Jump to content

Πειραματική έρευνα !!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας !!!

Είμαι μαθητής Λυκείου και ενδιαφέρομαι να κάνω τώρα το καλοκαίρι μία πειραματική έρευνα με θέμα το διάστημα. Ωστόσο δεν μπορώ να σκεφτώ κανένα θέμα το οποίο όμως να είναι τέτοιο ώστε να μπορεί να πραγματοποιηθεί πραγματικό πείραμα, αλλά παράλληλα να είναι και ενδιαφέρον. Μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι με την παρατήρηση πλανητών και θα ήθελα να με βοηθήσετε λιγάκι. Σας έχω πραγματικά ανάγκη !!!!

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλησπέρα Αντώνη, και καλωσόρισες στο Astrovox

 

Θα μπορούσες να ασχοληθείς με την κατανόηση & την αντίληψη της τροχιάς ή την κίνηση των Πλανητών ή της Σελήνης αλλά και της ίδιας της Γης... πχ πως την αντιλαμβάνεσαι εσυ (σαν γνώστης) και πως την αντιλαμβάνεται ένας κοινός παρατηρητης.

 

Το θέμα που έχεις βάλει "πειραματική έρευνα με θέμα το διάστημα" είναι τεράστιο και περιλαμβάνει τα πάντα!!!

Εσύ τι ακριβός θα ήθελες να κάνεις; Για το Λύκειο είναι ή για εσένα;

 

 

Εαν θες μπορείς να ασχοληθείς με την μέτρηση της απόστασης του Ήλιου, της Σελήνης, με την καμπυλότητα της Γης.

Μπορείς να ασχοληθείς με τις εκλάμψεις του Ήλιου και πως μας επηρεάζουν. Πως επηρεάζεται το κλίμα απο αυτόν.

Με πιθανούς κινδύνους απο Αστεροειδείς και πως μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε ή να τους αντιληφθούμε.

 

Όπως είπα είναι πάρα παλά τα θέματα που μπορείς να ασχοληθείς, είμαι σίγουρος ότι και οι υπόλοιποι φίλοι εδω στο φόρουμ θα σου γράψουν αρκετά.

Βασίλης Μεταλληνός

OO 16 1600 f4

ΟΟ 12.5 1525 f4.8 NEQ6

TOA130 1000 f7.7 ΕΜ200

ED80 600 f7.5, Vixen9x63

Canon eos 6D, Sony a7s2, Wat120n+,Asi120

2009年7月22號日食 - 2017 Aug 21

www.metallinos.net

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους