Jump to content

Εκπαίδευση είναι αυτή;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στα παραπανω που λες συμφωνω =D> αλλα με καποιες διαφωνιες....

ελάχιστοι είναι αυτοί που διαβάζουν γεωγραφία για να μάθουν και ούτως η άλλως κανείς δεν πρόκειται να θυμάται λεπτομέρειες μετά.

δεν ειναι ελάχιστοι αλλα ειναι αυτοι που ενδιαφερονται για γεωμετρια, δεν τα θυμουνται αυτοι τα μαθαινουν με το ζορι.

 

δείτε στην ιστορία που μας φορτώνουν με ένα σωρό άχρηστες πληροφορίες και μετά το τέλος της χρονίας το 50% των μαθητών δε γνωρίζει τρείς σημαντικές ημερομηνίες και εθνικές γιορτές

ουτε εδω συμφωνω.

 

Σίγουρα τα βιβλία δεν μπορούν να αλλάζουν κάθε 2 χρόνια επειδή ανακαλύπτουν 5 νέους δορυφόρους του Δία, ειδικά όταν η εκπαίδευση γενικότερα πάει κατά διαόλου

Σιγουρα θα επρεπε να αλλαζουν τα βιβλια με την οποιαδηποτε αλλαγη που γινεται, αλλα το ΥΠΕΠΘ δεν νομιζω οτι θελει να διαθετει κονδυλια..ετσι απλα.

 

όταν στο τέλος της χρονιάς οι μαθητές θα τα κάψουν, ενώ έτσι κι αλλιώς μόλις περάσουν τις εξετάσεις, όσα έμαθαν θα τα κάνουν shift+delete.

Συγνωμη αλλα... οτι μυαλο εχει κανεις....πραττει.

 

ο μαθητής δίδαξε τον καθηγητή του ότι οι πλανήτες είναι πλέον οκτώ...Κάτι τέτοιους άχρηστους βάζουμε στα σχολεία μας.

=; Ολοι οι καθηγητες θα επρεπε να ενημερωνονται για τις αλλαγες και να συνεχισουν να διαβαζουν και να μορφωνονται!

 

 

Παντος γενικα δεν πρεπει να ριχνουμε ολα στην "Παιδια" ή στο σχολειο, καθηγητες εχουμε και εμεις την ευθηνη μας, δεν μπορουμε να περιμενουμε απο ολους τους αλους να μας μαθουν κατι, πρεπει κι εμεις να ψαχνουμε, να ερευνουμε και να μαθαινουμε! (δεν αναφερομαι στους παροντες, αλλα σε στους μαθητες αυτους που τα ριχνουν ολα στην παιδια).

Βασίλης Μεταλληνός

OO 16 1600 f4

ΟΟ 12.5 1525 f4.8 NEQ6

TOA130 1000 f7.7 ΕΜ200

ED80 600 f7.5, Vixen9x63

Canon eos 6D, Sony a7s2, Wat120n+,Asi120

2009年7月22號日食 - 2017 Aug 21

www.metallinos.net

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

  • Απαντήσεις 63
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ουρανία, όλη σου η αντίληψη για την εκπαίδευση είναι λάθος. Έχεις τη νοοτροπία του "πάω να μάθω πέντε κολυβογράμματα για να μπορώ τουλάχιστον να γράφω το όνομά μου", όπως είχαν πριν πολλά χρόνια στα χωριά. Και από τη δική μου εμπειρία ξέρω πως δεν είναι ο καθηγητής εκείνος που θα κάνει το μαθητή να αγαπήσει το μάθημα. Τετοιοι καθηγητές είναι σπάνιοι σαν άνθρωποι και εξάλλου το τι αγαπάει κανείς είναι προσωπικό θέμα.

 

Έχει γεμίσει η χώρα από ανθρώπους που θεωρούν το μάθημα της Ιστορίας άχρηστο, αλλά ξέρουν να είναι περήφανοι για τους αρχαίους προγόνους "τους" κι ας μην έχουν ιδέα αν το 1821 κάναμε επανάσταση (ενάντια σε ποιούς Ουρανία; Είναι κι αυτό άχρηστο ; ) ή πηραμε το Ευρωμπάσκετ...

 

Για να μην ξεφύγει το θέμα, να συζητήσουμε λίγο και το πώς γίνεται να προωθηθεί η αστρονομία στο σχολείο. Ας πω κάποιες ιδέες.

 

Ότι το ελληνικό σχολείο αγνοεί πως το σύμπαν εκτείνεται πιό πέρα από το προαύλιό του είναι κοινοτοπία. Στη Φυσική, ακόμα και στο Λύκειο δε μαθαίναμε τίποτα (περίοδος 1990 - 1993). Μόνο στη Β Λυκείου χαζοκάναμε Κοσμολογία. Και τι κοσμολογία. Μου είχε μείνει η περιέργεια (θα γελάσετε) "αυτοί οι περίφημοι οι γαλαξίες, αφού υπάρχουν, πού βρίσκονται - πού είναι αυτό το σύμπαν που μας διδάσκουν;". Στο πανεπιστήμιο μου λύθηκε η απορία. Τόσο ποιοτικό ήταν το μάθημα στο Λύκειο...Δε φταίει μόνο το σχολείο βέβαια, γιατί σήμερα, συμμαθητές μου δε θυμούνται καν ότι είχαμε τέτοιο μάθημα. Είναι δηλαδή όλη η νοοτροπία του Έλληνα τέτοια. Ο Έλληνας (να πω "ο σύγχρονος σφετεριστής της λέξης" καλύτερα; ) σκέφτεται μικρά. Και μικρά θα σκεφτεί και για τις απαιτήσεις των παιδιών του. Επίσης, από συζήτηση που είχα πριν καιρό με αρμόδιο άτομο, υπάρχει και το εξής σοβαρό: μέσα στο Υπουργείο Παιδείας έχει πολλή δύναμη και καθορίζει την ύλη πολλών μαθημάτων η Εκκλησία. Ανέκαθεν έβαζε "φρένο" στα μαθήματα των φυσικών επιστημών. Τι μπορεί να γίνει μέσα σε όλο αυτό το πλαίσιο αδιαφορίας και προπαγανδιζόμενης αμάθειας; Πως θα βγάλει αυτή η χώρα επιστήμονες όταν στα σχολεία η επιστήμη δε διδάσκεται; Με βραδιές αστρονομίας για το ευρύ κοινό δε μπορεί να γίνει δουλειά. Αδιαφορεί να ενημερώσει το Υπουργείο τα βιβλία. Οι πολιτικοί είναι αντανάκλαση της γενικής τάσης. Αν τους προσέξετε λίγο όταν βγαίνουν στην τηλεόραση, σχεδόν όλοι τους είναι ανίδεοι, τους λείπουν πολλές γνώσεις. "Έχουν συμβούλους"λ ένε μερικοι. Εκεί να δείτε άγνοια. Πώς θα κρίνουν αυτοί τι θέλει εκσυγχρονισμό και τι όχι; Και ποιός θα τους πιέσει; Οι γονείς δε διαμαρτύρονται, οι καθηγητές (η ΟΛΜΕ ντε) αδιαφορούν. Μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει να έρχεται ο μισθούλης και δε βαριέσαι.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Έχει γεμίσει η χώρα από ανθρώπους που θεωρούν το μάθημα της Ιστορίας άχρηστο, αλλά ξέρουν να είναι περήφανοι για τους αρχαίους προγόνους "τους" κι ας μην έχουν ιδέα αν το 1821 κάναμε επανάσταση (ενάντια σε ποιούς Ουρανία; Είναι κι αυτό άχρηστο;) ή πηραμε το Ευρωμπάσκετ...

 

 

Η διδασκαλια του μαθηματος της ιστοριας παντως ειναι αθλια,ισως ειναι και ενας λογος για τον οποιο τον αντιπαθουν τα παιδια....(οχι ο μονος)

Aσε την ψυχη σου να σταθει νηφαλια και αταραχη μπροστα σε ενα εκατομμυριο συμπαντα!!!

:cheesy: :cheesy:

 

Φιλικα,

Βαλογιαννης Γιωργος

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ότι το ελληνικό σχολείο αγνοεί πως το σύμπαν . . ...... . . . Οι γονείς δε διαμαρτύρονται, οι καθηγητές (η ΟΛΜΕ ντε) αδιαφορούν. Μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει να έρχεται ο μισθούλης και δε βαριέσαι.

=D> =D> =D> =D> Μπραβο Νικο.

Βασίλης Μεταλληνός

OO 16 1600 f4

ΟΟ 12.5 1525 f4.8 NEQ6

TOA130 1000 f7.7 ΕΜ200

ED80 600 f7.5, Vixen9x63

Canon eos 6D, Sony a7s2, Wat120n+,Asi120

2009年7月22號日食 - 2017 Aug 21

www.metallinos.net

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Νίκο συγγνώμη αλλά μου δίνεις την εντύπωση ότι δεν κατάλαβες γρι απότι είπα

 

Ουρανία, όλη σου η αντίληψη για την εκπαίδευση είναι λάθος. Έχεις τη νοοτροπία του "πάω να μάθω πέντε κολυβογράμματα για να μπορώ τουλάχιστον να γράφω το όνομά μου", όπως είχαν πριν πολλά χρόνια στα χωριά.

Από πού το διαπίστωσες αυτό?

 

Και από τη δική μου εμπειρία ξέρω πως δεν είναι ο καθηγητής εκείνος που θα κάνει το μαθητή να αγαπήσει το μάθημα. Τέτοιοι καθηγητές είναι σπάνιοι σαν άνθρωποι και εξάλλου το τι αγαπάει κανείς είναι προσωπικό θέμα.

Ο καθηγητής συμβάλλει στην αγάπη αυτή του μαθήματος από τον μαθητή. Όταν ένας καθηγητής υποβαθμίζει το παιδί και δε διδάσκει σωστά το μάθημα με αποτέλεσμα να μην γίνεται κατανοητό, το αναμενόμενο είναι ο μαθητής να μισεί την ώρα του μαθήματος και συνεπώς να χάνει σιγά σιγά βάσεις, πολλές φορές στην ηλικία που βρίσκεται να μη διαβάζει από αντίδραση και συνεπώς να μην αγαπήσει και το αντικείμενο. Και δε μιλάω για την αστρονομία, που διδάσκεται ως μάθημα επιλογής στη Δευτέρα λυκείου και για την οποία τα παιδιά μπορεί να έχουν σχηματίσει ήδη μια γνώμη για το αντικείμενο, αλλά για μαθήματα που απαιτούν βάσεις. Ένα παρεξηγημένο μάθημα είναι τα μαθηματικά λόγου χάρην (όντας ένα απαιτητικό μάθημα χρειάζεται και την αντίστοιχη ανταπόκριση απτον καθηγητή- υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα μαθητών που μίσησαν αυτό το μάθημα επειδή πολύ απλά ο καθηγητής δεν εξηγούσε καλά και δεν υπήρξαν βάσεις). Δεν λέω ότι ο μαθητής δεν ευθύνεται πολύ περισσότερο για αυτό, αλλά ο καθηγητής παίζει πολύ σημαντικό ρόλο ειδικά όταν μιλάμε για παιδιά μικρής ηλικίας που συνδιάζουν το μάθημα με τον καθηγητή και άλλα... Φυσικά και υπάρχουν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν μαθητές, που θα αγαπάνε το μάθημα όπως και να ναι κι ας μην υπάρχει η κατάλληλη ανταπόκριση και βοήθεια από πλευράς του καθηγητή.

 

Έχει γεμίσει η χώρα από ανθρώπους που θεωρούν το μάθημα της Ιστορίας άχρηστο, αλλά ξέρουν να είναι περήφανοι για τους αρχαίους προγόνους "τους" κι ας μην έχουν ιδέα αν το 1821 κάναμε επανάσταση (ενάντια σε ποιούς Ουρανία; Είναι κι αυτό άχρηστο ; ) ή πηραμε το Ευρωμπάσκετ...

 

Επίσης δεν είπα ότι το μάθημα της ιστορίας είναι άχρηστο. Εμένα λίγο με ενδιαφέρουν όλα αυτά που λέει μέσα το βιβλίο της ιστορίας μας, αλλά δεν υπόθηκε κάτι τέτοιο εφόσον αυτή είναι προσωπική μου άποψη. Αυτό που είπα αφορά την πλειοψηφία των μαθητών που διαγράφουν τα περισσότερα που μαθαίνουν στην ιστορία αφού περάσουν την τάξη (εκ των οποίων βρίσκομαι και γω) κι αυτό επειδή δεν κατανοούν τα ιστορικά γεγονότα, για κάτι που ευθύνεται πάλι εν μέρει ο καθηγητής επειδή τους δίνει να καταλάβουν ότι απαιτείται η αποστίθηση των κειμένων, η απομνημόνευση των ημερομηνιών και όχι η ουσία του μαθήματος. Γιαυτό ανέφερα και παραπάνω στο θέμα μας ότι το θέμα δεν είναι το πόσοι είναι οι δορυφόροι του Δία αλλά το τι, το πώς και το γιατί.. Και ναι γνωρίζω καλύτερα το πως πήραμε το eurobasket επειδή αυτό είναι κάτι που με ενδιαφέρει περισσότερο απτό 95% που γράφει μέσα το βιβλίο της ιστορίας μας :wink:

 

Ελπίζω τώρα να έγινα περισσότερο κατανοητή

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

πολυ καλα εκανες και τονισες οτι ειναι προσωπικη σου αποψη,απ την αλλη η παιδεια μας ειναι ΑΘΛΙΑ!!!!!σοβαρολογω...παιδια μην αρκειστε σε οτι δηθεν δωρεαν μας προσφερεται απο την παιδεια,ειναι αναγκη να φτασουμε 17 χρονων και να παμε στα φροντηστηρια για να μας ανοιξουν τα ματια???το εκπαιδευτικο μας συστημα ειναι ελλειπεστατο...δν δεχομαι καμια δικαιλογια του τυπου ,ειμαστε μικρη χωρα(σχετικο ειναι,ειμαστε η 25 πλουσιοτερη χωρα του κοσμου)στην εκπαιδευση δν υπαρχει περιθωριο για περικοπες κονδυκιων,προσωπικου,επιπεδου γνωσης

κτλ

 

 

ολοι μας φταιμε για αυτο ομως :D

Η ΑΣΤΡΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ !!!!!

astronomy for all

 

http://mechntua.blogspot.com/

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

η παιδεια μας ειναι ΑΘΛΙΑ!!!!!σοβαρολογω...

