Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε

Μετά από σκέψη αποφάσισα να ράψω ένα φωτοχιτώνιο για το ντομπάκι μου το astrotech/gso 16". Έχει 3 μπάρες οπότε θα χρειαστεί να προσθέσω κάποιο υλικό σαν μπανέλες οι οποίες θα πιέζουν σε 2 σημεία περιμετρικά το ύφασμα προς τα έξω ώστε να μην μπαίνει μέσα στο οπτικό μονοπάτι (δείτε astrozap). Μπορείτε να μου δώσετε καμμιά ιδέα;

1) Από τί υλικό θα είναι; Ύφασμα; Νάυλον; Προφανώς μαύρο ματ σίγουρα μέσα και είτε λείο είτε ματ έξω;

2) Από τί υλικό θα είναι οι μπανέλες; Σύρμα; Κάτι άλλο;

Οι 3 μπάρες δένουν πάνω και κάτω με 2 χειρόβιδες οι κάθε μία. Να βάλω στις άκρες κορδόνι με αυτό το πλαστικό πράγμα που να το σφίγγω και να κάθεται;

ΥΓ: Προμηθεύτηκα πρόσφατα μια ραπτική μηχανή οπότε έχω τα φόντα, άσχετα πως είμαι άσχετος με το ράψιμο.

Δημοσιεύτηκε
Μπορεις να παρεις ενα απλο χοντρο υφασμα (οτιδηποτε) και απο μεσα να βαλεις μαυρο βελουδο, επειδη ομως δεν θα κοληση, θα πρεπει να πας να στο γαζωσουν.. ραψτο περιμετρικα και ενδιαμεσα με καθετες ραφες ανα 5 ποντους, φυσικα κλωστη μαυρη. Πριν τα κανεις ολα αυτα ομως αγορασε 2,3 λαμες (οι οποιες μπορουν να λυγισουν μετα ευκολα) και βαλτες ενδιαμεσα στο υφασμα και βελουδου και μετα κανε την ραφη ωστε να μην φαινονται, τελος οταν το κανεις λυγισε το υφασμα σε οτι κυκλοειδες σχημα θελεις.
82758172.gif
Δημοσιεύτηκε

Σκέψου την μισινέζα που χρησιμοποίησε κάποιος για ένα 12'' Flextube, καθώς και Velcro για τις άκρες του κυλίνδρου. Οι λάμες αν λυγίσουν θα κάνουν γωνία που δεν διορθώνεται εύκολα.

Μήπως για τηλεσκόπιο τέτοιου επιπέδου είναι καλύτερη μια επαγγελματική λύση;

Αν το φτιάξεις μόνος πάντως, μπορείς να ράψεις και τα λογότυπά σας απ' έξω.

Οὖτιν με κικλήσκουσι

My Optics

Δημοσιεύτηκε

Μάνο δες εδώ για τη λύση της μισινέζας που εφάρμοσε ο Χρήστος (ΣΕΙΡΙΟΣ1978) από τη Χαλκίδα σε τηλεσκόπιο σαν το δικό μου. :wink:

http://www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?t=12114

"Ντομπάκι".... :mrgreen: :cheesy: