Jump to content

Μέγιστος χρόνος παραλαβής από ΗΠΑ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα παιδιά.

 

Ποιό ήταν το μέγιστο διάστημα που χρειάστηκε ώστε να παραλάβετε κάποιο προϊόν από τις ΗΠΑ, αγορασμένο από το Astromart ή κάποιο κατάστημα;

 

Ο Delos 6mm έχει αργήσει 1 μήνα και έχω αρχίσει να ανησυχώ μήπως χάθηκε. Στο Ταχυδρομείο με ανησύχησαν περισσότερο λέγοντας πως υπάρχουν "ποντικοί" ("λαγωνικά" ήταν η έκφραση που χρησιμοποίησε η τρισχαριεστάτη υπάλληλος).

Ο πωλητής ήταν ο David Addison ή Crazy Dave (πάω στοίχημα πως τον ξέρεις Ηλία) και το έστειλε με απλό USPS άνευ tracking, αν και το ποσό που του έδωσα αρκούσε. Μου έστειλε τον Τελωνειακό Κωδικό. Μπορώ άραγε να τον χρησιμοποιήσω;

Κάθε βοήθεια δεκτή, από παρηγορίας έως και ανευρέσεως. :(

Οὖτιν με κικλήσκουσι

 

My Optics

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

  • Απαντήσεις 70
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Έχω περιμένει μέχρι και 40 ημέρες με απλό USPS από Αμερική.

Άγγελος Μακρής

 

www.aggelosmakris.com

www.facebook.com/aggelosmakrisnightscapes

www.instagram.com/aggelos_makris

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Κι εγώ περιμένω κοντά ένα μήνα φωτοχιτώνιο από την First Light Optics. Δεν έγγραφε στη σελίδα αν είναι σε στόκ ή όχι. Είναι φυσιολογικό, ή να στέιλω mail για να ρωτήσω;
\"Έρχομαι από την έρημο των άστρων/Στερεύουν οι πηγές της πλάνης τα πάντα ξηραίνονται/Πλούσια απλώνεται η άμμος και μονάχα η άμμος...\" Γ. Υφαντής, Χαρούμενο Τραγούδι
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

To USPS First Class σε εμένα κάνει περίπου 2 εβδομάδες να έρθει αλλά έχει έρθει και νωρίτερα, και αργότερα. Πάνω από μήνα δε νομίζω να έχει κάνει ποτέ ενώ το έχω χρησιμοποιήσει πολλές δεκάδες φορές. Σε όλες αυτές τις δεκάδες αποστολές έχω μόνο μια απώλεια δέματος (μη αστρονομική αγορά) το οποίο μου το ξαναέστειλαν και εν τέλει δεν είχα απώλεια χρημάτων.

 

Πάντως, υπάρχει μια σταδιακή αλλά εμφανής αύξηση των καθυστερήσεων από τα ΕΛΤΑ τα τελευταία χρόνια της κρίσης. Παλιότερα θα σου έλεγα ότι μάλλον έχει χαθεί αλλά βλέποντας πως αργούν όλο και περισσότερο αφήνω ένα παράθυρο αισιοδοξίας.

 

Ο κωδικός τελωνείου αμφιβάλλω αν μπορεί να βοηθήσει...

 

Κι εγώ περιμένω κοντά ένα μήνα φωτοχιτώνιο από την First Light Optics. Δεν έγγραφε στη σελίδα αν είναι σε στόκ ή όχι. Είναι φυσιολογικό, ή να στέιλω mail για να ρωτήσω;

 

Πρώτα μάθε με email αν, πότε και με τι τρόπο εστάλη.

«I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Κώστα δεν το σκέφτηκα το πρωί, αλλά για first class ο άνθρωπος με τον οποίο πρέπει να μιλήσεις είναι ο ταχυδρόμος που κάνει την παράδοση στο σπίτι σου και όχι γενικά με κάποιον υπάλληλο στο ταχυδρομείο. Επικοινώνησε πάλι και ζήτησε τους το τηλέφωνο των ταχυδρόμων (συνήθως στεγάζονται αλλού) και ζήτα να μιλήσεις με αυτον που κάνει παραδόσεις στη γειτονια σου. Συνήθως τους βρίσκεις τηλεφωνικά πριν τις 8.00-8.30 ή μετά τις 12.30. Πες του ότι περιμένεις κάτι και ρώτησέ τον αν σου έχει αφήσει τίποτα στην είσοδο της πολυκατοικίας. Τα first class δεν έχουν ασφάλεια και συνήθως τα αφήνουν έτσι μαζί με την υπόλοιπη αλληλογραφία χωρίς ειδοποίηση.

