Jump to content

SKYWATCHER truss 130 ή ORION skyquest XT4.5


kostas93

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους!

 

Να δηλώσω εξ' αρχής οτι είμαι αρχάριος. Έψαξα πολλές ώρες πριν καταλήξω σε αυτά τα 2 που περιγράφονται πιο πάνω στο θέμα κυρίως λόγω τιμής, σχετικής απόδοσης και φορητότητας. Δεν κοίταξα διοπτρικά γιατί θέλω να προσφέρεται και παρατήρηση στο deep sky.

 

Εδώ θα θελα τη βοήθεια σας γιατί ενώ το skuwatcher έιχει μεγαλύτερη διάμετρο( όχι και πολύ ) από το orion απ΄ότι διαβάζω, το orion υπερτερεί σε ποιότητα οπτικών και έχει καλύτερη ευκρίνεια λόγω μεγαλύτερης εστιακής απόδοσης( 900mm έναντι 650mm ) και μπερδεύομαι στα εξής πράγματα....

 

1. Ποιο ενδείκνεται τελικά για παρατήρηση deep sky( που είναι αυτό που με τραβάει και περισσότερο );

2. Ποιο από τα 2 προσφέρει καλύτερη θέαση των πλανητών ;

 

Η διαφορά στην τιμή είναι πολύ μικρή γι΄αυτό και υποθέτω ότι η συνολική απόδοση θα ΄ναι πάνω κάτω η ίδια απλά είμαι λίγο ψύρρας με τις αγορές μου γιατί σκοπεύω να περάσω μπόλικη ώρα με όποιο τηλεσκόπιο και αν πάρω τελικώς και θα θελα να το ευχαριστηθώ :D

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και όποια άλλη πρόταση ανοιχτή( αλλά να κυμαίνεται μέχρι 300 Ε) γιατί εμπειρία δεν!! \:D/

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Απαντώντας στην ερώτησή σου για το που είναι καλύτερο το καθένα, ένας χονδροειδής κανόνας είναι πως τα πιο "γρήγορα" (στην προκειμένη το f/5) είναι προσανατολισμένα σε βαθύ ουρανό και τα πιο "αργά" (στην προκειμένη το f/8) είναι προσανατολισμένα σε πλανήτες. Ένας βασικός λόγος είναι πως τα πιο αργά έχουν μικρότερη κεντρική παρεμπόδιση, που σχετίζεται με το κοντράστ που είναι πολύ βασικό για τους πλανήτες.

 

Αν θες επιπλέον επιλογή, σκέψου και το 6ιντσο της skywatcher:

http://www.planitario.gr/dobsonian-6.html

 

Σίγουρα είναι αρκετά πιο ογκώδες αλλά στα μικρά μεγέθη κάθε ίντσα μετράει: υπάρχει σίγουρα βελτίωση από τις 4,5 στις 6 ίντσες.