο που θα κρατάει το καλώδιο τεντωμένο θα είναι πέρα απο την γεοσύγχρονη τροχιά. http://en.wikipedia.org/wiki/Space_elevator
  4. Εγώ να πω ότι στις βάσεις με γρανάζια και ατέρμονες η μείωση ειναι τόσο μεγάλη που ακόμα και τα μικρα μοτεράκια μπορούν να υπερνικήσουν μεγάλες ροπές αδρανειας γιαυτό και μπορείς να βάλεις λίγο βάρος αλλα μακρία (μεγάλη ροπή αδράνειας). Επειδή η μείωση είναι τόσο μεγάλη ο ατέρμονας "φρεναρει" απο μόνος του, ακόμα και με κλειστη την βάση δεν μπορεις να γυρίσεις τον άξονα με το χέρι. Στην DDM που ο κινητήρας γυρνάει απευθείας τον άξονα η μέγιστη ροπή αδράνειας που μπορεί να υπερνικήσει είναι ίση με την ροπή του κινητήρα (δεν υπάρχει καμμία μείωση), γιαυτό είναι καλύτερα πολλα κιλά αλλα κοντά (μικρή ροπή αδράνειας). Γιαυτό το μηχάνημα κλώτσαγε, εβλεπε οτι με μεγιστο ρευμα στο μοτερ και μέγιστη ροπή δεν μπορούσε να κρατήσει την θέση που ήθελε. Το πόσα κιλά σύνολο αντίβαρα μπορεί να σηκώσει μια βάση χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα έχει να κάνει με το πόσο στιβαρή είναι η έδραση του RA άξονα και ο άξονας, γιατί και ζυγισμένος να είναι το συνολικό φορτίο δέχεται η έδραση.
  5. Εγώ θα απαντήσω οτι έν οίδα οτι ουδέν οίδα. Αλλα όταν αυτά που φτιάχνω με τις ελλειπείς μου θεώρειες και τα εσφαλμένα μου δεδομένα, δουλέουν πέρα απο κάθε προσδοκία (τα αεροπλάνα πετάνε, μέσα απο το κενό στέλνω εκατομύρια χιλιόμετρα μακριά εικόνες απο άλλους πλανήτες, οι υπολογιστές κάνουν αυτα που κάνουν και η χήμεια έχει κάνει φάρμακα και δηλητήρια γιατι καταλάβαμε τι είναι και πώς συμπεριφέρεται η ύλη, μπορώ να συνεχίσω για παρα πολύ...) δεν χρειάζεται να είμαι ΒΕΒΑΙΟΣ, ας είμαι στο περίπου σωστός. Στο τέλος του 19ου αιώνα υπήρχε μια αλλαζονία ότι τα έχουμε βρει όλα και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο, αλλα μετά ήρθε το 1905, και κανείς απο τότε δεν τόλμησε να ξαναπεί κάτι τέτοιο. Και σε 106 χρόνια έχουμε κάνει μεγαλύτερο καλό και μεγαλύτερο κακό απο ότι σε 10000 χρόνια πολιτισμού (2500 χρόνια αν θεωρείς οτι τον πολιτισμο τον φτιάξαν οι αρχαιοι έλληνες) ή 200000 χρονια που υπάρχουμε σαν Homo Sapiens. Και όπως έχει πει ο Douglas Adams "Υπάρχει μια θεωρία που λέει οτι όταν οποιοσδήποτε εξηγήσει πλήρως το σύμπαν, τότε αυτό θα εξαφανιστεί και θα αντικατασταθεί απο κάτι ακόμα πιο περίπλοκο και δυσνόητο, υπάρχει μια θεωρία που λέει οτι αυτο εχει ήδη συμβεί."
  6. +1 Ακριβώς αυτο ήθελα να γραψω και εγώ
  7. Η φυσική δεν προσπαθεί να ειναι λογικα συνεπής, αυτη ειναι δουλεια των μαθηματικών Η φυσική πρέπει να είναι συνεπής με την φύση. Η λογική είναι κατασκέυασμα της ανθρώπινης νόησης και όχι η φυση. Άρα ούτε και η φύση πρέπει να είναι "λογικά" συνεπης, και το αποδεικνύει οπως βλέπουμε συνεχώς. Την φύση την βρήκαμε και προσπαθούμε να την περιγράψουμε,καταλάβουμε,αποκωδικοποιήσουμε,(όποιο άλλο ρήμα θέλετε) Όποιο κατασκευασμα χρησημοποιούμε για αυτον τον σκοπο εξ'ορισμου ειναι ελλειπες, και σχεδον πάντα αντίθετο στην διαισθηση μας. Πχ πότε στην ζωη του είδε ο Νευτωνας και εμείς ευθήγραμμη και ομάλη κίνηση, πάνω στην Γη? όμως οι νόμοι της κίνησης είναι αυτοί που είναι. Κάθε "ανατροπή" στην φυσική απο τότε που υπάρχει σαν επιστήμη, πιο πολύ συμπλήρωμα είναι παρα ανατροπή. Ο Αίσταϊν "ανετρεψε" τον Νευτωνα, αλλα οι πύραυλοι που ανέβασαν και βάλαν σε τροχια τους δορυφόρους του GPS υπολογίστηκαν με νευτώνια μηχανική, αλλα χωρις την σχετικότητα το GPS απλα δεν δουλευει (το σφάλμα του είναι τεράστιο). Κάθε φορα που συμπληρώνετε ένα κομματι ακομη της εικόνας που έχουμε για την φύση πάντα οι φυσικοί των επομενων γενεών το ΈΧΟΥΝ μαθήμα
  8. To L δεν έχει να κάνει με τον εστιαστή. Tο L είναι η απόσταση το εστιακου επιπέδου απο το δευτερευων. Ο μόνος τρόπος να μεταβληθεί είναι να μετακινηθεί το πρωτευον προς τα μπροστα ή προς τα πίσω στον σωλήνα( ή οποια άλλη παραλλαγή αυτής της μεθόδου). Μάλλον δεν έχεις μετρήσει σωστά το L. Το εστιακό επίπεδο είναι σταθερό και με τον εστιαστή φέρνουμε το εστιακό επίπεδο του προσοφθαλμίου στο ίδιο σημείο. Γιαυτο κάθε προσοφθαλμιο εστιαζει αλλου. Για να βρείς που ακριβώς είναι το εστιακό επίπεδο, βγάλε το προσοφθάλμιο και βάλε ένα ημιδιαφανο χαρτι (ριζόχαρτο, θολό πλαστικο) σημάδεψε κάτι φωτεινο(κατα προτιμηση την σεληνη) και ρύθμισε την εστίαση μεχρι να δεις να σχηματιζεται στο χαρτι το είδωλο. Εκει είναι το εστιακο επιπεδο.
  9. Ο κυριος μηχανισμός απωλειας ταχύτητας για ένα δορυφόρο ειναι η τριβή με την ατμοσφαιρα. Ιδίως όταν βρίσκονται σε χαμηλή τροχια. Η ατμοσφαιρα σε αυτά τα ύψη είναι πολύ αραιή αλλα όχι το κενό του διαστήματος. Γιαυτό και η ταχύτητα χάνεται με αργους ρυθμούς, της τάξης των δεκαδων ετών. Επίσης η ατμόσφαιρα αναλογα και με την δραστηριότητα του ήλιου "φουσκώνει" και "ξεφουσκώνει" μεταβάλοντας και την τριβή σε καποιο συγκεκριμένο ύψος. Αυτό κανει τις προβλεψεις για την επανείσοδο στην ατμόσφαιρα ανακριβείς. http://en.wikipedia.org/wiki/Orbital_decay
  10. Αυτο ειναι αρσενικο-αρσενικο Μ48 απο TS. http://www.teleskop-express.de/shop/product_info.php/info/p4516_TS-Adapter---continuous-male-M48-thread--as-with-2--filters-.html Μαλλον χάθηκε μεσα στην πληθωρα των προσαρμογέων.
  11. Το DeepSkyStacker είναι καλυτερο για φωτογραφιες http://deepskystacker.free.fr/ το Registax είναι προτιμοτερο για βιντεο
  12. gkour

    ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!

    PM για το TS SuperView
  13. http://g.co/maps/nyuz7 Στον Ορλιακα δεν υπαρχει αλλο πιο ψηλό σημειο που να είναι και ευκολα προσβασιμο. και είναι και 30χλμ απο το χωριο μου.....
  14. και ενα PM ακομα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης