Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα.

Αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα με την εταιρία Scopestuff και σκέφτηκα να σας ενημερώσω.

Έκανα μια παραγγελία για διάφορα πράγματα. Είχα κανονική επικοινωνία μαζί τους, πλήρωσα κανονικά, έλαβα το πακέτο μου. Όταν το άνοιξα έλειπαν από μέσα κάποια πράγματα. 16 καπάκια προσοφθαλμίων, μικρής συνολικής αξίας 18$. Όλα τα υπόλοιπα πράγματα ήταν εκεί, μάλλον έκαναν λάθος στο μέτρημα.

Δεν είναι τόσο σπουδαίο αλλά τα χρειάζομαι (γιαυτό τα παρήγγειλα άλλωστε) και τους έστειλα μήνυμα αναφέροντας το πρόβλημα.

Και τους ξαναέστειλα.

Και τους ξαναέστειλα.

Και τους ξαναέστειλα.

Καμμία απάντηση.

 

Δεν είναι τόσο σημαντική η ζημία, αλλά με έχει ενοχλήσει η συμπεριφορά τους. Δικαιούμαι μια απάντηση, έτσι; Στην πραγματικότητα δικαιούμαι να μου στείλουν τα προϊόντα που έχω πληρώσει, ή επιστροφή χρημάτων, αλλά τώρα πια θα ήμουν ικανοποιημένος και με μια απλή απάντηση του τύπου "Δεν δεχόμαστε πως κάναμε λάθος". Απλώς δεν πρόκειται να ξαναπαραγγείλω από εκεί, εκτός αν ζητήσουν συγνώμη για την συμπεριφορά τους.

Σας έχει συμβεί αυτό με την συγκεκριμένη εταιρία. Με κάποια άλλη;

Από που μπορώ να αγοράσω αυτά τα κίτρινα καπάκια που δεν μου έστειλαν οι ίδιοι;

Ευχαριστώ.

Οὖτιν με κικλήσκουσι

 

My Optics

Δημοσιεύτηκε
Καλημερα Κωστα , αν αναφερεσαι στα γνωστα κιτρινα καπακια που πουλιουνται και στο ebay και εχεις πληρωσει με paypal εχεις λιγους λογους για να ανησυχεις , απλα κανε την σχετικη αιτηση στο paypal . Aν τωρα ειναι απευθειας αγορα απο αυτους τοτε πραγματικα δεν ξερω... Παντος καλα κανεις και μας ειδοποιεις για αυτην την περιπτωση , μονο καλο κανεις στην μικρη κοινοτητα μας που καποιοι δεν εχουν καταλαβει πως ειναι παγκοσμια πια και οποιος καταλαβε καταλαβε.
Γεια χαρα και ευχαριστω για τα ψαρια!
Δημοσιεύτηκε

Μήπως χτυπάτε στο spam mail;

Λίγο απίθανο αλλά μου έχει τύχει.

 

Εκτός και απαντάτε στη συνέχεια των mails της παραγγελίας.

Άγγελος Μακρής

 

www.aggelosmakris.com

www.facebook.com/aggelosmakrisnightscapes

www.instagram.com/aggelos_makris

Δημοσιεύτηκε

Μου έκανε εντύπωση που έχουν ειδική σελίδα για αυτό το θέμα:

 

http://www.scopestuff.com/ss_email.htm

 

Το οποίο το ερμηνεύω σαν προειδοποίηση πως "ίσως αργήσουμε να σας απαντήσουμε διότι έχουμε πολλή δουλειά και λίγους υπαλλήλους".

«I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer
Δημοσιεύτηκε

Απλά, για να είμαστε δίκαιοι, πρόσφατη παραγγελία μου (σχετικά ακριβή) από το συγκεκριμένο κατάστημα αντιμετωπίστηκε τάχιστα κ με σοβαρότητα.

Ίσως όντως να πηγαίνει στο spam

PixInsight 1.8 RC7

 

Δημήτρης Πλατής

Δημοσιεύτηκε

Επειδή και εγώ διάβασα την σελίδα εκείνη έχω στείλει διάφορα μηνύματα, τόσο νέα όσο και απαντητικά, με επικεφαλίδες που προτείνουν οι ίδιοι. Όλα τα βαρέα και ακριβότερα αντικείμενα βρίσκονταν μέσα στο πακέτο, όπως και μερικά καπάκια, απλώς δεν τα μέτρησαν σωστά. Επειδή λείπουν τα μισά περίπου καπάκια και ήταν όλα μαζί σε ένα σακκουλάκι, υποθέτω πως τοποθέτησαν τα υπόλοιπα μισά σε άλλο σακκουλάκι και ξέχασαν να το βάλουν μέσα.

Θα περιμένω λίγο ακόμη και αν δεν έχω απάντηση θα τους ξεχάσω και θα παραγγείλω από αλλού.

Από εδώ τι λέτε; http://www.eyepiececaps.net

Εναλλακτικά, αν κάποιος έχει 4 κίτρινα για Barlows των 1.25" και δεν τα χρειάζεται ας στείλει ένα πμ.

Οὖτιν με κικλήσκουσι

 

My Optics

Δημοσιεύτηκε

Έχεις κάθε δικαίωμα να μην είσαι ευχαριστημένος πελάτης και να μην ξαναπάρεις από εκεί (και λάθος στην παραγγελία και μη απάντηση ή αργοπορημένη απάντηση). Απλά σχετικά με το τελευταίο, η φράση τους πως "καμιά φορά βαλτώνουμε με τα email" με οδηγεί να πιστέψω πως θα λάβεις απάντηση με καθυστέρηση το οποίο όμως δεν είναι ικανοποιητική εξυπηρέτηση και από ότι φαίνεται συμβαίνει συχνά, για να το λένε και οι ίδιοι.

 

Μιας και ρώτησες αν μας έχει τύχει, να πω για παράδειγμα πως το OPT (από το οποίο έχω ψωνίσει πολλές φορές) είναι πολύ καλό κατάστημα αν όλα πάνε καλά. Αν όμως κάτι δεν πάει καλά, πχ ένα λάθος στην παραγγελία, ή θες να κάνεις μια αλλαγή ή κάτι άλλο, έχουν πρόβλημα στην επικοινωνία και μπορεί να σε παραπέμπουν από τον Άννα στον Καϊάφα κι αυτό γιατί έχουν αρκετούς υπαλλήλους που ταυτόχρονα διαχειρίζονται τις υποθέσεις και δεν συγχρονίζονται πάντα.

«I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer
Δημοσιεύτηκε
κι αυτό γιατί έχουν αρκετούς υπαλλήλους που ταυτόχρονα διαχειρίζονται τις υποθέσεις και δεν συγχρονίζονται πάντα.

 

Συμφωνώ. Στέλνεις ένα μαιλ σου απαντάνε και μετά όταν ξαναστέλνεις για συνέχεια της συννενόησης παίρνεις μια απάντηση τρέχα - γύρευε. Ήταν απάντηση από άλλο πρόσωπο που δεν είχε ασχοληθεί πριν.

ΜΑΝΟΥΣΟΣ : ΚΑΤ΄ΟΝΟΜΑ «ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ» ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΩΝ-----ΠΡΟΣΟΧΗ

Οι κατασκευές του :

https://www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?t=26016=asc&start=165

https://www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?t=26016=asc&start=150

Δημοσιεύτηκε

If I can be of any help to you let me know. I could give them a call and get to the bottom of this issue.

 

Fred

www.instrumentsoflight.com - www.ras.org.uk

www.avastronomyclub.org - www.aavso.org (LEF)

www.imca.cc (#9181)

www.alpo-astronomy.org

Astrovox Member #4.

Doing astronomy since 1970

Sky & Tel subscriber since 1971

www.highdeserttelescopes.com

Δημοσιεύτηκε
Κώστα είναι ποιο αργή και απ την καθυστέρηση στην εταιρία.Νομίζω οτι με λίγη επιμονή και υπομονή θα λυθεί το θέμα.Ο αντάπτορας που σου είχα δώσει ήταν από εκεί και έκανε κάνα 2μήνο να έρθει. :shock:

ΑΛΗΘΙΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!!!!!!!](*,)

«Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ...» Άλμπερτ Αϊνστάιν. :-$

Δημοσιεύτηκε

Η Scopestuff είναι περίπτωση.. Ουσιαστικά πρόκειται για έναν άνθρωπο και κάποιους υπαλλήλους οι οποίοι είναι πελαγωμένοι. Στα email απαντά μονάχα ο Jim συνήθως άμεσα αλλά σε μια-δυο περιπτώσεις έχει κάνει και μήνα για να απαντήσει. Το σύστημα πληρώνω και μετά από 2-3 μέρες κάνω και δεύτερη πληρωμή με το κόστος των μεταφορικών δεν είναι και ιδιαίτερα "ευέλικτο", αλλά από την άλλη κάποια πράγματα τα βρίσκεις ΜΟΝΟ εκεί...

Κώστα ειδικά γι αυτό το κατάστημα δεν θα μου έκανε εντύπωση αν σιωπηρά λάμβανες την επόμενη βδομάδα ένα δεύτερο πακετάκι με τα καπάκια σου ή αν λάβεις απάντηση σε κανένα μήνα. Μπορεί στην πρώτη περίπτωση να ξέχασε να σου στείλει ειδοποίηση και στη δεύτερη να έχουν μαζευτεί πολλά email. Η περίπτωση να έχουν μπλοκάρει τα μηνύματά σου σε κάποιο φιλτρο spam δεν είναι διόλου απίθανη.

 

ΥΓ. Τελικά με τα νούμερα στις βίδες πέσαμε μέσα; Όλα οκ;

Δημοσιεύτηκε
Ειχα αναλογο προβλημα και εφτασα να κανω ΠΜ στο αφεντικο στο CN. Μου ειχε απαντησει αλλα δεν το ειχα δει, στο τελος μου εκανε refund στο paypal ενα δολλαριο μονο και μονο για να μου γραψει μεσα ενα μυνημα οτι μου απανταει και δεν τα περνω. Εν κατακληδι οντως πεφταμε στο spam αυτην την φορα τα δικα του σε εμενα. Δεν εχω ιδιαιτερα παραπονα μαζι τους. Γιατι δεν τον περνεις ενα τηλεφωνο το απογευμα ;
Δημοσιεύτηκε

Παράξενο. Κι εγώ έχω παραγγείλει αρκετές φορές απο εκεί και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Κι όποτε χρειάστηκα πληροφορίες για κάτι πάντα μου απαντούσαν γρήγορα και με ευγένεια.

 

Κάνε λίγο υπομονή Κώστα.

Το αδιανοητο σημερα ειναι η μονη λυση για το αυριο !

 

Επανάσταση δεν είναι μόνο η εξέγερση, είναι και η συνειδητοποίηση της αλήθειας...

 

http://www.spartastronomy.gr

Δημοσιεύτηκε

Θα κάνω υπομονή. Αντί να ξοδέψω κάποια χρήματα σε τηλεφώνημα προτιμώ να τα δώσω στο http://www.eyepiececaps.net

και να πάρω αυτά που χρειάζομαι. Βλέπετε, πρόκειται για φθηνοπράγματα, αν ήταν κάτι ακριβό θα λειτουργούσα αλλιώς.

Οὖτιν με κικλήσκουσι

 

My Optics

Δημοσιεύτηκε

Μόλις έλαβα το ακόλουθο:

 

Hello,

 

I've sent emails, are you not receiving them? The replacements shipped

yesterday, with the change you requested.

 

Thanks, Jim

 

Δεν είχα λάβει ο,τιδήποτε, ούτε βρήκα κάτι στα spam. Τέλος καλό, όλα καλά.

Οὖτιν με κικλήσκουσι

 

My Optics

Δημοσιεύτηκε

Για την αποκατάσταση του θέματος.

Σήμερα έλαβα ένα πακετάκι με όλα όσα έλειπαν από την προηγούμενη παραλαβή.

Επιπλέον, σαν να διάβασε το μυαλό μου, πρόσθεσε ένα ζευγάρι βίδες για RDF (είχα παραγγείλει 3 ζευγάρια ενώ είχα 4 RDF, αλλά εκείνος δεν το γνώριζε!) και 4 καπάκια κάννης 1.25" (είχα κάνει λάθος στην παραγγελία και είχα διαγράψει τα 8 καπάκια που ήθελα να παραγγείλω).

Δεν μπορώ να έχω πλέον αμφιβολίες για την ηθική διάθεση του ανθρώπου αυτού και προφανώς ο φόρτος εργασίας του οδήγησε στις ανωμαλίες που παρατηρήθησαν.

Συνιστάται. Φθάνει να οπλιστείτε με υπομονή. =D>

Οὖτιν με κικλήσκουσι

 

My Optics

Δημοσιεύτηκε
Χαίρομαι που αποδείχθηκαν αξιόπιστοι τελικά διότι πραγματικά έχουν εντυπωσιακή συλλογή αστρο-αξεσουάρ που δεν τα βρίσκεις αλλού. Θα τους δοκιμάσουμε λοιπόν κι εμείς.
«I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης