Jump to content

(Νομίζω πως) Ξέρω τι έκανες αυτό το καλοκαίρι (?)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγαπητοί φίλοι,

 

Μετά από 4 χρόνια, που ασχολούμαι με την αστρονομία έχω αρχίσει να καταλήγω σε ορισμένα βασικά, πρακτικά συμπεράσματα.

 

Προκειμένου να τεκμηριώσω καλύτερα κάποιες απόψεις μου, θα ήθελα τη βοήθεια σας στο εξής: Θα μπορούσατε να μου γνωστοποιήσετε το πόσες φορές βγήκατε έξω για παρατήρηση αυτό το καλοκαίρι (ή ακόμα καλύτερα αυτό το έτος) - έστω και με κιάλια;

 

Μήπως τελικά, για πολλούς και διάφορους λόγους, είμαστε ερασιτέχνες αστρονόμοι των "πολυκατοικιών";

 

Φιλικά, chder

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Μήπως τελικά, για πολλούς και διάφορους λόγους, είμαστε ερασιτέχνες αστρονόμοι των "πολυκατοικιών";

 

Προσωπικά εγω είμαι ερασιτέχνης αστρονόμος της μάστιγας της φωτορύπανσης! ](*,) ](*,)

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Οσο ήμουν διακοπές στην εξοχή (10 ημέρες) έβγαινα, έστω και για λίγο, κάθε μέρα. Οσο ήμουν στην πόλη το καλοκαίρι μπορώ να πω ότι έβγαινα 2 φορές την εβδομάδα.

 

Το χειμώνα εξαρτάται από τον καιρό. Δεν είναι σπάνιο να μην κάνω καμιά παρατήρηση για αρκετές εβδομάδες διότι όταν έχω όρεξη δεν έχει καλό καιρό και αντιστρόφως.

«I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Με ειλικρίνια θα δηλώσω ότι όσο ζούσα μόνιμα Ελλάδα, ήμουν ερασιτέχνης της "ταράτσας", με 2 φορές την εβδομάδα παρατήρηση στην ταράτσα.

 

Αν στα καλοκαίρια βάλεις μαζί τις διακοπές -φέτος ας πούμε είχα κιάλια μαζί- μετράμε χαλαρά πάνω από 10 εξορμήσεις.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

εγω επειδη ειμαι σχετικα νεος στο αθλημα (18 μηνες)αυτο το καλοκαιρι εβγαινα σιγουρα 5 φορες την εβδομαδα με το τηλεσκοπιο!μενω και 15 km απο την πολη οποτε εχω πολυ καλο ουρανο!
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους