"Οι μπαταρίες μολύβδου θέλουν προσοχή μην πέσουν κάτω από 11v  , μετά πάνε .  Εκμεταλλευόμαστε μόνο το 20% ".  
 
	Για τις μπαταρίες μολύβδου νομίζω ότι είναι αφόρτιστες κάτω από 11.5V στους πόλους της (όχι στο φορτίο). Στα 12V είναι περίπου 50%. Άρα δεν εκμεταλευόμαστε το 20% μόνο
 
	Με τις μπαταρίες αυτοκίνητου, τις απλές, συμβαίνει ότι αν πέσει 20% η φόρτιση τους μετράει ένας κύκλος φόρτισης, άρα θα μειωθεί γρήγορα η ζωή της. Οι μπαταριες αυτοκινήτου που υποστηρίζουν Start&Stop έχουν χαμηλότερο κατώφλι.
 
	Με λίγα περισσότερα χρήματα μπορείς να πάρεις μια μπαταρία σκάφους (βαθιάς εκφόρτισης)  που θα μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις μέχρι το 60-70% της φόρτισης της, Οπότε, με 100€ θα πάρεις μια 80Ah. Αν η μέση κατανάλωση σου είναι 3Α, θα σε τροφοδοτήσει (80 * 0.6 / 3  ) 16 ώρες
 
	Αν θες μόνο για τη βάση και τη μηχανή (όχι λάπτοπ) ίσως η καλύτερη λύση (και από άποψη βάρους)  να πάρεις μια τέτοια: https://www.skroutz.gr/s/25688243/NOD-LAB-12V18AH-Lead-Acid-Battery.html
 
	Σχετικά με το laptop, εκτός και αν έχεις κάποιο κτήνος/gaming τραβάει πολύ ρεύμα όταν φορτίζει τη μπαταρία, οπότε φρόντισε ή η μπαταρία να είναι 100% από πριν ή βγάλτη.
 
	Τέλος θέλει προσοχή γιατί μια μπαταρία μολύβδου έχει στους πόλους της: για 100% φόρτιση 12.7V, για 75% 12,3V, στο 50% έχει 12V και στο 25% έχει 11.6V...στα φορτία πχ στη βάση μεσολαβούν τα καλώδια και ότι άλλο έχεις συνδέσει σε σειρά με αποτέλεσμα να έχει μια πτώση τάσης της τάξης 0.2-0.5V, με αποτέλεσμα να είσαι πολύ συντομα κάτω από τα 12V. Προσωπικά για αυτό το λόγο χρησιμιποιώ έναν boost/buck converter που μου δίνει στα 12V φορτία πάντα 12.5V. Για το Laptop έχω έναν άλλο boost converter που μου δίνει 20V