Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε
Μάνο τώρα που το θυμήθηκα παλιότερα είχα βρει ένα exe αρχείο που λεγόταν Gravity.exe και προσομοίωνε σύγκρουση γαλαξιών. Είχε ένα text αρχείο που ρύθμιζες πόσα αστέρια θα έχει ο κάθε γαλαξίας, πόσους γαλαξίες θέλεις να προσομοιώσεις κτλ. Όμως κάθε αστέρι του γαλαξία καταλάμβανε νομίζω 1ΚΒ μνήμη. Όπως καταλαβαίνεις για να βάλεις 10^6 αστέρια χρειάζεσαι 1GB μνήμη. Τώρα θα με ενδιέφερε να φτιάξω κάτι τέτοιο αν γνώριζα τις εξισώσεις αυτές και πως να τις χρησιμοποιήσω. Πιστέυω οτι θα υπάρχει κάπου στο internet κάτι αλλά δεν το έχω βρει. Milia μήπως ξέρεις που θα βρω πληροφορίες; Όσο αφορά προγραμματισμό επειδή γνωρίζω Java θα υπήρχε κάποιο πρόβλημα; Θα πρέπει πχ να χρησιμοποιήσω Matlab ή Mathematica γιατί με τα συγκεκριμένα ΔΕΝ κατέχω πράμα (...).
Δημοσιεύτηκε
Μάνο τώρα που το θυμήθηκα παλιότερα είχα βρει ένα exe αρχείο που λεγόταν Gravity.exe και προσομοίωνε σύγκρουση γαλαξιών. Είχε ένα text αρχείο που ρύθμιζες πόσα αστέρια θα έχει ο κάθε γαλαξίας, πόσους γαλαξίες θέλεις να προσομοιώσεις κτλ. Όμως κάθε αστέρι του γαλαξία καταλάμβανε νομίζω 1ΚΒ μνήμη. Όπως καταλαβαίνεις για να βάλεις 10^6 αστέρια χρειάζεσαι 1GB μνήμη. Τώρα θα με ενδιέφερε να φτιάξω κάτι τέτοιο αν γνώριζα τις εξισώσεις αυτές και πως να τις χρησιμοποιήσω. Πιστέυω οτι θα υπάρχει κάπου στο internet κάτι αλλά δεν το έχω βρει. Milia μήπως ξέρεις που θα βρω πληροφορίες;

 

Μπορώ να κοιτάξω.

 

Όσο αφορά προγραμματισμό επειδή γνωρίζω Java θα υπήρχε κάποιο πρόβλημα; Θα πρέπει πχ να χρησιμοποιήσω Matlab ή Mathematica γιατί με τα συγκεκριμένα ΔΕΝ κατέχω πράμα (...).

 

Από ότι ξέρω με την Java μπορείς να κάνεις σχεδόν τα πάντα...

Ίσως να αργεί λίγο αλλά αν έχει γραφτεί σωστά το πρόγραμμα γίνεται

δουλειά.

δS>=0 (c.s.)
Δημοσιεύτηκε
Να το φτιάξεις μόνος σου εννοεί. Προγραμματισμός και εξισώσεις φυσικής δηλαδή. Δεν είναι και τόσο απλό. :-note

 

Ε με την συνεργασία μερικών φυσικών και μερικών προγραμματιστών κάτι

μπορεί να γίνει... :roll:

δS>=0 (c.s.)
Δημοσιεύτηκε
Έβλεπα το ντοκυμαντέρ "The universe" και έδειχνε κάτι τέτοιες προσομοιώσεις από υπολογιστή, γι' αυτό μου δημιουργήθηκε η απορία. Δεν μπορεί ρε παιδιά να μην υπάρχει!
Δημοσιεύτηκε

Βρήκα λοιπόν κανά 2 πραγματάκια.

 

Αλλά ανοιχτό κώδικα βρήκα μονάχα σε visual basic (το πρόγραμμα galaxy.exe που είπες Μανούσο).

 

Σε java βρήκα ένα ωραίο site που προσομοιώνει διάφορα φαινόμενα

αστροφυσικής:

 

http://burro.astr.cwru.edu/JavaLab/web/JLapplist.html

 

Για galaxy collision, πας εδώ.

 

Από ότι κατάλαβα πάντως για 10^6 σωματίδια σε κάθε γαλαξία

χρειάζεσαι αν όχι πολύ μνήμη και αρκετό υπολογιστικό χρόνο...

 

Μια συζήτηση για την φυσική πίσω από το simulation γίνεται εδώ.

Δηλαδή (θεωρητικά) κάποιος με γνώσεις φυσικής μπορεί να γράψει

ένα κώδικα σε όποια γλώσσα ξέρει βάσει του παραπάνω...

δS>=0 (c.s.)
Δημοσιεύτηκε
Έβλεπα το ντοκυμαντέρ "The universe" και έδειχνε κάτι τέτοιες προσομοιώσεις από υπολογιστή, γι' αυτό μου δημιουργήθηκε η απορία. Δεν μπορεί ρε παιδιά να μην υπάρχει!

 

Υπάρχει και υπάρχουν, απλά προσομοιώσεις όπως αυτές

δημιουργούνται από συστοιχίες από pc κτλ κτλ κτλ...

δS>=0 (c.s.)
Δημοσιεύτηκε
Αρκετά ενδιαφέροντα τα βιντεάκια αλλά θα ήθελα κάτι πιο ψαγμένο, ολοκληρωμένο πρόγραμμα που να εισάγεις εσύ στοιχεία (αριθμός αστεριών σε κάθε γαλαξία, ταχύτητες περιστροφής κτλ κτλ). Δύσκολο τελικά να βρω ε; :-k
Δημοσιεύτηκε
Αρκετά ενδιαφέροντα τα βιντεάκια αλλά θα ήθελα κάτι πιο ψαγμένο, ολοκληρωμένο πρόγραμμα που να εισάγεις εσύ στοιχεία (αριθμός αστεριών σε κάθε γαλαξία, ταχύτητες περιστροφής κτλ κτλ). Δύσκολο τελικά να βρω ε; :-k

 

Αυτά δεν σου κάνουν ε ; :P.

 

Τώρα αν ψάξεις περισσότερο όλο και κάτι θα βρεις...

δS>=0 (c.s.)

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης