Jump to content

Προσοφθαλμια για SkyWatcher 130/900


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα ! Πρόσφατα ,προσπάθησα να δω νεφέλωμα του ωρίωνα ,ομως δυστυχως δεν ειδα σχεδον τιποτα λογω πολλων παραγόντων .Βασικό πρέπει να ηταν η φωτορύπανση .Δευτερεύον ,πρεπει να ηταν το barlow και προσοφθάλμιο μου .Καθώς το καλοκαίρι ,θέλω να παω σε μερη με λιγη φωτορυπανση ,θα ηθελα αν μπορει καποιος να μου προτείνει barlow και προσοφθάλμια ,για παρατήρηση πλανητών και ισως νεφελωμάτων (πιο αμυδρών σωμάτων γενικα ) ,για αυτην την παρατήρηση .Καθως είμαι μαθητής Λυκείου ,θα ηταν αρκετα θετικο ,αν μπορουσατε να μου προτείνετε λιγο πιο οικονομικους φακους .Έχω ενα Skywatcher 130/900 με βάση EQ2. Ευχαριστώ πολύ!

 

Επισυνάπτω το barlow που εχω αυτην την στιγμη.

https://www.planitario.gr/skywatcher-economy-barlow-2x-ao7400.html

 

Το προσοφθάλμιο είναι της πλάκας επισης ,δυστυχώς δεν βρίσκω το λινκ.

 

 

:cheesy: :cheesy: :cheesy:

:cheesy: :cheesy: :cheesy:
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Σε ποια περιοχή είσαι;

Μέσα από το τηλεσκόπιο μην φανταστείς να είναι κάτι το απίστευτο το νεφέλωμα του Ωρίωνα!

Σε τι κόστος θες να κινηθείς;

Κοιτα και δω τι αγγελίες! Σίγουρα θα βρεις πράγματα που μπορεί να σε ενδιαφέρουν. Θα τα πάρεις μεταχειρισμένα σε λογικές τιμές!

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Φίλε μου καλώς ήλθες στο astrovox!

Κατ'αρχήν τα κάτοπτρά σου πρέπει να είναι σωστά ευθυγραμμισμένα (αυτονόητο).

Απο ποιά περιοχή παρατηρείς και τί ώρα προσπάθησες να δείς το νεφέλωμα του Ωρίωνα?

Εκτός απο τη φωτορύπανση,σημαντικό ρόλο παίζει η ποιότητα της ατμόσφαιρας (διαύγεια και seeing).

Μπορείς να δείς κάποια πρακτικά εδώ:

https://www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?t=25707&highlight=%D0%E1%F1%E1%F4%DE%F1%E7%F3%E7+%B6%F1%E7

 

Επίσης παίζει ρόλο η μεγέθυνση που χρησιμοποιείς,ιδιαίτερα στα αμυδρά αντικείμενα!