Ελπίζω να έχεις ευχάριστα νεότερα το συντομότερο!

ΥΓ. Δυστυχώς ο αριθμος τελωνείου LC... δεν χρησιμεύει σε κάτι..

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

δηλαδη μονο εγω ημουν ο κ*λοφαρδος που παραγγειλε 2 φορες απο optcorp και μου ηρθαν εντος 7 εργασιμων και τα δυο πραγματα με απλο usps?
I will bring my needle just in case...
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Γρηγόρη το OPT έχει on line δύο επιλογές αποστολής. Express Internnational mail και Priority mail. Τους τελευταίους μήνες έχω κάνει πολλές αγορές μέσω αυτών των υπηρεσιών χωρίς κανένα πρόβλημα. Το first class είναι το απλό ταχυδρομείο που στέλνουν τα γράμματα και με αυτό έλαβα μόνο τα Bob Knobs τα οποία άργησαν θυμάμαι. Ήταν βέβαια ένας απλός φάκελος.

 

Παρόλα αυτά προσπάθησα να δω αν το OPT μου έστειλε tracking number και δεν βρήκα. Πάντως δεν στέλνει με απλό ταχυδρομείο (τουλάχιστον στις on line επιλογές). Θα σε συμβούλευα να διαλέξεις αυτές.

 

Κώστα αυτά περί "τρωκτικών" είναι συνήθεις παπαριές κάποιων υπαλλήλων. Με την εμπειρία που έχω προσωπικά, αλλά έχω αποκομίσει και με αυτά που διάβασα εδώ μέσα, το να χαθεί κάτι είναι η πολύ μεγάλη εξαίρεση στον κανόνα. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ισχύει αυτό που λέει ο Ανδρέας. Πολλές υπηρεσίες (και τα ΕΛΤΑ) αυξήσαν κατά πολύ το χρόνο σε πολλές διαδικασίες λόγω έλλειψης προσωπικού.

Τι συνεννοήθηκες για την ασφάλιση του προιόντος;; Πλήρωσες με Paypal;;

 

Johnny ένας μήνας από Αγγλία;; Αυτό είναι αρκετά παράξενο.

ΜΑΝΟΥΣΟΣ : ΚΑΤ΄ΟΝΟΜΑ «ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ» ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΩΝ-----ΠΡΟΣΟΧΗ

Οι κατασκευές του :

https://www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?t=26016=asc&start=165

https://www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?t=26016=asc&start=150

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

johny κάνε μια ερώτηση μέσω μαιλ να δεις αν έχει σταλέι και ρώτα να σου στείλουν και tracking number. όταν παρήγγειλα από FLO δεν είχαν σε στοκ και περίμενα 2 -3 εβομάδες ώστε να τους έρθει. μόλις όμως ήρθε πήρα ειδοποίηση ότι το έστειλαν μαζι με tracking number και μέσα σε μια εβοδμάδα το είχα παραλάβει (το έστειλαν με κουριερ).

Φιλικά Κώστας

 

http://www.astrobin.com/users/kookoo_gr/

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ηλία, έχω βάλει την διεύθυνση της δουλειάς μου στο Τζάνειο, επειδή πάντοτε κάποιος είναι εκεί. Και την Τρίτη είδα το ντοσιέ των δεμάτων για 1 ολόκληρο μήνα. Από Δευτέρα θα κάνω αυτό που λες. Ωστόσο θα πρέπει να μου αφήσουν ειδοποίηση αφού πρέπει να πληρώσω τα 3 ευρώ του Τελωνείου.

Πάνο, ελπίζω να έχεις δίκαιο, όπως και ο Ανδρέας. Πλήρωσα με Paypal και δήλωσε (όπως μου είπε) 100$.

Μπορεί να καθυστέρησε να το στείλει κιόλας ο πωλητής. Σε ερώτησή μου είπε πως το έστειλε η γυναίκα του χωρίς να προσδιορίσει ημερομηνία. Να δούμε.

Οὖτιν με κικλήσκουσι

 

My Optics

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Κώστα ΔΕΝ πρέπει να πληρώσεις κάτι για τα first class... Αυτό είναι και το ρίσκο με αυτό τον τρόπο: έρχεται σαν απλή αλληλογραφία χωρίς καμία υποχρέωση να σου αφήσουν ειδοποίηση ή ακόμα-ακόμα να σου χτυπήσουν το κουδούνι. Στον φίλο μας τον Manish κάνω τις παραγγελίες μου σχεδόν αποκλειστικά με first class και συνήθως βρίσκω τα δέματα στον προθάλαμο ενώ άλλες φορές έξω από την είσοδο της πολυκατοικίας. Δεν έχω χάσει κάτι (ακόμα) αλλά ούτως ή άλλως είναι πράγματα χαμηλής αξίας...

Πάντως για καλό και κακό επικοινώνησε από Δευτέρα με τον ταχυδρόμο (όσο "τραβηγμένο" και αν ακούγεται να ψάχνεις τον ...ταχυδρόμο_της_γειτονιάς) και με το καλό να δεχτείς το δέμα σου το γρηγορότερο!

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

FYI τα εξοδα παραστασης των ΕΛΤΑ (3 ευρω) η του EMS (6 ευρω) καταργηθηκαν, τουλαχιστον ετσι μου ειπε ο ταχυδρομος τις τελευταιες 2 φορες.

Αν θελουμε ελεγχο priority ή EMI (EMS), το απλο ειναι ρισκο ιδιως ετσι οπως εχουν βαρεσει διαλυση τα ΕΛΤΑ τον τελευταιο καιρο.

Με απλο ταχυδρομειο μου εχει κανει και 40 μερες να ερθει.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Τα ΕΛΤΑ εχουν αρχισει να καθυστερουν και για εντος Ελλαδος αποστολες...ειχε ερθει το δεμα στο ταχυδρομειο και μετα απο 4 μερες μου εφεραν ειδοποιητηριο στο σπιτι.

 

Πριν απο αρκετο καιρο με USPS First Class απο Αμερική έκανε περιπου ενα μηνα να ερθει. Οποτε αν λαβουμε υποψιν οτι αργει και η εγχωρια διανομη απο τα ΕΛΤΑ, λογικο ειναι να θελει παραπανω μερες να γινει παραλαβη.

Ένα τηλεσκόπιο....

 

....για να κοιτάς πλανήτες μακρινούς

κομήτες και αστέρια

και να ονειρεύεσαι κάτω από το φώς του φεγγαριού

κόσμους μαγικούς και αλλιώτικους!!!

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Τα ΕΛΤΑ όπως ξέρετε ή δεν ξέρετε πάνε για πώληση. Για να κάνουν την εταιρεία πιο ελκυστική στον υποψήφιο αγοραστή και να μην δείχνουν υψηλά λειτουργικά έξοδα μείωσαν προσωπικό και τα κέντρα διαλογής. Για την Κρήτη υπάρχει μόνο ένα - στο Ηράκλειο - δηλαδή, αν θέλω να στείλω ένα γράμμα στα Χανιά, θα πάει Ηράκλειο και θα γυρίσει.

 

Όσο για τα τρωκτικά, υπάρχουν, πολλά πακέτα που παραλαμβάνω είναι ψιλο-μισοσκισμένα σαν να έχει βάλει κάποιος δάχτυλο μέσα για να δει τι έχει.

 

Ένας μήνας είναι πολύ καιρός όμως και εγώ θα ανησυχούσα. Οι Άγγλοι έχουν τα ακριβότερα μεταφορικά στην Ευρώπη αλλά και τα πιο γρήγορα.

Χρίστος "WorkaholiC" Σωτηρόπουλος

Εθνικός Συντονιστής για τους Αστρονόμους Χωρίς Σύνορα & για τους Αστρονόμους των Πεζοδρομίων

Έφορος Εκπαιδευτικών Θεμάτων του Σ.Φ.Α.Κ.

http://www.sfak.org Facebook: www.facebook.com/groups/sfakorg

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Μόλις τώρα παρέλαβα πακετάκι από ΗΠΑ με USPS First Class και αποστολή 30/5. Δε μας απαντάει κάτι οριστικά για την περίπτωση του Κώστα αλλά σίγουρα την κατατάσσει σε ανησυχητικά μεγάλη καθυστέρηση.
«I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Και αν δεν έρθει ποτέ τι να κάνω; Να δεχθώ οτι χάθηκε; Να παραδώσω τα όπλα αμαχητί; Δεν μπορώ να διαμαρτυρηθώ κάπου; :-k

 

Από την ιστοσελίδα του Υπουργείου:

"Γενικά

Όταν το περιεχόμενο ενός Συνήθους Δέματος Εσωτερικού ή μίας Συστημένης Επιστολής χαθεί ή πάθει κάποια βλάβη, ο αποστολέας του δικαιούται αποζημίωσης, ενώ για τα Δέματα Εξωτερικού το ποσό της αποζημίωσης είναι ανάλογο του βάρους του.

Η υποβολή της αίτησης αναζήτησης γίνεται σε οποιοδήποτε Ταχυδρομικό Γραφείο. Το Ταχ. Γραφείο οφείλει μέσα σε 6 εβδομάδες να πληροφορήσει τον πελάτη, με συστημένη επιστολή, για τη τύχη του αντικειμένου, που κατάθεσε στο εσωτερικό της χώρας. Για αντικείμενα εξωτερικού, το Ταχ. Γραφείο οφείλει μέσα σε 2 μήνες να τον πληροφορήσει, με συστημένη επιστολή, για τη τύχη του, με την προϋπόθεση ότι και η ξένη ταχυδρομική υπηρεσία θα έχει ανταποκριθεί στο αίτημα του ΕΛΤΑ, εντός της προθεσμίας αυτής. Εφόσον το αίτημα κριθεί βάσιμο, η καταβολή του χρηματικού ποσού της αποζημίωσης στον πελάτη γίνεται από το Ταχ. Γραφείο, μέσα σε 1 μήνα από την ημερομηνία γνωστοποίησης της σχετικής απάντησης για τη τύχη του αντικειμένου του.

Αποζημίωση επίσης δικαιούται και ο αποστολέας Συνήθους Δέματος όταν το περιεχόμενο αλλοιωθεί, λόγω καθυστέρησης, για την οποία υπεύθυνο είναι το Ταχυδρομείο.

Το ύψος των αποζημιώσεων καθορίζεται με βάση την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του ΕΛΤΑ."

Οὖτιν με κικλήσκουσι

 

My Optics

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Κώστα, επειδή το δέμα εστάλη από ΗΠΑ νομίζω πως μόνο ο αποστολέας εκεί μπορεί να κάνει κάτι και γενικότερα η ευθύνη των ταχυδρομικών υπηρεσιών είναι απέναντι στον αποστολέα όχι στον παραλήπτη.
«I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Έτσι λέει. Αυτός ο αποστολέας όμως είναι αργοκίνητος. Σε κάθε mail μου απαντά 3 ημέρες μετά και μόνον αν το στείλω δυο φορές.

Τόσους αντάπτορες και knobs έχω πάρει. Στον Delos βρήκε να με κτυπήσει; ](*,)

Οὖτιν με κικλήσκουσι

 

My Optics

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Κώστα να φροντίσεις να το γράψεις στο rating system αυτό. Να πεις δηλαδή ότι δεν είχες και την καλύτερη εμπειρία με τον τύπο. Ειδικά στο θέμα της κακής επικοινωνίας και στο ότι έστειλε το φακό με απλό USPS First Class ενώ είχες ζητήσει Priority.

 

Εννοείται πως κάποιος σαν κι αυτόν δεν αξίζει τα 5 αστέρια του astromart! [-(

 

Το χειρότερο ξέρεις πιο είναι; Ότι κάτι τέτοιοι ηλίθιοι, δίνουν την εντύπωση στους υπόλοιπους εκεί, ότι οι υπερατλαντικές αποστολές πρέπει να αποφεύγονται και επηρεάζουν και άλλους στο Astromart να λένε ότι πουλάνε CONUS Only! Για όσους δεν γνωρίζουν σημαίνει Continental United States ΜΟΝΟ! Μόνο εντός ΗΠΑ δηλαδή... ](*,)'

 

Διαβάστε εδώ παρακάτω, στο forum του Astromart, πως το συζητάνε το θέμα και πως προσπαθεί ο Αντώνης Αγιομαμμίτης να τους πείσει για το αντίθετο ο άνθρωπος. Δηλαδή ότι χρησιμοποιώντας USPS Priority όλα βαίνουν καλώς και δεν υπάρχει ουσιαστικά πρόβλημα με τις διεθνείς συναλλαγές και αποστολές, ειδικά προς Ελλάδα. Κάποιοι όμως σκληροπυρηνικοί Αμερικάνοι επιμένουν στο conus only...σε κάνουν να θες να τους διαολοστείλεις! Έχουν κακή εμπειρία με π.χ. αποστολή στην Μαλαισία, και μετά πιστεύουν ότι όλες οι διεθνείς συναλλαγές θα έχουν την ίδια κατάληξη. Πλήρης ισοπέδωση και απολυτότητα...

 

another reason I don't like international shipping

http://www.astromart.com/forums/viewpost.asp?forum_post_id=744058

«Μπορεί και μακριά πολύ, μέσα στων ουρανών τα αποκαΐδια...την Ανδρομέδα, την Άρκτο ή την Παρθένο...Άραγες να είναι η μοναξιά σε όλους τους κόσμους η ίδια;» Οδυσσέας Ελύτης
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Hi Everybody,

 

I can see where it may be distressing where a customer has specified a particular method of transportation of a purchased item and it is then sent by another route and possibly a cheaper one than the customer paid for. I know that after 9/11 all packages had to be screened going out of the country and I would not be surprised if that practice is continued to this day. This may, at times, lead to a slow down during the year, such as at Holiday periods.

 

Should an ordered item happen to be in stock, it should go out no later than 48 hours from receipt of payment. Should the customer specify the method of delivery, that should be honored and is also a positive reason to enhance the repeat business of that specific customer in the future.

 

The USPS web site has a page titled "Mailing Standards of the United States Postal Service, International Mail Manual" located at http://pe.usps.com/text/imm/welcome.htm for information regarding internatioal mail.

 

On a side note, our store should be up and running shortly, if we can assist anyone in obtaining new or used equipment, please drop us an e-mail either in Greek, which I can read fairly well and with replies done through Google Translator, or in English, in which case replies are done with out the assistance of Google Translator.

 

 

Clear skies,

 

Fred

http://www.globaltelescopebrokers.com/

www.instrumentsoflight.com - www.ras.org.uk

www.avastronomyclub.org - www.aavso.org (LEF)

www.imca.cc (#9181)

www.alpo-astronomy.org

Astrovox Member #4.

Doing astronomy since 1970

Sky & Tel subscriber since 1971

www.highdeserttelescopes.com

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Κώστα να φροντίσεις να το γράψεις στο rating system αυτό. Να πεις δηλαδή ότι δεν είχες και την καλύτερη εμπειρία με τον τύπο. Ειδικά στο θέμα της κακής επικοινωνίας και στο ότι έστειλε το φακό με απλό USPS First Class ενώ είχες ζητήσει Priority.

 

 

Εάν πράγματι ισχύει αυτό και προκύπτει μέσα από την αλληλογραφία σας, θα κάνεις καταγγελία μέσω PayPal. Σου δίνει το δικαίωμα εντός 45 ημερών να καταγγείλεις κάθε πρόβλημα στη συναλλαγή σου.

 

Σε κάποιο θέμα περί συναλλαγών αναφέρει αντίστοιχη εμπειρία ο Κωνσταντίνος (KonstantinosM) με θετική εξέλιξη.

ΜΑΝΟΥΣΟΣ : ΚΑΤ΄ΟΝΟΜΑ «ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ» ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΩΝ-----ΠΡΟΣΟΧΗ

Οι κατασκευές του :

https://www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?t=26016=asc&start=165

https://www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?t=26016=asc&start=150

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ναι. Δεν θέλω να το κάνω όμως αυτό. Δεν έχω αποδείξεις πως φταίει εκείνος σε ο,τιδήποτε. Τι σημαίνει απλό ταχυδρομείο; Απλό- ξεαπλό, όταν στέλνεις κάτι πρέπει να φτάνει στο παραλήπτη του.

To 1905 το γιγάντιο διαμάντι Cullinan ταξίδευσε από την Νότια Αφρική στην Αγγλία μέσα σε ένα συστημένο δέμα. Αφού σκέφτηκαν όλους τους πιθανούς τρόπους μεταφοράς αποφάσισαν πως ο ασφαλέστερος ήταν τα Βρετανικά Ταχυδρομεία!

Οὖτιν με κικλήσκουσι

 

My Optics

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ναι. Δεν θέλω να το κάνω όμως αυτό. Δεν έχω αποδείξεις πως φταίει εκείνος σε ο,τιδήποτε. Τι σημαίνει απλό ταχυδρομείο; Απλό- ξεαπλό, όταν στέλνεις κάτι πρέπει να φτάνει στο παραλήπτη του.

 

Έτσι είναι αλλά ακόμα και στις καλύτερες υπηρεσίες μια στο τόσο ένα γράμμα χάνεται για τον έναν ή τον άλλο λόγο. Όταν ένας αποστολέας στέλνει ένα πακέτο ανασφάλιστο και χωρίς tracking αναλαμβάνει το έστω και μικρό ρίσκο ότι μπορεί να χαθεί. Εγώ πιστεύω ότι η ευθύνη είναι του αποστολέα. Όπως σου είπα και πριν, εμένα χάθηκε μόνο μια φορά ένα δέμα. Ο αποστολέας, παρόλο που δεν είχε αποδείξεις ότι εγώ δεν το παρέλαβα ποτέ, μου το ξαναέστειλε, αυτή τη φορά με tracking. (Για την ιστορία ήταν πακέτο αξίας περίπου $150).

 

Συνεπώς προτείνω να ζητήσεις από τον αποστολέα να αναλάβει τις ευθύνες από το ρίσκο που ανέλαβε στέλνοντας χωρίς tracking.

«I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης