Μου έχει τύχει ακριβώς αυτή η περίπτωση.Χάλασε στον 1,5 χρόνο ένας σκληρός δίσκος.Δε φτάνει που ήταν σε λιγότερο χρόνο από τα 2, τους απέδειξα κιόλας ότι το συγκεκριμένο προιόν έχει ακόμα εγγύηση (βάση σειριακού αριθμού από την σελίδα του κατασκευαστή).Απάντηση; "εμείς τόσο δίνουμε" Τους είπα ότι δε με ενδιαφέρει κι αν δίνουν μία μέρα.Είναι υποχρεωμένοι αφού εμπορεύονται στην ΕΕ να τηρούν τους νόμους.Στο τέλος μου είπαν , "καλά...θα δούμε μήπως σας κάνουμε την ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ". Όχι είπα.ΔΕ μου κάνετε καμία παραχώρηση.Είναι δικαίωμα μου και είναι υποχρέωση σας. Αποτέλεσμα; αντικαταστάθηκε σε 2 μέρες. Αν σε ταλαιπωρούν και είναι ανένδοτοι, υπάρχει και η ΓΓ καταναλωτή ή το ΙΝΚΑ. Ο φίλος πιο πάνω κάνει λάθος σχετικά με το πραγματικό ελάττωμα. Όπως είπα και πιο πριν υπάρχει ελάττωμα που υπήρχε εξαρχής (αν χαλάσει μέσα στο 6άμηνο) και ελάττωμα που να εμφανιστεί αργότερα.Υπάρχουν και ελαττώματα που μπορεί να μην εμφανιστούν ποτέ, γιατί χρειάζονται ιδιαίτερες συνθήκες να εμφανιστούν. Παράδειγμα: αγοράζεις ένα προιόν που σου δίνει συνθήκες λειτουργίας από 0 έως 40 βαθμούς κελσίου. Έστω ότι εσύ το λειτουργείς για ένα χρόνο στους 20 βαθμούς.Θα το εμφανίσει; όχι. Το βάζεις την άλλη μέρα στους 35 και βλέπεις ότι δε λειτουργεί καθόλου ή δε λειτουργεί σωστά ή ακόμα και καταστρέφεται.Δε το είχε το ελάττωμα εξαρχής;Δικαιούσαι λοιπόν επισκευής γιατί είναι μέσα στα 2 χρόνια (αντικατάσταση μόνο στο 6άμηνο).Αν τώρα δε μπορεί να το επισκευάσει, δικό του πρόβλημα και πρέπει να στο αντικαταστήσει. Υπόψιν ότι κάθε αντικατάσταση γίνεται με ΙΔΙΩΝ δυνατοτήτων προιόν και αν δεν έχει να σου δώσει, τότε μπορεί να σου δώσει ακόμα και καλύτερο.Αν δεν έχει τις ίδιες δυνατότητες, αρνείσαι και το απαιτείς. Αυτά ισχύουν στα χαρτιά.Στην Ελληνική αγορά όμως ο καθένας κάνει ότι γουστάρει και τον συμφέρει. Πρέπει όμως να μάθουμε και να απαιτούμε.Στην Ελλάδα δυστυχώς πρέπει να απαιτήσει κανείς να σεβαστούν τα δικαιωματά του.Δεν υπάρχει τίποτα αυτονόητο.