Jump to content

Τηλεσκόπια

Συζήτηση για θέματα που αφορούν τα τηλεσκόπια, είτε ως απλούς οπτικούς σωλήνες (ΟΤΑ) είτε ως ολόκληρα setup, τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά καθώς και τη χρήση τους.

1468 συζητήσεις σε αυτό το forum

    • 52 απαντήσεις
    • 11.7k επισκέψεις
    • 5 απαντήσεις
    • 1.8k επισκέψεις
    • 0 απαντήσεις
    • 1.1k επισκέψεις
  1. ΕΤΧ-70 και tracking ISS

    • 20 απαντήσεις
    • 5.1k επισκέψεις
    • 39 απαντήσεις
    • 9.1k επισκέψεις
    • 6 απαντήσεις
    • 2.6k επισκέψεις
    • 8 απαντήσεις
    • 2.4k επισκέψεις
    • 23 απαντήσεις
    • 6.3k επισκέψεις
    • 8 απαντήσεις
    • 2.8k επισκέψεις
  2. Νέο μέλος & push-to dob

    • 7 απαντήσεις
    • 2.3k επισκέψεις
  3. bresser

    • 12 απαντήσεις
    • 2.8k επισκέψεις
    • 0 απαντήσεις
    • 863 επισκέψεις
    • 3 απαντήσεις
    • 1.7k επισκέψεις
    • 5 απαντήσεις
    • 1.9k επισκέψεις
    • 5 απαντήσεις
    • 1.9k επισκέψεις
    • 4 απαντήσεις
    • 1.8k επισκέψεις
    • 1 απάντηση
    • 1.1k επισκέψεις
  4. Ερωτήσεις για 8'' dob

    • 23 απαντήσεις
    • 5.3k επισκέψεις
    • 24 απαντήσεις
    • 9.9k επισκέψεις
    • 53 απαντήσεις
    • 14k επισκέψεις
    • 19 απαντήσεις
    • 4.8k επισκέψεις
  5. Ερώτηση για Takahashi 300

    • 0 απαντήσεις
    • 989 επισκέψεις
    • 0 απαντήσεις
    • 1.1k επισκέψεις
    • 9 απαντήσεις
    • 2.4k επισκέψεις
  6. ΔΙΟΠΤΡΙΚΟ 6" vs SC, MAK 8"

    • 16 απαντήσεις
    • 4k επισκέψεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης