Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε

Είμαι φοιτητής Ηλεκτρολόγος μηχανικός του Α.Π.Θ. και κατάφερα να πάρω πτυχιακή πάνω στα τηλεσκόπια!Θα ασχοληθώ με το τηλεσκόπιο ως οπτικό σύστημα,τα μέρη που αποτελείται(πρωτεύον κατοπτρο,δευτερεύον,προσοφθάλμια,διαφράγματα και πως γίνεται η διάδοση του φωτός μέσα από όλα αυτά.Είμαι κάτοχος ενός νευτώνιου 114' και τώρα σκέφτομαι να πάρω ένα Dobson 8 ή 10.Αν κάποιος μπορεί,ας να μου δώσει πληροφορίες πάνω στο θέμα της πτυχιακής(βιβλιογραφία κτλ.).

Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε

googlise τις λεξεις how to make a telescope

Αν θες βαλε στο τελος και τη λεξη book .

Το sky & Telescope διαφημιζει σχετικα βιβλια .Επισης ορισμενοι Ελληνες ερασιτεχνες φτιαχνουν μονοι τους .Ενδιαφερεσαι να φτιαξεις ενα ως μερος τηε εργασιας σου ?

Τα πάντα ειναι Μαθηματικά.
Δημοσιεύτηκε
Είμαι φοιτητής Ηλεκτρολόγος μηχανικός του Α.Π.Θ. και κατάφερα να πάρω πτυχιακή πάνω στα τηλεσκόπια

Αγαπητέ συνάδελφε ηλεκτρολόγε,

Σαν ηλεκτρολόγος πιστεύω θα ήταν πολύ πιο χρήσιμο και σχετικό ένα θέμα πάνω στα ηλεκτρονικά των τηλεσκοπίων. Εκεί το πεδίο είναι πολύ ευρύ, για παράδειγμα σε συστήματα GoTo, και ηλεκτρονικά συστήματα και αλγόριθμοι υπολογισμού θέσεων των αστέρων και άλλα πολλλα. Αλήθεια, ο καθηγητής σου τί ερευνητικό αντικείμενο έχει;

«I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer
Δημοσιεύτηκε
Ο καθηγητής ασχολείται με οπτική,δηλαδή ο τρόπος διάδοση του φωτός,ανάκλαση,διάθλαση κτλ. που συμβαίνουν σ΄ένα ηλεκτρομαγνητικό κύμα,όπως επίσης και με διάδοση μέσα από διάφορα οπτικά συστήματα.Δεν θα κατασκευάσω τηλεσκόπιο,θα φτιάξω ένα πρόγραμμα μέσω του Matlab που περιγράφει την διάδοση του φωτός μέσω του τηλεσκοπίου.
Δημοσιεύτηκε
Οι περισσότερες πληροφορίες μπορούν να βρεθούν στο internet, παρόλα αυτά ένα βιβλίο είναι πιο φιλικό και ξεκούραστο στην ανάγνωση του. Οποτε προτείνω: Astronomical Telescopes and Observatories for amateurs, Patric Moore για εισαγωγή και Unusual Telescopes, Manly, για πληροφορίες που δύσκολα θα βρείς αλλου.
Δημοσιεύτηκε

Στάθη,

αρκετές πληροφορίες και σχεδιαγράμματα για τα τηλεσκόπια και το οπτικό μονοπάτι του φωτός μέσα σ΄αυτά θα βρεις και στο βιβλίο των καθηγητών Σειραδάκη και Αυγολούπη, "Παρατηρησιακή Αστρονομία".

Φιλικά, Στέφανος

"Πως να σωπάσω μέσα μου την ομορφιά του κόσμου; ..." Κώστας Κινδύνης

"Με το λύχνο του άστρου στους ουρανούς εβγήκα, στο αγιάζι των λειμώνων, στη μόνη ακτή του κόσμου..." Οδυσσέας Ελύτης

www.a-polaris.org

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης