Jump to content

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιεύτηκε
Καλησπέρα σε όλους. Διάβαζα μερικά θέματα στο forum και διαπίστωσα πως όσοι βρίσκονται εδώ μέσα αγαπούν τόσο πολύ αυτόν τον κλάδο με αποτέλεσμα να ενθουσιαστώ με την προθυμία των απαντήσεων σε όλα τα ερωτήματα που έθεταν οι χρήστες και την βοήθεια που δίνει ο ένας στον άλλο.Πραγματικά μπράβο σε όλους σας. Αφού τελείωσα με τον πρόλογο μου ας αναφερθώ στα δικά μου ερωτήματα. Είμαι φοιτητής του μαθηματικού και αποφάσισα επιτέλους να ασχοληθώ εντατικά με την αστρονομία.Διαβάζοντας λοιπόν προηγούμενα θέματα κατέληξα πως πρέπει και εγώ να αγοράσω το nightwatch ( :D ) για το δικό μου καλό. Το πρόβλημα είναι πως είμαι λίγο ανυπόμονος και θέλω να πάρω άμεσα εξοπλισμό, έτσι λοιπόν έρχεται και η ερώτηση μου : Διαθέτω γύρω στα 300 ευρώ για τηλεσκόπιο,μένω Αθήνα - Χαλάνδρι (ευτυχώς έχω και το χωριό στο Πήλιο για παρατήρηση) και δεν ξέρω τι να αγοράσω... Επειδή παρατήρησα πως είναι άσκοπο να μιλήσω από τώρα για αστροφωτογράφηση (όμως στο "μακρινό" μέλλον θα με ενδιέφερε) θα ήθελα να μου προτείνετε κάποιο μοντέλο που να μπορώ να το χρησιμοποιησώ και γιαυτον το σκοπό (είπαμε στο μέλλον :D ) Επειδή είδα οτι σε πολλούς αρχάριους προτείνατε dobsonian, να πώ την αλήθεια επείδη δεν έχω βρεί κάποια καλή προσφορά και επειδή από θέμα προσωπικης γνώμης και μόνο προτιμώ νευτώνια- κατοπτρικά έχω καταλήξει σε αυτα τα δύο: Bresser Messier N-130 και Skywatcher 130 EQ μπορείτε να βρέιτε πληροφορίες για αυτά τα δύο εδώ http://www.telescopeshop.gr/telescopes/bresser/messier/n130.asp και εδώ http://www.astronomy.gr/detail.cfm?ID=517 Πείτε μου πιο από τα δύο θεωρείτε καλύτερο και σε θέμα ποιότητας και σε θέμα να το χρησιμοποιήσω για όσο περισσότερο καιρό γίνεται.Φυσικά αν πιστεύετε πως κανένα δεν θα με ικανοποιήσει σύμφωνα με την περιοχή που μένω και το οτι είμαι αρχάριος, ευπρόσδεκτες όλες οι απόψείς σας. Και κάτι τελευταίο , υπάρχει μεγάλη διαφορά σε ένα skywatcher 130 EQ με ένα 114 ΕQ compact για παράδείγμα, διότι αν δεν υπάρχει σοβαρή διαφορ