Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε

Είμαι φοιτητής Ηλεκτρολόγος μηχανικός του Α.Π.Θ. και κατάφερα να πάρω πτυχιακή πάνω στα τηλεσκόπια!Θα ασχοληθώ με το τηλεσκόπιο ως οπτικό σύστημα,τα μέρη που αποτελείται(πρωτεύον κατοπτρο,δευτερεύον,προσοφθάλμια,διαφράγματα και πως γίνεται η διάδοση του φωτός μέσα από όλα αυτά.Είμαι κάτοχος ενός νευτώνιου 114' και τώρα σκέφτομαι να πάρω ένα Dobson 8 ή 10.Αν κάποιος μπορεί,ας να μου δώσει πληροφορίες πάνω στο θέμα της πτυχιακής(βιβλιογραφία κτλ.).

Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε

googlise τις λεξεις how to make a telescope

Αν θες βαλε στο τελος και τη λεξη book .

Το sky & Telescope διαφημιζει σχετικα βιβλια .Επισης ορισμενοι Ελληνες ερασιτεχνες φτιαχνουν μονοι τους .Ενδιαφερεσαι να φτιαξεις ενα ως μερος τηε εργασιας σου ?

Τα πάντα ειναι Μαθηματικά.
Δημοσιεύτηκε
Είμαι φοιτητής Ηλεκτρολόγος μηχανικός του Α.Π.Θ. και κατάφερα να πάρω πτυχιακή πάνω στα τηλεσκόπια

Αγαπητέ συνάδελφε ηλεκτρολόγε,

Σαν ηλεκτρολόγος πιστεύω θα ήταν πολύ πιο χρήσιμο και σχετικό ένα θέμα πάνω στα ηλεκτρονικά των τηλεσκοπίων. Εκεί το πεδίο είναι πολύ ευρύ, για παράδειγμα σε συστήματα GoTo, και ηλεκτρονικά συστήματα και αλγόριθμοι υπολογισμού θέσεων των αστέρων και άλλα πολλλα. Αλήθεια, ο καθηγητής σου τί ερευνητικό αντικείμενο έχει;

«I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer
Δημοσιεύτηκε
Ο καθηγητής ασχολείται με οπτική,δηλαδή ο τρόπος διάδοση του φωτός,ανάκλαση,διάθλαση κτλ. που συμβαίνουν σ΄ένα ηλεκτρομαγνητικό κύμα,όπως επίσης και με διάδοση μέσα από διάφορα οπτικά συστήματα.Δεν θα κατασκευάσω τηλεσκόπιο,θα φτιάξω ένα πρόγραμμα μέσω του Matlab που περιγράφει την διάδοση του φωτός μέσω του τηλεσκοπίου.
Δημοσιεύτηκε