Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι μαθητής γυμνασίου και θέλω να ασχοληθώ με την κοσμολογία έχω λάβει μέρος σε διαγωνισμούς αλλά η ύλη τους δεν με καλύπτει μπορείτε να βοηθήσετε;

Τι πρέπει να διαβάσω από φυσική και άλγεβρα

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

:-k

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλημέρα φίλε!

Είμαι μαθητής Λυκείου.Έχω συμμετάσχει στο διαγωνισμό αστρονομίας.Δεν είμαι εξπέρ στο θέμα της κοσμολογίας αλλά ξέρω κάποιους στάνταρ τύπους που απαντάνε με ικανοποιητική ακρίβεια σε κοσμολογική φύση.Στάνταρ είναι η σταθερέ και ο χρόνος του χαμπλ,διάφορους τύπους της ερυθρής μετατόπισης(γνωστοί και σχετικιστικό φαινόμενο doppler) φυσικά το απλό φαινόμενο ντόπλερ και φυσικά σωστή διατύπωση των όρων παρσέκ και μεγαπαρσέκ καθώς και απόδειξη του τύπου της κρίσιμης πυκνότητας.

Αυτά τα βασικά ξέρω εγώ,ελπίζω να σε βοηθήσουν.Αν θες παιρετέρω πληροφορίες,θα σε συμβούλευα να βρεις και στην wikipedia.Είναι όντως κατατοπιστικότατη! :)

Αν θες να φτιάξεις μια μηλόπιτα εκ του μηδενός, πρέπει πρώτα να δημιουργήσεις το Σύμπαν.

Carl Sagan

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

ευχαριστώ πολυ μαλλον στον ιδιο διαγωνισμο εχουμε συμμετασχει (τηε εταιρειασ του βολου)

και απο θεματα αλγεβρας

συγνωμη αν γινομαι κουραστικος

ευχαριστω και παλι

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Τα εκλαϊκευτικά άρθρα που διαβάζεις, είναι υπεραρκετά για την ηλικία σου. Τα μαθηματικά που χρειάζονται για να καταλάβεις και να κατανοήσεις εις βάθος Κοσμολογία, ξεκινούν από το 2ο έτος του πανεπιστήμιου. Ακολούθησε την ύλη του σχολείου σου και όταν έρθει η ώρα θα φτάσεις και εκεί.
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

  • 3 μήνες αργότερα...

Δες και τα βιβλία του Δημήτρη Κρέτζα αλλά θα πρέπει να έχεις γνώσεις τουλάχιστον λυκειακές.

 

http://www.protoporia.gr/author_info.php?authors_id=950098

οπότε άφησε τα για λίγο αργότερα.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους