Επειδή χρόνια τώρα κάνω service μόνος το αμάξι μου λάδια, όλα τα φίλτρα, μπουζί (πλην φρένων - υγρών φρένων που το πηγαίνω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο) δεν ήταν δυνατόν να μην αδράξω την ευκαιρία να δω καινούργιο λάδι σε σύγκριση με χρησιμοποιημένο.
Το λάδι:
Τα δείγματα (το σκούρο είναι το χρησιμοποιημένο)
Καινούργιο στα 100x και στα 400x
Και χρησιμοποιημένο στα 12.500 χλμ σε ένα έτος χρήσης 100x και 400x
Για 12.500 χλμ μπορώ να πω μου φάνηκε σε καλή κατάσταση αν αναλογιστώ πως και το αμάξι δεν καίει ούτε ένα ml και έχει στην πλάτη του 185.000 χλμ.
Τα βασικά εργαλεία (εξωλκέας πολλαπλασιαστών, δαγκάνα αφαίρεσης κολάρων ψυγείου, καρυδάκι μπουζί, ροπόκλειδο-δυναμόκλειδο για σωστή σύσφιξη μπουζί, φίλτρων, τάπας κάρτερ κτλ στα n*m που απαιτεί κάθε εξάρτημα:
Και κάτω διηλεκτρικό γράσο επαφής πολλαπλασιαστή-μπουζί για εύκολη απαγγίστρωσή τους και αποφυγή ηλεκτρικής διαρροής.
Εδώ λείπει ένα στερεοσκοπικό μικροσκόπιο για θέαση των ακίδων και του σπινθηρηστή του μπουζί (στο κάτω μέρος που δε φαίνεται στη φώτο) από όπου αντλεί κανείς πολύτιμα στοιχεία για το χώρο καύσης και τη λειτουργία του κινητήρα. (Αν καίει λάδια, αν έχει εναποθέσεις άνθρακα κτλ)