=D> Συμφωνώ. Όταν ο Άγγλος εξάδερφος μου, μου ανέλυσε το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας του,τότε κατάλαβα τα χάλια της δικής μας. Ένιωσα κάπως έτσι : :evil:

Εκεί τελιώνουν αργά το σχολείο αλλά κάνουν σωστή δουλειά. Ενώ εδω μαθαίνουμε,παπαγαλίζουμε και στο τέλος δεν ξέρουμε βασικά πραγματα-εκτός κι αν πάμε στα φροντιστήρια , λέξη που αντίστοιχή της δεν υπάρχει στο αγγλικό(και όχι μόνο) λεξιλόγιο!!!

Είμαστε ταξιδιώτες που πάνω στη Γη διασχίζουν το διάστημα, σαν επιβάτες πάνω σε πλοίο, και πολλοί

από εμάς δε νογάμε κανένα μέρος του σκάφους πέρα από την καμπίνα όπου καταλύουμε.

S.P. Langley

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Παιδιά το όλο θέμα μάλλον είναι άκυρο από γεννήσεως του γιατί εξαρχής υπήρχε η τοποθέτηση πως είναι χάλια η εκπαίδευση μας λόγω των τραγικών λαθών στο βιβλίο της έκτης δημοτικού για τον αριθμό των δορυφόρων του Δία...

 

Δεν διαφωνεί κανείς πως δεν μπορούμε να έχουμε ή δεν πρέπει να αγωνιζόμαστε για καλύτερη εκπαίδευση, αλλά μακάρι όλα τα "τραγικά" λάθη του εκπαιδευτικού συστήματος να ήταν τέτοια.

 

Και υιοθετώντας τη θέση του giorgosgr, να κάνω κι εγώ μια ερώτηση για να μου λυθεί η απορία...

Εκτός από τους 4 δορυφόρους που έχει ο Δίας, πόσους βράχους έχει επιπλέον που περιστρέφονται γύρω του; :cheesy:

(Μέχρι σήμερα, γιατί αύριο δεν μπορεί να ξέρει κανείς... :P )

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Παιδιά το όλο θέμα μάλλον είναι άκυρο από γεννήσεως του γιατί εξαρχής υπήρχε η τοποθέτηση πως είναι χάλια η εκπαίδευση μας λόγω των τραγικών λαθών στο βιβλίο της έκτης δημοτικού για τον αριθμό των δορυφόρων του Δία...

 

 

 

αν το εκπαιδευτικο συστημα μας δν ειχε αυτα τα χαλια ,σιγουρα δν θα υπηρχαν τετοιου ειδους παραληψεις...τελοσπαντων επειδη δν ειναι καλο να βγαινουμε off topic θα σιγησω,άλλωστε εδω για αστρονομια συζηταμε!

 

 

υγ: φιλη κατερινα δν νομιζω να εχει το δικαιωμα καποιος να στερησει την πραγματικη γνωση απο εναν μαθητη,σημερα ειναι οι δορυφοροι του δια και ο υποβαθμισμενος πλουτωνας,αυριο ποιος ξερει τι αλλο???

 

σεβομενος την θεματολογια του thread δν θα επεκταθω,αλλωστε προσωπικες αποψεις καταθετουμε που βασιζονται κυριως στο πως αντιλαμβανεται ο καθενας μας αυτην την κατασταση.

 

φιλικα! :cheesy: μιχαλης

Η ΑΣΤΡΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ !!!!!

astronomy for all

 

http://mechntua.blogspot.com/

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δημόσιοι υπάλληλοι -μονιμότητα-, αξιολόγηση, ατιμωρησία , μηδαμινός έλεγχος , ανεκπαίδευτο προσωπικό. Τι απαιτήσεις να έχεις μετά;

Ακόμα και τέλειο να ήταν το βιβλίο αυτός που το δίδασκε έπρεπε να ξέρει τι διδάσκει.

Ας μην μιλήσω για τα ιδιαίτερα μαθήματα που κάνουν οι καθηγητές του σχολείου. Πάνε εκεί πιάνουνε μια θεσούλα και μετά κοροϊδεύουν τον κόσμο.

Ντροπή που κατάντησαν εκεί το σχολείο.

Hellooooooo, my name is Ηλίας. :-note

 

http://astrocom.wordpress.com/

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Η παιδεία υπάρχει για να δίνει τις βάσεις σε ένα άτομο αλλά και την δυνατότητα να ενημέρωνετε ψάχνωντας και ρωτώντας.

Αλλοίμονο αν όλοι οι άνθρωποι βασιζόντουσαν στο τι μαθαίναμε στο σχολείο.

 

ΥΓ: Το σχολείο ΔΕΝ πρέπει να γίνετε εργαλείο προπαγάνδας ή παραπληροφόρησης.

 

Ενας σωστός καθηγητής πρέπει να ενημερώνει ότι καθημερινά γίνονται αλλαγές σε διάφορα πράγματα στον κόσμο, πόσο ακόμη και στο ίδιο το Σύμπαν.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Κατά την δική μου άποψη το εκπαιδευτικό σύστημα έχει ελλείψεις και δυστηχώς αυτό ευνοεί την ανάπτυξη της παραπαιδείας..Αλλά αυτό δεν οφείλεται μόνο στους υπουργούς ή στους καθηγητές.Για μένα προσωπικό μερίδιο ευθύνης έχουν και οι μαθητές(από προσωπικής πείρας)...Δεν μπορούμε να κατηγορούμε τους καθηγητές γαι αυτήν την κατάσταση...γιατί φταίνε και οι μαθητές,που το μόνο που κάνουμε είναι καθόμαστε στα θρανία και να επικρίνουμε..Ας πάμε λίγο στη θέση τους...Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που δεν τους επιτρέπουν να κάνουν σωστό μάθημα(περιορισμός της διδακτικής ώρας,την αδιαφορία των μαθητών κ.α)..Για μένα προσωπικά εμείς οι μαθητές όταν θέλουμε να διεκδικήσουμε πρέπει να απαιτούμε..Να πάμε στον καθηγητή και να απαιτήσουμε σωστή διδασκαλία..Το να επικρίνουμε μονομεριακά δεν βοηθά σε τίποτα,παρα μόνο επεκτείνουμε και να εντείνουμε το πρόβλημα...Και όσο λέτε για τα εκπαιδευτικά συστήματα των ΄'αλλων χωρών το μόνο που δεν έχουν είναι τα φροντιστήρια..΄Στατιστικές δεείξανε ότι το χειρότερο εκπαιδευτικό σύστημα το έχει η Πορτογαλλία και η Ισπανία..ΤΟ επίπεδο μαθημάτων της Ελλάδας είανι πολύ υψηλό.Οι θετικές επιστήμες που διδάσκονται εδώ είανι για παράδειγμα εδώ επίπεδο 100 και στο εξωτερικό επίπεδο 10(ώς παράδειγμα το αναφέρω)...Απλά το πρόβλημα είναι και η συμμετοχή των μαθητών αλλά και σε περιπτώσεις και των καθηγητών..

Ο άνθρωπος προέρχεται από την αστερόσκονη των αστεριών και από την ανθρώπινη αστερόσκονη μπορεί να γεννηθούν νέα αστέρια....!!!!-(Μάνος Δανέζης)

:cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

ΤΟ επίπεδο μαθημάτων της Ελλάδας είανι πολύ υψηλό.Οι θετικές επιστήμες που διδάσκονται εδώ είανι για παράδειγμα εδώ επίπεδο 100 και στο εξωτερικό επίπεδο 10(ώς παράδειγμα το αναφέρω)..

 

Νάνσυ, δυστυχώς αυτό μάλλον ίσχυε παλιά. Οι στατιστικές και οι έρευνες είναι απογοητευτικές τελευταία. Δες πχ εδώ:

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=854861

 

Τις έρευνες δεν μπορώ να τις δεχτώ ως το μόνο στοιχείο που λέει την αλήθεια ωστόσο στον πανεπιστημιακό χώρο είναι διάχυτη εντύπωση τα τελευταία χρόνια ότι το επίπεδο γνώσεων των πρωτοετών φοιτητών, όπως έρχονται από το σχολείο, έχει σαφώς πτωτική πορεία. Δεν είμαι σίγουρος ποια είναι τα αίτια και σίγουρα είναι βαθιά και πολλά αλλά δυστυχώς τα πράγματα δε μοιάζουν καλά.

 

Δεν μπορούμε να κατηγορούμε τους καθηγητές γαι αυτήν την κατάσταση...γιατί φταίνε και οι μαθητές,που το μόνο που κάνουμε είναι καθόμαστε στα θρανία και να επικρίνουμε.

 

Θα ήμουν ο τελευταίος να αρνηθώ ότι ο καθένας έχει τις ευθύνες του αλλά οι μαθητές είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης, είναι εγκλωβισμένοι στο σύστημα όπως τους παραδίνεται.

«I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Το εκπαιδευτικό σύστημα όντως είναι χάλια..Άλλα έχουμε μάθει σε αυτήν νοοτροπία..Πολλοί από εμάς (που είμαστε μαθητές!) κατηγορούμε τους καθηγητές για την κατάσταση του μαθήματος και μπλα μπλα μπλα μπλα...Όμως μην ρίχνουμε ευθύνη μόνο σε αυτούς...Όταν οι μαθητές δεν θέλουν να μάθουν τι μπορούν να κάνουν οι καθηγητές ???Να τους κυνηγάνε???Μόνο να παραπονιόμαστε και να κάνουμε καταλήψεις διαιωνίζοντας παρα μόνο το πρόβλημα...Βρεθήκαμε σε κατάσταση όπου στο πιο βασικό μάθημα φέτος (Μαθηματικά Κ.), ο καθηγητής δεν έκανε μάθημα καθόλου..Αλλά εμείς το απαιτήσαμε από τον ίδιο να μας κάνει, λέγοντας ότι δεν πάμε φροντιστήριο και αυτός μας κάνει τώρα και προσπαθεί όσο μπορεί να μας βοηθήσει..Και ειλικρινά αντί να κατηγορούμε συνέχεια και να καταριόμαστε που πάμε σχολείο με αυτό το εκπαιδευτικό σύστημα, καλύτερα να αποκομίσουμε γνώσεις μέσα από αυτό που θα μας χρησιμεύσουν περαιτέρω..Γιατί εγώ αυτό έκανα και αποκόμισα πάρα πολλά και αυτό θα προσπαθήσω να κάνω στο πανεπιστήμιο..

Το σύμπαν δεν είναι μια μηχανή.Είναι μια ατέρμονη μετουσίωση του ορατού σε αόρατο,του κενού σε πλήρες, του αδύνατου σε δυνατό και τανάπαλιν.

 

Μάνος Δανέζης, Στράτος Θεοδοσίου

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

δυστυχως ειναι στην γ λυκειου,γιατι τοτε αποφασισαν καποιοι οτι πρεπει να μαθουμε να γραφουμε σωστα εκθεση,πριν απο την γ υπαρχουν βασικες ελληψεις σε πολλα απο τα βιβλια,με εξαιρεση τα βιβλια των κατευθυνσεων.....τι να κανουμε και εμεις ομως???ετσι μας εμαθαν ,στο ιδιο επιπεδο θα συνεχισει να κινειται η παιδεια μας

 

Δεν θα έλεγα με τιποτα οτι ολα τα βιβλια των κατευθυνσεων ειναι καλογραμμενα....... Μόνο να ανοίξεις τη φυσική κατεύθυνσης και θα δεις τοσες ελλειψεις στη θεωρια και στις ειδικες περιπτωσεις που χωρις βοηθημα δεν μπορεις να λύσεις τις ασκήσεις του βιβλίου :!:

Πολλοί από εμάς (που είμαστε μαθητές!) κατηγορούμε τους καθηγητές για την κατάσταση του μαθήματος και μπλα μπλα μπλα μπλα...Όμως μην ρίχνουμε ευθύνη μόνο σε αυτούς...Όταν οι μαθητές δεν θέλουν να μάθουν τι μπορούν να κάνουν οι καθηγητές ???Να τους κυνηγάνε???Μόνο να παραπονιόμαστε και να κάνουμε καταλήψεις διαιωνίζοντας παρα μόνο το πρόβλημα...

 

Ασφάλως και υπάρχουν μαθητές που δεν θέλουν να μάθουν ωστοσο εχουν καθε φορα τους λογους τους..... Μόνο να σκεφτούμε το πόσοι μαθητές δεν θα έπρεπε να πηγαινουν καν λύκειο ενω θα μπορουσαν να πανε σε κανα ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ(δεν ξερω και πως ακριβως λενε τωρα τα ΤΕΕ).Ωστοσο ή αναγκαζονται πολλες φορες απο τους γονεις τους να πανε λυκειο ή δεν υπαρχει καποιο ΤΕΕ στην περιοχή τους. Επισης υπαρχουν και αλλα παιδια που αντι να βρουν δουλεια απο νωρις με το που τελειωνουν το γυμνασιο πανε στο λυκειο μονο και μονο για να λενε στους γονεις τους πως πηγαινουν.Εκει παιζει ρολο το κράτος που θα πρεπε να μεριμνησει λιγο για αυτα τα ατομα με την ενημερωση και τις καταλληλες επαγγελματικες προοπτικες. Ο καθε καθηγητής οφειλει παντα να δινει το καλυτερο που μπορει για να προσφερει γνωσεις στα παιδια. Αυτά εχουν την επιλογη του αν θα μαθουν ή οχι και το οτι δεν θελουν να μαθουν ειναι δικαιωμα τους.Ωστοσο πρεπει να γνωριζουν το γιατι δεν θελουν να μαθουν..

Μαρια γιατι κατακρινεις το δικαιωμα του καθε παιδιου να εκφραζει τις αποψεις του ελευθερα κκαι να αγωνιζεται για μια καλύτερη εκπαιδευση?? Το οτι φταιει το συστημα θα πρεπει να μας προτρεπει να το αλλαξουμε... Το προβλημα δεν διαιωνιζεται με τους αγωνες των μαθητων.. αλλα ξεπερνιέται

 

Στο σχολειο μας παντως η περυσινη καταληψη ειχε ως αποτελεσμα την ευαισθητοποιηση των αρμοδιων και απο του χρονου ενα νεο λυκειο περιμενει τους νεους μαθητες που δεν θα εχουν προβλημα πολυκοσμιας..(τωρα ειμαστε καμια 600 ατομα, η Α εχει 8 τμηματα και Β και Γ απο 6)

Δεν πρεπει λοιπον να αμφισβητουμε και να κατακρινουμε την αξια των καταληψεων γιατι ειναι ο μονος τροπος που εχουν οι μαθητες, ωστε να αλλαξουν το συστημα :!: :!: :!: :!:

Πριν προχωρήσεις στα μυστήρια του ουρανού μην παραλείψεις να εμβαθύνεις στα μυστήρια της μάνας Γης............
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Μαρια γιατι κατακρινεις το δικαιωμα του καθε παιδιου να εκφραζει τις αποψεις του ελευθερα κκαι να αγωνιζεται για μια καλύτερη εκπαιδευση?? Το οτι φταιει το συστημα θα πρεπει να μας προτρεπει να το αλλαξουμε... Το προβλημα δεν διαιωνιζεται με τους αγωνες των μαθητων.. αλλα ξεπερνιέται

 

Στο σχολειο μας παντως η περυσινη καταληψη ειχε ως αποτελεσμα την ευαισθητοποιηση των αρμοδιων και απο του χρονου ενα νεο λυκειο περιμενει τους νεους μαθητες που δεν θα εχουν προβλημα πολυκοσμιας..(τωρα ειμαστε καμια 600 ατομα, η Α εχει 8 τμηματα και Β και Γ απο 6)

Δεν πρεπει λοιπον να αμφισβητουμε και να κατακρινουμε την αξια των καταληψεων γιατι ειναι ο μονος τροπος που εχουν οι μαθητες, ωστε να αλλαξουν το συστημα :!: :!: :!: :!:

 

Δεν απευθύνομαι συγκεκριμένα στο δικό σου το σχολείο..Αλλά όλα στα υπόλοιπα..Εσείς όντως είχατε κάποιο σοβαρό λόγο για να κάνετε, αλλά τα υπολοιπα???????Έκαναν καταλήψεις γιατί ήθελαν καπνιστήρια, καθρέφτες για να βάφονται τα κορίτσια... ](*,) ](*,)κ.α...Και ας μην ξέχναμε πόσες φορές από σχολεία που ήταν υπό κατάληψη τα κατέστρεψαν και έκαναν ενα σωρό άλλα όργια...Δεν μπορούν να στερούν τα λίγα παιδιά που θέλουν να κάνουν καταλήψεις με το έτσι θέλω,(δεν ήταν και λίγες οι περιπτώσεις...!)την γνώση από τους υπόλοιπους..Δεν κατακρίνω κανενός το δικαίωμα να εκφράσει την αποψή του..!Αλίμονο!Απλά να το κάνει με άλλον τρόπο.. Η κατάληψη κατα την γνώμη μου είναι η έσχατη λύση..

Το σύμπαν δεν είναι μια μηχανή.Είναι μια ατέρμονη μετουσίωση του ορατού σε αόρατο,του κενού σε πλήρες, του αδύνατου σε δυνατό και τανάπαλιν.

 

Μάνος Δανέζης, Στράτος Θεοδοσίου

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δε νομιζω οτι το βιβλιο της στ δημοτικου,και μαλιστα της γεωγραφιας θα λαμβανεται υπ'οψη σε διαγωνισμο.

 

Ούτε εγώ πως θα το διαβάσει κανείς για να πάει να δώσει. :cheesy:

 

Σωστο κι αυτο,το προβλημα ειναι μην το διαβασει κανεις λαθος και του μεινει.Την εχουν πατησει πολλοι ετσι.....Τελος παντων.....

 

βασικα για να είμαι ειλικρινής δεν διαβασα τη τριτη σελιδα του θεματος..(βαρεθηκα!!! :P )

αλλα θεωρω οτι υπάρχουν και πιο σημαντικα σημαντικα προβληματα απο αυτο.....οποιος θέλει να μαθει κάτι θα ψάξει τη λεπτομέρεια της λεπτομερειας........τώρα το ποσοι ακριβως ειναι οι δορυφόροι του Δια η τα κβαζαρ ενταξει - περι ορέξεως.....το θέμα είναι αυτός που θέλει να ψαξει να μπορεί να το βρεί....τωρα αναφορικα με τα βιβλία αλλου παπα......

 

χωρις να παρεξηγηθουν αυτα που λέω απλςσ υπάρχουν τόσο σημαντικα θεματα που τι να σου πει τωρα και το παιδί της 6ης δημοτικου....πολυ μεγάλες διαστασεις δωσαμε... :)

scooby doobi dooo!!!!!!
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Εδώ οι πλανήτες ήταν 9, έγιναν οχτώ, και τώρα λέει έχουν υποψίες για την ύπαρξη του ένατου πλανήτη (τη στιγμή που κάποτε ψάχναμε τον δέκατο) στη ζώνη του Kuiper που προβλέπεται να τον ονομάσουν και Περσεφόνη, που ήταν η γυναίκα του Πλούτωνα που όμως αυτόν τον έριξαν στους πλανητοειδής..... Ουφ...δεν μπορώ άλλο.... μπερδεύτηκα....
Και εγένετω φως....
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

  • 8 μήνες αργότερα...

Ε λοιπών ακούστε μια άποψη σχετικά με το αρχικό θέμα-τα "λάθη" που ίσως δεν την είχατε σκεφτεί... :

Ενα από τα αδέρφια μου πάει Α Γυμνασίου κι στο βιβλίο της γεωγραφίας μαθαίνουν κάποια βασικά (5-6 σελίδες αστρονομία).

Τους κάνει μια ηλικιωμένη φυσικός.

Φυσικά κι το βιβλίο αναφέρει τον Πλούτωνα ως πλανήτη.

Τα παιδιά ήταν ενημερωμένα κι όταν της είπαν ότι δεν θεωρήται πια σαν πλανήτης κ.τ.λ. η απάντηση της ήταν :

-Ναι το ξέρω, αλλά το βιβλίο μας είναι παλιό κι θα τα μάθετε όπως τα λέει το βιβλίο, αν μπείτε στο ίντερνετ θα δείτε κι πολλά άλλα πράγματα που θα είναι διαφορετικά ( :shock: )...

Κι

-Εντάξη να μάθετε τον Πλούτωνα ως πλανήτη αλλά να ξέρετε ότι τώρα δεν είναι -- κι κάτι τέτοια γιατί δεν ξέρω κι ακριβώς πως τα είπε...

:-({|= :lol: ](*,) :-({|= \:D/ :lol:

Είμαστε ταξιδιώτες που πάνω στη Γη διασχίζουν το διάστημα, σαν επιβάτες πάνω σε πλοίο, και πολλοί

από εμάς δε νογάμε κανένα μέρος του σκάφους πέρα από την καμπίνα όπου καταλύουμε.

S.P. Langley

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Εμένα μου φαίνεται παράξενο που στην 2α γυμνασίου,

μαθαίνουν στα παιδιά περί κίνησης, ευθύγραμμης ομαλής και

κίνησης με μεταβαλλόμενη ταχύτητα, αλλά στην δεύτερη περίπτωση

δεν διδάσκουν την έννοια της επιτάχυνσης :shock:

 

Αρχικά σκέφτηκα πως θα θελήσουν να μιλήσουν πρώτα για την έννοια

της δύναμης (σιγά μην μιλούσαν για πεδίο δυνάμεων από τώρα) και έπειτα

θα έδειχναν πώς η δύναμη σχετίζεται με μεταβολή της ταχύτητας σε κινούμενα

σώματα. Αλλά μπα ! :shock:

 

Wtf ?

δS>=0 (c.s.)
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Οντως τελευταια αποκτησα μια αποψη για τα νεα βιβλια φυσικης του γυμνασιου,και δεν μου αρεσαν και πολυ.Αλλου παρουσιαζουν ελλειψεις οπως ειπε ο milia και αλλου πιστευω οτι ζητουν δυσκολα πραγματα για γυμνασιο.Παρολο που εγω πλεον δεν αντιμετωπιζω ιδιαιτερη δυσκολια,θυμαμαι πως οταν ημουν σε αυτες τις ταξεις και ιδαιτερα με πολλους ασχετους φυσικους του γυμνασιου δεν γινοταν και η καλυτερη δουλεια.

Aσε την ψυχη σου να σταθει νηφαλια και αταραχη μπροστα σε ενα εκατομμυριο συμπαντα!!!

:cheesy: :cheesy:

 

Φιλικα,

Βαλογιαννης Γιωργος

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Εγω προσωπικα θεωρω οτι η φυσικη της Γ' Γυμνασιου ειναι πολυ δυσκολη.Για να την καταλαβουν τα παιδια θελει πολυ διαβασμα.Οι περισσοτεροι την μαθαινουν παπαγαλια και αν ο καθηγητης δεν κανει δουλεια στο λυκειο θα ειναι δυσκολα τα πραγματα.Διαβαζω την αδερφη μου και μενω αφωνη με τα πραγματα που κανει.

...ΑΣΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΝΗΦΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΤΑΡΑΧΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΣΥΜΠΑΝΤA...

Walt Whitman

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης