jimsakpt3 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28, 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28, 2010 Καλησπέρα και από μένα και καλώς σας βρήκα....μετά το πάσχα θέλω να αγοράσω ένα οικονομικό τηλεσκόπιο γύρω στα 200€... η χρήση του θα είναι αποκλειστικά σε ένα παραθαλάσσιο μέρος κυρίως την καλοκαιρινή περίοδο και το θέλω βασικά για επίγεια παρατήρηση και ελάχιστα για ουράνια...να διευκρινήσω ότι δεν έχω ασχοληθεί ξανά με τα τηλεσκόπια και είμαι εντελώς άσχετος....με μια πρόχειρη αναζήτηση βρήκα τα παρακάτω: http://telescopeshop.gr/show.asp?productId=424http://telescopeshop.gr/show.asp?productId=85http://telescopeshop.gr/show.asp?productId=22http://telescopeshop.gr/show.asp?productId=21http://www.astronomy.gr/main.cfm?module=eshop&action=detail&id=1691#specshttp://www.astronomy.gr/main.cfm?module=eshop&action=detail&id=514 λοιπόν ακούω... σε ποιο είδος πρέπει να στραφώ, ποια τα πλεονεκτήματα και μειωνεκτήματά τους?εννοείται ότι είμαι ανοιχτός και σε άλλες προτάσεις...
kkokkolis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28, 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28, 2010 Μόνο τα δύο πρώτα είναι κατάλληλα για επίγεια (ειδικά το Dodson 130mm είναι αδύνατο να χρησιμοποιηθεί έτσι).Αλλά για τον ουρανό δεν είναι ιδιαίτερα κατάλληλα (πέρα από την σελήνη) και θα κουνάει πολύ ο τρίποδας (το δεύτερο δεν έχει κανονικό τρίποδα). Μπορείς να πάρεις με τα χρήματα αυτά ένα πολύ καλό ζευγάρι κιάλια με άνοιγμα 70mm. Τα έχω και είναι εξαιρετικά: http://www.planitario.gr/main.cfm?module=eshop&action=detail&id=747http://www.astroshop.eu/celestron-binoculars-skymaster-15x70/p,7828Αν τα πάρεις από το εξωτερικό μένουν χρήματα και για έναν τρίποδα που θα είναι καλύτερος από του Orion.Όλα τα μακριά διοπτρικά απέφυγέ τα. Με 50 ευρώ υπάρχουν εδώ αγγελίες για το Bresser 70 που πουλούσε το Lidl τα Χριστούγεννα, αν επιμένεις να θέλεις τέτοιο. Αλλά δεν θα είναι ευέλικτο στην γήινη παρατήρηση, εκτός αν είναι στημένο στο μπαλκόνι σου. Ενώ τα κιάλια πάνε παντού και "σκανάρεις" γρήγορα με το χέρι ό,τι θέλεις. Οὖτιν με κικλήσκουσι My Optics