Jump to content

Περί του εμφαινομένου προσώπου τω κύκλω της σελήνης


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπάρχει αυτό που λέγεται, υπάρχει ο λόγος που λέγεται, υπάρχει ο τρόπος που λέγεται και όλα αυτά είναι στην κρίση όλων ημών.

Η γνώμη μου είναι πως θα πρέπει να σεβαστούμε τον administrator και τον moderator (που συμμετέχουν στην συζήτηση και έχουν γνώμη, κρίση και αρμοδιότητα) όσο μας (παρα) -σέβονται και αυτοί.

 

Οι επιστημονικές θεωρίες βασίζονται σε υποθέσεις. Οι περισσότερες υποθέσεις έχουν καταρριφθεί από τον εμπειρικό έλεγχο, σε όλες τις επιστήμες. Άλλες παραμένουν ανεπιβεβαίωτες επί δεκαετίες. Άλλες αμφισβητούνται από το κοινό ενώ τις έχει αποδεχθεί ο επιστημονικός κόσμος. Όσες υποθέσεις επιβεβαιώνονται σπανίως δεν τροποποιούνται. Όλες όμως συνεισφέρουν στην πρόοδο, ακόμη και μέσω των ευρημάτων που θα τις καταρρίψουν.

Ίσως θα πρέπει και αυτή η υπόθεση να λάβει τον φυσικό της δρόμο (έρευνα και δημοσίευση στον ειδικό τύπο) και εμείς να παραμείνουμε στα καθ' ημάς δράττοντας την ευκαιρία να αυτοκριθούμε και αυτοβελτιωθούμε πριν το απαιτήσουμε αυτό από άλλους.

Οὖτιν με κικλήσκουσι

 

My Optics

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Μελέτησα την έρευνά σας, καθώς είχα ασχοληθεί με το θέμα παλαιότερα λόγω αναφοράς του από καθηγητή μου. Μου φάνηκε μάλιστα ενδιαφέρων ο τρόπος με τον οποίο συνδυάζονται οι ιστορικές (και μη - όπως η Οδύσσεια) αναφορές με τα αστρονομικά δεδομένα από τους αρχαίους ιστοριογράφους και ποιητές.

 

Προσωπικά δεν έχω την κατάρτιση να ελέγξω την εγκυρότητα της θεωρίας (ούτε το χρόνο τώρα να διαβάσω αρκετά ώστε να συνεισφέρω εποικοδομητικά στη συζήτηση σε τεχνικό επίπεδο) αλλά σε πρώτη ανάγνωση δυσκολεύομαι αρκετά να την ασπαστώ. Σε κάθε περίπτωση, αυτές οι αρχαιολογικού τύπου υποθέσεις παραμένουν πάντα υποθέσεις μέχρι να ενισχυθούν από ευρήματα.

 

 

 

Συμφωνώ με αυτές τις προσεγγίσεις!

 

 

το Θέμα δημιουργήθηκε για να ελέγξουμε τους Αστρονομικούς ισχυρισμούς της ερευνάς και τίποτε παραπάνω.Ας μείνουμε στα Αστρονομικά.
Η Αλήθεια είναι Υπέρλογη!
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Γιώργο μαζί σου . Δεν βλέπω καμία απόδειξη ούτε στο άρθρο της εφημερίδας , ούτε σε άλλα άρθρα στο internet που αφορούν το ίδιο θέμα . Θεωρίες και βολικά συμπεράσματα , αλλά άλλο οπαδός του μεταφυσικού και άλλο εθνικιστής . Μη τα συγχέουμε αυτά τα δύο πράγματα .

MASTERED by desire impulsive By a mighty inward urging

I am ready now for singing Ready to begin the chanting

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ρε ποιόν μου θυμίζει....ποιόν μου θυμίζει..... :-k

ΑΛΗΘΙΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!!!!!!!](*,)

«Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ...» Άλμπερτ Αϊνστάιν. :-$

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Απλά, θυμίζω, ότι υπάρχει και το:

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες"...!

O Βολταίρος έγραψε αυτή τη φράση σε επιστολή προς κάποιον φίλο του, υπερασπιζόμενος την ελευθερία σκέψης και πνευματικής έκφρασης της οποίας ήταν υπέρμαχος.

Ποτέ δεν το είπε σε κοινό ή σε κάποιο επίσημο έργο του, η φράση αυτή εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1906, στο βιβλίο "Τhe Friends of Voltaire" της Έβελιν Μπίτρις Χολ.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

αλλά δεν κατάφερα να βρω τη νήσο Ωγυγία ή Kirkia στα νησιά Faroe και στην ευρύτερη περιοχή

 

Αγαπητή φίλη στην Ωγυγία ήταν η Καλυψώ και όχι η Κίρκη και ο Όμηρος αναφέρει πως είχε κέδρους που δεν νομίζω πως υπάρχουν στις Φερόες... (αν φυσικά υποθέσουμε πως υπήρχε Οδυσσέας και έκανε το ταξίδι του!). Η σελιδα που αναφέρεις λέει πως η Τροία ήταν στην Φινλανδία (!!!)

 

The list of similar findings on which Vinci bases his theory is astounding, and they include the city of Troy in a small village named Toija in southwestern Finland.

 

τώρα να φτάσουμε να σχολιάζουμε τέτοιου είδους ιστοσελίδες δεν νομίζω πως έχει νόημα...

Facebook Giorgos'' videoastronomy page https://www.facebook.com/videoastronomy/
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ξαναλέω ότι το συγκεκριμένο Θέμα δημιουργήθηκε για να δούμε και να ελεγξουμε τα Αστρονομικά στοιχεία, πράγμα που μόνο εγω έχω κάνει ως τώρα, δεν ξέρω αν αυτο πρέπει να προβληματίζει εμένα;;

 

Σημασία δεν έχει αν ο κ.Τσικριτσής έχει δίκιο ή όχι αλλά το Αστρονομικό ταξίδι γύρω απο όλο αυτό, εγώ όπως και οι περισσότερο από εδώ Αρχαιολόγος ή Ιστορικός δεν είμαι, αλλά σίγουρα είμαστε όλοι ερ.Αστρονόμοι οπότε εαν μας ενδιαφέρει πραγματικά η Αστρονομία τότε ασχολούμαστε με αυτήν και όλα τα άλλα έχουν δευτερεύοντα ρόλο. Επίσης με ανησυχεί το γεγονός ότι ένα Θέμα κατα το ήμισυ Αστρονομικό έχει μεγαλύτερη ανυσηχεία και ενδιαφέρον απ'τα καθαυτού αστρονομικά :-k είμαστε ή δεν είμαστε αρ.αστρονομοί;!;!

 

Ας ασχοληθούμε λίγο με τα αστρονομικά και να δούμε εαν ο κ.Τσικριτσής έχει δίκιο στα Αστρονομικά, είπαμε δεν είμαστε Αρχαιολόγοι και ιστορικοί.

 

Προς το παρόν δεν έχω δει το Αρχαίο κείμενο αλλά θα μου άρεσε να δω τις Αρχαίες Αστρονομικές αναφορές, εαν κάποιος τις έχει βρει και δεν δεν ασχολείται με το να μειώνει τους συνομιλητές του παρακαλώ ας τις ανεβάσει.

 

 

 

Κοίταξε πως έχει το Θέμα, υπάρχει η αναφορά 5 όπου λέει «Καθορίζει περίοδο τριάντα χρονών, μετά την οποία ξεκινούσε το ταξίδι της επιστροφής: όταν ο Πλανήτης Κρόνος ανατέλλει με τον αστερισμό του Ταύρου. Τα αστρονομικά στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι σε γεωγραφικό πλάτος βόρειο 47ο, τον 1ο αιώνα μΧ, η περίοδος αυτή ήταν στα τέλη Μαΐου του 86 μΧ.»

Γνωρίζουμε λοιπόν ως Αστρονόμοι ότι η Παράλλαξη σε ένα αντικείμενο σχεδόν 10AU μακρυά είναι τόσο μικρή ώστε όποι και αν είσαι πάνω στον Πλανήτη Γη θα το δεις στο ίδιο σημείο του Ουρανού, άρα η Αναφορά του Πλούταρχου επιβεβαιώνεται αλλά δεν μπορεί να ορίζει το σημείο πάνω στην ΓΗ.

--Να σημειώσω εδω ότι θα θέλαμε να δούμε το Αρχαίο κείμενο της συγκεκριμένης αναφοράς--

 

Να προσθέσω ότι οι Αναφορές που γίνονται στα Ουράνια σώματα για το πότε ανατέλλουν είναι συνήθως κατά το βραδάκι, τις ώρες όπου ο περισσότερος κόσμος είναι ξύπνιος ακόμα, και όχι τις πρωινές ώρες. Στο δημοσίευμα γίνεται αναφορά για τα τέλη Μαϊου του 86μΧ όπου ο Κρόνος ανέτειλε λίγο πριν τον Ήλιο και είναι πολύ δύσκολο γα κάποιον να το διακρίνει, έως εκ του του η ημ/νια τέλη Μαϊου Θεωρείτε λανθασμένη αναφορά, η σωστή ημ/νια θα πρέπει να είναι Αύγουστος με Οκτώβριος του 85μΧ (τον Οκτώβριο ήταν σε αντίθεση) ή του ίδιους μήνες τον 86μΧ. Φυσικά το 86μΧ δεν θα μπορούσε να είναι, αλλά ούτε και Οκτώβρη του 85μΧ, οπότε ίσως ήταν Τέλη Καλοκαιριού του 85μΧ η αναφορά.

 

 

 

Υπάρχει η αναφορά 2 στο δημοσίευμα που λεει ότι «2. Αναφέρει μία μεγάλη ηπειρωτική γη που στην περιοχή της υπήρχαν τρία νησιά»

Εαν θα είχε κάνεις ασχοληθεί Αστρονομικά και να διαβάσει τα γραφόμενα μου θα έβλεπε ότι η Γροιλανδία και ίσως η Νήσος Baffin δεν θα μπορούσαν να θεωρηθούν νησιά διότι θα ήταν καλυμμένα απο πάγο, ακόμα και σήμερα η Γροιλανδία έχει τόσο πάγο όπου δεν μπορείς να γυρίσεις περιμετρικά με σκάφος πόσο μάλλον το 96π.Χ.

Για να λέμε τα πράγμα όπως έχουν, η περίοδος 400π.Χ εως 100μ.Χ θεωρείτε η "Ρωμαϊκή Θερμή Περίοδος" ενω απο το 100μΧ εως το 800μΧ θεωρείτε η "Ρωμαϊκή Κρύα περίοδος", φυσικά το 96μΧ θα πρέπει να είναι μέσα στα πλαίσια της Κανονικής περιόδου άρα με περισσότερο έως αρκετό πάγο παραπάνω από ότι έχουμε σήμερα.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το 89μΧ είχαμε Ηλιακό μέγιστο άρα το 96μΧ ήμασταν στο Ηλιακό ελάχιστο, βέβαια στο άρθρο γίνεται λόγος για επιστροφή το 96μΧ και ότι θα έπρεπε να χρησιμοποιηθεί το Ρεύμα του Ατλαντικού αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει αναφορά κάπου ότι το γνώριζαν αυτό.

 

 

Σχετικά με την Αναφορά 6 «Όταν ξεκινούσε το ταξίδι της επιστροφής τρεις μήνες έμεναν στο νησί της Γροιλανδίας βόρεια (60ο Ν), που ο ήλιος δύει μόνο μια ώρα την περίοδο του θερινού ηλιοστασίου μεταξύ 9/6 και 9/7. Ο προσδιορισμός αυτός επιβεβαιώνει ότι το νησί της Γροιλανδίας πρέπει να ταυτιστεί με τον κάτω κόσμο, όπου είχε ταφή ο Κρόνος σε σπήλαιο και φυλασσόταν από τον Δία.»

Ο Ηλιος στο Νότιο Άκρο της Γροιλανδία στο Θερινό Ηλιοστάσιο δύει στις 22:28 και ανατέλλει ξανά 03:10. Πράγμα που σημαίνει τις υπόλοιπες ήμερες του έτους ο Ήλιος χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να ανατείλει ξανα.

Ως εκ του του εαν οι αναφορές του Πλούταρχου είναι σωστές θα πρέπει κάποιος να βρεθεί πιο κοντά στον βορρά ώστε ο Ήλιος να δύσει για 1 ώρα.

--Εαν κάποιος έχει το Αρχαίο κείμενο θα βοηθούσε--

 

 

 

 

Εαν καποιος έχει να προσθέσει άλλα Αστρονομικά στοιχεία έχει καλός, σκοπός του Φόρουμ δεν είναι να προσβάλουμε κανέναν, εαν κάποιος έχει να πει κάτι να το κάνει με αναφορές.

Βασίλης Μεταλληνός

OO 16 1600 f4

ΟΟ 12.5 1525 f4.8 NEQ6

TOA130 1000 f7.7 ΕΜ200

ED80 600 f7.5, Vixen9x63

Canon eos 6D, Sony a7s2, Wat120n+,Asi120

2009年7月22號日食 - 2017 Aug 21

www.metallinos.net

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Αν η επιστήμη απέρριπτε εξ αρχής και δογματικά κάθε ιδέα που φαινόταν τρελλή τότε θα ζούσαμε σε έναν επίπεδο κόσμο χωρίς αεροπλάνα, φυσικά στο κέντρο του σύμπαντος.

 

Καλό είναι να έχουμε ανοιχτούς ορίζοντες σε όλα και πάνω απ όλα να σεβόμαστε τον κόπο του κάθε ανθρώπου που έχει αφιερώσει χρόνο από τη ζωή του για κάποιο σκοπό.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Προσωπικά δεν έχω την κατάρτιση να ελέγξω την εγκυρότητα της θεωρίας (ούτε το χρόνο τώρα να διαβάσω αρκετά ώστε να συνεισφέρω εποικοδομητικά στη συζήτηση σε τεχνικό επίπεδο) αλλά σε πρώτη ανάγνωση δυσκολεύομαι αρκετά να την ασπαστώ. Σε κάθε περίπτωση, αυτές οι αρχαιολογικού τύπου υποθέσεις παραμένουν πάντα υποθέσεις μέχρι να ενισχυθούν από ευρήματα.

 

Κάτι άλλο που είναι πολύ σημαντικό για μένα είναι πως υπάρχει μια σαφής πορεία που πρέπει να ακολουθήσει μια επιστημονική έρευνα ώστε να ελεγχθεί η εγκυρότητά της. Είναι η πορεία της υποβολής της σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά με κριτές (peer-reviewed / refereed journals) ή αντίστοιχης εγκυρότητας συνέδρια ώστε να την ελέγξουν ειδικοί στο εκάστοτε πεδίο (αρχαιολογίας ή και αρχαιοαστρονομίας στη συγκεκριμένη περίπτωση). Αυτή είναι μια διαδικασία το αποτέλεσμα της οποίας δίνει, τουλάχιστον, μια πρώτη επιβεβαίωση για την ορθότητα της επιστημονικής μεθόδου. Δε γνωρίζω αν η εν λόγω θεωρία έχει υποβληθεί κάπου ή είναι ώριμη αρκετά να υποβληθεί αλλά σίγουρα πρέπει να πάρει αυτό τον δρόμο κάποια στιγμή, πέρα από τη δημοσίευση στις εφημερίδες ή στο διαδίκτυο.

 

Μέχρι τότε, είμαι και θα είμαι επιφυλακτικός (και καλώ τους αναγνώστες να είναι και αυτοί) όχι συγκεκριμένα προς τη θεωρία αυτή αλλά προς κάθε θεωρία που ισχυρίζεται κάτι ραγδαία διαφορετικό από αυτό που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Το διαδίκτυο είναι γεμάτο από ισχυρισμούς κάθε είδους και το ξεκαθάρισμα για τον απλό αναγνώστη είναι δύσκολο (έως αδύνατο) γι'αυτό και το λόγο πρέπει να παίρνουν οι ειδικοί με τις κλασικές επιστημονικές διαδικασίες.

 

+ 1.000 =D> =D> =D>

 

Βασίλη, το θέμα έχει μεν στοιχεία αστρονομίας, αλλά δεν είναι αυτό το κυρίαρχο ζήτημα εδώ.

 

Παιδιά δε βλέπω το λόγο εμείς εδώ να αγχωνόμαστε και να παθιαζόμαστε σχετικά με το ορθόν ή όχι της υπόθεσης του ερευνητή.

Βασικά ο ερευνητής είναι εκείνος πρώτα που πρέπει να αποδείξει την ορθότητα της θεωρίας του, με ισχυρά ευρήματα.

Ούτε το Astrovox ούτε ο ημερήσιος ή ο εβδομαδιαίος τύπος μπορούν να επαληθεύσουν ή να απορρίψουν αυτή την υπόθεση.

 

Έχει γίνει απόπειρα να παρουσιαστεί η/και να ελεγχθεί η θεωρία σε κάποιο περιοδικό ή συνέδριο, στην Ελλάδα ή το εξωτερικό;

Πρόκειται αυτό να γίνει στο εγγύς ή το απώτερο μέλλον;

 

Βαγγέλης

https://ui.adsabs.harvard.edu/search/q=%20author%3A%22tsamis%2C%20v.%22&sort=date%20desc%2C%20bibcode%20desc

"Αστέρας εισαθρείς, αστήρ εμός. Είθε γενοίμην ουρανός, ως πολλοίς όμμασιν εις σε βλέπω."

Πλάτων

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Έχει γίνει απόπειρα να παρουσιαστεί η/και να ελεγχθεί η θεωρία σε κάποιο περιοδικό ή συνέδριο, στην Ελλάδα ή το εξωτερικό; Πρόκειται αυτό να γίνει στο εγγύς ή το απώτερο μέλλον;

Βαγγέλης

 

Ακριβώς!! Εκεί είναι ο στίβος που πρέπει να δοκιμαστεί κάθε θεωρία. Ούτε σε δημόσια φόρουμ, ούτε στην πετυχημένη ή όχι κυκλοφορία ενός βιβλίου.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Μα εδώ δεν δοκιμάστηκε η θεωρία αλλά οι ανοχές και η συμπεριφορά μας. Όχι πως είχαμε ανάγκη από άλλες δοκιμές.

Το κείμενο το επισυνάπτω. Το διάβασα διαγώνια, εστιάζοντας σε πολλά σημεία, έκανα και αναζητήσεις (Ωγυγ-, τρια-, πεντ-, Κρον-) και ομολογώ πως δεν βρήκα χωρίο που να περιέχει αυτές τις πληροφορίες. Θα πρέπει να μας το υποδείξει κάποιος.

Ωστόσο το κείμενο περιέχει φοβερές πληροφορίες για το πως έβλεπαν εκείνη την εποχή (και παλαιότερα, αφού αναφέρονται αρκετοί κλασσικοί) την Γη, την Σελήνη και τον Ήλιο. Θα το ξαναδιαβάσω με προσοχή στο μέλλον.

 

ΥΓ: Το βρήκα! Είχε πρόβλημα η αναζήτηση του Chrome

 

 

. Ἔτι δέ μου σχεδὸν λέγοντος ὁ Σύλλας ὑπολαβών “ἐπίσχες” εἶπεν “ὦ Λαμπρία, καὶ παραβαλοῦ τὸ θυρίον τοῦ λόγου, μὴ λάθῃς τὸν μῦθον ὥσπερ εἰς γῆν ἐξοκείλας καὶ συγχέῃς τὸ δρᾶμα τοὐμὸν ἑτέραν ἔχον σκηνὴν καὶ διάθεσιν. [941A] ἐγὼ μὲν οὖν ὑποκριτής εἰμι, πρότερον δ' αὐτοῦ φράσω τὸν ποιητὴν ὑμῖν εἰ μή τι κωλύει, καθ' Ὅμηρον ἀρξάμενος.

‘Ὠγυγίη τις νῆσος ἀπόπροθεν εἰν ἁλὶ κεῖται',

δρόμον ἡμερῶν πέντε Βρεττανίας ἀπέχουσα πλέοντι πρὸς ἑσπέραν· ἕτεραι δὲ τρεῖς ἴσον ἐκείνης ἀφεστῶσαι καὶ ἀλλήλων πρόκεινται μάλιστα κατὰ δυσμὰς ἡλίου θερινάς. ὧν ἐν μιᾷ τὸν Κρόνον οἱ βάρβαροι καθεῖρχθαι μυθολογοῦσιν ὑπὸ τοῦ Διός, τὸν δ' ὡς υἱὸν ἔχοντα φρουρὸν τῶν τε νήσων ἐκείνων καὶ τῆς θαλάττης, ἣν Κρόνιον [941B] πέλαγος ὀνομάζουσι, παρακατῳκίσθαι. τὴν δὲ μεγάλην ἤπειρον, ὑφ' ἧς ἡ μεγάλη περιέχεται κύκλῳ θάλαττα, τῶν μὲν ἄλλων ἔλαττον ἀπέχει<ν>, τῆς δ' Ὠγυγίας περὶ πεντακισχιλίους σταδίους κωπήρεσι πλοίοις κομιζομένῳ· (βραδύπορον γὰρ εἶναι καὶ πηλῶδες ὑπὸ πλήθους ῥευμάτων τὸ πέλαγος· τὰ δὲ ῥεύματα τὴν μεγάλην ἐξιέναι γῆν καὶ γίνεσθαι προχώσεις ἀπ' αὐτῶν καὶ βαρεῖαν εἶναι καὶ γεώδη τὴν θάλατταν, ἧ καὶ πεπηγέναι δόξαν ἔσχε). τῆς δ' ἠπείρου τὰ πρὸς τῇ θαλάττῃ κατοικεῖν Ἕλληνας περὶ κόλπον οὐκ ἐλάττονα τῆς Μαιώτιδος, οὗ τὸ στόμα [941C] τῷ στόματι τοῦ Κασπίου πελάγους μάλιστα κατ' εὐθεῖαν κεῖσθαι· καλεῖν δὲ καὶ νομίζειν ἐκείνους ἠπειρώτας μὲν αὑτοὺς <νησιώτας δὲ τοὺς> ταύτην τὴν γῆν κατοικοῦντας, ὡς καὶ κύκλῳ περίρρυτον οὖσαν ὑπὸ τῆς θαλάσσης· οἴεσθαι δὲ τοῖς Κρόνου λαοῖς ἀναμιχθέντας ὕστερον τοὺς μεθ' Ἡρακλέους παραγενομένους καὶ ὑπολειφθέντας ἤδη σβεννύμενον τὸ Ἑλληνικὸν ἐκεῖ καὶ κρατούμενον γλώττῃ τε βαρβαρικῇ καὶ νόμοις καὶ διαίταις οἷον ἀναζωπυρῆσαι πάλιν ἰσχυρὸν καὶ πολὺ γενόμενον· διὸ τιμὰς ἔχειν πρώτας τὸν Ἡρακλέα, δευτέρας δὲ τὸν Κρόνον.

Ὅταν οὖν ὁ τοῦ Κρόνου ἀστήρ, ὃν Φαίνοντα μὲν ἡμεῖς, ἐκείνους δὲ Νυκτοῦρον ἔφη καλεῖν, εἰς Ταῦρον παραγένηται δι' ἐτῶν τριάκοντα, παρασκευασαμένους ἐν [941D] χρόνῳ πολλῷ τὰ περὶ τὴν θυσίαν καὶ τὸν ἀ... ἐκπέμπειν κλήρῳ λαχόντας ἐν πλοίοις τοσούτοις θεραπείαν τε πολλὴν καὶ παρασκευὴν ἀναγκαίαν μέλλουσι πλεῖν πέλαγος τοσοῦτον εἰρεσίᾳ καὶ χρόνον ἐπὶ ξένης βιοτεύειν πολὺν ἐμβαλλομένους. ἀναχθέντας οὖν χρῆσθαι τύχαις, ὡς εἰκός, ἄλλους ἄλλαις, τοὺς δὲ διασωθέντας ἐκ τῆς θαλάττης πρῶτον μὲν ἐπὶ τὰς προκειμένας νήσους οἰκουμένας δ' ὑφ' Ἑλλήνων κατίσχειν καὶ τὸν ἥλιον ὁρᾶν κρυπτόμενον ὥρας μιᾶς ἔλαττον ἐφ' ἡμέρας τριάκοντα· καὶ νύκτα τοῦτ' εἶναι, σκότος ἔχουσαν ἐλαφρὸν καὶ λυκαυγὲς ἀπὸ δυσμῶν περιλαμπόμενον. ἐκεῖ δὲ [941E] διατρίψαντας ἡμέρας ἐνενήκοντα μετὰ τιμῆς καὶ φιλοφροσύνης, ἱεροὺς νομιζομένους καὶ προσαγορευομένους, ὑπὸ πνευμάτων ἤδη περαιοῦσθαι· μηδ' ἄλλους τινὰς ἐνοικεῖν ἢ σφᾶς τ' αὐτοὺς καὶ τοὺς πρὸ αὐτῶν ἀποπεμφθέντας. ἐξεῖναι μὲν γὰρ ἀποπλεῖν οἴκαδε τοὺς τῷ θεῷ τὰ τρὶς δέκ' ἔτη συλλατρεύσαντας, αἱρεῖσθαι δὲ τοὺς πλείστους ἐπιεικῶς αὐτόθι κατοικεῖν, τοὺς μὲν ὑπὸ συνηθείας τοὺς δ' ὅτι πόνου δίχα καὶ πραγμάτων ἄφθονα πάρεστι πάντα, πρὸς θυσίαις καὶ χορηγίαις ἢ περὶ λόγους [941F] τινὰς ἀεὶ καὶ φιλοσοφίαν διατρίβουσι· θαυμαστὴν γὰρ εἶναι τῆς τε νήσου τὴν φύσιν καὶ τὴν πραότητα τοῦ περιέχοντος ἀέρος· ἐνίοις δὲ καὶ τὸ θεῖον ἐμποδὼν γίνεσθαι διανοηθεῖσιν ἀποπλεῖν ὥσπερ συνήθεσι καὶ φίλοις ἐπιδεικνύμενον. οὐκ ὄναρ <γὰρ> μόνον οὐδὲ διὰ συμβόλων, ἀλλὰ καὶ φανερῶς ἐντυγχάνειν πολλοὺς ὄψεσι δαιμόνων καὶ φωναῖς. αὐτὸν μὲν γὰρ τὸν Κρόνον ἐν ἄντρῳ βαθεῖ περιέχεσθαι πέτρας χρυσοειδοῦς καθεύδοντα (τὸν γὰρ ὕπνον αὐτῷ μεμηχανῆσθαι δεσμὸν ὑπὸ τοῦ Διός), ὄρνιθας δὲ τῆς πέτρας κατὰ κορυφὴν εἰσπετομένους ἀμβροσίαν ἐπιφέρειν αὐτῷ, καὶ τὴν νῆσον εὐωδίᾳ κατέχεσθαι πᾶσαν, ὥσπερ ἐκ πηγῆς σκιδναμένῃ τῆς πέτρας· [942A] τοὺς δὲ δαίμονας ἐκείνους περιέπειν καὶ θεραπεύειν τὸν Κρόνον, ἑταίρους αὐτῷ γενομένους, ὅτε δὴ θεῶν καὶ ἀνθρώπων ἐβασίλευε· καὶ πολλὰ μὲν ἀφ' ἑαυτῶν μαντικοὺς ὄντας προλέγειν, τὰ δὲ μέγιστα καὶ περὶ τῶν μεγίστων ὡς ὀνείρατα τοῦ Κρόνου κατιόντας ἐξαγγέλλειν· ὅσα γὰρ ὁ Ζεὺς προδιανοεῖται, ταῦτ' ὀνειροπολεῖν τὸν Κρόνον, ἐπειδὰν στασιάσαντα τὰ τιτανικὰ πάθη καὶ κινήματα τῆς ψυχῆς ἐν αὐτῷ παντάπασιν ὁ [942B] ὕπνος <κατακοιμήσῃ> καὶ γένηται τὸ βασιλικὸν καὶ θεῖον αὐτὸ καθ' ἑαυτὸ καθαρὸν καὶ ἀκήρατον.

Ἐνταῦθα δὴ κομισθείς, ὡς ἔλεγεν, ὁ ξένος καὶ θεραπεύων τὸν θεὸν ἐπὶ σχολῆς, ἀστρολογίας μὲν ἐφ' ὅσον γεωμετρήσαντι πορρωτάτω προελθεῖν δυνατόν ἐστιν ἐμπειρίαν ἔσχε, φιλοσοφίας δὲ τῆς ἄλλης τῷ φυσικῷ χρώμενος. ἐπιθυμίαν δέ τινα καὶ πόθον ἔχων γενέσθαι τῆς μεγάλης νήσου θεατής (οὕτως γὰρ ὡς ἔοικε τὴν παρ' ἡμῖν οἰκουμένην ὀνομάζουσιν), ἐπεὶ δὴ τὰ τριάκοντ' ἔτη διῆλθεν, ἀφικομένων τῶν διαδόχων οἴκοθεν ἀσπασάμενος τοὺς φίλους ἐξέπλευσε, τὰ μὲν ἄλλα κατεσκευασμένος εὐσταλῶς ἐφόδιον δὲ συχνὸν ἐν χρυσοῖς ἐκπώμασι κομίζων. ἃ μὲν οὖν ἔπαθε καὶ ὅσους ἀνθρώπους διῆλθεν, [942C] ἱεροῖς τε γράμμασιν ἐντυγχάνων ἐν τελεταῖς τε πάσαις τελούμενος, οὐ μιᾶς ἡμέρας ἔργον ἐστὶ διελθεῖν, ὡς ἐκεῖνος ἡμῖν ἀπήγγελλεν εὖ μάλα καὶ καθ' ἕκαστον ἀπομνημονεύων· ὅσα δ' οἰκεῖα τῆς ἐνεστώσης διατριβῆς ἐστιν, ἀκούσατε. πλεῖστον γὰρ ἐν Καρχηδόνι χρόνον διέτριψεν, ἅτε δὴ παρ' ἡμῖν μεγάλας <τοῦ Κρόνου τιμὰς> ἔχοντος, καί τινας, ὅθ' ἡ προτέρα πόλις ἀπώλλυτο, διφθέρας ἱερὰς ὑπεκκομισθείσας κρύφα καὶ διαλαθούσας πολὺν χρόνον ἐν γῇ κειμένας ἐξευρών, τῶν τε φαινομένων θεῶν ἔφη χρῆναι καί μοι παρεκελεύετο τιμᾶν διαφερόντως τὴν Σελήνην ὡς τοῦ βίου κυριωτάτην οὖσαν ... ἐχομένην.”

27. Θαυμάζοντος δέ μου ταῦτα καὶ δεομένου σαφέστερον [942D] ἀκοῦσαι “πολλά” εἶπεν “ὦ Σύλλα, περὶ θεῶν οὐ πάντα δὲ καλῶς λέγεται παρ' Ἕλλησιν. οἷον εὐθὺς ὀρθῶς Δήμητραν καὶ Κόρην ὀνομάζοντες οὐκ ὀρθῶς ὁμοῦ καὶ περὶ τὸν αὐτὸν ἀμφοτέρας εἶναι τόπον νομίζουσιν. ἡ μὲν γὰρ ἐν γῇ καὶ κυρία τῶν περὶ γῆν ἐστιν, ἡ δ' ἐν σελήνῃ καὶ τῶν περὶ σελήνην, Κόρη τε καὶ Φερσεφόνη κέκληται, τὸ μὲν ὡς φωσφόρος οὖσα, Κόρη δ' ὅτι καὶ τοῦ ὄμματος, ἐν ᾧ τὸ εἴδωλον ἀντιλάμπει τοῦ βλέποντος, ὥσπερ τὸ ἡλίου φέγγος ἐνορᾶται τῇ σελήνῃ, κόρην προσαγορεύομεν. [942E] τοῖς τε περὶ τὴν πλάνην καὶ τὴν ζήτησιν αὐτῶν λεγομένοις ἔνεστι <μέν τι καὶ> ἀληθές· ἀλλήλων γὰρ ἐφίενται χωρὶς οὖσαι καὶ συμπλέκονται περὶ τὴν σκιὰν πολλάκις· τὸ δὲ νῦν μὲν ἐν οὐρανῷ καὶ φωτὶ νῦν δ' ἐν σκότῳ καὶ νυκτὶ γενέσθαι [περὶ] τὴν Κόρην ψεῦδος μὲν οὐκ ἔστιν, τοῦ δὲ χρόνου τῷ ἀριθμῷ πλάνην παρέσχηκεν· οὐ γὰρ ἓξ μῆνας ἀλλὰ παρ' ἓξ μῆνας ὁρῶμεν αὐτὴν ὑπὸ τῆς γῆς ὥσπερ ὑπὸ τῆς μητρὸς τῇ σκιᾷ λαμβανομένην, [942F] ὀλιγάκις δὲ τοῦτο διὰ πέντε μηνῶν πάσχουσαν. ἐπεὶ τόν γ' Ἅιδην ἀπολιπεῖν ἀδύνατόν ἐστιν αὐτήν, τοῦ Ἅιδου πέρας οὖσαν· ὥσπερ καὶ Ὅμηρος ἐπικρυψάμενος οὐ φαύλως τοῦτ' εἶπεν

‘ἀλλά <σ'> ἐς Ἠλύσιον πεδίον καὶ πείρατα γαίης'.

plut_De_facie_in_orbe_lunae.doc

Οὖτιν με κικλήσκουσι

 

My Optics

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλό είναι να έχουμε ανοιχτούς ορίζοντες σε όλα και πάνω απ όλα να σεβόμαστε τον κόπο του κάθε ανθρώπου που έχει αφιερώσει χρόνο από τη ζωή του για κάποιο σκοπό.

 

Ανοιχτό μυαλό δεν σημαίνει να δίνουμε βήμα σε ότι .... γράφει ο καθένας! Με την ίδια λογική να δίνουμε και βήμα σε ουφολόγους επειδή πρέπει να έχουμε ανοιχτό μυαλό. Δεν είδα ούτε έρευνα ούτε πολύ περισσότερο ευρήματα. 50.000 τόνοι χαλκού που υποτίθεται πως εξορύχθηκαν από τη Β. Αμερική μπορεί να είναι οπουδήποτε και δεν σημαίνει πως πήγαν στην Αίγυπτο. Αυτά είναι εξηγήσεις ανάλογες του "τα πήραν οι εξωγήινοι" κατ' εμέ. Φον Νταινικεν (για τους παλιότερους που τον θυμούνται) μου θυμίζουν τέτοιες θεωρίες.

Facebook Giorgos'' videoastronomy page https://www.facebook.com/videoastronomy/
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ας μην επαναλαμβανόμαστε, νομίζω αυτά τα πράγματα ειπώθηκαν πάλι και τα ερωτήματα προς τον εμπνευστή της θεωρίας τέθηκαν σχετικά με την πορεία της έρευνας. Αν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον στη συζήτηση εφεξής είναι να μας απαντήσει ο κ. Τσικριτσής σε αυτά τα ερωτήματα καθώς και τα αμιγώς αστρονομικά που αναφέρει ο Βασίλης. Περαιτέρω διένεξη παρακαλώ να λείπει, οι επιφυλάξεις έχουν ήδη κατατεθεί με κάθε σαφήνεια.
«I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ρε ποιόν μου θυμίζει....ποιόν μου θυμίζει..... :-k

ΑΛΗΘΙΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!!!!!!!](*,)

«Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ...» Άλμπερτ Αϊνστάιν. :-$

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Φίλε Βασίλη.Κατά την Αρχαιότητα όταν κάποιοι αναφέροντο στην ανατολή κάποιου αστέρα ή πλανήτη

ή αστερισμού κατά βάση αναφερόντουσαν στην πρωινή ανατολή και όχι στην εσπερηνή όπως

εμείς σήμερα! Βλέπεις η ζωή ἐχει αλλάξει τρομερά από τότε. Οι άνθρωποι τότε σηκωνόντουσαν όταν

ακόμα ήταν νύχτα.Και νύχτα ξεκινάγανε για να πάνε στους αγρούς από τα σπίτια τους. Πηγαίνοντας

στα χωράφια βλέπανε τον ουρανό και με αυτόν μετρούσανε τον χρόνο. Ο Ησίοδος και τόσοι άλλοι

σχεδόν πάντα αναφερόντουσαν στην πρωινή ανατολή. Το ίδιοι και οι Αιγύπτιοι.

Βέβαια ετούτο δεν είναι απόλυτο. Και εδώ είναι η δυσκολία. Διότι ενώ μιλούν για την ανατολή κάποιου

ουράνιου αντικειμένου δεν είμαστε σε θέση πάντα να γνωρίζουμε αν πρόκειται για εσπερινή ή πρωινή

ανατολή. Έτσι αν πρόκειται για την ανατολή κάποιου πλανήτη μπορούμε να αποφανθούμε για την

χρονιά. Όχι για την εποχή.

Κάποτε είχα δουλέψει στα απορριμματοφόρα εδώ στην Κοινότητα της Σαρωνίδας,με αποτέλεσμα να σηκώνομε στις 4 το πρωί. Ξέρετε τι είναι Χριστουγεννιάτικα να βλέπεται να ανατέλλει ο Σκορπιός και αρχές καλοκαιριού ο Ωρίωνας;

Εσύ να βγεις και να αποκριθείς παρών στο παρελθόν σου.

 

Ρέα Γαλανάκη. Από το, Ελένη ή ο κανένας.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Φίλε Βασίλη.Κατά την Αρχαιότητα όταν κάποιοι αναφέροντο στην ανατολή κάποιου αστέρα ή πλανήτη

ή αστερισμού κατά βάση αναφερόντουσαν στην πρωινή ανατολή και όχι στην εσπερηνή όπως

εμείς σήμερα! Βλέπεις η ζωή ἐχει αλλάξει τρομερά από τότε. Οι άνθρωποι τότε σηκωνόντουσαν όταν

ακόμα ήταν νύχτα.Και νύχτα ξεκινάγανε για να πάνε στους αγρούς από τα σπίτια τους. Πηγαίνοντας

στα χωράφια βλέπανε τον ουρανό και με αυτόν μετρούσανε τον χρόνο. Ο Ησίοδος και τόσοι άλλοι

σχεδόν πάντα αναφερόντουσαν στην πρωινή ανατολή. Το ίδιοι και οι Αιγύπτιοι.

Βέβαια ετούτο δεν είναι απόλυτο. Και εδώ είναι η δυσκολία. Διότι ενώ μιλούν για την ανατολή κάποιου

ουράνιου αντικειμένου δεν είμαστε σε θέση πάντα να γνωρίζουμε αν πρόκειται για εσπερινή ή πρωινή

ανατολή. Έτσι αν πρόκειται για την ανατολή κάποιου πλανήτη μπορούμε να αποφανθούμε για την

χρονιά. Όχι για την εποχή.

Κάποτε είχα δουλέψει στα απορριμματοφόρα εδώ στην Κοινότητα της Σαρωνίδας,με αποτέλεσμα να σηκώνομε στις 4 το πρωί. Ξέρετε τι είναι Χριστουγεννιάτικα να βλέπεται να ανατέλλει ο Σκορπιός και αρχές καλοκαιριού ο Ωρίωνας;

Γιάννη σε ευχαριστώ για την αναθεώρηση, ήταν κατι που είχα κάποιες απορίες κι εγώ.

Όσο για τις πρωινές ανατολές με τόσες παρατηρήσεις που κάνουμε το βλέπουμε συχνά :wink: δες εδω ένα "Καλοκαιρινό Γαλαξία" τον Χειμώνα!! http://www.astrovox.gr/forum/album_showpage.php?pic_id=14369

Βασίλης Μεταλληνός

OO 16 1600 f4

ΟΟ 12.5 1525 f4.8 NEQ6

TOA130 1000 f7.7 ΕΜ200

ED80 600 f7.5, Vixen9x63

Canon eos 6D, Sony a7s2, Wat120n+,Asi120

2009年7月22號日食 - 2017 Aug 21

www.metallinos.net

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

αλλά δεν κατάφερα να βρω τη νήσο Ωγυγία ή Kirkia στα νησιά Faroe και στην ευρύτερη περιοχή

 

Αγαπητή φίλη στην Ωγυγία ήταν η Καλυψώ και όχι η Κίρκη

 

Το γνωρίζω. Απλά ο κ.Τσικριτσής αναφέρθηκε στην ύπαρξη ενός νησιού με το όνομα Ωγυγία ή Kirkia (το πρώτο μέσα στο άρθρο και το δεύτερο εδώ:

 

Σε ενημερώσω για το νησί Kirkia δεν είναι τυχαίο όνομα και με έχει απασχολήση πολύ να έχεις υπόψη σου ότι το όνομα kirki στην γενική κατα τους κανόνες της Γραμμικής Β γράφεται ως ki-ri-ki-ja και θα προφερόταν ως kirkija είναι εντυπωσιακό να έχουμε δύο ονόματα μέχρι τώρα απο την ελληνική Μυθολογία στα Faeroes.

 

Ο κ.Βασίλης όμως έχει απόλυτο δίκιο. Ας επικεντρωθούμε στα αστρονομικά δεδομένα της έρευνας, τα οποία θα έπρεπε να μας απασχολούν ως επί το πλείστον σε αυτό το φόρουμ. Θα επανέλθω σύντομα με ένα σχετικό κείμενο που εντόπισα.

Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.

Albert Einstein

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Φίλε Βασίλη.Κατά την Αρχαιότητα όταν κάποιοι αναφέροντο στην ανατολή κάποιου αστέρα ή πλανήτη

ή αστερισμού κατά βάση αναφερόντουσαν στην πρωινή ανατολή και όχι στην εσπερηνή όπως

εμείς σήμερα! Βλέπεις η ζωή ἐχει αλλάξει τρομερά από τότε. Οι άνθρωποι τότε σηκωνόντουσαν όταν

ακόμα ήταν νύχτα.Και νύχτα ξεκινάγανε για να πάνε στους αγρούς από τα σπίτια τους. Πηγαίνοντας

στα χωράφια βλέπανε τον ουρανό και με αυτόν μετρούσανε τον χρόνο. Ο Ησίοδος και τόσοι άλλοι

σχεδόν πάντα αναφερόντουσαν στην πρωινή ανατολή. Το ίδιοι και οι Αιγύπτιοι.

Βέβαια ετούτο δεν είναι απόλυτο. Και εδώ είναι η δυσκολία. Διότι ενώ μιλούν για την ανατολή κάποιου

ουράνιου αντικειμένου δεν είμαστε σε θέση πάντα να γνωρίζουμε αν πρόκειται για εσπερινή ή πρωινή

ανατολή. Έτσι αν πρόκειται για την ανατολή κάποιου πλανήτη μπορούμε να αποφανθούμε για την

χρονιά. Όχι για την εποχή.

Κάποτε είχα δουλέψει στα απορριμματοφόρα εδώ στην Κοινότητα της Σαρωνίδας,με αποτέλεσμα να σηκώνομε στις 4 το πρωί. Ξέρετε τι είναι Χριστουγεννιάτικα να βλέπεται να ανατέλλει ο Σκορπιός και αρχές καλοκαιριού ο Ωρίωνας;

Γιάννη σε ευχαριστώ για την αναθεώρηση, ήταν κατι που είχα κάποιες απορίες κι εγώ.

Όσο για τις πρωινές ανατολές με τόσες παρατηρήσεις που κάνουμε το βλέπουμε συχνά :wink: δες εδω ένα "Καλοκαιρινό Γαλαξία" τον Χειμώνα!! http://www.astrovox.gr/forum/album_showpage.php?pic_id=14369

 

Αγαπητοί Βασίλη και Γιάννη

καθυστέρησα να απαντήσω λογω φόρτου εργασίας

Καταρχάς συμφωνώ με την άποψη του Γιάννη ότι συνήθως οι αστρονομικές αναφορές σχετίζονται με την ανατολή του αστέρα στην αρχαιότητα π.χ οι Αιγύπτιοι παρακολουθούσαν την ανατολή του Σείριου σε σχέση με την γεωργική δραστηριότητα...

στο αρχαίο κείμενο αναφέρει

Ὅταν οὖν ὁ τοῦ Κρόνου ἀστήρ, ὃν Φαίνοντα μὲν ἡμεῖς, ἐκείνους δὲ Νυκτοῦρον ἔφη καλεῖν, εἰς Ταῦρον παραγένηται δι' ἐτῶν τριάκοντα, παρασκευασαμένους ἐν [941D] χρόνῳ πολλῷ

το οποίο σημαίνει:

Μετ.: «Όταν λοιπόν ο αστέρας του Κρόνου, τον οποίο εμείς αποκαλούμε, λέει, Φαίνοντα ενώ εκείνοι Νυκτούρο, φτάσει στον Ταύρο μετά από περίοδο τριάντα ετών, αφού, προετοιμάσουν[941D] επί χρόνο πολύ τη θυσία και τον...(χάσμα)».

Σχολ.5:Ο στοίχος[941D] στο κείμενο, ότι αστέρας του Κρόνου που έχει όνομα Φαίνοντα ή Νυκτούρος όταν φθάσει στον Ταύρο μετά από περίοδο τριάντα ετών ξεκινά το ταξίδι της επιστροφής, μας δίνει τη δυνατότητα να ελέγξουμε αστρονομικά την περίοδο που πιθανό έγινε αυτό το ταξίδι. Καταρχήν ελέγξαμε αν ο Κρόνος ταυτίζεται όντως με το όνομα Φαίνοντα ή Νυκτούρο. Στο κείμενο του Πλουτάρχου ιε, Περί τάξεως αστέρων(889,Β5) επιβεβαιώνεται ότι ο Πλάτωνας είχε κατατάξει τους αστέρες με σειρά στο ηλιακό σύστημα από έξω προς τα μέσα με ονόματα: 1ος Φαίνοντα-ο Κρόνος, 2ος Φαέθοντα-ο Δίας, 3ος Πυρόεντα- ο Άρης, , 4ος Εωσφόρος-η Αφροδίτη, , 5ος Στίλβοντα-ο Ερμής, , 6ος ο Ήλιος και 7η η Σελήνη. Το όνομα Φαίνοντας ετυμολογικά σημαίνει αυτόν που γίνεται ορατός, ενώ η λέξη Νυκτ-ούρος σημαίνει αυτόν που είναι τελευταίος στη νύκτα, ο αστέρας δηλαδή που έρχεται πριν το ξημέρωμα. Στη συνέχεια με χρήση Η/Υ και ειδικό πρόγραμμα αστρονομίας ελέγξαμε σε γεωγραφικές συντεταγμένες Καναδά και εποχή του Πλουτάρχου (1ου αι. μ.Χ.), πια χρονολογία και σε πιο μήνα ο πλανήτης Κρόνος βρίσκεται στον αστερισμό του Ταύρου πριν ανατείλει ο ήλιος.

Στην εικόνα 3(του ουρανού στο αρχείο που έστειλε η Βερενίκη) παρατηρούμε στις 29 Μαίου του έτους 86 μ.Χ και ώρα 9:27 π.μ την απεικόνιση των αστερισμών στον ουράνιο θόλο σε γεωγραφικό πλάτος 50ο Β( περιοχή μέσα στον κόλπο του Αγ. Λαυρεντίου). Στην εικόνα αυτή εμφανίζεται ο Κρόνος στον αστερισμό του Ταύρου λίγο πριν την ανατολή του ηλίου.

Κατά τον Βασίλη ο Κρόνος βρίσκεται στην περιοχή του Ταύρου από 85-87 μ.Χ αυτό είναι σωστό μόνο που πρέπει κάποιο να προσδιορίσει αν μπορεί την ακριβή ημερομηνία.

Ολος ο αστερισμός του ταύρου είναι περίπου 30 μοίρες στις 16/5/85 ο κρόνος βρίσκεται στο κάτω μέρος του αστερισμού και ο Κρόνος πρακτικά προηγείται της εμφάνισης του Ταύρου αυτή τη λύση δεν τη θεωρώ πιθανή.

η άλλη λύση είναι στις 7/6/87 και 'ωρα ~9:27 π.μ όπου ο Κρόνος Ανατέλλει μεταξύ των κεράτων του Ταύρου

εγώ επέλεξα τη μέση λύση στις 29/5/86 και ώρα ~9:27 όπου ο Κρόνος ανατέλλει στο πρόσωπο του αστερισμού. η άποψη αυτή είναι η πιθανότερη αν και έχει μικρή σημασία αν είναι το 86 ή το 87 σημασία έχουν γενικότερα οι πληροφορίες(&Γεωγραφικές) στο αρχαίο κείμενο

Για το θέμα του νησιού που ήταν ο Τάφος του Κρόνου σου παραθέτω την παρακάτω άποψη που έχω με βάση το αρχαίο κείμενο:

Αυτούς που κληρώθηκαν στέλνονται πίσω με ανάλογο αριθμό πλοίων, αφού προετοιμάσουν μεγάλες προμήθειες, αφού ανοιχτούν στο πέλαγος κωπηλατώντας μένουν σε ξένους τόπους χρόνο πολύ. Συναντούν νησιά που κατοικούνται από Έλληνες στα οποία ο ήλιος κρύβεται λιγότερο από μία ώρα. Σχόλιο:¨Όπως προαναφέρθηκε αν το ταξίδι επιστροφής ξεκινούσε αρχές Ιουνίου τότε πρέπει να ελεγχθεί πια νησιά βλέπουν το ήλιο να κρύβεται λιγότερο από μια ώρα για 30 ημέρες. Με κατάλληλο πρόγραμμα βρέθηκε ότι την εποχή του 1ο αι. π.Χ. στη νήσο Baffin (66ο Ν) δεν δύει ο ήλιος ποτέ από 5/3 έως και 15/8, άρα στο νησί αυτό δεν ισχύουν τα αναφερόμενα του Πλουτάρχου. Στο νησί όμως της Γροιλανδίας (60ο Ν) ο ήλιος δύει μια ώρα μεταξύ 4-5 π.μ. και αυτό συμβαίνει για χρονικό διάστημα ενός μήνα από 9/6 έως και 9/7. Με βάση αυτές τις παρατηρήσεις πρέπει να δεχτούμε ότι το περιγραφόμενο νησί με την λατρεία του Κρόνου ήταν η Γροιλανδία.

 

Όποιος από του φίλους έχουν κάτι να πούν μετά από αυτη την άποψη μου ας περιμένουν μια αναλυτική δημοσίευση που ετοιμάζω σε περιοδικό όπου έχω μεταφράση κομμάτι - κομμάτι το αρχαίο κείμενο και αμέσως μετά το σχολιάζω παραθέτωντας τα στοιχεία

Μηνάς

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Μπορεί να ακούγεται άσχετο, αλλά ίσως και να είναι σχετικό...

Από την ερευνητική ομάδα Πανεπιστημίου της Ουπσάλα στη Σουηδία, που δε νομίζω, να είναι και αυτοί...εθνικιστές!

http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=1231193389

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
επειδη στην επιστημη αλλα και στην ζωη πρεπει κανεις να κρατα μικρο καλαθι..παρακαλω διαβαστε το παρακατω αρθρο.. http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=41456&Itemid=169
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

  • 5 μήνες αργότερα...

Μια απορία. Αναφέρεται ότι ο ήλιος δύει μόνο μια ώρα.....

Πως στο καλό μέτραγαν την μια ώρα οι Αρχαίο Έλληνες. Στην σελίδα http://spacezilotes.wordpress.com/2010/09/25/%CE%B7-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B1-iii/ βλέπω ότι το θέμα δεν είναι και τόσο ξεκάθαρο.

 

Και κάτι ακόμα, κάποιο προγραμματάκι για κοινούς θνητούς (μη έχοντες αστρονομικές γνώσεις) που να μπορούμε να βρούμε τις ώρες ηλιοφάνειας σε διάφορα σημεία της γης μήπως και τυχόν ξέρει κάποιος?

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης